Prednja maska je jos kako-tako, ali pogledaj bocnu liniju i zadnji kraj.Prestrasno.
Bangle vise nije sef dizajna, on je dobio neku drugu visu funkciju, sad je sef dizajna jedan nizozemac koji je bio odgovoran za novu sedmicu, on je taj koji je od sedmice napravio tenka ) ) ) ) , rijesili se jednog ludjaka, a primili drugog ) ) )
Ko je sad najbrzi??? ) ) ) )
395 km/h, 0-100 3.2 sec
806 KS, 920 Nm, 1180kg
ZVIJER!!!!!!! ) ) )
Ma mamu im ××××× lažovsku, ×××××i jedni. Kaj ×××× koji ××××× ko da smo svi s marsa pali da im se ××××× osušio... Fulvia je već gotov auto. Nemaju oni kaj razvijat je niti bilo kaj ××××t. Cijeli donji postroj je od Barchette, motor je od Barchette, interijer imaju, karocu imaju... kaj ×××× onda pička im čorava????<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * *</font>
Girrari, kazu da se ne isplati proizvodit Fulviu, a nece ni Deltu, stvarno je to glupo sa njihove strane, pa kako misle sebe izvuci iz govana??? ) ) ) )
Ovo je pravi sportas
Impresivno izgledaju performanse tog Elisea, ali ja nevolim ultra lake sportske automobile.Vise volim da je tezak i da ima snage.Nedo ti bog spizdit se s tim.Ista stvar je bila i sa Hondom CRX.Lim ko limenka Cole, a auto bolesno juri.To je idealna formula za smrt.
OS Fiat, lotusi imaju vrlo vrlo jaku konstrukciju, najbolje sasije na svijetu, i najbolje ovjese, karoserija je ljepljena( kao kod aviona), a to daje maksimalnu cvrstocu, a da ne govorim o savrsenom ovjesu, taj auta ima bolji handling od bilo kojeg drugog sportasa.
Katastrofa mi je dizajn Lamborghinija odkad su ga svabe preuzeli.Djeluje mi nekako tepsijasto i nemastovito.Za mene je posljednji pravi (citaj izvorno talijanski) Lamborghini Diablo.Countach mi je naekstravagantniji sportski auto svih vremena.Ajd please nsx stavi slike Diabla,Miure i Countacha.
Ajd me podsjeti kako se slike stavljaju.
mislim na auta kao Elise, Exige. Esprit je tezi, oko 1300-1400 kg, zavisi koja verzija, ali nasljednik Esprita, koji dolazi 2005 ce imati V8 motor od Toyote, doradjen naravno, 450 KS, a bit ce laksi od 1300kg, oko 1200kg, to znaci laksi i od Porsche 911, gallardo, Modena, a ovjes i konstrukcija sasije ce biti prica za sebe.
isto dolazi ove godine M250, novi model izmedju Elise i Esprit, imat ce navodno 250 KS i bit ce ispod 1000Kg, to ce biti isto cistokrvni sportas, sa vrhunskim ovjesom i sasijom.
meni Gallardo dobro izgleda
Galardo i je kao umanjeni Murcielago.Rade istu stvar kao i sa Audiem.Prave aute kao da su cipele.Sve isti model, a razlicita velicina.Sve postaje konfekcija.
To te ja pitam.Pogledaj sad taj auto i onda pogledaj kada je napravljen.Kako na××××no izgleda.
izgleda ko da nije sa ovog svijeta )
mocno i futuristicki
vanzemaljski ) ) )
NSX-R slike su mrak! ma to ti je skoro sve isto, samo je razlika sto ti se vise svidja. veliki ili manji auti ali svi su jedanako dobri, tj. tu negdje!
kako turbo limac kaze: kako ti sjedne auto.
sve su to vrhunska auta, Ferrari, porsche, lotus, Lamborghini itd.. sve zavisi sta ko voli, meni je recimo Lotus najdraza sportska marka, ali volim ja sve sportske marke )
os PUNTO,ne kaki!! Da vidis Gallarda u zivo zasro bi se!! Barem ja jesam,a imao sam i priliku slusat kako Murcielago radi u leru 2 metra od mene!!Strava!! Audi je samo odklonio mane!!