Je, odličan je auto.
Išla je ko' metak.
Čak mislim da je motor iz naše završio kod Rajkovića u crnom CRX-u običnom.
Ko' zna...
Ako je, ziher vozi i dalje bez otvaranja!!!
Ej, Bleki, jesam li napomenuo da nije trošila NIŠTA?!?!?
Meni je to ××××n auto samo pati od sindroma swifta, ima poluplasticnu karoseriju il sta vec, ko od papira, ako se negdje slupas ne bus dobro proso
Al fora mi je kod tog auta sirina i to da cijeli auto se nalazi IZMEDJU kotaca i vecina tezina u nivou kotaca tj osovina...××××no
Je, odličan je auto.
Išla je ko' metak.
Čak mislim da je motor iz naše završio kod Rajkovića u crnom CRX-u običnom.
Ko' zna...
Ako je, ziher vozi i dalje bez otvaranja!!!
Ej, Bleki, jesam li napomenuo da nije trošila NIŠTA?!?!?
Pocket jesi dobio meil?
Pocket, Hondini modeli s početka 90-ih (mislim na Civic i CRX) postojali su u verzijama sa i bez katalizatora (tzv. superaši). Ono što je bilo kupljeno kod uvoznika za ovaj (istočni) dio Europe mahom je bilo bez katalizatora i zato je bilo deklarirano na veću snagu. Sve pak drugo što je uvoz iz zapadne Europe bilo je katalizirano i tu je ta razlika. Inače postojalo je i nekoliko podverzija B16A motora koje su bile različito deklarirane.
Inače, to što cijeli auto ide van, a ne samo guzica je djelomično posljedica međuosovinskog razmaka, a djelomično i dobro izvedenog ovjesa koji je guzicu držao mirnom. U toj klasi auta, malo koji je u serijskom set-upu bio tako neutralan. Druga strana medalje je mekana karoca i mala težina.
Uglavnom, NAŽALOST takav auto više ne postoji.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
Hondo, NEMA IH VIŠE.
A po Njemačkoj ih ima ko' šodra za nikakav novac...
Jesi gledao Mobile.de?
Jesam HaHaHa.Kad uhvatim vremena, napišem ti cijelu antigonu.
Vidim ne javljaš ništa pa si kontam,možda se lik nešto ljuti zbog onog o imenu?!
Ma ne, ima posla, a na iskon se zaboravim spojit da potegnem mail.
Budem, nema frke.
Ma znam Pocket, al to je sve ganjano ko vrag. Ja ću mu radije reći R.I.P.
Čuj, nek su ganjane.
Da ju mogu uvesti, kupio bi ju.
Pa da ju kupiš gore sa 150.000km, poznajući nijemce i njihovo održavanje, to je nikakva kilometraža za nju.Ona okrene 300.000 bez beda uz fino održavanje.
Kaj ne?
Ja bi kupio taj auto samo da probam i furam jednu sezonu, to sam već pisao i prije... Ali ovo kaj viđam kod nas je fakat groblje a traže 4000€.
E pa to i ja kažem.
Traže sumate cifre!
Mario, sjećaš se jedne crvene koju smo gledali na jednom forumu?
Imala je luftove na sve strane!!!
<br><hr><font color="blue">Hvala FIA-i što je dozvolila 1.5 litarske turbo motore u Formuli 1...
Zbog vas, danas volimo GTT-jce...
Monsieur RENAULT, hvala...
Moderni klasik...
Nikada ne umire, samo se obnavlja...</font>
Pa nije moguće da se nemože naći neka crx u ok stanju??
Zar su toliko sjebane??
Ma dobro, možda je majstor Jura loše stavil haubu.. Sviđa mi se taj XRC i to jako.
Jesu.
I to je posljedica te trajnosti.
Jer tebe kad auto ××××, konstantno nešto mijenjaš, pa lagano obnavljaš auto.
A ovo se ganja dok ne počne trošiti ulje, pa ju prodaju.
Evo pogledah malo mobile.de
CRX VTEC, 91' 110KW 129,500km. Iz ovoga kaj frajer piše, auto za kupiti.
Cijena je 5500€ pa si ti misli. I to u Njemačkoj! 13 godina star auto..
Daten:
129.500 km, 110 kW (150 PS), EZ: 11/91, TÜV: 09/05, AU: 09/05, blau-metallic, 2/3 Türen, Benzin,
Beschreibung:
Liebhaberfahrzeug, Lederausstattung in einem gepflegten Zustand, el.Fensterheber, el.Spiegel, el.SSD, 17Zoll Alufelgen von Lenso mit 205er Bereifung fast neuwertig, Bremsen vorne erneuert, Endschalldämpfer von ME-Edition mit 2x114mm Endrohren in V2A
Ich mag mein Auto:
Nur als zweitwagen gefahren, 3.Hand,ein absoluter Hingucker und absolut selten in diesem Zustand zu finden! wegen Neuwagenkauf
<br><hr>
Ma da, ali ta ima malo kilometara.
Kupiš ih za 2000€ kakvu hoćeš sa 150.000km.
Možda ih nema u ovom trenutku.
Pogle ti tu kilometražu.Pa to je apoteka ××××na.
ein absoluter Hingucker und absolut selten in diesem Zustand zu finden!
VIDIŠ KAJ VELI!!!
DA! Ko hoće baš takav auto to će i platit na kraju. To sam isto napisao za onaj BMW E36 na susjednoj temi!
Ha čuj pocket znam da se type R lijepo hvata kad ode, sad ne znam pod koliko se ovdje misli da ode, obično samo ××××××ma baš "ode" jer su uletili sa 20-30 više od graničnog područja. Umjetnost je uletiti taman onoliko da se igraš od sad do sad.
Usput,
IDI U ×××××
obicno samo ××××××ma baš "ode" jer su uletili sa 20-30 više od granicnog podrucja. Umjetnost je uletiti taman onoliko da se igraš od sad do sad.
Gospodine Fitipaldi,kako da nadem LImit ako ga nikad necu prekoracit,i razbit se,ili izgubit kontrolu barem na sekundu?????
Ko se nikad nije razbio,ne moze biti dovoljno brz/dobar vozac.
Čuj cezy sve sam ti rekao u gornjem poštu.
Čuj cezy sve sam ti rekao u gornjem poštu.
I ti si iz prve pogodio onda taj limit,a?? Nema toga sinek!! Ak mislis da jesi imas jos sigurno lufta 20kmh.Mozda tebi auto vec klizi,al onda nepas pravi kut,i na apex-u ti fali speed-a.