U iščekivanju Godota... pardon, Šuleta.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>
Bio bih ti Sule zahvalan, ako mi mozes odgovoriti na par pitanja. Kad je Phase II zamijenio Phase I? Kaj je sve u serijskoj opremi kod Phase II, a Phase I nema? Koji je od ta dva auta bolji?
CS, slobodno i ti uskocis posto i ti furas jednog.
Thanx <br><hr>
U iščekivanju Godota... pardon, Šuleta.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>
Kaj ima dobar Clio?????
Sa nestrpljenjem očekujem odgovore i objašnjenja naravno, dan odluke se bliži. )
Ing kaj je u igri???
Dom u V E L I K I M sam dilemama.
Razne stvari igraju ulogu.
Sada je poredak slijedeći:
1.P 206 s16
2.clio sport
3.punto
Sutra pada odluka!
Eh, kad bi clio sport tako izgledao...
Pa otprilike ovako. Phase II se pojavio krajem 2001.
Meni još uvijek oku je ugodniji broj jedan, ali objektivno ovaj novi prati neke novije trendove i djeluje ozbiljnije.
Što se opremljenosti tiče ono bitno, a to je biser pod haubom nije mjenjan osim često spominjanog DBW gasa - nema gas sajlu. Neki kažu da je to ublažilo reak. na gas. Modificirana je i kutija filtera zraka.
Od korisne opreme na dvojki se pojavljuju xenon svjetla, senzori za brisače i svjetla, aut-klima, CD standard, a tu su sada na ABS i EBD dodani ESP i TCS sa mogućnošću off-on.. Kokpit je podosta izmjenjen. Satovi nemaju više bijelu podlogu, ručica mjenjača i srednji greben sada su uglađeniji. Koža i alcantara po sicevima i vratima. Diskovi sim i tam, a ispred njih decentne felge 16", i da spomenem štrcaljke za pranje farova.
Sve u svemu koštalo je 17,500e.
Koji je bolji?
Obadva su Clio sport i jednostavno su fenomenalni na svoj način.
Kako ide? Da ja sada ne trkeljem pastati ću nešto što sam našao na netu a kaže:
Clio 2,0 RS je kralj na cesti i ako nemate pozamašnu ergelu ispod poklopca motora svog automobila popraćenu odgovarajućim stvarima potrebnim da bi se uhvatili u borbu s ovim automobilom, nemojte ništa ni pokušavati, jer biste mogli ostati poraženi, posramljeni ili možda zadivljeni. Mogli biste se i pitati zašto ste toliko sporiji od dvostruko ili više jeftinijeg automobila. Clio RS ima sve potrebne elemente za vrlo brzu i sportsku vožnju. Prije svega, tu je dragulj ispod prednjeg poklopca s moćnih i nadasve brzih 172 KS. Već prvi okret ključa i zvuk tek pokrenutog motora zagolica uši i digne adrenalin. Prvi stupanj prijenosa, kazaljka brojača okretaja vratolomno se diže prema brojki 70. Upravljač je mirniji i ne trga se iz ruku kao kod starog RS-a. Pri 5000 okretaja motor ispušta urlik kakav se samo poželjeti može, a ubrzanje je još ubojitije. Na 7000 okretaja je crveno područje, no motoru se u prva dva stupnja dopušta vrtnja do 7250 okretaja, tada se u desnom kutu pali zeleni simbol mjenjača koji upozorava na potrebu promjene stupnja prijenosa i uključuje se blokada. Ista je priča u višim stupnjevima, ali pri 7000 okretaja. Ubrzanja oduševljavaju, radio je ugašen, jer treba slušati glazbu koju su skladali inženjeri Renault Sporta. Clio RS je i dalje jako, jako brz. Postiže bez ikakavih problema 220 km/h i u desnu traku tjera mnoge automobile i vozače koji misle, ali samo misle, da su brzi.
Vjeruj mi sve je istina.
Šule, svaka čast, nek si im rekao
I to su činjenice
Ma vjerujem ja tebi Šule skoro sve, ali imal sam jedno tak gorko iskustvo sa Lagunom II, da sam rekel.
Nikad više Reno, ali sam ipak danas otišel na procjenu/još neznam rezultat-neka viša matematika?/.
Ali niš se nije promjenilo, ista ekipa, isti odnos, baš im se je.., rok isporuke/"sto godina"/, ko da tražim auto zabadave.
Neznam jednostavno kaj napraviti?
To je sada na tebi Ing.
Ali znaj da osim galopirajućeg 206 RC ovi autići nisu nikakva pretnja Sportu. Što se kvalitete tiče tu se ne može definirati mišljenje jer sve zavisi od slučaja do slučaja, pa bio to Clio, Saab ili Bentley.
Ja tako mislim.
ZAŠTO NEĆE , MANJA JE OD 50 PIXELA....???? <br><hr><font face="Times New Roman" size="+1" color="red">PEACE !</font>
Svaka čast Šule. Vidim da obožavaš svoj auto, a to cijenim više od bilo čega, pa bio on Renault, VW, Yugo, FIAT ili Alfa.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>
ING.......sto se tice procjene....moja prica sa cliom II 1.4 75ks kada sam kupovao dvanulceka:
TRCZ.....10.800dm
zidov baotic 11.500dm
starkelj legenda (uvijek se mozes cjenkati i dogovoriti) 12.500dm!!! (obavezno trazi RATKA STARLJEKA, sin vlasnika pa se mozes cjenkati s njim....ja see cjenkao preko pola sata...u startu je nudio 12.000dm!)!
i jos jedan topli savjet....odi na test voznju sa svim tim autima pa odluci!
Hvala Sule na bome podosta informacija. Sve me to fakat zanimalo. Non stop sam u nekim triper kombinacijama kad ne mogu do onog kaj stvarno hocu. Pa se kemija tak da barem vrijeme prodje... Nije da sad ja kupujem taj auto, ali da kupujem ima jedan momenat koji meni ne odgovara. A to su dimenzije auta. Nikad nisam imao nista manje od srednje klase i sad bih najradje vrh kompaktne klase, a ne gradske. Ne radi prekenjavanja nego radi ipak kolke tolko udobnosti na pozamasnoj godisnjoj kilometrazi. A kompakt ima i vise mjesta u kabini...ajd da skratim...auto mi se doslovno zgadio nakon svih CS prica i pricica, ali kad ga objektivno pogledam stvarno je pravi zvrk za po gradu. Tu je ziher zakon. Od brzine, okretnosti, parkinga...
Ing nije mi jasno kako se Punto prošvercao na ovu listu.
Dobro Haas, a po čemu je Punto HGT toliko lošiji od jednog S16???
Po meni su ta dva auta itekako blizu dok je Sport onaj koji odskače, ali u pozitivnom smislu.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>
Punto ima fućkalicu, nije to to prijatelju, reče pjesnik.
Koje su cijene 206 RC, i Clija 2.0?
Koji je brži, bolji itd?
To bi trebalo biti na nož, Kas.
Cijene, pa u Njemačkoj je Clio skuplji (i od Type R-a), ali mislim da će ovdje biti ipak malo povoljniji od RC-a. /RC još nema cijene kod nas/
U zadnjem Auto Bild-test&tuning RC mjeri 7,6 do 100 protiv Coopera S sa 8,1. Tu je Clio u maloj prednosti ali u konačnici vjerovatno vodi PUG.
Uglavnom klanje sa Cliom.
Fućkalicu? Pojasni, ne kužim se u termine.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>