Ferrari F-40, Ferrari Testarossa, ferrari 355, Porsche 911, Porsche 356, lamborghini Diablo, Lotus Esprit, Jaguar E Type, Ford GT40, Ferrari 250 GTO
sta mislite, kad bi napravili top listu najboljih i najlegendarnijih sportskih automobila ikad, koja bi auta bila na toj listi.
Ferrari F-40, Ferrari Testarossa, ferrari 355, Porsche 911, Porsche 356, lamborghini Diablo, Lotus Esprit, Jaguar E Type, Ford GT40, Ferrari 250 GTO
Ferrari F-40, DEFINITIVNO.
Kralj.
Slažem se Pocket.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * *</font>
F40
McLaren F1
Carrera GT
Enzo
e onda mi se lagano izjednacuju svi
Ferrari 288 GTO, F40, F50, Enzo, 350 GTO, Alfa 33 Stradale, Porsche 911, Carrera GT, Mclaren F1, Lotus Esprit, Lamborgini Countach, Lamborghini Diablo, Ford GT40.
Jaguar E-type, Shelby Mustang, a onda se izjednacuju svi.
defitivno u top 10 ulazi nissan skyline GTR v-spec.
Pod najbolji svhavam najbrzi,naj hendling,naj kocnice,naj performanse,etc.
A tu stare pile koje su meni puno draze od novijih nemaju kaj trazit.Idem redom napisat cu stvarno 10 naj po mom spisku.Od 1 do 10.
1.Ferrari Enzo
2.Maserati lc12 (IL KAK SE VEC ZOVE)
3.Mclaren f1
4.Porsche 911 gt1
5.Bugatti eb110 (nisam sto posto ziher da se tak zove)
6.Porsche carrera gt
7.Pagani zonda
8.Ferrari f50
9.Lambo morcielago
10.Lambo diablo sv (FINAL EDITION)
murcielago bas i nije nesto
skinite si battle at tsukuba, murcielago, nsx, neki ferrari i porsche cini mi se..
uglavnom murcielago je jedva pobijedio nsx jer je na zadnjoj drugoj ravnici zbog extra 300 konja uspio nekako prestici nsx. ali nsx ga je cijelu trku prala, zalosno...
u top 10 auti otprilike
-nissan skyline GTR v-spec
-honda nxs-r
-ferrari f50
-ferrari enzo
-porsche GT2 (gt1 mi je malo prebrutalan, u biti auto za lemans)
-koenisegg CC
-pagani zonda
-mazda rx7
-lotus elise
-mclaren f1
-lambourghini miura
-lambourghini diablo
mozda jos fali koji legendarni ferrari...
malo ih ima viska, no ako izbacimo zondu i CC kao totalne egzotike dobijemo top 10.
uglavnom, birao sam aute koji se svojom posebnosti u necemu isticu a uz to imaju i vrlo dobre perfomanse.
Je al miura vise nije konkurentna,kao ni rx7,a i skyline mi je upitan!
Nitko Supru ne spominje...
Ma kakva supra,supra ima 300 i nesto konja,pa to je drek!! Najbolje da mi sad jos netko dvanulceka spomene!!
Postoji automobil koji je projektiran prije skoro 15 godina. Performanse tog automobila nisu niti dandanas premasene od strane nekog drugog proizvodjaca..njegovo velicanstvo Mclaren F1!
A NSX-R ××××nih 280..
koenisegg CC prilicno ugrozava mclaren F1 na papiru ali jos nisam nasao nikakav track test njih dvojice.
ne mozete zamjerati japancima zbog manjka konja vec mozete samo zamjerati europskim proizvodjacima sto nisu poput japanaca poceli ogranicavati motore na 280ak konja.
rekao sam posebnosti, rx7 je vrlo posebna zbog prvog siroko popularno wankel motora a i zbog toga sto je rx7 jedan od najvise koristenih auti za streetrace uopce uz supru i skyline. dakle jadni 1.3 motor iz rx7 je dozivio dorade sa po 1000 konja.
skyline je vrlo konkurentan svakom ferrariju i porscheu. pogledaj top-gearove reviewe skylinea. inace motor na skylineu je napravljen za njihov touring car championship sa 500ks i detunan na 280ak ks prema japanskom sporazumu i pusten u prodaju. taj auto sa 500ks ne da konkurira ferrarijima vec ih razvaljuje a ipak jos uvijek je pravi cestovni auto za sve uvijete i svakodnevnu voznju.
cak i obicni serijski skyline s 280ak konja vrlo lijepo napere M3 na stazi.
a sto se tice dvanulceka, na listi se nasao i lotus elise pa eto ti...
uglavnom za moju listu nije trebalo da auto ima pun ××××× konja vec posebnost u necemu.
miura je prvi mid-engined cestovni auto inace.. i jako je lijepa
supra je inace dosta blizu top 10. isto je jedan od najtjuniranijih auta i dozivjela prerade od preko 1000 konja ali osim toga nema posebnosti. nissan skyline je toliko rasturiao japanski touring car godinu za godinu da su promijenili pravila natjecanja zbog njega i opet je rasturao. ne zaboravite da na japanskom touring caru se ne natjecu samo japanski auti vec redovno su tamo mclaren f1, razniji ferrariji porschei itd... dakle nije to mala stvar jedino sto europljani ne znaju za to.
osim toga kad se pogleda gomila tehnologije koja je tako sladno ugradjena u nissan skyline(za razliku od recimo mitsubishija 3000gt) i jos uvijek dopusta maksimalni vozacki uzitak supra tu nema sta trazit.
Black, definitivno se slažen
Sa postom prije
Ferrari F-40, F-50, Enzo, 355, 250 GTO, Jaguar e-type, Lotus Esprit, Lotus Elise, Honda NSX-R, Porsche 911, Carrera GT, Lamborghini Diablo, Ford GT40, McLaren F1 itd........
Modena - F40 ima suhi karter kako to funkcionira, znaci on nema uopce ulja ili sta ne kuzim ?
mehanicar, sta ti hoces??? pa mislis li da je sva mudrost u tome sto imas knjigu i prepisujes podatke i ucis napamet, i onda dodjes ovdje i pravis se vazan a u biti si ×××××n. Covjece ti si primitivan.
sta prepisujem, ta ti pricas, pa pitam te fino ?
svi auti danas su nastali iz knjiga !
a odakle ti ucis , da i ja probam, mozda ce ici bolje ?
mehanicar, opet nisi shvatio poentu
karter je vrlo mali a ulje se drzi u spremniku odvojenom od motora. imas dvije pumpe za ulje. jedna vadi ulje iz spremnika a druga ga vraca. kad je motor ugasen u motoru ostaje minimalno ulja ili karter ostaje "suh"..
poanta toga jest da je "karter" vrlo mali i tako se motor da smjestit nize i auto cijeli moze biti nizi. uz to u zavojima i prilikom kocenja i akceleratcije ulje u karteru ne bjezi okolo... cak se dobije konja s tim...