Pa problematicno je na svaki N/A motor stavit turbo. Konkretno za V6 od kalibre znam da blokovi puknu u roku mjesec dana zbog neravnomjernog pregrijavanja. Jedan od rijetkih uspjesnih V6 turba kaze da je on to rjesavao povlacenjem novih kanalica za vodu kroz blok motora. Uglavnom problematika je ocita, s jedne strane imas gotov turbo motor kojem mozes dosta dizat snagu bez mijenjanja internih dijelova, s druge strane imas V6 kojem moras napravit generalku, zamijenit pol toga u motoru sa jacim dijelovima koje ces bog te pita gdje napravit, vjerovatno radit modifikacije cak i na samom bloku motora i to je sve vrlo upitno kako ce radit, gdje ces ti nac dijelove i na koje ces probleme naletit. Plus jos ugradnja turbine i pripadajucih dijelova. I nakon sve te jebade dobijes otprilike konja koliko ima 2.0 16v turbo phase II ili phase III a phase II i phase III su kudikamo jeftiniji od cijele ove jebade i sto je najbolje provjereno rade i imaju ih hiljade ljudi...