Pogledaj cijelu verziju : Pišite TURBO LIMAČU
skywalker
26-01-2004, 16:03
da,...sjedilo se na gajbama ispod brajde
Buahahahhaaaaaaaaaa!!!
Ne vjerujem!
U biti... vjerujem! :smile06: :smile06: :smile06: <br><hr><font color="blue">Never drive faster than your guardian angel can fly...
</font>
Mi smo sjedili na gajbama skupa s golubovima tam gore na tavanu...
skywalker
26-01-2004, 16:14
Brock...ja se nisam usudil tam zavlacit. Lakse je bilo zbrisati kad je dolazila murja.
skywalker
26-01-2004, 16:15
Brock, kad si maturiral?
Rossonero
26-01-2004, 19:50
Pa nije to tak davno Brock. Ja sam maturiral '98. i jos se smatram klincem. A ti si napisal tak ko da si vec deda. :smile17: <br><hr><font color="red">...stiglo je sunce...</font>
Ja ću nadam se ove godine maturirat :)
<br><hr><font face="Courier" color="blue">VW Golf MKII 1.8, 90ks & VW Beetle</font>
Ne, INTCP ne dimi Golf uopće. Ustvari možda malo kad ga držiš preko 6000rpm, a to si i sam vidio kod Bolješića. Ali inače ne.
T-ie
Ðuro upravo mjenja gumice ventila bez skidanja glave na golfu, mogo si ić bacit oko! :)) <br><hr><font size="+1" color="blue">ride with pride!</font>
SVT, kad bude generalku slagao onda me zovi... :)) <br><hr><font color="red">16v</font>
INTERCEPTOR
26-01-2004, 21:01
Ja sam mislio da vi VW-ovci ne slažete generalke. Što ne traju vaše mašine 750 000 km? :smile12:
CLIO SPORT
26-01-2004, 23:53
ne INTCP....750 000km traju samo alfine masine.....i to one koje su bile gazene do maximuma!
Evo da i ja postavim koje pametno pitanje našem izbavitelju, a i svima drugima koji znaju odgovor.
Dakle, izgrebana mi je plastika na braniku (onom dijelu koji nije ofarban). Postoji li mogućnost da se to nekako "popravi" ili je jedino riješenje novi branik?
Hvala! :)
Fabia SDI Elegance!
27-01-2004, 01:13
CLIO, Alfine masine traju po 750 000 km samo ako ih cuvas u zamrzivacu :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: !
Nikad nisam cuo niti vidio da neka Alfina masina je prelazila 300 000 km.
Ovde u ameriku sam nasao Passat 1998 sa 234 000 mila za 7700 $ a toje 370 000 km!!!!!!
Prevali ti toliko sa italjanskim poluproizvodom! :smile09: :smile06: :smile06: <br><hr><font face="Times New Roman"></font>
Rossonero
27-01-2004, 01:44
Ej Fabia dosta je. Civic iz '95., '96. i to u ok stanju s normalnom kilometrazom sam nasel za soma i pol. Rabljeno je tam bagatela. Ajde dosta tih gluposti.
I daj taj broj jos jednom jer te budem stvarno nazval. Sad sam zval West pa budem i tebe. I ako imas tam neku rodbinu koja se bude javila na tvom jeziku bolje da objasnis kaj si tu sve nadrobil jer bude blic pitanja!
Fabia SDI Elegance!
27-01-2004, 02:11
991-248-495-2360 ili 001-248-495-2360, to tije moj mobtel!
Fabia SDI Elegance!
27-01-2004, 02:16
Ili dajmi tvoj broj pa cu te zvat sad!
Fabia SDI Elegance!
27-01-2004, 02:21
Rossonero, kako sam ja sad procitao u Adios Kompanjeros, ti si negdje daleko od HR!?
turbo-limac
27-01-2004, 10:37
samo da napomenem da je moj stari napravil 360000 km s starom giuliom (a to je bilo pocetkom sedamdesetih...) prije nego sto je prvi puta otvorio motor i to samo zato da ga poveca na 2 litre i nabrije...... prema tome dosta ××××××..... :smile18:
A moj dobar frend na Tipu 1.9D ima preko 350.000 km i to na vurici, a pošto on nije prvi vlasnik, sam bog zna kolko auto stvarno ima. U njega toči ložu i svaki dan putuje u Zg na posel i doma.
I protupitanje Renaultovcima: jel znate za koji nepokvareni Renault sa hrpom km, a da se ne radi o četvorki?<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
turbo-limac
27-01-2004, 11:06
:smile06: :smile06:
A zasto ne smije biti cetvorka?<br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
turbo-limac
27-01-2004, 11:09
jer se na njoj nema kaj pokvarit... :)
GTT- the beast
27-01-2004, 11:12
TURBO LIMAĆ kaj se tiće onog j.... fergazera ponovo sam ga moral ćistiti i slagal sam dize, sve je bilo super par dana i ćak sam uspio smanjiti potrošnju!(ona je i dalje dobra) :)
I sad opet ko i prije na leru se auto zacukava, turaža skaće i auto se gasi.
Dok se vozim sve je super i auto ide ko mina ali kad stanem na semafor banana....
Naime fergazer je bio pun kamenca i ćišćen je više puta sad mi se činilo OK ali....
Dali je moguće da neka ler diza ×××× ili neki k... ili je možda rezeorvar zasran(novi filter je nutra)
POMOZI AKO MOREŠ!!! :( :( :(
P.S
Nemoj me pitat za smjesu jer je auto tri dana perfektno delal a onda....<br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Jaka fora... ;) <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
Mario Haas
27-01-2004, 12:32
Dragi Turbo Limač!
Jučer sam bio kod čika Zube i tamo gdje je do jučer bijo zub, sada se nalazi rupa, zatvorena s malo crnog konca. E sad imam pitanje, kako može boljeti ta rupa, kada je - RUPA, tj prazan prostor?
Molim te brzi odgovor
zahvalni MARIO
skywalker
27-01-2004, 12:38
TL, tebi bi trebali priznat beneficirani radni staz...
a čika zubar nosi cvike možda, ili voli malko zagrijati grlo, ipak je snježina..
turbo-limac
27-01-2004, 12:52
GTT, probaj svejedno namjestit smjesu... tko zna mozda imas problema s onim sarafom za namjestanje smjese....
moguce je i da ti je ostalo jos nesto smeca u sistemu pa se sad nes zacepilo... ako tko ce ga znat.... ako si rastavljao cijelu frgu, lako je moguce da se sad sjebalo nesto po cemu si nedavno sarafio... mozda nes nisi dost stego.... tko ce ga znat....
A odgovor na moje pitanje! :(
turbo-limac
27-01-2004, 13:09
e o plastici na branicima TL nema pojma... :) :)
Znam da se vani to popravlja, kod nas neznam tko to radi... pretpostavljam da bi to mogao malcice pofarbati ili nes slicno... :) :)
GTT- the beast
27-01-2004, 13:37
TL dobro veliš za šaraf, on je imal gareži po sebi pa sam ga pošmirglal. :o
Možda sam ga tak sjebal a i glava mu je u kurcu, jedva ga šarafim! :(
Hvala!!! :) <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
turbo-limac
27-01-2004, 22:44
nije to nis, u mom je autu bio obican pleh saraf s nasiljenim vrhom.... i radio je sasvim ok.... :)
GTT- the beast
27-01-2004, 22:48
Imam ja još jedan donji dio di dolazi taj šaraf i taj šaraf je nov(nisu isti) ali je na tom komadu j..... kamenac pa me frka... :smile09: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Limach, imam par pitanja za tebe, na 67 str. VW cluba su, da ti ne prepisujem.
turbo-limac
28-01-2004, 10:18
nekaj sam natrkeljao tam ak te sto jos zanima pucaj...
Ed Hunter
28-01-2004, 10:21
E Limač , nije ni tebi lako! :))
Dobivaš kakvu naknadu od Vidiauta?<br><hr>
turbo-limac
28-01-2004, 10:24
da bar daju kakav auto na test..... ovak nis..... :)
Ed Hunter
28-01-2004, 10:39
Budemo napravili neku akciju Dajmo mu da testira. :)
Možda bu nekaj!<br><hr>
turbo-limac
28-01-2004, 10:44
:) :) :)
al nesme bit dizel....
Dr. Strangelove
28-01-2004, 11:41
Još bolje akcija..."Dajmo mu da šarafi!"... :)) <br><hr>
Ed Hunter
28-01-2004, 12:08
Pa akciju Dajmo mu da šarafi ima svaki dan (vozi integralku :)) )
Viš da čovjek zna više o Otto motoru od samog Otta. Nemreš to bez šarafanja.
Znači Limač nebi dizela ni da je TURBO
:smile16: .
Jedan V10 TDI s okretnim momentom da dobiš trzajnu ozljedu kralježnice?!?
Ja se nebi ništ bunil za testing jednog takvog. <br><hr>
Dr. Strangelove
28-01-2004, 12:25
530d (novi).... jučer frend, inače zagriženi ljubitelj oktana, ostao bez rječi nakon vožnje u takvom jednom, navodno prestrašno...
Znam o čem pričaš, u garaži je! :smile20:
Dr. Strangelove
28-01-2004, 12:28
svaka čast... nadam se da ga često sprovedeš u "obilazak"... ja sam ga samo obilazio izvana... kad vidiš felge i širinu zadnje gume znaš da se nekaj grdo kuha pod haubom...<br><hr>
Nažalost ne često ipak je to tatekov dragulj! ;)
turbo-limac
28-01-2004, 13:04
cuo sam da je 330 d ili jos bolje 330 xd strava pila.... :)
Kas odlog.
28-01-2004, 13:32
Limach, reci u vezi paljenja, na radilici ima 3 oznake. Prva je za stavljanje bregastih u fazu, a ima još dvije, jedna za podešavanje paljenja na 1000 okretaja, i druga za podešavanje paljenja na 4000 okretaja.
Koju koristit, odnosno, koja je za šta?
turbo-limac
28-01-2004, 13:55
tocno sto si napisao, jedna je gornja mrtva tocka (za namjestanje bregastih) a druge dvije su za paljenje. Treba ti stroboskop koji se sinkronizira s paljenjem. Njega usmjeris prema tim oznakama (treba biti reper na bloku ili zvonu getribe) i namjestas paljenje... (na 1000 i 4000 okretaja....
Da, ali kako namjestit paljenje u dvije različite točke?
turbo-limac
29-01-2004, 09:20
to zavisi od toga kako ti se podesava paljenje..... treba ti tocno uputstvo jer inace bus samo zeznuo stvar...
Mislim da bi trebao iskopat neki manual za taj auto. Daj napisi tocno koji auto i koji motor, budem bacio pogled na netu....
Kas odlog.
29-01-2004, 11:05
Alfa 33 1.7 IE katalizator, 91 g.
Nasao sam ja neke manuale, ali nema nista vezano za podesavanje paljenja.
Mehanicar
29-01-2004, 14:25
Kas na razvodnoj imas centrifugalni regulator ?
TL - kako njega namjestiti, ako je paljenje na 1000 dobro a na 4000 nije npr. ili bi paljenja morala stimati ?
Mehanicar
29-01-2004, 14:32
jos nesto TL :) , ako moze
Corvette LT 1 '94. , stavljanje turba ,
da - koliko komplicirano, sta bi sve trebali prepraviti, imas kakvih predloga s iz glave ili s neta ?
ili ne ?
turbo-limac
29-01-2004, 15:14
ovak ako je to IE motor onda paljenjem upravlja elektronika, tako da nemas centrifugalni regulator. Najcesce se senzor nalazi ili na zmasnjaku ili u podnozju razvodnika paljenja ili na oba mjesta.... E, sad, osim integralke i njenih srodnika s istim motorom i elektronikom, jos nisam vidio auto na kojem se dade podesavat paljenje a da je senzor na radilici (ona ima zasebnu plocu s zubima koja okida paljenje)
Na IE automobilima paljenje se podesava pomicanjem senzora... ako uopce.... Neznam zasto bi podesavao paljenje.. mozda imas nekih drugih problema, s gorivom naprimjer... Ako imas samo senzor u razvodniku paljenja onda samo zakreces cijeli razvodnik.
Baci oko na neki od internet foruma za taj auto, mozda nes nađeš...
turbo-limac
29-01-2004, 15:14
ovak ako je to IE motor onda paljenjem upravlja elektronika, tako da nemas centrifugalni regulator. Najcesce se senzor nalazi ili na zmasnjaku ili u podnozju razvodnika paljenja ili na oba mjesta.... E, sad, osim integralke i njenih srodnika s istim motorom i elektronikom, jos nisam vidio auto na kojem se dade podesavat paljenje a da je senzor na radilici (ona ima zasebnu plocu s zubima koja okida paljenje)
Na IE automobilima paljenje se podesava pomicanjem senzora... ako uopce.... Neznam zasto bi podesavao paljenje.. mozda imas nekih drugih problema, s gorivom naprimjer... Ako imas samo senzor u razvodniku paljenja onda samo zakreces cijeli razvodnik.
Baci oko na neki od internet foruma za taj auto, mozda nes nađeš...
turbo-limac
29-01-2004, 15:14
opet nes zeza forum.... :( <br><hr><font face="Courier" color="red">No danger at all - grip the same on asphalt, ice or snow, Just a little difficult to warm up the rears.</font>
turbo-limac
29-01-2004, 15:17
mehanicar....
jel mozda ovo...
http://www.lingenfelter.com/images/8142wb.JPG
:URL=http://www.lingenfelter.com:www.lingenfelter.com:/URL:
pa vidi...
turbo-limac
29-01-2004, 15:20
ja bi radije tu corvettu nabrijao na klasicni nacin..... ono 427 CID pa samo otvoris racun kod nekog prodavaca guma..... :)
turbo-limac
29-01-2004, 15:20
ja bi radije tu corvettu nabrijao na klasicni nacin..... ono 427 CID pa samo otvoris racun kod nekog prodavaca guma..... :)
Mehanicar
29-01-2004, 15:28
Hvala, da to !
ma gume su Pirelli PZero i dosta su tvrde pa se i ne trose tako strasno :) ,i auto dosta sara na ovim temp., ali po ljeti kad se izaletavas 2,3 puta 0-250-0, kad se ugriju su strasne, stvarno dobro ljepe,
a kocnice su uzas zivi, plocice su tako male da ih potrosis za 5000 "normalne" voznje :)
a onda prvo treba promjeniti glavu, pa se igrati ili bi ti i ovako s ukupno 16V u small blocku :) , ali kako onda ista napraviti ?
Mehanicar
29-01-2004, 15:47
znaci kas bi trebao imati negdje Hallov ili induktivni davac impusla na razvodniku ili radilici na Alfi i da on daje signal ECU o brzini vrtnje a ovaj prilagodi pretpaljenje !
ali nisam siguran da elektronika upravlja i paljenjem, mislim da je ona samo za ubrizgavanje ,
treba sve pogledati u nekom manualu - kako kazes TL
turbo-limac
29-01-2004, 16:12
cuj, vecina modernih elektronika ima integriranu kontrolu paljenja i ubrizgavanja......
trebalo bi vidit kaj ima u toj alfi... :)
inace sto se tice corvette, nemas kaj mijenjat glavu..... small block je uvijek dvoventilas, s klackalicama i bregom u bloku, ali je moguce izvuc postenu snagu iz tog motora bez turba... :)
Mehanicar
29-01-2004, 18:50
susjeda, onog Mario-Lasera , ako se sjecate kad sam pisao ! iz SB !
Mislim na podešavanje paljenja sa okretanjem cjelog paljenja. Kao na svakom drugom autu. Elektroniku u paljenju nemam namjeru dirat, jer neću više nikad upalit auto.
Limach, kad malo zatopli, čut ćemo se pa da baciš oko na motorin. Sad je prehladno za išta.
Motorić je super sve dok ga ne trebaš popravljat. Prije obavezno popit šaku apaurina, i polako.
Aha... mislil sam da je to auto od mog frenda... reko... nije valjda tak lud da ide stavljat turbinu, a auto mu je i sad jedan od bržih na street race-u...
Brock odlog.
30-01-2004, 13:27
Fresh... :smile06: :smile06: :smile06:
Dragi Turbo Limač... nemrem se logirat!
Znam da mi nemreš pomoć, al' se nekom moram izjadat'...
pasmater! :smile09:
SEPRA, nadam se da nije kasno
http://www.hillsdale.edu/dept/Phil&Rel/pix/humor/KrispyKremeCalendar2001.jpg
turbolimac unlog
30-01-2004, 15:04
vec sam htio pizditi jer se ni ja nemrem logirat a onda vidim ovja krasan kalendar,.... milina jedna... :)
GTTjac - zbunjen
03-02-2004, 14:12
Eto opet me nekaj j...
Naime sve je složeno,frg,paljenje.....
sve pet(potrošnja cca 12 l/100 km) :))
Prvo sam mislio da je paljenje ali nije nego dovod goriva!!!
Dakle ovako, auto ima benge 1,2 brzina a utrćoj na cca 5000 o/min posustaje, četvrta i peta još prije!!!
Nadalje pumpa za gorivo je nedugo promjenjena i sve pet, stavio sam dodatni filter kod frga, mislim da nije smeće ali nije, sve ćisto!!!
Dakle konstatacija je ne dolazi dovoljno benge do frga 99,9%
Kaj sad (pumpa je nova i radila je super), možda regulator ili....?
MOLIM POMOĆ (bilo tko) :smile10: :( :smile10:
turbo-limac
03-02-2004, 17:06
nego jes ti stavio origigi pumpu?
mozda pumpa ne valja...
Gle auto je išel super do prije tjedan dana, ćak i prije kad su bile ogromne dize na njemu(kad je pil 25 l na 100 km) znaći pumpa je bila beba.
Dali je original neznam, samo znam da je zadnje pol godine radila bezprijekorno!!!
Dal postoji regulator za gorivo, možda on zajebava, jer je sve bilo super a najedanput poćelo zajebavat i to kad sam smanjio dize-totalno nelogićno!!
Dize su u redu jer sam jućer sa 125 prešao na 130 i onda je još prije nestajalo goriva-logićno veća diza prije isprazni frg koji se ne stigne napunit, znaći preslab pritisak!!! :smile13:
GTTjac čeka
04-02-2004, 10:55
:o :smile19: :o
turbo-limac
04-02-2004, 12:34
u principu, trebao bi prikljuciti mjerac tlaka na dovod goriva i onda u voznji vidit dali tlak benge raste s tlakom turba. Regulator tlaka je na suvozackoj strani dole, prati kamo ide crevo od benzina.
pricas da si ugradio dodatni filter goriva, gdje si ga stavio i kakakv je filter.?
GTT- the beast
04-02-2004, 12:55
Ma obićan mali prozirni,isto auto ide s njim ili bez njega.
Stavil sam ga direktno kod frga, smeća nema bar ga ne vidim! ;) <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
turbo-limac
04-02-2004, 13:06
za pocetak, skini taj filter, sanse su da bu ti eksplodiral od pritiska....
takodjer, pitam se dali ima dovoljan protok za taj motor. Novi origigi filter je sasvim dovoljan.
GTT- the beast
04-02-2004, 13:12
Dobro to nije problem njega vadim van(tak i tak sam ga stavil da vidim dal ima smeča).
Pumpa i filter su stari tri četri mjeseca! :smile08: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Mario, fpricao sam sa frendom vezano za Italiju, nema 2.0 integrale, samo 1.6 turbo.
Ove jace cirkuliraju medju vlasnicima otpada, i nemoguce ju je kupit jer ju nitko nece prodat ako im slucajno i stigne.
Mario Haas
04-02-2004, 13:51
Kas, tako smo i mislili da će bit. Svejedno, hvala na trudu! ;)
Inace, kupio je sebi savrsene felgice sa gumama za 100 eureka.
Ima dosta jeftinih stvari, ali treba ici dalje.
GTT- the beast
04-02-2004, 14:31
Dal se možda može poštelat taj regulator pritiska?
Dali je moguće da je glavni filter ptegnul smeće pa sad nemre pumpa dobro drukat? :smile10: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
turbo-limac
04-02-2004, 16:48
moze svasta bit. Trebao bi provjeriti tlak benge na frgi. Regulator se neda stelat.
GTT- the beast
04-02-2004, 16:55
KO bi to mogel proveriti?
turbo-limac
04-02-2004, 16:56
moras samo imat tlakomjer... :)
GTT- the beast
04-02-2004, 16:58
Ma ja isto bez veze ××××m, nemam ga kaj mjeriti kad znam da je preslab.
Išao sam metodom "eliminacije" i sve upućuje da nema dost benge, odnosno auto više vuče iz frga nego kaj u njega dođe benzina!!!
Mamu mu ××××× stalno nekaj ××××, lud sam već!!! :smile09: :smile09: :smile09: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
I, braco, kad ide auto u oglas?
:smile06:
GTT- the beast
04-02-2004, 17:01
E ×××× mu mamu!!!
:smile06: :smile06: :smile06: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
GTT- the beast
04-02-2004, 17:04
NIsam videl odma, tlakomjer?
Kakav, kak se mjeri,kam se kopća??? :smile10: :smile10: :smile10: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
turbo-limac
04-02-2004, 17:14
bilo kakav tlakomjer koji ide do cca 3 bara, stavis T prikljucak na crevo od benge kod frge i na to spojis tlakomjer.
GTT- the beast
04-02-2004, 17:20
Dobro,shvatio!
Kaj kad ustanovim sa sigurnošću da je tlak preslab,jaća pumpa, kolko jaća? :)
Unaprijed hvala!!! :smile07: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Mozda ti je membrana od starosti postala porozna.
Kakvu imas pompu, el, ili mehanicku_
Gosn. TL dal se bavite vi možda preuređivanjem dizelskih prdekalica? :smile08: <br><hr><font face="Courier" color="blue">VW Golf MKII 1.8, 90ks & VW Beetle</font>
Mario Haas
04-02-2004, 19:46
STEVO! Odmah da si se ispričao Imperatoru! :smile18:
MH nemoj se ljutit na mene. Nemožeš niti zamislit tugu na mom licu sada. Jadan sam da jadniji nemogu bit. O bože šta je benzin tako skup :( Vozio bi se u Meganeu 1.6 a ne u Astru 1.7 DTI onda :( :( :(
Ah... :( Pomozte<br><hr><font face="Courier" color="blue">VW Golf MKII 1.8, 90ks & VW Beetle</font>
GTT- the beast
05-02-2004, 10:50
Kas, imam električnu pumpu i stara je par mjeseci. :smile08:
turbo-limac
07-02-2004, 16:20
cuj gtt, moras izmjeriti koliko tlaka imas benge. Treba vidit jel pumpa kriva ili regulator tlaka. Mozda te i frga zeza... mozda je pukla membrana u djelu za dodatno obogacenje....
Mario Haas
12-02-2004, 20:28
Dragi TurboLimač primijetio sam da ti nitko ne piše. :(
Mehanicar
12-02-2004, 20:32
TL - evo nesto nam nije jasno :
kako to da Docu - bravo na 140 pokazuje 3500okr.
a meni brava 4200 - na 140 .
danas provjereno s moje strane, on je svoju sliku prilozio, a ja budem u subotu !
tko tu sada koga zaje... ? :smile17:
jel ti mislis da je 5. u bravu stvarno toliko duga kod njega, a ja imam neki BMW-ov mjenjac ( da bar ) ili sta je ?
Nije bilo istih mjenjača, pa su ugradili koji im je prvi došao pod ruku.
Mehanicar
12-02-2004, 20:45
Jel da, i meni se to cini ! :))
turbo-limac
12-02-2004, 23:32
to me nis ne cudi. Volvo je tu 440 460 480 turbo ugrađivao 3 različite getribe (što se omjera tiče...) Jednostvano imate različite prijenosne omjere... ili vam brzinometri različito lažu, al ono fakat.... :)
puntac
Gost
Poruka poslana: 12.02.2004. u 22:47
Imam pitanje , kod Punta sam podbio desni kotač , pa sad mislim da mi alu felga neće stati , kako ga vratit , vilica je u redu , jel se to može da se stavi na onaj stol za razvlačenje pa kad se našpana , da se vrati isto tamo gdje se nešto pomotalo , koliko to košta
puntac
Gost
Poruka poslana: 12.02.2004. u 22:51
još nešto , nakon promjene seta kvačila na autu , pri ubrzanju getriba ima čudan zvuk , kao da šrota , samo kad sam u brzini a pustim gas onda je u redu i nema toga zvuka , šta tu može bit uzrok
POLOVNJAČA
Senior Member
Broj poruka: 802
Poruka poslana: 12.02.2004. u 22:55
piši turbo limaću , našem imperatoru
Mehanicar
Gost
Poruka poslana: 12.02.2004. u 23:22
sto se tocka tice, nemas tu sta spanati, idi na optiku pa vidi sta ti je , ili vilica ili glavcina( sumnjam) amortizer, nesto ce biti, na stolu rastezes uglavnom karoseriju !
sto se kvacila tice,vjerovatno lamela ne sjedi dobro jos na zamasnjaku dok se malo ne potrosi i sjedne , pa se cuje, ali ne bi trebalo !
puntac
Gost
Poruka poslana: 12.02.2004. u 23:31
pa vec sam prosao 5000 km , trebalo se sve namjestit , ima još nešto , kad na cesti prelazim preko velikih rupa a malo držim pritisnut gas , nešto ispod haube škipuće , kao da dolazi od getribe a kad pustim gas ništa se ne čuje!
Mehanicar
12-02-2004, 23:36
i to sto kazes ! :)
ipak je ovo BRAVA - pa se voli vrtjeti, ma na kakav nacin to bilo
a ono je ipak BRAVO ! :)
CLIO SPORT
12-02-2004, 23:37
mehanicar,JA ZNAM!!!!
FIAT! as simple as that!
:o :o :o :o :o
Mehanicar
12-02-2004, 23:40
ma skuzio sam - tu je rijec o musko-zenskim odnosima, zeljama i potrebama ! :)
CLIO SPORT
12-02-2004, 23:46
da....
ali mi to nije jasno....uvijek je taj kratki bio puno uspjesniji i ljepsi?!
ista stvar je i kod stila!?
nego...kad smo vec kod fiata....
malo ozbiljnije sam poceo razmisljati o slijedecem autu....mora biti diesel i do max nekih 20tak tisuca ojra! a u AC mogu dobiti dobru cijenu za bilo koji auto.....sada dolazi stilo sa 3 vrata MULTIJET sa 140 konja!?!!?!?
takav u tamno plavoj boji sa sky windowom ili kako se vec zove....(uf....da....sutra je petak 13. pa ako ne nastradam negdje prek dana....budem na SZ?!)!
:smile18: :smile18: :smile18:
CLIO SPORT
12-02-2004, 23:46
dok mi je mazda 6 prevelikauto i sporiji je od stila...!?
turbo-limac
13-02-2004, 02:29
a nebi ti golfa s 140 KS dizlom...? :)
ono narodna kola i tako to..
Mehanicar
13-02-2004, 02:44
TL - "osovinica" na kotacu , kad je nema je definirana hvatistem poprecnog ramena i amortizera kod McPhersona,
i hvatistima ramena kad su 2 npr. ili ?
ubijaju me ova vozila, jos malo i spavanje- a danas fino na ispit - petak 13. ! :)
turbo-limac
13-02-2004, 13:18
"osovinica" na kotacu ??????????
da me ××××s, ne kuzim o cemu pricas... koliko ja znam svaki se kotac vrti oko osovine koja sjedi u glavcini kotaca. :o
Striček Limač, jedno pitanje. :))
Kopajući i njkuškajući, iskopao sam informaciju, da gle vraga, tvoja i moja pila dijele disk pločice na prednjim kotačima. :o
Zanima me kaj ti koristiš i sa čim si zadovoljan, jer kopajući i njuškajući došao sam do objašnjenja zašto GTA prilično slabo koči pri brzinama iznad cca 150 km/h.
Uglavnom, prvi zahvat bi bio mjenjanje prvih pločica, no nisam dosta pametan kaj staviti.
Ferodo 2500?
'fala! ;) <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
Mehanicar
13-02-2004, 22:56
ma da glupo sam napisao, to ti je kad pises u 2 i 40 ujutro, mislio sma na os rotacije kotaca kod skretanja !
Nema veze rjeseno je sve, dobio sam 5 i sve stima !
Dom Dom unlog.
14-02-2004, 10:53
Hondo da li GTV 2.0 TS ima iste diskove kao i 156 V6?? I da li je 200 eura puno za par diskova sa pločicama , orig Alfinim, gotovo novo??
Dom Dom unlog.
14-02-2004, 10:54
Hondo kaj se tiće kočnica:
www.movit.de :smile20: :smile20:
Sve brige riješene za 2200 eura.
Dom, kolko ja znam GTV 2.0 i 156 V6 imaju iste diskove i pločice, a cijena od 200€ je po meni sasvim korektna.
Znam i za Movit i za još neke dobre i fine, samo me cijena malo hebe. ;)
turbo-limac
14-02-2004, 19:30
hondo, ja sam imao jako dobra iskustva s ferodom ds 2500.... samo na tvom mjestu bi investirao (jos prilicnu lovu) u Castrol SRF kocionu tekucinu. te pakne vole radit na visokim temp. a onda nastrada kociona tekucina. Kupi jos teflonska kociona crijeva i miran si.
POCKET IS IN DA HOUSE!!!
:smile07: :smile07: :smile07:
turbo-limac
14-02-2004, 19:34
je a limach pichi doma... :)
Šteta za garažu od bake.
Još sad mi je krivo.
:( :( :(
Možda, da baku preselim u garažu,
a "spilim" prednji dio kuće i napravimo garažu za Lanciu od nje???
:)) :)) :))
turbo-limac
14-02-2004, 19:43
ma nema veze bumo nekaj rjesili. Samo da ja iskopam tu literaturu od GTT-a, nekaj mi je sumnjiva ova tvoja glava.... :(
turbo-limac
14-02-2004, 19:46
ma samo hocu provjeriti da nije prebrusena..... ali nema veze, imamo mi glava i glava, nis se ne brini, samo ti fino curu na vecericu odvedi, ostavi meni brigu oko motora... :) :) :) nisam te htjel nervirat...
INTERCEPTOR
14-02-2004, 19:47
turbolimac zašto mora biti tekućina od castrola baš?
Ma ×××ך ti sve žene ovog sveta.
Ne zanimaju me!
Zanima me moj ŠARMER!!!
Hm, mogu pogledati koje su tolerancije?
Jesi ju izmjerio?
turbo-limac
14-02-2004, 19:56
SRF je najbolja tekucina koju mos vozit u nojrmalnom autu, ujedno je i daleko najskuplja
trkace tekucine imaju jos visu tocku kljucanja ali one tako navlace vodu da vrlo brzo gube svojstva, tako da ih treba non stop mjenjati....
INTERCEPTOR
14-02-2004, 20:00
Čekaj, pod trkaćom tekućinom misliš na neku dot5?
Koliko košta taj castrol uopće?
turbo-limac
14-02-2004, 20:02
pocket, glava je 73.3 mm ja nemrem nac ××××nu knjigu, bum sutra....
intcp.... ma imas dot 5 tekucina koliko hoces, ali to ti nema uvijek direktne veze s tockom kljucanja. Trkaca tekucina je upravo to, tekucina za trkace kocione sustave. Imaju jako visoku tocku kljucanja ali jako vole "sakupljat" vlagu i brzo gube svojstva....
SRF naprotiv, potpuno saturiran s vlagom ima visu tocku kljucanja od vecine kocionih tekucina....
Hvala za informejšn, no imam još par pitanjaca. ;)
Kakve su ds 2500 na hladno i ima li velike razlike u odnosu na zagrijane?
Znam da ih Ferodo hvali da su 'nježne' prema disku, no dobio sam informacije da dosta brzo popapaju disk. Istina?
Inače, sve kaj si naveo je u 'planu i programu' za poboljšanje kočnica, no još sam u fazi odabira materijala.
<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
Dom Dom unlog.
15-02-2004, 12:00
Hondo , koji si ti mračnjak , pa kaj nemreš spati u nedjelju??? Nego su ti samo kočnice po pameti :) :) :)
Ma Dom, to ti je post-valentinovska nesanica. Sinoć je bila večerica - riblji specijaliteti i fino vinčeko, pa onda to u malo većim mjernim jedinicama i ujutro izrodiš litre tekučine. A kad se jednom probudiš, nema više spavanja. ;)
turbo-limac
15-02-2004, 15:35
ma DS 2500 vole jesti diskove, doduse ja sam ih imal u kombinaciji s tarox diskovima koji su izgleda sami po sebi nes "meksi" No, DS 2500 nisu dugo trajale, a sto se tice performansi na hladno, ja sam bil zadovoljan, ali postojala je znacajna razlika kad su se zgrijale. Ono, u toku jednog dugog kocenja primjetio bi kako odjednom pocinje jace kociti s istom silom na pedali......
CLIO SPORT
15-02-2004, 16:16
limach.......frend koji je vozio utrke s kartingom a danas renta karting-isprobao je sve moguce varijante ulja za kocnice i kaze da je najbolja varijanta od SILKOLENE!! neko ako se dobro sjecam silikonsko ulje ili tako nesto (pola litre ili litra kosta skoro pa 350-400kn?!)! kaze da je to navodno vrh ulja za kocnice!
znas sto o tome-cuo?
:o :o :o :o
p.s. meni se istrosile plocice od OMNI COMP koje su kocile jaaako dobro i stavio sam serijske dok ne stignu ove od kevlara iz K-teca......razlika je prestrasna!!! sinoc sam zakocio 3-4 puta malo jace i na petom kocenju uopce nije grizao vise kako spada....!?!?!?!??!?!?!?!
od sada pa na dalje....koji god da auto imam,ako cu ici bilo sto doraditi na autu, prvo cu promijeniti kocnice!! i to je stavka na koju se ne stedi!
:smile18: :smile18: :smile18:
tako da....dati 2000e za vrhunske kocnice za auto koji kosta 40000e mislim da nije predmet razmisljanja....!
Dom Dom unlog.
15-02-2004, 16:55
Silkolene je meni Lončarić stavljal u Miceka.On veli da je to best of ulje.
Onda bolje odmah kupiti "vrhunski" auto. :smile06: :smile06:
Mehanicar
15-02-2004, 17:38
best of ulje moze biti za pomesfrites, za kocenje se koristi tekucina, koja je vise slicna alkoholu nego ulju !
ako vam je fali , bolje nasuti rakije nego motorno ulje ako vam bude kakva frka ! :)
Bmw Touring
15-02-2004, 17:48
za limacha :)
Svim fanovima Kraljice Rallya obavjest o prodaji ove italijanske legende.
Ljepotica je u izvrsnom stanju sa svim orig. dijelovima i guta asfalt za 5,7s do stotke. Cijena sa punom registracijom 9200 eura
Više informacija na tel 061 151 850.(BIH)
Na provokacije ne reagiramo. :))
CS kod kočnica ima jedna zakonitost, a to je da samo veći disk osigurava bolje kočenje. Jednostavno, ne?
Ali, ako veći disk, onda i druga klješta ili postojeća klješta na dodatnim nosačima itd. itd.
Uglavnom, radi se o ogromnim novcima i to bi u svakom slučaju htel izbječi. Ovo sa izmjenom pločica, pa čak i diskova ako je potrebno, samo je polovično rješenje sa kojim bi htel poboljšati sadašnje stanje, no nikako i riješiti problem.
Limač, hvala na informaciji. Nekaj moram staviti, jer ovaj Lucas kaj imam na autu nikak ne radi od kakvih 120-130 km/h na dalje, no ispod te granice odlično grize. Nebi htio pak neku full racing pločicu koja na hladno uopče ne reagira, jer se ipak večinu vremena vozim po gradu. Ovaj Ferodo mi se činio OK, no ak imaš kakvu preporuku...<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
Mehaničar
Ovo s rakijom je živa istina, nekad davno dok je u mom vlasništvu bio fiat 1300 koji je služio isključivo za zajebanciju imao je rakiju umjesto UK! Puštal mi je cilindar a nisu mi se trošile pare na popravak pa sam naljevao rakiju svako malo! :))
Stvar šljaka!
A što je najbolja stvar Fiat je bio '70g. i imao je 4 diska! :smile07: <br><hr><font size="+1" color="blue">ride with pride!</font>
Mehanicar
15-02-2004, 17:59
Veci disk omogucava samo bolju i osjecajniju regulaciju kocenja - koja dovodi do boljih rezultata ,
kotac ti uspijes blokirati i s malim i s velikim diskom zar ne ?!?!
a naravno da ce meksa pakna takodjer rezultirati boljim doziranjem i kocenjem, samo je pitanje koliko !
Mehanicar
15-02-2004, 18:02
:) , pa znam SVT, nisam se zafrkavao !!!
isto kao i coca-cola po lameli kvacila ako klize, drzati ce do servisa i to stvarno ! :)
INTERCEPTOR
15-02-2004, 18:04
Ah to je kao da te ja pitam koliko će ti izdržati rezervoar ako se ganjaš.
Bmw Touring
15-02-2004, 18:06
:smile10: jeba mater ako san ja shvatija sta si ti tija rec :)) mozda si opet falija temu
Mehaničar, ne teoretiziraj. :))
Naravno da omogučuje bolje doziranje i osječaj jer nećeš morati gaziti pedalu ko sivonja i pri tome se upirati u volan, nego ćeš fino dozirati pritisak na kočnicu i efikasno kočiti, a to je ono što čini dobre kočnice.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
Mehanicar
15-02-2004, 18:24
Istina, Hondo ! :)
INTERCEPTOR
15-02-2004, 18:59
Turbolimac čitaj ovaj smijeh sa jednog drugog foruma
10W60 15W45 5W10 0W30, meni prema vama ovo vise izgleda na pomodarstvo nego na svrhu.
Znate li vi uopce u koje motore id ulj 0W30??
Da bi ste si odredili pravo ulje morate znati karateristike masine s kojom raspolazete.
Dakle, 0W30 u racing motore. ===> Jel' vi to imate?
5W30, close to racing, big boyz toyz stuff, masinice koje se vole "puno" vrtiti, turba ..... ===> Imate mozda ovo?
Za ostalu raju koja ima nove aut 10W40, mozda 10W30.
Razlozi:
Brojke niske 0 su rijetke poput vode. Motori koji "vole" ovakve stvarcice specijalno su napravljeni, najcesce all alloy, bez trunke zeljezarije, materijali kojima treba brz protok i malo trenje, jer su tako dizajnirani
5W30, slicno kao ovo iznad, vole brzi protok, high revs, ....
Brojke 10-15, za vecinu danasnjih multi-valve motora, obicno ulje za obicne aute.
Druga brojka veca od 45, WARNING!!!
Pazite da ne za××××te auto, eventualno za super vruce kontinente kao australija, gusti kao tijesto na normalnim temperaturama, za stare aute s pohabanim kliznim dijelovima tako da "dihtaju" koliko je duze moguce.
--------------------------------------------------------------------------------
Pogotovo zadnji odlomak :smile06:
I daj mi reci definitivno jel nema niakve opasnosti od selenie 10W60 u npr. punteku? Što si ono govorio o raspadanju aditiva?
CLIO SPORT
15-02-2004, 19:12
sve to stoji....meni se ziher ne isplati dat 2000e za bolje bremze,ali da imam auto od cca 40 000e, ne bih puno kemijao sa plocicama,diskovima...kako bi dom rekao, www.movit.de!
naravno,sve to ako stvarno zelis iskoristiti snagu motora MAX!
CEP pomozi!!!!
Šta da ja sipam. :smile06: :smile06:
INTERCEPTOR
15-02-2004, 19:56
Šule nisam ja to pisao nego sam copy paste što je pisao očito neki kvaziznalac.
Mehanicar
15-02-2004, 20:38
incp. ma kakva opasnost, samo ti sipaj Seleniu Racing i gazi punta ! :)
Evo brava je presla 7000km od zadnje izmjene i potrosila je oko 0,4dl, a preporuka u knjizici je do max.3dl na 1000km :smile17: :smile17: :smile17: , nek im bude , ja bi se jako pitao da mi tako trosi (ali je njihova preporuka Selenia 20K, pa je uz jako ganjanje i zagrijavanje mozda to i moguce )!
Halo Obi-Wan, gdje si nestao?<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
turbo-limac
17-02-2004, 09:41
ma malo sam u guzvi... imperijalna posla.... :)
nego sto se kocnica tice... Poanta velikih diskova je u tome da veliki disk moze izraciti vecu energiju od malog. Nije kunst jednom ili dvaput stat s velike brzine, ali kad to treba ponovit x puta onda mali diskovi nemaju sanse. Lagani auti dakako netrebaju ogromne diskove, ali kako raste tezina i brzina automobila tako velicina diska mora rast.... Celjusti su zasebna prica. Vise klipova obicno znaci ravnomjerniju raspodjelu pritiska po pakni. Dakako celjusti bi trebale biti sto kruce inace se gubi feeling na kocnici a bogme i sila moze opasti...
E, a onda imamo jos price o plivajucim diskovima i sila drugih ×××××rija koje utjecu na dobro kocenje...
Kako vec rekoh, poanta nije koliko treba metara da auto stane, mene zanima sta se dogadja kad se to ponovi desetak puta.... :) <br><hr><font face="Courier" color="red">No danger at all - grip the same on asphalt, ice or snow, Just a little difficult to warm up the rears.</font>
Mario Haas
17-02-2004, 09:41
Senator je imao japansko prosvijetljenje sinoć, prvo u Mitsubishiju a onda u Suzukiju.
:)) <br><hr>
turbo-limac
17-02-2004, 09:42
inace ovaj C/P s drugog foruma o uljima je takva hrpa smeca da se nemrem ni nasmijati.... :smile18:
turbo-limac
17-02-2004, 09:43
Senator se sasro ziv u suzukiju.... Mitsubishi je bio daleko kulturnije iskustvo.... E tresao sam se jos pol sata nakon Parceve vozacke demonstracije. I samo da naglasim, svatko tko misli da Clio Sport ima ikakve sanse protiv tog auta sanja..... nema teorije.... :) :smile07:
Mario Haas
17-02-2004, 09:49
Hoćeš reći da je Clio Sport lažac? :o
turbo-limac
17-02-2004, 09:57
ma ne nije,...... samo kazem da to nije bio fer fajt....
ovak gledano, na ljetnim gumama..... nema nikakve ××××ne usporedbe.... dva auta iz potpuno razlicitih kategorija...
Mehanicar
17-02-2004, 10:15
naravno TL da sto se tice kocnica sve to stoji, ovo je samo malo da se razmislja sta se dogadja kad kocis s vecim ili manjim diskom iliti paknom - tlak, sila, povrsina, energija, sta se kako i gdje mjenja , ako se uopce nekom da o tome razmisljati :) !
GTT- the beast
17-02-2004, 13:48
LIMAČ NABAVIL SAM POP OFF VENTIL I UGRADIL GA, ALI IZGLEDA DA SAM NA KRIVI LAJTUNG SPOJIL ONO MALO CREVO KAJ IDE IZ NJEGA.(VAKUM)
JEL BI MI HTEL OBJASNITI DI ON TOČNO IDE JER MI OVAK NEČE OTVARATI.
IMA MOGUČNOST ŠTELANJA I SVE SAM SPROBAL ALI NEĆE!
ZAHVALJUJEM!!!<br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Bit ce ××××anja po cesti........
GTT, koje boje je tvoj?
turbo-limac
17-02-2004, 13:56
malo crrevo moras spojit negdje na usisnu granu iza leptira gasa..... najlakse ti je stavit T komad na crevo koje ide do elektronike...
GTT- the beast
17-02-2004, 14:08
Kas srebrne boje je, TL imam T komad i spojil sam ga na crijevo na dnu frga ali niš, idem sad probat potražit taj lajtung kaj ide do elektronike...
:smile08: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
turbo-limac
17-02-2004, 14:28
cuj, imas crevo na dnu frga koje ti ide iz onog koljena iznad frga, nije ni cudo da ti ne radi... osim toga iz grane ti idu i dva creva s vodom...... te dva creva koja imaju nepovratni ventil, jedno ide do serva za kocnice drugo sise uljne pare iz motora... moras nac crevo kaj ide do elektronike, to bar nije tesko.... :)
CLIO SPORT
17-02-2004, 16:47
TL....ja sam rekao da sam se iznenadio kad sam ga oprao...znam kako taj swift ide i znam da bi me odrao (dobro ne BAS tako odrao ali je brzi.... :smile11: )!!
:smile18: :smile18: :smile18: :smile18: :smile18:
eeee,jos nesto!!
TL, u nedjelju navecer sam se natjeravao s frendom po gradu u sportu-malo ga je on vozio malo ja i kad smo stali....kaze on, gle uzareni diskovi!!!
ja nisam mogao vjerovati ali kako smo se sparkali u mraku,iza felge se lijepo vidio uzareni disk i toplina kako izlazi iz felge van!!!! on je uzeo grancicu i cim je dotaknuo disk, izgorjela je.....stravican prizor!!!moram prizat da nikada nisam gledao disk nakon ganjanja...ili se valjda ohladio dok bi stao-ovo je bilo skroz uzareno!!! a kocio je mrak-mozda 10% slabije nego inace na tom zadnjem kocenju...i to nakon pola sata torture!!!
:smile18: :smile18: :smile18: :smile18:
CLIO SPORT
17-02-2004, 16:47
CLIO SPORT RULEZ!!!
:smile18: :smile18: :smile18:
POCKET RULEZ!!!
:smile16:
GTT- the beast
17-02-2004, 16:58
TL sve sam složil i radi ali ne baš najbolje, naime onaj laktung za vakum srće zrak kroz rupice na BOVu i auto na leru nemirno radi.
Zatim valjda kak vakuum nije 100%tni ne otvara dovoljno odnosno otvara prekratko!
Da probam stavit gumicu u žljeb od klipa ili...? :( :smile10: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Hm, to je nekak složeno malo okolnim putem... :smile11:
Trebalo bi to pogledati u živo...
GTT- the beast
17-02-2004, 17:42
Prosvijetli me! :) <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Ne znam dok ne vidim.
Spajal sam si na plavi Dump...
To se čulo da te Bog sačuva.
Napamet više ne znam.
Znam da sam to spajao negje na usis...
:smile17:
Poludil bum od tih auta...
Jedino kaj sam ga imal par dana samo...
:( :( :(
Bil je rentan... :smile06:
Moram ti priznati da sam imao osjećaj da mi auto ide mrvicu slabije s njim...
:smile10:
GTT- the beast
17-02-2004, 17:50
Ma sve sam dobro spojil ali prekratko otvara pa se nećuje baš dobro.
To je valjda zato kaj nije vakuum dobar pa nema dost snage da potegne klip kolko treba.
Nekaj bum valjda skemijal.... :smile09: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
GTT- the beast
17-02-2004, 17:52
Meni nejde slabije, samo kaj se ne čuje kak bi bilo pošteno!
Mamu im ××××× niš od prve sve moraš X puta mrdat da bu kak treba i to ako..
:smile09: :smile09: :smile09: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Na to sam ja LUD.
Frendu na Cossiea sam isčupal ××××ni BOSCH plastični, stavio klipni i AMEN.
PŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ...
Pizdu materinu...Nikad niš iz prve...
:smile09:
GTT- the beast
17-02-2004, 17:57
Idem se malo igrat s tim valjda bu nekaj, javim...<br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
GTT- the beast
17-02-2004, 20:32
:)) :)) :))
Evo sve sam zrihtal, mali dela ko beba!!!
Istina Bog nisam baš impresionoran zvukom(oćekival sam da bu jaći) ali ćist solidno za moj ukus i kaj je najvažnije vrši svoju funkciju!!!
A ovaj bedak kaj mi ga je prodal nije stavil na utor u klipu gumicu ili ti dihtung niti mi je to spomenul da uopće treba doći gore gumica, pa sam ja malo študiral te zatim malo improviziral i uspel sam!!! :)) :smile20: :))
PŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ.... he he he....<br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
GTT, krećeš li se često istočnim dijelom grada?
GTT- the beast
18-02-2004, 10:06
Kas živim u Sesvetama, znaći relativno ćesto sam na istočnom dijelu. :))
GTT- the beast
18-02-2004, 16:48
TL jučer je sve delalo, gumica je gore i podmazal sam ju sa uljem, sve pet.
Danas krenem sa autom i niš, neče otvarat.
Otvorim BOV i sve se posušilo, namažem ponovno sa uljem i sad je dobro.
Kaj da radim, pa nebum svaki dan valjda moral podmazivat taj ××××ni ventil!?!
:smile08: :smile08: :smile08: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Ne valja ti onda taj BOV.
Bez ××××.
GTT- the beast
18-02-2004, 17:00
Ma gle na tom klipu ti je utor i nutra sam stavio gumeni dihtung taman da malo viri van, podmazao i stvar super šljaka!!!
Valjda kak sam se vozil sve se zgrijalo i ulje je prek noći sparilo pa nije htelo otvarat no sad je opet dobro.
Sad si baš razmišljam, ja sam si sam napravil dihtung od kaućuka(to ti je ono za ogrlice) možda on ××××, jer mi nekak djeluje porozni pa je možda on upio to ulje. :smile08:
Mamu mu j.... moral bum nabavit pravi dihtung! :smile09: Ako to ne uspije pooooluuudeeel bum!!!
:smile09:
:smile09:
:smile09: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Misliš da je upio?
Ne znam...
:smile11:
Kako si riješio T nastavak?
GTT- the beast
18-02-2004, 17:20
Da mislim da je upio, jer kad duže vrijeme nosiš na vratu ogrlicu od kaučuka sva se smekša i napuhne, nekak je mekana.
Sve mi je po stjenkama BOVa crno od njega znaći da ni dobro!
Moral bum nabaviti nekaj bolje jer se to običnoj gumi ne dešava.
T komad odnosno cijev sam uzel u autoispuhu, tokar mi je stokaril izlaze i gore sam ih zašvasal a mali T komad sam kupil u auto kreši i sve pet! :) <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
INTERCEPTOR
18-02-2004, 17:23
Turbo-limac znaš možda koliko je ks imala ona perla integralka s plavom kožom iz Rijeke. navodno 300 ks, al jedan dečko što ju je vozio kaže da to ne ide kao da ima 300.
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 17:24
http://www.rtoc.org/members/i/cars/ABYOQQGAOFLUKLUYOLYK.jpg
Evo usput... :smile14:
Koliko love T nastavak i koliko ovo u Kreši?
Jel dobro zgleda?
Mislim da nebum imal živaca čekati iz Uxbridgea ××××ni Dump.
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 17:25
Ja znam koliko.
215 ks.
Potpuno serijski BIANCO PERLATO.
GTT- the beast
18-02-2004, 17:32
Ovak, cijev ti je 55mm x 350mm od nekakvog aluminiziranog metala i zgleda OK, cijena 20kn.
Zatim mi je tokar napravil one izvode za BOV i za ono crevo kaj ide neznam ni ja kam...,pa sam se vratil u autoispuh pa su mi tam to pošvasali.
Otišel sam fino kod Tokića po nekoliko šelni i creva i to ti je to, znaći cela parada oko 750-800 kn. :smile14: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 17:34
:smile14:
Gle, ak ja zemem BOV, to buš išel obaviti sve z menom!
:smile07:
GTT- the beast
18-02-2004, 17:37
Bumo nekaj skombinirali. :) :) <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Zainteresirani
18-02-2004, 17:40
Poštovanje! 1 pitanjce?? Može ...
U Zg neko prodaje Maserati 222 za 4500.
eurića., (91)g Dali se to isplati kupiti i vaše mišljenje o tom auteku.
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 17:42
:smile20:
http://www.rtoc.org/members/i/cars/TZQBFHPTWPFJSBDWPKGK.jpg
AJmo si mi iskombinirati ovakav jedan brisač.
Kaj veliš?
GTT- the beast
18-02-2004, 17:43
Isplati se ak imaš sastrane bar još tolko love i ak si freak!!! :smile19: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 17:43
Zainteresirani,
ti automobili su rupa bez dna.
Teško dobavljivi dijelovi, izuzetno skupi, nema dobrih mehaničara za iste,itd...
GTT- the beast
18-02-2004, 17:45
:smile20: :smile20: :smile20:
Je a ko bi to mogel napraviti?
Mislim guba je ali to je bi se reklo zajebancija bez posebnog efekta. :smile10: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 17:46
Kupimo motore za brisače za Fiat Uno recimo i malo se poigramo.
:)
Zainteresirani
18-02-2004, 17:47
TO mi je jasno ali Maserati..hm to je ipak pila u klasi FERARIJA a ja se dvoumim razum kaže jedno a emocije drugo što da radim......
INTERCEPTOR
18-02-2004, 17:49
Pocket jesi siguran da je 215 ks i da nije ništa naknadno rađeno? Zašto se vlasnik bespotrebno hvali? :smile10: I to još vozaču Type R-a.
GTT- the beast
18-02-2004, 17:49
Gle nije da nisam zainteresiran, sviđa mi se ne, ali mislim da bum se prvo igral sa brizgaljkama i coolerom made in Tokić! :)) :)) :smile06: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Dom Dom unlog.
18-02-2004, 17:51
Maserati ti je najlakše kupiti.Ali ...
poslije dolazi odiseja sa dijelovima i mehaničarima.To ti je kao Delta Integrale.Pa stalno neki ××××× krepa.Inače da ide ko raketa to stoji.
To su BTW serije koje su rađene pod Fiatom i dobar dio svega počev od elektronike i nisam siguran dali mehaničkih dijelova su od Fiata.
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 17:51
Gle, INTCP, u 5. mjesecu kada sam se ja vozio u njoj bila je potpuno serijska.215 ks.
Možda je složena sada.
Iako za 300ks treba BOLESNO PUNO stvari i novca na Lancii.
Od dihtunga glave, klipova, svega...
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 17:52
http://www.rtoc.org/library/_frame_file.asp?id=9659
Gle INTERCOOLER.
GTT- the beast
18-02-2004, 17:54
E to je cooler a ne ovi naši patuljci...
Samo kaj je skup ko dragi kamen, di je frajeru killer kad mu je ovolki intercooler. :smile10: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
turbo-limac
18-02-2004, 17:55
bianco perlato iz RI je bila chipirana ali EVO 2 s malim turbom nemre imat 300 KS da se na glavu postavi, osim ak ne zmenja turbo.... :)
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 17:57
GTT-The Beast(Iza njega...)
Kad je auto bio kod Waltera LIMACH, nije bila chipana.
AS I SAID.Može se hebati.
Limach,imaš kakva je situacija sa lakiranjem bloka?
Izvedivo?
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 17:58
http://www.rtoc.org/library/_frame_file.asp?id=9631
LIMACH, ovako nešto želim.
Crveni blok.
turbo-limac
18-02-2004, 17:58
meni je walter rekao na telefonu da je chipirana...... :) kad sam ga zval na oglas.....
blok se moze lakirati, da... treba samo kupiti farbu za visoke temp, ima toga u spreju......
turbo-limac
18-02-2004, 17:59
gle, bolje da je crni..... ali ako te veseli....
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 18:02
Pojma nemam.Znam da je rekao kad smo bili ja i CS kod njega da auto nejde nikak(za njegove pojmove) i da će napraviti nešto po tom pitanju.Dva vikenda nakon me vozio sa STD. postavkom.
LIMACH, gdje da kupim takav sprej?
Kakav je to?
Molim te, zaposli me, da idem kupovati lagano, da imam osjećaj da se nešto dešava.
INTERCEPTOR
18-02-2004, 18:02
Pocket moj blok je tvornički crven :))
OMP ima te sprejeve za visoke temperature. Šta ne treba nikakva temeljna prije toga?
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 18:02
Nije vrag da je to ono govno za bremze.
To cijene ko' dragi kamen.
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 18:03
INTCP, tvoj blok može biti i perla efekt, opet ti auto nejde.
;)
Treba kakva temeljna, to i mene zanima?<br><hr><font color="blue">Što se to dogodilo tom dečku, koji je bio tako normalan?
</font>
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 18:17
http://www.rtoc.org/members/i/cars/KZEAWGNTQDIFAGWJMDLE.jpg
:smile20: :smile20: :smile20:
SIMPLE AND SLEEK...
:smile07: <br><hr><font color="blue">Što se to dogodilo tom dečku, koji je bio tako normalan?
</font>
INTERCEPTOR
18-02-2004, 19:23
Hm počele su mi se sve jače i jače sviđati ove petarde :smile10:
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 19:38
Ajde, pošteno.
Stvarno su cool auti...
Nikada ju neću prodati...
A kako se daju nasvirati(s puno novca)...
:smile20:
GTT- the beast
18-02-2004, 19:45
Joj kak lepa petarda!!! :smile20: :smile15: :smile20:
Pock kaj se tiće spreja imaš ga u Molidonu, to je taj kak ti za koćnice koji trpi velike temperature samo kaj ti jedna piksa dojde cca 85 kn. :smile07: <br><hr><font size="+1" color="red">××××ING FAST GTT</font>
Pocket Rocket Turbo
18-02-2004, 19:51
:smile17: :smile17: :smile17:
Bem' ti aute...
:))
TL, nisi mi odgovorio na zadnji post, pa evo copy/paste što sam pitao:
Limač, hvala na informaciji. Nekaj moram staviti, jer ovaj Lucas kaj imam na autu nikak ne radi od kakvih 120-130 km/h na dalje, no ispod te granice odlično grize. Nebi htio pak neku full racing pločicu koja na hladno uopče ne reagira, jer se ipak večinu vremena vozim po gradu. Ovaj Ferodo mi se činio OK, no ak imaš kakvu preporuku...
<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
turbo-limac
19-02-2004, 10:23
hondo, pa rekoh ti, ferodo ds 2500..... :)
to ti nije full racing plocica...
turbo-limac
19-02-2004, 10:25
pocket, ja sam lakirao blok nekim sprejem koji je otporan na visoku temp, ali nije bio za celjusti, vec mislim za ispuh ili tak nesto. Kupil sam ga u kemoboji (ili tak nekak)
Dakle ds 2500 je Vaš konačni odgovor??? :))
Možda, ipak, nešto drugo...? :smile10: <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
turbo-limac
19-02-2004, 10:33
ehem, gospodine Tarik,... :) samo da uzmem gutljaj vode....
cuj, ja mislim da bi ti najpametnije bilo odsetat se na neki strani forum pa vidit kaj ljudi tam stavljaju. Ja sam imal jako dobra iskustva s tim ferodama ali to je bilo na petardi. Imal sam ih i na lanciji, ali nekaj nije bilo u redu s lezistem plocica u celjusti, tak da su zapinjale i nikad nisam imal prilike isprobat puni efekat. Ono kaj se sjecam s petarde je bilo to da su pakne radile i na jako visokoj temp. ali cesto tekucina to nije mogla podnjeti... Kao sto rekoh, mos ih stavit, ali da metni i neku dobru tekucinu, poput SRF-a. nije jeftino al se isplati....
mos pogledat kaj nude englezi, poput EBC-a i slicnih... ali ja bi stavio te ferodo plocice.... Jedino neznam di da to kupis, kod mislava te nebi slao... :)
Ma nema frke za nabavku. Mislim da su za prednje kotače kojih 120€ u Italiji. I meni je to bio prvi i ostao jedini izbor, no znaš ono: ko pita ne skita!
Probao sam njuškati po forumima, no uglavnom se radi ili o Njemačkim ili o Talijanskim siteovima na kojima ja kužim svaku 5. riječ.
I Talijan mi je rekao da je ds2500 OK za svaki dan, no da mi 3000-čicu nikako ne preporuča. Veli da ta jede disk, a dok je hladna da pri kočenju frcaju iskre.
:o <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
turbo-limac
19-02-2004, 10:48
hmm, ja sam malo potego tipfeler.... DS 2000 a ne 2500.... no nema veze.. odi na http://www.ferodo.co.uk ima svasta o paknama... :)
Hm, da...
Pa bilo mi je malo čudno jer je ds2500 navodno nova pločica na pola puta između 2000 i 3000, a ti da si ju već vozio, no čudni su putevi auto freakova... ;)
Inače, na tom siteu sam već ko doma. :) <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
turbo-limac
19-02-2004, 11:04
he he,
ma ja sam ti totalno lud od kocnica. Slazem neki set velikih diskova i celjusti za kraljicu i vise neznam koliko kodova imam u glavi... :)
Mario Haas
19-02-2004, 12:20
Eh, da si ti samo lud od toga, bilo bi još dobro.. :smile18:
turbo-limac
19-02-2004, 12:37
:)
Bmw Touring
19-02-2004, 12:48
Imperatore moj najbolji trebam tvoje misljenje :)
Dali je bolje repariat amortizere ili kupit nove?
S tim da reparirani dodju duplo jeftinije a svi koji su to radili nisu imali problema
Limach, ja sam sebi na Alfu stavio Ferodo Premier. Koce dobro, ali me zanima, znas li kakve su. Trkace ili ???
turbo-limac
19-02-2004, 13:13
O amortizerima smo vec razglabali...
Ja bi rekao nove... ali ako je dobar reparator..... a ti riskiraj... .. :)
turbo-limac
19-02-2004, 13:14
kas, koliko je meni poznato DS serija su sportske plocice... za ove tvoje da ti praf kazem nemam pojma... :smile07:
Jel moguce da TI, veliki imperator, ne znas?????????
turbo-limac
19-02-2004, 13:32
Kao sto rekoh DS su sportivo, ostalo me ne zanima... :smile06: :smile06:
INTERCEPTOR
19-02-2004, 18:35
Kas mislim da ferodo premier nisu trkaće. Evo ja sam ih kupio curi za punta. Znao sam da firma prodaje samo ferodo, pa sam samo pitao "pločice za punta", valjda mi ne bi dao trkaće ako nisam pitao.
Kako koče hladno/toplo?
INTERCEPTOR
20-02-2004, 17:55
Turbolimac još jedan copy paste
Šta ovaj kenja o da je to ulje pregusto?
:o :smile17: :smile06:
=
Ja sam ti pokusao reci da je ulje 10w60 jako gusto. A sto ti je viskozitet nego mjera otpora fluida na forsirani protok. Hoce reci, velika druga brojka postane dobro "protocna" tek na visokoj temperaturi. To ti znaci da ti je na sobnoj temperaturi to ulje jaaaako gusto. Ako ne vjerujes, uzmi kantu pa promuckaj, a onda uzmi kantu s drugom brojkom 30, pa ce ti ovo izgledati kao da je unutra voda.
Ako je tebi radna okolina za tvoj motor konstantno na visokim temperaturama, blizu i preko 40C (bas kao sto je u Aus), ili ako ti je dizajn takav da ti motor postize visoke radne temperature, npr masine s velikim okretnim momentom radje nego s velikim brojem okretaja, drugim rijecima bas kao sto su najcesce V8 konstrukcije (opet Ozis favourite), onda ti mozda treba takvo ulje. I ne hvale se ovdje slucajno s takvim uljima. Pazi ovaj navod s www.penrite.com.au
INTERCEPTOR
20-02-2004, 17:55
Semi-synthetic SAE 10W-50 best suited for Australian conditions in vehicles where the vehicle manufacturer handbook specifies the use of this viscosity or a SAE 10W-30/40 oil is recommended.
A ti bi jos stavio 10W60, covjece, pa ne bi da si na drugom dijelu utrke Pariz - Dakar.
Za motore lakih konstrukcija, tipa all aloy, kojima crveno pocinje najranije na 7500, znaci najcesce laki cetvrtaci, turbo cetvrtaci, laki sestaci, multi-valve konstrukcije, variabilni valve timing i slicne dorade tebi trebaju niske brojke, bas kao sto ti je Honda VTi opisao, a i ja ti isto tako kazem. Stavis li gusto ulje u taj motor, prvo sto ces napraviti, zadaviti ces ga u startu, neces mu niti dati sansu da ze "zaleti", ili ti mislis da njemu treba dihtanje na visokim temperaturama za super pomicne, lake dijelove? Nemoj me zasmijavati.
A, na long run, prvo ces sjebati turbo, znas li ti uopce na kojima se obrtajima turbo vrti? a drugo ces sjebati ove fine inovacije kao VTi, VVTI, variable valve timing, camshafts, i ostale stvari, tvoje ce ti ulje zacepiti uske kanale kojima se razvodi do ove precizne mehanike, motor ce ti grcati, sto ti na kraju moze izazvati da ti i zariba. A onda ti nece pomoci niti garancija ako ti skuze koje si ulje ubacio.
Eto, Honda ti je naveo par motora u koje nema sanse da stavis to tvoje ulje, jesi ti ikada vozio npr Hondu S2000, znas li ti gdje tu pocinje crveno?? ili mozda Integru Type R, Almera Top Sport, jos uvijek bez turba, ili ako hoces par s turbom, evo ti npr. Impreza WRX, STI, Skyline GTR, Mitzi Lancer VRX, FTO, GTO, Nissan 2000SX, 350Z.
______________________________
turbo-limac
20-02-2004, 18:10
ajme sto ovaj kenja, daj napisi gdje si to procito, ovog bi trebalo zatvorit zbog sirenja gluposti...
Upravo turbo motorima treba 10w60 ulje.... :smile18: :smile18: :smile18: :smile18: :smile18:
INTERCEPTOR
20-02-2004, 18:23
:URL=http://www.forum.hr/forumdisplay.php?forumid=42:ovdje:/URL:
Pod topicu o uljima, ja sam mu nešto odgovorio, al mislim da bi ga ti svojim odgovorima mogao ubiti. :))
INTERCEPTOR
20-02-2004, 19:10
Limac zupravo gledam na linku od selenie da selenia 20K i Selenia 20 K for alfa romeo nisu ista ulja :o
naime u tehničkim karakteristikama za 20K kaže pod specific gravity @ 15° - 0,870, a kod alfa romeo 0,872
Viscosity @100° 20K - 14,7, a 20K for AR - 14,9
T.B.N. 20K - 7, 20K AR - 7,2
FOAM 24 @ 20K - 0, 20KAR -TRACCES/0
To nisam znao, a vjerujem da zna malo ljudi i da većina misli da je 20K isto kao i 20K for alfa romeo.
I za što su uopće ulja sa indexom 30? Na linku od selenie piše da pruža max. perf. kod ekstremnog termalnog stresa ,extreme thermal stress, extreme climatic conditions...
:smile10:
<br><hr><font face="Courier"></font>
Mehanicar
23-02-2004, 00:58
TL-pomoc !
Na tipu me stvarno potenciometar leptira gasa poceo jako zajeb...
kad ga skinem, oni grafitni ili ne znam od ceg su vodovi po kojima struzu bakrene cetkice koje su spojenu na osovinu leptira, su mi kao istroseni na pocetku , na pocetku do cca. 30 %gasa i tu kao da prekida kontakt i onda radi lose u leru, trza kod otpustanja gasa , trosi i tako !
kad te vodove namazem grafitom s obicne olovke, auto super radi , ali mi ga bakrene cetkice potrose i skinu dosta brzo, e sad je ima kakav grafitni premaz ili nesto slicno s cim da to rjesim ili imas kakvih drugcijih rjesenja , ali da mi bude otporno na erodiranje bakrenih cetkica ? :)
turbo-limac
23-02-2004, 01:35
nema pomoci, kupi novi. Ako petljas s grafitnim premazom mos sjebat karakteristiku (otpornu) potenciometra, i onda ce ti tek trosit i zezat na gas u... znam da je skupo ali pregrizi...
intcp... ulja 0W30 su po meni napravljena za najnovije motore s jako finim tolerancijama i pruzaju zastitu po hladnom vremenu i prilikom pokretanja. Vjerojatno dodaju nes snage jer lakse cirkuliraju po motoru pa su gubici uljne pumpe manji.... no, to je prevec tekuce za sportske motore, pogotovo turbo motore... a nedaj boze starije masine...
INTERCEPTOR
23-02-2004, 15:22
A šta da onda stavim u fiatov 1.2 16V? Ima 35 000 km. Da ostanem na SeLenii 20K 10W40 ili da stavim Racing? Prvenstveno mi treba dobra zaštita tih 10 000 km.
Ma joj daj, kaj se opterećuješ.
Ili ostani na 20K i doviđenja, ili ako te baš muči to ulje, stavi Racing i AMEN.
Pa u taj motor moš' stavit Castrol za 50kn litru, isti vrag...
turbo-limac
23-02-2004, 16:07
pocket, mas praf.... :)
meh, pot mozes pokrpat specijalnim vodljivim ljepilom, ali samo prekid ne farbaj sve jer kao sto kaze sjebat ces vrijednost otpora jer ti je to ljepilo veoma vodljivo (ima mali spcificni otpor)...
najbolje je staviti novi/drugi taj pot i mir...
ZEGA
turbo-limac
23-02-2004, 16:33
al njemu je osla klizna povrsina, tak da nis od popravka....
Evo,upadam ko padobranac :))
Turbo Limac,ocito se kuzis u ovo strasno,pa bih imao pitanje za tebe.
Koje ulje bi bilo najbolje sipat u Opelov 1.7 DTI?
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.