Stranica 1 od 6 123 ... PosljednjiPosljednji
Prikazujem rezultate 1 do 25 od 149

Tema: TEŽINA FELGE?!?What the ××××?!?

  1. #1
    Pocket Rocket Turbo
    Guest
    Čitao sam malo i vidim da Dom-Doma užasno ×××× težina felge.

    Pošto sam vozio nekoliko automobila sa različitim težinama kotača, zanima me zašto je to toliko bitno, te možeš li mi Dom objasniti, gdje si TI kao običan smrtnik(kao i većina nas na forumu) osjetio nedostatak teške felge.Što se događa, koliko stotinki si izgubio u zavoju, te mi objasni, please, jer ne kužim, gdje je to tebi ili meni, ili bilo kome drugome bitno(meni bi čak i bilo, pošto sam na Sljemenu 2x tjedno), pa da završimo više tu priču.

    Molim ovo shvatiti kao najozbiljnije pitanje, jer sam vozio felgu od 4 kile i od 6 valjda(who gives a shit?!?) i kurca nisam osjetio.

    Hvala.

    PODSJEĆAM: Ne raspravljamo o utrkama, već cesti.
    <br><hr><font color="blue">Hvala FIA-i što je dozvolila 1.5 litarske turbo motore u Formuli 1...
    Zbog vas, danas volimo GTT-jce...
    Monsieur RENAULT, hvala...
    Moderni klasik...
    Nikada ne umire, samo se obnavlja...</font>

  2. #2
    Fresh
    Guest
    Ne ne, Pocket nisi shvatio poantu.

    Teža felga je preporučljiva kod automobila tipa Fiat koji imaju prejak servo, koji ti ne šalje povratne informacije s ceste. Onda staviš težu felgu, volan malo oteža i eto povratnih informacija.

    Za vrijeme rasprava o težini felgi nije se toliko stavljao naglasak na to što ti osječaš kao vozač nego na ono šta ovjes trpi, njegovu dugotrajnost i bla, bla...

    Pusti priče, popij ....

  3. #3
    alien5
    Guest
    Šta se pije?

  4. #4
    mc
    Guest
    Pocket, to sto ti nisi nista osjetio ne znaci da laksa felga nista ne znaci.
    Po meni uopce ne treba dovoditi u pitanje vaznost tezine (lakoce) felgi. Cak i laiku nije problem procijeniti da s laksom felgom ovjes funkcionira bolje i duze traje... <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
    on heavy, heavy fuel</font>

  5. #5
    Black Knight_
    Guest
    AFAIK teza felga ima i dosta mali utjecaj na ubrzanje posto motor mora zavrtit vecu masu

  6. #6
    Hondo
    Guest
    Pocket, evo ja sam osjetio.
    Na Civicu sam imao OZ F1 Cup 7x15 i 195/50 15 što je bila masa od (ako se dobro sječam) cca 15 kg.
    Nakon toga sam stavio OZ Superleggera 7x15 i 195/45 15 što je bila masa od (ako se dobro sječam) cca 11 kg.
    Vjeruj mi, auto je dobio krila što se performansi tiče, a ponašanje na cesti je bilo neusporedivo. Kao da sam mu skinuo utege.

    I sa druge strane, razlike u masama 17 colnih felgi sa gumama su dosta veće od 14 ili 15 colnih.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

  7. #7
    Vž-156
    Guest
    A koji je to filing voziti kad mu skineš felge.

    Hondo nebreš mi reći da ti je auto zbog uštede od 16kg išel puno bolje.


  8. #8
    Cezy
    Guest
    To je 16kg na osovinama.

    Mislim ja nevidim u cemu je problem.Pa ako je nekom gust,vagat stvari i stvarno imat bolesno sreden auto,why not!!
    Vani frajeri daju radit vrata od karbona,da ustede 50 kg,sto je mozda par desetinki,koje na normalnoj cesti i ovak i onak nemres iskoristit.
    Al ko voli nek izvoli.

  9. #9
    Vž-156
    Guest
    Olakšati auto za par desetaka kila je ok i to se mora poznati, ali felge?
    Naravno tko voli... Ljudi se vole zamarati s beznačajnim sitnicama...

  10. #10
    GTT- the beast
    Guest
    Cezy dobro veli 16 kg na osovinama a to nema veze sa samom težinom auta jer je to dosta manje mase koju motor mora okrenut...
    Kod njega nije samo to bio razlog boljem ubrzavanju jer je napomenuo da je prešao sa 195/50 na 195/45 što je automatski rezultiralo manjim promjerom kotaća a time i opsegom = Bolje ubrzanje!!!
    <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>

  11. #11
    mc
    Guest
    Manja tezina felgi se ne uzima zbog smanjenja mase cijelog vozila... <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
    on heavy, heavy fuel</font>

  12. #12
    Vž-156
    Guest
    Sve to štima, ali mislim da plačati par sto eura više zbog subjektivnog osječaja?

  13. #13
    mc
    Guest
    Evo sto o tome kazu strucnjaci:

    Prednosti aluminijskih naplataka

    Iako većina kupaca odabire aluminijske naplatke zbog ljepote,
    postoje puno važnije prednosti:

    Smanjena neogibljena težina: Ovo je jedna od najvažnijih stvari koje utječu na stabilnost vozila. Neogibljena težina je onaj dio vozila koji nije podržan ovjesom (npr. gume, naplaci, kočnice) i zbog toga je najizloženiji neravninama na cesti i silama u zavoju. Smanjenjem neogibljenih težina putem aluminijskih naplataka osigurava se preciznije upravljanje i poboljšano ponašanje u zavojima.

    Poboljšano ubrzanje/kočenje: Smanjenjem rotacionaih (okretajućih) težina na vozilu aluminijski naplaci pružaju bolji odaziv na ubrzanje i kočenje.

    Povećana čvrstoća: Povećana čvrstoća kvalitetnih aluminijskih naplaataka može značajno smanjiti deformacije naplatka/gume u zavojima. Ovo je vrlo bitno na automobilima sa niskoprofilnim gumama koji u zavojima mogu doseći i 1G.

    Uspješnije hlađenje kočnica: Aluminijski naplatak je izuzetno dobar vodič topline – pospješuje odvođenje topline od kočnica – smanjujući rizik od pregrijavanja kočnica u vožnji.<br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
    on heavy, heavy fuel</font>

  14. #14
    Hondo
    Guest
    Je GTT, to za kraće brzine štima, al ja sam prije svega mislio na ponašanje auta na cesti: prelazak preko neravnina i graba, držanje ceste u brzo odvezenim zavojima u kojima prelaziš preko neravnina i sl.

    Vž-156, tih 4 kg po kotaču je sve samo ne beznačajna sitnica. Uz malo fizike i matematike dođe se do vrlo zanimljivih brojki o ubrzanju/usporenju neovješenih masa, a one jako utječu na ponašanje cijelog auta.
    Uostalom, o ovoj temi se raspravljalo već u nekoliko navrata i rečeno je sve što je trebalo reć, zato ne kužim čemo opet. <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

  15. #15
    GTT- the beast
    Guest
    Ma slažem se Hondo to je pogotovo prednost lakše felge kao što je i MC napisao, ja sam samo iznio ćinjenice za ubrzanje...
    <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>

  16. #16
    Pocket Rocket Turbo
    Guest
    DEČKI, NISTE BAŠ SHVATILI.

    INTERESIRAMO ŠTO TO ZNAČI ČOVJEKU KOJI NE VOZI 15 MINUTA SLJEME GORE DOLJE, A I IMA AUTO OD 250ks?!?

  17. #17
    Pocket Rocket Turbo
    Guest
    GLEDAJTE, TO MOŽE MALO TKO OSJETITI.

    GTT - The Beast, vidim da si shvatio poantu.

    Čekam ostale.
    Cezy, BRAVO(Mislim ja nevidim u cemu je problem.Pa ako je nekom gust,vagat stvari i stvarno imat bolesno sreden auto,why not!! ).



  18. #18
    turbo-limac
    Guest
    lakse felge znace bolje lezanje na grbavoj cesti i manje posla za amortizere i nosace istih..... SAD dal netko to osjeti ili ne to je njihov problem jer su i novci njihovi... ali razlike postoje... i to su osjetnije sto je auto laksi....


  19. #19
    Dom-Dom
    Guest
    INTERESIRAMO ŠTO TO ZNAČI ČOVJEKU KOJI NE VOZI 15 MINUTA SLJEME GORE DOLJE, A I IMA AUTO OD 250ks?!?

    Pocket ,nemoj se ljutiti ali ja mislim da s tobom i tvojom psihom nešto nije u redu.Jedan dan sam ti OK , drugi dan me napadaš kao da sam ti familiju poubijal itd.Ok , tvoja stvar!

    Hondo , je lijepo napisao.Velika je razlika u težini od 13-15 cola, ili imat felgu 17 ili 18 cola.Već je bilo puno rasprave o tome i zbilja ne želim više pisat o tome.Oni koji bar malo znaju mehaniku i fiziku , znaju o čemi pričam.Ovima drugima nitko živ to nemože objasniti.

  20. #20
    Dom-Dom
    Guest
    Nisam doktor znanosti , ali sam osjetio na ubrzanju i potrošnji kaj znači imati AZEV 17" sa 12 kila težine i Superleggeru sa 8 kila težine.Da nisam probao nebi vjerovao, kao ni hrpa drugih tu nevjernih Toma.

  21. #21
    Brock
    Guest
    Kaj sad Japa ima veze s tim?


    )

  22. #22
    Dom-Dom
    Guest
    Brock , nevjerni Toma je lik iz Biblije, a ne naš Japa.

  23. #23
    Brock
    Guest
    Alooooo!?!?

    Stavih )

    Joj frende...

  24. #24
    Dom-Dom
    Guest
    Fresh , neznam čemu takva zajedljivost???

    Pa ti si prvi osjetio težinu svojih AEZ-a kad si kupio.

    Zbilja ne kužim, čemu sve ovo??

  25. #25
    Dom-Dom
    Guest
    Dobro Brock , sve OK!!!!! Previdio sam ga!!

Slične teme

  1. What the ××××?
    By Girrari in forum Talijani, Nijemci, Japanci, Francuzi... Koji je najbolji?
    Odgovora: 8
    Posljednji post: 27-02-2004, 12:32

Pravila postanja

  • Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove
  • Ne možeš slati privitke
  • Ne možeš mijenjati svoje postove
  •