www.akdelta.hr INA je oko 18 h ali trebalo je ici u samobor...
sutra sljeme.. ali su totalno sj.. brzince tako da se BI Sestine vozi samo jednom ??????
Jel zna neko kad se to vozi danas? Zanima me kad se vozi tamo kod Inine zgrade i po Bundeku? Točno vrijeme? Anybody?
www.akdelta.hr INA je oko 18 h ali trebalo je ici u samobor...
sutra sljeme.. ali su totalno sj.. brzince tako da se BI Sestine vozi samo jednom ??????
mislim da je to ovaj vikend<br><hr><font size="+1" color="blue">Let the good times roll!</font>
Će tko od ekipe s foruma ić u Buzet na brdske utrke sljedeći vikend?
trebalop je ići u samobor ali se radi.
Ja dolazim ziher.
Buzet mi je najdraža utrka uopće.
A brdo obožavam...
Pocket onda se vidimo u buzetu!<br><hr><font size="+1" color="blue">Let the good times roll!</font>
Naravno!!!
Ja sam jučer bio na INA Delta rally-u,mislim da je to bio 3. brzinski ispit, na Žumberku.
Želio bih ići i na brdsku utrku u Buzetu,gdje nisam nikad bio. Daj mi napišite kako da se dofuram tamo jer nemam pojma gdi je to!!! Znam da je samo u Istri(valjda unutrašnjost)<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">The Lancia Delta S4 could accelerate from 0 to 100km/h in 2.3s on gravel road! Henri Toivonen drove S4 around Estoril,the Portuguese Grand Prix circuit so quickly that he would have qualifed 6. for 1986.Portuguese Grand Prix!</font>
ooooo Cesare napokon da vise vidim taj tvoj potpis
Cesare par kilometara poslije tunela učke se skreće za buzet, onda samo slijediš putokaz!
Nemoreš se nikako izgubiti i uopće nije teško doći do buzeta!<br><hr><font size="+1" color="blue">Let the good times roll!</font>
E pa hvala ti SVT!!! ) BMW Touring i jel ti se sviđa potpis? )
<br><hr><font size="+1" color="blue">Let the good times roll!</font>
Cesare potpis ti je za cistu peticu
Iste te godine je u istom autu poginuo Toivonen.
Da Cezy u pravu si
Poginuo je na Korzici dok je bio u neshvatljivom vodstvu od preko 2min i 30sec nakon samo 16 brzinskih ispita (vozilo se tridesetak)
Još i dan danas nisu razjašnjene do kraja okolnosti nesreće!
I lancia i Toivonen su gotovo imali prvenstvo u rukama!
Henri Toivonen i Sergio Cresto počivali u miru!!! Nikad nećete biti zaboravljeni <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">The Lancia Delta S4 could accelerate from 0 to 100km/h in 2.3s on gravel road! Henri Toivonen drove S4 around Estoril,the Portuguese Grand Prix circuit so quickly that he would have qualifed 6. for 1986.Portuguese Grand Prix!</font>
A godinu prije na istom rallyu Atillio Bettega u 037-ici.
Oooo svaka čast MEGARANGE vidi se da si znalac!!! kak je lijepo kad ima još ljudi koje zanima povijest Rallya.....Svaka čast ) ironično je da su i Henri i Attilio imali isti broj na autu---4.... Otkud znaš i za Bettegu? Tražiš i ti po netu o legendarnim godinama Rallya?<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">The Lancia Delta S4 could accelerate from 0 to 100km/h in 2.3s on gravel road! Henri Toivonen drove S4 around Estoril,the Portuguese Grand Prix circuit so quickly that he would have qualifed 6. for 1986.Portuguese Grand Prix!</font>
˝Legendarnim˝ jer nažalost to su bile i tragične godine...Ali ipak vozači i njihovi strojevi legende su koje će se zauvijek pamtiti..... <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">The Lancia Delta S4 could accelerate from 0 to 100km/h in 2.3s on gravel road! Henri Toivonen drove S4 around Estoril,the Portuguese Grand Prix circuit so quickly that he would have qualifed 6. for 1986.Portuguese Grand Prix!</font>
http://www.vecernji-list.hr/AUTO/2003/09/16/Media/ocekivana_1.JPG