Pogledaj cijelu verziju : Alfe? cuore sportivo?
OS FIAT>>>
01-07-2004, 19:23
Pa dobro je poznato svima da Alfe nisu naj u nijednoj klasi, ali isto tako je poznato da se Alfe ni nisu nikada kupovale razumom.Normalno da nije razumno kupiti recimo Alfu 147 kad u klasi ima i boljih auta, ali Alfa odise nekom privlacnoscu koja ce mnoge privuci i svjesno ce kupiti auto koji nije naj u klasi.Alfisti najbolje znaju za taj osjecaj premda su umislili da je Alfa naj. :))
Fresh napiše:
"Ova cijela rasprava mi je imaginarna, koliko me vi god uvjeravali da je Alfa ''sportska'' marka to se meni taj auto više gadi."
A ovo je moj post iz 07/2003
"Činjenica je da ja tal. vozila ne favoriziram i to se iz mojih postova vidi, ali moje pljuvanje po alfi ili fiatu se svodi na par podjebavanja i to je to. Dok nisam dolazio na forum onda tal. aute nisam samo volio, odnosno bio sam indiferentan prema njima (alfa-fiat), ali sad kad vidim kako ih fanatično branite sad ih naprosto mrzim. Kad vidim 156 na cesti smijeh me uhvati, odmah se sjetim intcpa i dvostrukih ramena, bregastih ili multilinka. Ili kad vidim Punto 1.2, odmah se sjetim Girrarija i njegovih komentara kako 1.2 odlično vuče i kako je najbrži motor do 60ks, a pere ga ni manje ni više nego stara škoda felicija 1.3i sa metuzalemskim motorom iz 60-ih."
Jupi, nisam jedini kojemu se Alfa gadi.
:smile06:
čudno, ali što se više pljuje po Alfi to je više poželim imati! :)
OS FIAT>>>
01-07-2004, 19:31
Mene jos nije oprala nijedna Felicija sa metuzalemskih 60 KS.Ako se to i dogodi, odmah uzimam Bravu cijih ce 103 KS sjebati opaku Felaciju. :smile18:
meni je nekako Lancia draza, ali Fiat je usrao tu fino marku skroz, steta, jer mi je Delta Integrale i dan danas jedan o najdrazijih auta.
INTERCEPTOR
01-07-2004, 19:32
Pošto smo spominjali civica, evo npr. svi tvrde da je stari civic išao bolje, imao pravi razuzdani motor sa oko 135 Nm na oko 5000 rpm, 114 ks na preko 6000 rpm i bio je lakši od ovoga danas, a za njega honda kaže da ide za 10,2 do stotke. E pa sad tko tu koga j... Mislim da je hondo imao tog civica pa bi mogao nešto reći ukoliko je probao novog.
Dakle nije sve od 0-100, kao rekoh jako diskutabilno.
OS Fiat, ima jos jedna zvijer kojeg se svi mali auti boje, a to je mali tigar zvani Lupo GTI, ubica pravi :))
INTERCEPTOR
01-07-2004, 19:34
T-IE, a GTA? Već si se ohladio?
Lupo GTI brije sve Alfe osim GTA, a čak možda i GTA po zavojima, buhahaaaa... :smile16: :smile16: :smile16:
nije sve 0-100 to ne govori nista, najvazniji je osjecaj u voznji, volan, mjenjac, kocnice, lezanje, vozne osobine, reakcija na gas, o tome se radi.
Mini Cooper je kralj mali automobila, a po zavojima mu malo ko sta moze :))
OS FIAT>>>
01-07-2004, 19:36
Joj, nemoj mi samo Lupa spominjati, toliko je odvratan da su mu ukinuli proizvodnju.Ipak odajem priznanje Lupu GTI jer je u dusi ipak najblizi nekadasnjim GTI autima iz 80-tih. :)
INTCP, ne nisam se ohladio, GTA je stvarno ××××n auto, ali brate kad ti počmeš hvalit ležanje Alfe Arne, a pljuvat po Golfu 1 GTI onda nemoj očekivat ništa bolje postove od ovog gore što sam napisao. BTW, taj post je star godinu dana.
OS Fiat, baš mi je drago da nemamo isti ukus. Vidiš meni je Lupo GTI predivan. I izvana i iznutra. :smile15:
INTERCEPTOR
01-07-2004, 19:43
Pa ček malo, arna je drek, al ××××Ga po top gearu njen ovjes pruža bolje ležanje od GTI-a. zašto bi šutio o tome?
Za mene g1 gti nije ništa nadri iako je prvi, međutim to ne znači da je the best. Po meni nije bolji za jurcanje od alfesud 1.5 ti, samo u kočnicama dominira. Al sud sa boxerom onim ludim ovjesom, limom između muldi, niskim težišrtem motora, okretaji, okretaji, 4 karburatora, direktan volan, h, hm. To mi više vuče na sport.
...Boki, mogu reć da je gnoj, iz iskustva, OK?
...Seatu ništa ne fali, zato sam ga i naveo...
...ti kažeš da voliš BMW, ali ti je trebalo da se navikneš na novi dizajn...
Koliko postera imaš u sobi?
...ili si kupio novu peticu pa se navikavaš? :smile19:
OS FIAT>>>
01-07-2004, 19:44
Meni se Lupo svidja samo od naprijed.Drago mi je sto i novi Polo izgleda tako od naprijed, ali je Polo u globalu puno ljepsi i skladniji auto.
Doc. Odkud ti znas da 147 ima bolji ovjes od Civic-a i volan isto.
Kaj si vozio civic 3p ???
Bmw 116I je spor na ravnom,ali mislim da kolje Alfu po zavojima. ;)
OS FIAT>>>
01-07-2004, 19:45
Meni je Arna odvratan automobil naspram kojeg je Golf 1 ljepotan. ;)
Boki, onda opet kažeš da ti je Integralka zakon...
...kolko si ju dugo imao? (ne na zidu)
...koliko si km prošao?
...sorry, life is rude... :smile16:
INTERCEPTOR
01-07-2004, 19:47
Cezy, ako type R nema savršen volan, niti bolji od GTA, onda ni običan civic nema bolji volan od 147. To je elktrični servo i on nikad neće pružati informacija kao hidraulički, može on biti tvrd kao na puntu, al šta kad ti ne znaš šta se događa ispod kotača.
Dobro, neka GTI-ja jedinicu dere Arna, zato ga sad osvećuje GOLF R32 koji dere Alfu GTA. Ma, ustvari koji R32, pa nju dere ××××ni GTI od 180ks. Strašno. Hihihihi. :smile06: :smile16:
...volim formulacije: osjećajan, nedovoljno osjećajan i bezosjećajan volan! :smile16:
...isto tako volim: volan pruža/ne pruža dovoljno informacija s ceste! :smile16:
Pa ljudi, kaj je vama? Nije to dijete, a niti kompjutor! :smile09:
Dobro,ajde ali to ju ne cini sporijom.
Idemo dalje po cemu je ovjes losiji??
INTERCEPTOR
01-07-2004, 19:52
T-IE baš me zanima što drati autodeltu s torsenom i 4x4, nikav haldex tu neće moć prismrdit :smile16:
cezy, nisam vozio civic. samo čitao par usporednih testova, a i običnih testova. I u svakom se zamjera za Hondin električni servo, i za čudljiv ovjes. A za 147 u svim testova govore sve najbolje za volan i ovjes.
Nije da ja previše držim do tih testova, ali tako tvrde i oni koji su vozili.
INTERCEPTOR
01-07-2004, 19:57
Cezy, lošiji je po tome što kao prvo konstrukcijski ej puno jednostavniji, mcpheson napred i poprečna ramena otraga. Dok alfa ima dvostruka naprd , dakle puno otpornija na bočne sile, a otraga je ovjes iz 164, odnosno sve skupa je iz 156. Malo su amortizeri tvrđi, a set-up je na sport. Pa punto ima tvorniči geometriju napred - negativan nagib i zato jede unutarnju stranu guma, kako neće alfa? Sve zbog ležanja. Kod alfe su i prednji kotači otvoreni, ko i na miniju, hvata zavoj ko kit ulješura plankton :))
Civic, ja sam mislio da će joj biti jedini konkurent, al u svakom testu zamjera mu se ležanje koje nije na razini. U usporednom tesu 147 i civica, rekli su da bi bilo bolje da su civica usporedili s opelom i da je alfa izgubila posljednjeg konkurenta u klasi.
cezy, daj shvati de je civc 1.6 samo jedan obiteljski kompakt s dobrim motorom. I zato mu je prodaja u krucu, jer ljudi od Honde traze sporski auto, a ne cudo prosotra i gepeka...
Cak se i moj stari zacudio kad je vidio novi Civic. A tako je vecini ljudi, kad spomenes Civic odmah misle na nesto jako nisko i brzo, a ne na family frost.
INTERCEPTOR
01-07-2004, 20:00
Ma civic s tri vrata i ne izgleda tako loše.
sad nakon facelifta i nije tako los, nije ko Stilo ili 307, ali je ok. :))
Jel ovaj CIVIC sport ima isti setup demfera ko i obicni??
I evo ti konkurenta 1-inica BMW.
Bas sam danas kupio novi AUTOREVUE di je u testu,i ima presjek di se sve vidi.
Bateria je u gepeku,diff naravno iza,5-lenkerachse od aluminija iza.Uzduzno ugradeni 4zyl motori od 115cv-163cv,etc..
INTERCEPTOR
01-07-2004, 20:16
Ma kakav diff, misliš špera? Pa normalno da ima diferecijal iza kad je zadnji pogon. Inače i compact je bio sve to u 2 generacije pa je bio daleko od najsportaša.
Civic sport šta ti je to? Toga nema kod nas.
Civic sport je paket opreme za Civic 3p.
Sa motorima 1,6 i 2,0
Neznam dal 1. ima speru ali kroz zadnji pogon i diff iza (vise tezine iza) ima 50-50,sto nemora nista znacit,ali bolje to nego npr. 68-32 :)
alfa×××, ma briga sta ti mislis :smile13:
Interceptor, reci ti meni ko ima bolji ovjes : Honda Accord ili Alfa 156?
bas me zanima hoces li opet tvrdit da je 156 bolja ;)
Interceptor, spominjes Alfasud, ali zasto nespominjes malo kvalitetu tog auta, jel???
Jos nesto, znas li ti ako gledas Civic u vrijeme 33-ojke i 145, mislim da je Civic u to vrijeme imao bolji ovjes, bolje vozne osobine.
A novi Civic 1.6 sa troje vrata u sport izvedbi se potpuno moze mjeriti sa Alfom 1.6 120 KS sto se tice voznih osobina, a sto se tice drugih stvari zna se da je sve na strani Civica.
Jos nesto Seat leon Topsport kolje redom sve 147 ( osim GTA ). mazda 3 , koji je vrlo dobar auto ( nek alfa××× prica sta hoce, ocito pojma nema o cemu govori )sa 2.0 moze komotno parirati 147.
Focus ima isto vrlo dobre vozne osobine, kao novi Audi A3.
Alfa 147 je dobar auto, ali ima boljih auta u toj klasi.
INTERCEPTOR
01-07-2004, 22:10
E boki, ne da mi se.
Žestoki ste, žestoki...
Još jedna moja opservacija. Večina tu povlači Honde kao neku referencu sporta u kompaktnoj i srednjoj klasi automobila.
Civic je od '70. utirao svoj put na tržištu kao kompaktni-obiteljski auto sa motorima velike specifične snage koji vole sportski način vožnje. Toliko.
Civic je postao sportaš sa modelom iz 1988.g. i taj epitet je mogao nositi do 1996.g. Od onda je koncept sportaša ostao i dalje (ovjes, oblik, položaj vozača i putnika u kabini...), no to nisu više pratili motori osim VTi verzije. Sportaš je bio u odnosu na konkurenciju u klasi, no nije bio neki nadauto.
Accord pak nikada nije ni pokušavao biti sportaš. Radi se o obiteljskoj limuzini srednje klase koja je možda i imala neke elemente sportaša (ovjes među najboljima u klasi, radovrteče motore, vrhunske mjenjače), no u biti to je uvijek bila obiteljska limuzina. Tu naravno ne mislim na prošli TypeR model. Tek je zadnja verzija Accorda otvoreno pokazala da želi da je kupuju i oni koji od auta žele malo više, a tu mislim na 2.4l model. Konačno ima direktan volan, mjenjač kračih hodova, sportski tvrdo podešen ovjes i oštar motor - sve ono što neki auto čini sportskijim, a što prethodni modeli nisu imali. Toliko o sportu.
<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
Honda proizvodi sportske aute, a to su NS-X, S2000, TypeR modeli, i sl., no to su vrhunski primjerci gradnje automobila i oni nisu baš česti na cestama, a jedan od glavnih razloga je što koštaju i glupo ih je uspoređivati sa nekom konfekcijom.
Nažalost više nikad neće biti automobila kao što su bili CRX, Prelude iz '90.-ih, Integra, ..., ni motora kao što su bili Hondini 1.6 litarski motori s početka '90.-ih u 'običnim' i VTEC izvedbama.
Tužno... :(
Inače, 156 i Accord imaju koncepcijski skoro iste ovjese i teško je reći koji je bolji.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
I molim vas nemojte uspoređivati GTA sa nekakvim igračkama, jer očito ne znate...<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
Hondo, na koje ""igracke"" ti mislis?
Hondo, ja sam poceo izvlaciti Civica (obicnog) kao dostojnog suparnika 147 (obicnoj) i nisam pokusavao dokazati da je to nekakav sportski ili nadauto. Htio sam samo pokazati da 147 nema neke svemirske karakteristike kojima ostala konfekcija ne moze parirati.<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Ma nisam mislio samo na tebe, mc. Ja sam Hondu imao, vozio i šarafio i znam šta pišem. Već mi lagano ide na živce to stalno povlačenje Alfa je ovo, a Honda je ono. Honda je u kompaktnoj klasi bila jedno vrijeme klasa za sebe (1990.-ih), no ovo što sad rade sa onim nema veze. Zadnjem Civicu se spočitava čudno ležanje (zadnji kraj) u verziji sa 5 vrata koja je duža i viša od 3-vratne verzije, kod koje te zamjerke ipak nisu tako uočljive. Novi 1.6l VTEC motor sa 110 ks možda i pruža malo onog feelinga kakav je pružao onaj s početka '90.-ih, no to nije to. Ovjes je tvrdo podešen, mjenjač je na super mjestu i odlično se šalta, no volan je premekan i prilično bezosječajan isto kao i kuplung. Tu sport prestaje. O 1.4l motoru u Civicu uopče neću trošiti riječi.
147 s druge strane meni uopče nema sportski štih u samoj vožnji. Image je tu, izgled je tu, no tu je i težina i mekani ovjes dugog hoda. Opet od sporta nema ništa.
I tu prestaje vaša rasprava.
Ajmo na kavu.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
Konacno netko realan i stalozen.
Meni duplu prosim - imam posla ko kenje, a jedva drzim oci otvorene... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
JA san svoju skoro i završija: čekan kolač da mogu močit onaj dio od tijesta - kremu pojeden odma! :smile06: :)) :smile16:
TRANS AM
02-07-2004, 09:58
Samo isprobavam novi potpis!<br><hr><font size="+1">ALFA je GROBLJE, a ne sport!</font>
E ovak:Od Alfi vozio sam 33 1.3 i 1.7ie, 156 1.8 i 1.9 JTD. Najbolji dojam na mene je ostavila 33 1.7 ie, jedino kaj joj kocnice ne valjaju nis.
Alfa mi je jedna od najdrazih marki(iako se to mozda iz mojih postova ne vidi), ali ne volim pretjerano i neutemeljeno hvaljenje istih.
Svako kupuje auto po svom ukusu, pa mu onda smeta kad mu netko drugi pametuje, a za te novce si mogao kupit ovo i ono.
Jedan moj frend s faksa je lijepo usporedio aute sa zenama:
"Alfa je prava seks bomba (a.k.a Pamela Anderson, A. Jolie...) al sam ceka da okrenes ledja da te prevari (iznevjeri otkaze...)
S druge strane Golf je dosadan streber s pepeljarkama (a.k.a Bill Gates) koji cete sluziti dugo dugo
Sve ostale marke su negdje izmedju."
Ovo je bilo nakon 6-7 Ozujskih i mogu rec da se gotovo u potpunosti slazem s njim. :)) :smile07:
Sam da vas podsjetim na test 10 kompakata iz AB gdje je Peugeot 307 imao najbolje bocno ubrzanje od gotovo 1G(0,998). :smile15:
KOJI SU PARAMETRI BITNI DA BI SE NEKA MARKA MOGLA NAZVATI SPORTSKOM?!
turbo-limac
02-07-2004, 14:17
ono kaj nitko ne kaze je da su prve 307 ice, a pogotovo novinarske, dolazile sa 17 colnjacama i pireli P Zero gumama, tak da podatak o bocnom ubrzanju ne cudi....
turbo-limac
02-07-2004, 14:18
no to ne umanjuje cinjenicu da auto dobro lezi...
Ne znam za to, ali test u AB je bio prije koji mjesec i pol, tak da tesko da su imali starije primjerke 307ice.
...a svi znamo da onaj ko' leži ne bježi... :))
Postoji podatak o gumama koristenim na testu, pa pogledajte... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
vidim tema se nikako neda.
obožavam kada netko izvlači iz konteksta.
test je bio u auto klubu prenesen iz 4route.
na prvom mjestu u bočnom ubrzanju je 307, a alfa je odmah iza sa identičnim rezultatom (mislim da je razlika 1 tisućinka g)
ukupno 147ica najbolja od desetak kompakta.
Pa cuj prema nekima s ovog foruma svaka je tisucinka vazna pa makar to bilo i u bocnom ubrzanju.
Iako sam ja pristalica onoga da je vozac iznad auta, pogotovo ak se vozaci nalaze u autima priblizno istih performansi.
INTERCEPTOR
02-07-2004, 16:47
2. stvar je što se tiče tog testa, ja ne vjerujem da isti auto s dieselom leži bolje od istog s benzincem, Možda neki diesel leži bolje od nekog benzinca, al benzinac vs uljara u istom autu no chance.
KAKAV KONJSKI TEST
recimo primjer;
u tom testu, nesjecam se sta su mjerili, golf je prvi, 307 je drugi - a 307 ima vecu brzinu prolaska.
logično da auto s najvecom brzinom prolaska treba biti prvi
I nije mi vrag dao mira - prebrojah ja te ocjene -
i na kraju najmanje bodova tj. najbolje vrijednosti je imala alfa, a peugeot je trebao zavrsiti 4. a ne 7. , tj poredak nije uopce valjao. kenjaža do jaja.
nemaju uopce pojma o cem pisu
INTERCEPTOR
02-07-2004, 21:11
Test štima, ti si nešto krivo gledao.
na kojoj stranici na internetu se mogu vidjeti dobri testovi?
Hondo, daj ne seri, 147 je najsportskiji kompakt u klasi, samo se sjecam kad si rekao da je 911 bezveze, ako ti neznas voziti auto i neznas uzivati u specificnim kvalitetama nekog auta, onda je to tvoja stvar, ali nemoj se nesto pravit strucan a prdis na prazno.
Ja iza svega što sam rekao stojim svojim potpisom, a ne prdim na prazno kao neki anonimci.
A ti da si probao i jedan i drugi, znao bi o čemu pišem.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
TRANS AM
03-07-2004, 09:14
Ima jedna krasna crvena 147GTA u VŽ. :smile20:
he,he... danas Trans ide u šetnju. :smile23: <br><hr><font size="+1">ALFA je GROBLJE, a ne sport!</font>
Eh, ima i jedna crna 156GTA kod Prikratkog na doradi muzike u autu. ;) :smile07: <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
TRANS AM
03-07-2004, 09:54
Ko li to vozi auto na doradu muzike u ovlašteni servis? Čoh, čoh!? :smile12: <br><hr><font size="+1">ALFA je GROBLJE, a ne sport!</font>
Dogradnja serijskog Bose ozvučenja sa serijskim komponentama koje ne moraš platiti radi se u ovlaštenom servisu. ;) :smile07: <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
Anonimo (clan)
03-07-2004, 09:58
Hondo, stojim i ja iza yebe kad te naguzim takvog tupavog i glupog, e jesi kretencina testa u p. m. :)) :)) :)) :)) :))
TRANS AM
03-07-2004, 10:01
Hondo, sramiti se! U kut! Najljepša mjuza je ona koja dolazi u GTA serijski, ispod haube i iza zadnjeg odbojnika! :smile20: <br><hr><font size="+1">ALFA je GROBLJE, a ne sport!</font>
Anoniman (clan)
03-07-2004, 10:03
Mama ti je kretencina jadu ljudski anonimni :smile25: :smile25: :smile25:
Anonimni jebac
03-07-2004, 10:05
Hondo, picko jedna, sta se krijes iza laznog imena :)) :)) :)) :))
naguzim vas sve odreda :)) :)) :))
Alfa je smece nad smecima :smile06:
2 VEX:To ti je zato sto su test radili njemci (ili Talijani).Ne znam zasto se onda ne raspravlja o Peugeotu ili Golfu kao sportskim markama,a oni imaju gotovo isto dobre ovjese kao Alfa. Kuzis poantu?!
Jedini Alfini sportski modeli su GTA.
I da me netko pita koju bi 147icu uzeo (osim GTA) uzeo bi 1.9 JTD 16v.
Pa nek si CEP odgrize jaja. ;) :smile06: :smile07:
INTERCEPTOR
05-07-2004, 11:15
Ja dajem jedno jaje da 147 2,0 s ručnim mjenjačen NIJE sporija od 147 traktora. Na pravoj cesti tipa monte carlo s prvim vozačima uljara puši sa asvjom teškim motorom, odazivom na gas, uskim područjem rada itd.
JTD su dobri dizeli, vi alfisti ih malo vise trebate hvalit, jer to zasluzuju :))
Ne bi vjerovao, ali razlika izmedju 2.0 benza i 1.9 JTD je kojih 30ak kg. Dizel koristi tzv. Nodularni lijev koji mu omogucuje tanje stijenke!
INTERCEPTOR
05-07-2004, 11:47
Jednostavno ne vidim prednost diesela. Osim toga zar nisu turbolimac i mario haas čini mi se pričali o manama diesela na takvom tipu ceste.
TRANS AM
05-07-2004, 11:50
Jedina prednost traktora u odnosu na benzinca je u potrošnji i eventualnoj komociji zbog mogućnosti rijeđeg šaltanja. No, di je tu onda sport?<br><hr><font size="+1" color="red">Zašto vozite brzo?</font>
Pa ne sjecam se, sta? Ja sam kazem da bi moj osobni izbor bio 1.9 JTD 16v. Ne moram biti najbrzi na cesti.
Mario Haas
05-07-2004, 12:22
Turbodiesel mi se sviđa 90% vremena u vožnji, a onih 10% mi se izrazito ne sviđa. Možda ga ja ne znam vozit, ×××× ga i to je moguće, naučio sam na najbolje.
:)
turbo-limac
06-07-2004, 08:30
:) :smile06: :)
dizl je najljepsi na pumpi, prvo ga zgasis i konacno osjetis mir i tisinu.... onda natankas i odes platit pa te dodatno razveseli.....
:)
JTD motori u Alfama, su čisto povijanje zahtjevima tržišta i nužnost opstanka proizvodnje, a ne želja istinskih stvaratelja i sportskih zanesenjaka u Fiatu. Jer da je pr. mom starom netko prije trideset - četrdeset godina, kada se zanosio Alfama i Alfetama rekao da će se iste danas proizvoditi sa diesel motorima, rekao bi mu da je lud. No velika potražnja za dieselašima na automobilskom tržištu, je primirala Fiatovce da i u Alfu ugrade DIESEL. No ako hoćete pravu Alfu Cuore Sportivo, onda je to ona s bezinskim motorom. Tko voli velike brzine i sportski štih i užitak, potrošnja mu je sporedna stvar, a ne primarna. Po tome se prepozanje pravi Alfista onaj koji u autu uživa a ne mjeri potrošnju i strepi od nekog kvara. Svaki gušt se plaća. It is your choise !!
Dr. Strangelove
06-07-2004, 13:00
E jebate otvoril si mi oči... :smile06:
Isusek, takvim ljudima treba pomoc!!! :o :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Da, samo "mudraca i doktora" nikad dosta. Osim toga, ionako po našim cestama ima dosta plovnih ALFA kanti, o kojim nije vrijedno trošiti riječi.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.