Pa i ovaj koristi jednu glavu za oba bloka. Motori su po konstrukciji isti.
Svi poprečno ugrađeni tzv. V motori u VAG-u su VR6 ili VR5.
Kaj nije taj motor po konstrukciji V6 sa uskim kutom između blokova, koji korjene vuče iz VR6 2,8 i Golfa III? Ako se dobro sjećam kut je bio 15 stupnjeva i koristio je jednu glavu za oba bloka.
Pa i ovaj koristi jednu glavu za oba bloka. Motori su po konstrukciji isti.
Svi poprečno ugrađeni tzv. V motori u VAG-u su VR6 ili VR5.
U nekim modelima su uzdužno ugrađeni ti 3,2 VR6, npr. phaeton, cayenne, tuareg...
Aha.
meni jedna stvar nije jasna. zasto niti jedan auto iz VW koncerna ne bi mogao biti prvi?
i zasto niti jedan njemacki auto ne moze biti ispred iz konkurencije?
nemam se namjeru svadjati ali taj motor do 200km/h ide za puno manje sekundi nego ste vi navodili. ali taj podatak nije tocan jer su talijani iza. ako bi bili ispred bilo bi ok. po kojoj logici?
to sto je auto star 5 godina ne znaci da ne moze biti bolji. primjer je alfa156
Može, ali mora biti bolji od ostalih...
156 GTA
0 - 40 Km/h 2 s
0 - 60 Km/h 3 s
0 - 80 Km/h 4,5 s
0 - 100 Km/h 6,3 s
0 - 120 Km/h 8,4 s
0 - 140 Km/h 10,6 s
0 - 160 Km/h 14,4 s
0 - 180 Km/h 18,3 s
0 - 200 Km/h 21,9 s
Golf R32
Beschleunigung
0 - 40 Km/h 1,6 s
0 - 60 Km/h 3,3 s
0 - 80 Km/h 4,8 s
0 - 100 Km/h 7,1 s
0 - 120 Km/h 9,6 s
0 - 140 Km/h 13,1 s
0 - 160 Km/h 16,6 s
0 - 180 Km/h 21,9 s
0 - 200 Km/h 27,8 s
Evo kako idu do 200 km/h Alfa 3,2 V6 i VW 3,2 VR6.
ma gle meni je svejedno koji je od ta 2 brzi. mene smeta sto cim je svabo brzi vi kazete da taj test nije dobar. po cemu je onda ovaj ispravan? gdje ti je dokaz? ja mogu napisati suprotno. i tko je onda u pravu?
Golf bolje krene, i to zbog 4X4, a dalje GTA dere...
Hondo stima,sa TT-om se ginulo. Jel su slozili set up da auto tendencira na oversteer,nesto slicno kao i jedan francuski GTI sa kraja 80-tih. A takvo ponasanje je kobno za manje spretne vozace. Nakon toga je audi promjenio zadnji ovjes i stavio seriski spoiler,da stabilizira zadnji kraj.Ja bi najrade 350z od svih tih koji su bili u testu. I kaj se uzbudujete,pa znate da se u takvim testovima boduje svaki drek.Porez,servisni intervali,gubitak vrijednosti,etc..
kupio sam baš auto bild sa tim testom.
kao i uvijek živcira tendenciozno ocjenjivanje i to tako da alfa bude zadnja, a vw prvi.
i neka je tt bolji od alfe ali da ono govno od crossvatre bude isto ocjenjeno kao i alfa, a to je u biti preobučeni mercedes iz 94. je smiješno.
u auto blicu nisu prenesli ocjene iz auto bilda ali zanimljivo je da je alfa za prtljažnik dobila 1 ili 2 boda više, a ima od nekih i 50% veći, dok je za krug okretanja dobila 5-6 bodova manje, a ima u prosjeku 10% veći krug o.
problem s TTom nije bio oversteer na abgasu kao kod 205 GTI vec kaj se pri velikim brzinama pojavio negativni pritisak na straznju osovinu (lift...) i onda je auto odletil s ceste.....
iliti nedostatak downforcea...
Downforce kod civilnih autiu mozes zaboravit,oni svi imaju Upforce.
Kako god bilo te probleme su navodno odklonuli.
..da zaljepili su onaj mali spojler na gepek koji to rješava...ali navodno u eventualno lakšoj saobraćajki...on otpada i limar ti ga nemre vratit... moraš valjda u tvornicu da ti ga zeljepe ponovo...
nema veze. mađarska je blizu.
Pozdravljam Dom-Doma i postavljam pitanje: imaš li više cuci sad od kad imaš GTA? I fukaš li više? Ti cucike daju više? Ako je - ja bi si kupil jednu! :smile25:
Ovaj čučoljub bi mogel biti Sepra.To su preteška pitanja za jednog velečasnog.Dođi u moju župu na ispovjed , pa ti budem pomogao.
Bila je vec ta rasprava na Alfinoj temi. Jer taj test je pred jedno mjesec dana bio na www.autobild.de
Uglavnom, GTV je konkurent TT-u, a ne GT. Gt je klasa sa bmw 3 coupe, 406 cuope itd.
Kolko sam prolistao auto blid vidio sam da je GT ipak bolje prosla od Crosfire, a u orginalnom testu je i Crosfire bolje ocjenjen!
U svakom slučaju te njemačke testove doživljam ko američke filmove o vijetnamskom ratu...
Doc ta usporedba ti ne stoji budući da ti filmovi kao i svi ratni filmovi uopće najviše nastoje prikazati besmislenost ratovanja.
pa tako su i testovi u auto blidu besmisleni.
malo maste ceptore... )
potpuno se slažem s docom da GT nije u toj klasi već je u klasi sa Bmw 3 Ci, Pug 406Coupe, Mercedes CLK,itd, a u klasi sa TT & co je Alfa GTV koja sa 3.2 motorom ide za 6.2 do 100 i ne staje do 255km/h, a ima i tvrđi ovjes...
Bio na probi, motor je 1.9 jtd 150 ps-a, ide jako dobro, volam je još direktniji nek kod 156, puno lakše lovi okretaje, malo je neelastičniji od 2.4, auto je puno vodljiviji i puuupo bolje koči.
Čekam model sa 2.4 motorom, 210 ps-a i Q4.
Da zaboravih crvena boja joj jako dobro stoji.
Ing, nakon svih ××××××, auto nije otkupio Autocommerce koji je davao 14500eura za auto ( i tom sa Leggerama!!!) , nego ACM iz Radničke za 16000 eura sa Alfinim 15 cola kotačima.
Ako bude sve po planu , sutra oko 12 sati idem u Rijeku po Alfu.
Čekam model sa 2.4 motorom, 210 ps-a i Q4.
to bi bio i moj izbor + selespeed!