A pazi iskre,bas je agresiva( )
Nisam bio daleko
A pazi iskre,bas je agresiva( )
Leti,leti,leti,Fisico!!! )
) )
E da je bilo ovo uzivo gledati,skok i doskok.
Ove godine je u njemackoj Carrera GT proglasen kao najbolji sportski automobil, dobro sa time se slazem, vrhunski auto u svakom pogledu, ali na drugom mjestu Mercedes SLR, i trecem BMW 645 Ci ( svaka cast, dobar auto,ali vise GT nego pravi sportas, isto vrijedi i za SLR ) ) stvarno su svabe objektivni u p. m. ) ) ) ) ) )
mara, slazem se sta si reko u vezi Honde
Dobro si rekao Aries.
Ma DTM/ITC je ZAKON!!!
Evo malo fotki iz starih dobrih vremena!!
ova crvena Alfa je mocna
Pretpostavljam da je ovo tek start jer vidim da je Merc na prvom mjestu,imao je srece na kvalifikacijama,a?
Ako imas vremena stavi nesto gdje je Alfa u vodecoj poziciji.
Calibra, Calibra, Calibra.....
Povratak u proslost.
Calibra iz flying!!
cezy, par pitanja za tebe...
1. na kojem to ringu NSX pili maranella? Maranello je na glasu kao auto s najboljim ovjesom, a osim toga ima dosta jači motor i bolje peroformanse od NSX. NSX ima 5.7 i 270 km/h, a maranello 4.4 i 320 km/h.
2. po cemu to jazz sije konkurente? po dimenzijama spada u klasu Punta. Jazz 1.4 ima 12.0 do 100 i 170 km/h maksimale, kod nas kosta 13.500 eura. Za te pare se mogao kupiti Punto Sporting koji 2 sec brži. Ne znam dal Jazz ima bolji ovjes, ali kad vidim koliko je visok nije bas obecavajuce...
3. 911 je 10. godina za redom osvojio tu nagradu. u tih 10 godina izaslo je mnogo sportkih auta poput f360, 550, muricelago, diablo... Pa kaj mislis da nikad nitko nije uspio napraviti bolji sportski auto od 911? Pazi, tu se nije ocjenjivalo trajanje getribe isl.
Lijep kit za karoseriju na ovoj Calibri.
To se sigurno moze negdje nabavit. )
Kak su calibre vatrene, kaj ne?
Sta je ovo,al gori.
Doc, na Nurburgringu je NSX brzi, evo vidi na site www.trackchallenge.com
Sto se tice Jazz, njemu su konkurenti Opel meriva, Fiat Idea, itd. Punto nije konkurent Jazzu.
Ako poredis Jazz sa svojim pravim konkurentima, onda ih mete sve.
jest malo skuplji, ali dobijes top-kvalitet, ipak dozu sporta za tu klasu, i fin autic sa dosta prostora.
Nebi rekao da Jazz mete Merivu i Ideu.
Ovo iznad je Calibra na dtm-u
Objektivno gledano u toj klasi je bitno jedino koliko vreća cementa stane u auto.<br><hr><font color="blue">BMW POWER</font>
ovaj link ti ne radi.
dimenzije
jazz: 3.83 x 1.67 x 1.52
punto 5v: 3.84 x 1.66 x 148
meriva: 4.04 x 1.69 x 1.62
Po dimenzijama je puno bliži Puntu, iako priznam da bas nije ravnopravni konkurent zbog vise monovolumenskog oblika
Običan civic ne sliči na sportski auto,dok type R iz osobnog iskustva je pravi sportski auto(ovjes,performance,zvuk,kočnice ,....)
Alfa 147 nije nikakav sportski auto osim GTA .
Što se tiče NSX-a ne zove se uzalud japanski ferari )
Meni sve radi.