:URL=http://www.mazdarx8.co.uk/sycomax/picturepool/pics_UK/rotary_renesis.jpg:web stranica:/URL:
Pitanje :
motor izgleda fenomenalno, i kad ga skužiš totalno je jednostavan.
Nema kubika (ccm) pa su izračunali da ima ekvivalent 2660 ccm. Dal neko zna kak su došli do baš 2660 ccm.?
Inače ima dvije komore po 662 ccm.
Prvi je počeo takve motore izrađivati još NSU.
Poslije je pokušavao nešto Opel.
Te Mazda sa RX6 i RX7.
Problem je bio u tome što su ti motori izdržali najviše 100,000 km
Jako su se kvarili i puno trošili.
Prosjek ove mazde je isto dosta veliki -oko 12 litara.
Mislite li da če ova mašina biti izdržljivija od prethodnih, i može li biti izdržljiva ko obična mašina s cilindrima.
??
<br><hr><font face="Courier" size="+1" color="blue">R-18</font>
:URL=http://www.mazdarx8.co.uk/sycomax/picturepool/pics_UK/rotary_renesis.jpg:web stranica:/URL:
:URL=http://www.mazdarx8.co.uk/sycomax/picturepool/pics_UK/rotary_renesis.jpg:
u SAD-u daju 5 god. garancije ili 100 000 a poslije toga , cut cemo, mada ja mislim da je izdrzljiviji ovaj motor od svojih predhodnika, dosta su oni testova napravili na njoj.Potrosnja je prvi put prihvatljiva (malo visa) , imaju problema sa emisijom ispusnih plinova
Nemaju problema, mazda rx8 je zadovoljila najstroze standarde za emisije stetnih plinova...
Mazda tvrdi da će motor trajati 180 000 km ako se ne varam, e pa dragi moji to vam je ×××××.
Znaci otprilike ko i alfini motori!
) ) ) )
Alfin motor kratko traje samo idiotima.
Pa kaj je 180 tak malo, CEP.
Danas auti moraju radit bar 300 000 km.
Ipak negdje izmedju 240 i 280 tkm.
Al koji ti danasnji auto dozivi toliko bez kvarova?!
Mi pričamo da toliko mora preć bez generalne.
Lako za kvarove.
Pa ko da je to problem!! I da rikne na 180 000 km,tutnem novi motor unutra i vozim dalje!! Inace auto je bomba,za tu lovu nebi nesto drugo niti gledao.
Cezy, a šta ti misliš da novi Wankel od mazde košta 500€????
Osim toga ta trajnost je neprihvatljiva za današnje pojmove.- Da se radi o alfi već bi je svi satrali kakvo je to ×××××× da ne može ni 200 000 napravit.
Žalim, al za mene je V-TEC puno bolji izbor sa ljepšim načinom rada. ovo mi previše sliči na elektromotor.
Moj je 2.0 napravio 350 000 a 2.8 V6 470 000, so 180 000 je malo.
Ovisi opet za sto ti treba auto, ako imas u garazi normalan auto za voziti a RX-8 samo za jurnjavu onda ti je 180 000 sasvim dosta iako u tom slucaju ce ipak izdrzati 30-tak% manje jer je ipak cesto samo za jurnjavu.
Cep sve kaj je lijepo i dobro kosta!!
Ustvari nikad neznas,to ne mora znacit da ce on vrisnut na 180 000
Ti mozes ici na ziher pa kupit Accord 2,4 ili Gt coupe 3,2 i da prije spzis motor nego na mazdi,sve je moguce,takav je zivot!!
Uglavnom ja da imam tu lovu i da kupujem auto,odmah bi ju zel.
Meni je Honda S2000 bolja solucija bez obzira na cijenu.
Ali nije 2+2 vec roadster. Mislim da je za svaki dan,za put pa cak i za sminku Mazda bolja. Meni je to definitivno best buy za 30 somova. I to bi uzeo onog slabijeg sa 192cv.
auto je stvarno poseban i drugačiji od drugih, ali se meni nikako ne sviđaju karakteristike motora.
gt ili 350z su mi puno bolji izbor.
Ta Mazda košta 295000 kuna. A to ti i nije baš 30000 eura nego blizu 40000.
Motor je nešt sasvim novo i zato je pokupio nagradu za inovaciju.
Ali da dam 35000 eura za auto za kojeg mi u tvornici vele da če ići oko 180000 km. , e to baš i nebi išlo.
Type R je jeftiniji za skoro 100000 kuna.
Istina da je Mazda atraktivnija i sigurno bolja, ali 100000 kuna, nije ni malo. A motor če izdržati sigurno 250000 km, lude vožnje.
Kaj vi mislite ??
Pa kome treba vise od 180000 km, kada predjete 150000 za kojih 10 godina, onda je ako ste je fino ocuvali onda je ostavite kao exponat... )
Pa baš tako.
To uopće nije tip automobila gdje kod kupnje vlasnik razmišlja hoće li preći 150 ili 300tkm.
auto super izgleda,iako mi oni blatobrani malo vuku na buggija.
u današnje vrijeme kada i skuter od 50 ccm prelaze s dvotaktnih na cetverotaktne stvarno bi se osjecao ko kreten da na autu od 4o somova morav svakih 1000km nadilijevat ulje ko na skuteru dvotaktol ili nekoj staroj kanti gledat jel ima dosta ulja.
za te novce ubodes lijepog 323ci ili alfu gt
Slažem se Šule.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * * *</font>
) slušajte Šuleta, to mudrost iz starosti i iskustva progovara.
potpuno se slažem. taj je auto u neku ruku filozofija. a kad kupuješ nešto takvo 180, 200 ili koliko god tisuća km nije baš najbitnije.
ono što je Mazdi s tim motorom uspjelo napravit naspram prijašnjim je odprilike to što su u zadnje vrijeme uspjeli s razvojem atmosferskog dizela u commonrail. znači, smanjena potrošnja, veća snaga&okretni, bolje izgaranje i čišći ispuh. drugim rijećima svaka čast, jer se time bave samo oni i ne sve veće kompanije po svijetu.<br><hr>