Donkervoort almost 15 seconds faster than Carrera GT!
Lelystad, 24th November 2004 - A few weeks ago, Porsche produced a fantastic performance with the Carrera GT, beating the three-year old lap record at the famous Nordschleife Nürburgring. The Nordschleife is considered to be one of the toughest circuits in the world which is used by various manufacturers for testing new prototypes. Last weekend, however, Donkervoort broke up the Porsche party in the cruellest of fashions. The brand from Lelystad smashed the record set by the German supercar by no less than 15 seconds. This performance means that Donkervoort has genuinely earned the title ‘fastest production car on the Nürburgring Nordschleife’. Driver Michael Düchting was presented with the trophy by the organisers
ja sam se vozio nekoliko puta po Ringu, platis 14 eura za jedan krug i uzivaj....probam barem jedanput u dva mjeseca da odem na Ring( samo proljece i ljeto ), vikendom kad je lijepo vrijeme, s××××m autputem za cas, nije meni daleko iz NL... odemo sa nekoliko auta , po 5 do 10 krugova uzivancije...bas je super Ring...
Tamo dolaze ljudi sa svakakvim autima..od skupih limuzina..do friziranih Golfova 2...uvijek ima puno raje.
to za Donkervoorta znam vec... Donkervoort ti je nizozemska firma koja radi auto po svojim imenom koji je baziran na Lotus Seven, isto tako radi i Catheram...
Hardcore! Respect! Kaj znači lagan auto...Ko je rekao jednom-mislim da Colin Chapman da je najveći neprijatelj sportskom autu masa. Ovi u Donkervoortu to dobro znaju....
na prvom krugu, Radical SR3 turbo je iso 7:19, to im je ujedno bio i jedini krug jer im vise nisu dali....
kad se vrnu s novim V8 modelom, sve ce perje letiti okolo....
:URL=http://www.radicalmotorsport.com/news_folder/nordchliefe/index.php:http://www.radicalmotorsport.com:/URL:
to za Donkervoorta znam vec... Donkervoort ti je nizozemska firma koja radi auto po svojim imenom koji je baziran na Lotus Seven, isto tako radi i Catheram...
ma da????
GT...sala mala....nego, koliko keša je to cudo u nizozemskoj????
ma meni je fora kad se pojave neki tamo nizozemci s autom koji moze gotovo svatko sklepat u garazi i skinu rekord za koji su se natelili veliki njemacki tjuneri sa svojim 700+KS porscheima...
inace Caterham seven i njegove replike su vrlo popularno sredstvo zabave u engleskoj, a likovi snjima idu se vozikat i po europi...
inace, gledal sam dokumnetarac kad je jedan od tjunera iso skidat rekord s 911icom twin turbo naravno.... uglavnom vozio je roland Asch i to tak da se u××××s samo od gledanja videa..... al ××××ga nijemu nis pomoglo iskustvo, totalizirao je kola.....
Pa Ring sam po sebi ima renome kao najopasnija i najbolja staza za trke.Pogotovo sad kad se na prirodnim ljepoticama poput Clamant Ferrand,Solitude,etc vise ne vozi.
Upravo zato sto je staza kompletna,ima razlicite vrste asfalta,77 zavoja,razliku nadmorske visine od 300m,etc.. Sportauto magazin je izmislio taj pokal za Road legel cars.
Sve sto je ispod 8:30min je vec za
Sve sto je ispod 8min je za povracanje.
Najveci problem kod cestovnih autu su gume i kocnice!! Koje su cesto u zadnjoj trecini kruga vec na kraju.
Recimo Mini Works je na papirima prakticki jednak Civic-u type R.
A Civic mu je na stazi uzela gotovo 10 sec. A zasto?? Ako mene pitate razlog su mali diskovi Mini-a i Dunlop 9000 koji se nemre mjerit sa S-03 Bridgestonicama koje su bile na Hondi.
Zanimljivo bi bilo vidjet kako bi prosli ENZO i Maser Mc12.Problem je jedino sto njima izlazi onaj difuzor,koji bi na jednom jako brzom dijelu onda strugao po podu,a to moze biti kobno.
ma to je fora slagat auto sve 5... entuzijazam, ovo ono, decki iz garaze.
ipak mislim da donkenvoort ima love i nisu to bas samo decki iz garaze, evo gledo sam prije par tjedana kak se tu jedan super seven do pola slozen prodaje... lik ga godinama u garazi slago i sad vise nemre, dobio dijete, nije fer da dijete bude gladno radi njegovog auta...tuga, plac, auto ide dalje... pun ××××× je to para... pogotovo za nesto tipa tog donkenvoorta u pitanju, kit za super seven sam po sebi nije nes, jako puno se toga tu mora custom slozit..
ali realno, mislis da porsche nemre slozit auto od 500 kila, limarijom od papira i to samo oko masine i vozaca i sl. stavit motor i skinut rekord tog donkenvoorta?
to sto carrera gt ima dvozonsku klimu, xenon, grijane siceve, brdo opreme, deblji lim, sigurnost, airbagove, muziku, lijepu unutrasnjost s puno ×××××rija, elektriku, zadovoljava eko norme, kozu, gepek, centralno itd itd, i na kraju lici na nekaj... i opet sve to povecava tezinu auta pa ti treba vise konja za iste perfomanse, znaci vecu masinu... sve to zahtijeva jace, vece kocnice, felge, gume, jacu getribu, diff, sve dijelove jace... ovjes mu sve to mora drzati i ipak biti barem malo udoban, sve to treba trajati barem 150tkm a ne jedan krug po ringu...
i onda dobijes auto od 1500 kila... i to je auto... i to ljudi voze...to porsche prodaje i to ljudi kupuju i placaju. a super seven je malo veci karting koji sluzi za povremenu zajebanciju...