Ja se isto kladim da bi ja u CSL-u,sasijo tebe u modeni.I to elegantno smireno,sa pulsom na 70 otkucaja.
OS Fiat, vidim da si lud za Porscheom )
Strucnjaci ) , sta mislite o Lotusu?
Meni je recimo M3 drazi od svakog porschea, pogotovo M3 CSL , ali i porsche mi je drag.
Ali opet Ferrari je Ferrari, i sta jest jest, to je posebna sorta.
Neznam koliko je Ferrari 360 Challenge Stradale brz na nurburgringu, ali mislim da bi mogao bit brzi od Porschea GT3
Ja se isto kladim da bi ja u CSL-u,sasijo tebe u modeni.I to elegantno smireno,sa pulsom na 70 otkucaja.
pa to i je zalosno, sto modena sa 65ks vise muku muci s dinamikom voznje naspram CSL i zasto vam je to tesko priznati ne ide mi u glavu !
uostalom moje misljenje je tako a vi si mislite sta god hocete !
a za ovaj test schumahera i montoye bi i ja volio vidjeti rezultate !
Stradale je sporiji i od gt3 i od csl-a.
Ali zato ima onaj mother ××××ing sound!! Strava!!
Svakako.
ja bi volio da imam BMW M3 CSL, , vrhunski sportas, a istovremeno i praktican, najbolja kombinacija.
NSX sporija i od CSL i GT3, ne samo na stazi nego i u slalomu 18, 36m, testu izbjegavanja , bocnom ubrzanju, kocenju ...
E moj Cezy, kamo srece da uopce dodjemo u priliku voziti takve pile.Kada bi mi se vec i ukazala prilika zadovoljio bi se i jednom turistickom voznjom po recimo SPA u Belgiji.
Ako ćemo baš tako moj glas za Koengissega CC, pa si vi mislite! )
ma radije bi imao bilo koji ferrari nego csl boli me noga kaj je csl brži na nurburgringu pa tamo ionak nikad neću ić vozit a običan m3 izgleda gotovo isto kao 330Ci Clubsport kojem još staviš 4 auspuha i škrge sa strane itd. bmw m3 je rađen na bazi normalnog auta a svaki ferrari je poseban al glupo mi je trošit riječi na nešto što nema smisla svako ima svoj ukus
Challenge Stradale je nocna mora za sve....a enzo je kralj!!
Cezy, gdje si vidio vrijeme od Challenge Stradale?? na track-challenge ima samo 360 Modena, a modena ima 8.09 min, stradale bi trebao bit minimalno 20 sec brzi od Modene
Sta mislite o Hondi NSX, isto 8.09 min, a samo 280 KS, to je pravi sportas
Da mi netko da CSL-a.Otisao bih u Monaco,i onda do Col de Turini-a i nazad. E onda u Avion i brzo na nürburgring,sprzit 5 pari guma,i izgubit kroz znoj jedno 3kg. )
Ferrari je kao sto vec puno puta rekoh brz tamo gdje treba biti, a sada tu naklapat jel CSL brzi od Modene nema smisla.Svi ti testovi koje rade svabe kao i oni ADAC-ovi mi nista ne znace.
CSL je bolji od Modene i točka. Dokaz je i nirburgring
pa nisam ni ja rekao da bi BMW radije od Modene, bio bi lud kad bi to htjeo, ali zasto ne prihvacate realnost !
to uopce nema veze s osobnim afinitetima i izbrom auta, ali ova dva su brza od Modene gdje god se trkali !
naravno da je i moj osobni izbor Modena i tu nema kompromisa !!!
Challange Stradale,je bio u izdanju SPORT AUTA 1/04. Nesto je knap sporiji,ali je dobio jako dobre ocjene.
AJDE VI ONDA NADITE TEST KOJI NIJE SVABSKI,A DA JE FERRARI BRZI,DIREKTNIJI,I DINAMICNIJI AUTO ZA VOZIT.
Meni Modena osobno dizajnerski nije nesto.Puno mi je ljepsi F-355, njen predhodnik.
NSX - Stradalle 7.56, CSL 7.50 , GT3RS 7.48 ,
a honda NSX je JEDINI auto koji je napravljen i za stazu i za ulicu i mozes ga derati gdje god hoces koliko god zelis i nista, apsolutno nista autu !
nalazio sam polovne primjerke u njemackoj sa 700 000km a auto nikad diran - ××××ni SHOW !!!!
Pametan svijet se ne zamara s time, svabe valjda to jedini rade da bi se uvjeravali kako i nisu toliko zaostali za Ferrariem. ) <br><hr><font color="blue">www.puntopower.com</font>
Na top gearu isto ne vole ferrarije.
Bio je jedan test sa BMW Z3 i modena cini mi se. Testirali su upravljivost i slicno pa su Z3 proglasili boljim.
Nebitno, skyline je najbolji.
cezy bio je nedavno pred baobabom parkiran m3 i modena od čolka kad je čolak kresnuo mašinu nama su se u autu 10 metara dalje tresla stakla i taj zvuk nema konkurencije..al bit je tome kad je tip upalio m3 moji frendovi(inače bmwisti) su se zgrozili nad zvukom - frend na 320i ima isti zvuk u leru a tip nas je valjda čuo da kritiziramo zvuk pa ga je onako hladnog stisnuo do negdje 4k okretaja al ništa posebno - neznam možda na 7000 ima bolji zvuk al meni alfa sa serijskim auspuhom iznad 4000 ima zvuk sigurno ljepši od svakog bmwovog rednog šestaka. a treba uzet u obzir da m3 ima 343ks a alfini šestaci maximalno 250! a alfa GTA nema konkurencije u zvuku motora(osim ferrarija naravno)!
ustvari uopće me nezanima za mene je Ferrari nešto posebno u svakom detalju i dovoljno je da ga vidiš i čuješ a m3 je super auto al osim performansi nije nešto da ostaneš bez daha
Rade i englezi.Npr. CAR je prvo mijesto dao 911 TURBU.Sigurno slucajno.Rekli su Sharon Stone u casinu,thats this car!!!
Britanci nisu nikada bili skloni talijanima i jako vole pametovati o drugima i njihovim autoindustrijama, a sami su u totalnom kurcu.
164 E46 m3 ima bolestan zvuk. Bolji od alfinog,barem u mojim usima.Iskreno receno Giulia sa otvorenim spuhom mi je tu negdje!!