citroen 2cv<br><hr><font face="Courier" size="+1" color="blue">ACTIVA</font>
znam , znam , reci ce te da ima vec dosta tema na ovom forumu o citroenima...
ali mene zanima zasto citroen ljudima tako udje pod kozu
jednostavno i pored svih problema sa citroenovim autima vecina ljudi se opet vraca citroenu!!
zasto??
odgovor je prilicno tesko dati... ima i lepsih i brzih i kvalitetnijih auta, ali citroen je po necemu samo njemu svojstvenom jedinstven...
ima tu i racionalnih objasnjenja , tipa , najudobniji, najbolje lezi na drumu, originalan dizajn...... ali to nije sve!!!
znaci iznesite svoje stavove za i protiv citroena..i plovite drumovima <br><hr><font face="Courier" size="+1" color="blue">ACTIVA</font>
citroen 2cv<br><hr><font face="Courier" size="+1" color="blue">ACTIVA</font>
ami 6
ami 8<br><hr><font face="Courier" size="+1" color="blue">ACTIVA</font>
ds 19
ds 21
sm
mehari
diana
gs<br><hr><font face="Courier" size="+1" color="blue">ACTIVA</font>
gsa
Citroen je odgovoran za najvece nakarade u povijesti autoindustrije. Ali C2 mi je guba. Ostalo sve odreda je zalosno...
btw, ja sam im radio site www.citroen.hr
pa onda si i ti nakaradan! ne vrijeđaj samo tako; to je kao da nekom zabiješ nož u leđa, a svaki dan mu ližeš guzicu i imaš od njega velike koristi!
''mene zanima zasto citroen ljudima tako udje pod kozu''
Kolega s posla proklinje dan kad je kupio Xsaru i zaklinje sa da više nikad neće kupiti Citroena.
S autom je prošao 60.000
Motor mu je zakuhao, ali signalna lampica se nije upalila da se motor pregrijava, promijenio cijeli kuplung, stražnji sic nikako ne uspjeva učvrstiti itd.
Nije baš du mu svi ostaju vjerni.
eh Blackie, sad bi se mogli tu poćet kategorički svađat, ko recimo kod Alfe ili Honde ...ali to je Citroen i citroenovci nismo takvi. Citroen je neke vrste filozofija ) ) onak easy&floaty, ko hidraulika .
na ono "sve ostalo.." mogu ti samo reć, Citroen je dosljedan u totalu. Ili je auto extravagantan i ispred vremena (DS, MS, CX, XM, Traction Avant...) ili ultra šupa (2CV, Diana, Ami, Mehari, HY...). a kad je šupa ili šator na kotačima, takav je i po filozofiji upotri××××. od vanjskog izgleda, unutrašnjosti pa do profila ljudi koji ih kupuju. )
oooooo!!??
pocelo je pljuvanje po citroenu
eh je** ga, Ivek mi sruši teoriju dok je ja uspijem napisat...
bravo drugmirko !!!!
ko bi rekao da vozis audi!!??
sjajna odbrana citroena , vidi se da si dobro zarazen...hahahaha!! )
khmm, hvala Activa... sad mi je neugodno )
Citroen je sada zbilja nešto drugo i hvala bogu da ima tako bogatu prošlost Ja sam sa svojim citračem full zadovoljan i nikada nisam ni slutio da ću baš tu marku kupiti. BTW board kompjuter kaže prosječna potrošnja 6.8 litara i ne zaboravi na 80KW/110KS
da nastavim sa galerijom ovih ""ruznih "" auta
gde smo ono stali?? a da gsa!!
sledeca je visa 1<br><hr><font face="Courier" size="+1" color="blue">ACTIVA</font>
"pa onda si i ti nakaradan! ne vrijeđaj samo tako; to je kao da nekom zabiješ nož u leđa, a svaki dan mu ližeš guzicu i imaš od njega velike koristi! "
koga sam ja tocno uvrijedio? ako si se ti identificirao sa citroenovim automobilima to je tvoj problem.
citroenu sam napravio stvarno dobar site bez obzira na sve(evo izaslo danas u novinama) to a sto se tice lizanja guzice, citroen ima jednako koristi od nas koliko i mi od njih, to se zove poslovna suradnja. daklem napravili su natjecaj, mi smo imali daleko najvecu cijenu, ali smo zbog kvalitete i puno opsirnije ponude dobili posao, potpisali ugovor, a novci koji smo dobili za taj site cine mozda 2-3% godisnjih prihoda firme u kojoj radim.
dakle firma nema neke znacajne koristi, definitivno ne dovoljno da bi mi nekom lizali guzicu, a ja tek nemam koristi jer radim za placu a ne postotak.
a posto si ti sav pametan sa mojih komentara automobila(dakle nezivih stvari) presao na osobne uvrede i ja cu:
svoje fetishe o lizanju guzice i primitivno vidjenje poslovne suradnje zadrzi za sebe nedorasli maloumnice.
visa 2
?? zaboravih kako se ova citroen varijanta peugeota 104 zove ??!!
nemoj tako BlackK. IvanC3 je sasvim friški citroenovac. pokreće ga malđahni entuzijazam za novoomiljenu marku (za koju nije mislio, da će je imat i koja će ga, nadam se, izvrstno služit ) ). mišljenje starijih citrofanova nije tak radikalno . u ostalom, već sam ga i napisao. a, i I*C3 će se vrijemenom već izmodelirat po autu (ak ostane na Citroenu).
čestitke za sajt.<br><hr>