impreza i lancer su ikone brze vožnje i japanskog perfekcionizma! Novi lancer od 400 ks do 100 ubrzava za 3,5 s! Nađite mi vi bržeg :smile23: :smile23: :smile23: :smile23: Ups ne ide a??????
Aero kao prvo mijesas kruske i jabuke, WRX je pitao za automobile ispod 50000 eura, a ne za maserati ili ferrari, da za mazdu 6 sam rekao za ovjes i drzanje na cesti da je iznad prosjeka(gotovo odlicno), mjesec dana sam vozio prijateljevog BMW 328i i usporedujuci ovjes i drzanje na krivinama 6-ce i trojke, mogu ti reci razlika je minimalna-ovaj put u korist BMW, a razlika u cijeni maksimalna-oko $15000 zavisno od modela.
Znaci nisam rekao da je bolji ovjes mazde ali kao sto sam rekao vrijeme ce pokazati svoje.<br><hr><font color="red">HONDA - The Power of Dreams
Honda - PERFOMANCE FIRST</font>
Japansko SVE dobro lezi
I ova slika gore je dokaz da Japanci napreduju svakim danom u sve boljem pogledu.<br><hr><font color="red">HONDA - The Power of Dreams
Honda - PERFOMANCE FIRST</font>
Stvarno ima fenomenalnih sportskih japanskih auta, ali ima s japancima jedan drugi problem.
Mnogi japanski proizvođači ne posluju dobro i ovi krasni sportaši dolaze pod znak pitanja. Mitsubishiju ne ide dobro, i možda će Chryslerova financijska injekcija u projekt novog Colta spasiti stvar, inače ćemo pričekati na Evo X.
Hondi navodno isto ne cvate, pa nasljednika NSX gotovo sigurno neće biti, Integra Type-R se ukida nakon aktualnog modela, a nije sigurno ni da će nova generacija Civica uključivati Type-R varijantu. S2000 neće imati nasljednika. Prelude je već prije otpala, kao i Accord Type-R.
Nissan je isto u gabuli, pa nasljednika Skylinea odgađaju u nedogled, a da nije Renaulta bilo bi još gore.
Dobro posluju jedino Mazda i Toyota, pa se možemo veseliti novoj RX-7 (turbo Wankel iz RX- i turbo 6-ici, a Toyota već po Nürburgringu vrti novu Supru i novu MR2.<br><hr>
O dizajnu se jako da raspravljati, ali sve je stvar ukusa.
Osobno mislim da je dizajn jako bitan, POSEBNO KAD TI AUTO CRKNE I STOJI BESPOMOĆNO NA ZAUSTAVNOJ TRACI, i čeka šlep-službu, najviše puleni super-dizajnerske marke koju neću imenovati :smile25: :smile25: :smile25: :smile25: <br><hr><font face="Impact" color="blue">PEUGEOT RULEZ
206 RC 2.0 16v 180 KS
klik ovdje =>:URL=http://www.cardomain.com/id/vex_rc:206 RC:/URL: <=
Sprint from 0 - 100 km/h in 3.266 seconds (WORLD RECORD !)
Since 1998, the new Vertigo is powered by an Alfa Romeo V6 engine (2959 cubic) with 24 valves.