Vi ste vi meni neki poznavatelji ferrarija a nemate drugu sliku testarosse(ispravak)
P.S. Najbolji je 250 GTO
Vi ste mi neki poznavatelji ferrarija a nemate drugu sliku testarosse!!!!!!!!!
Vi ste vi meni neki poznavatelji ferrarija a nemate drugu sliku testarosse(ispravak)
P.S. Najbolji je 250 GTO
Ti meni kupiti Ferrari,odmah javi se meni
malo više čitaj!
Nemam ja nista protiv Ferraria, ali za 10 puta manje novaca kupim Mitsubishi EVO VII ili novu Imprezu i perem Ferraria kao beba zvecku.Jeste vidjeli koje ubraznje ima novi EVO?4.5 do 100 km/h.Cijena?10 puta manja od Ferraria.Znam, sada cete poceti tupiti price kako je to auto bez duse, uzasnog dizajna, bla bla, ali brojke govore svoje.Meni je Subaru Impreza daleko karizmaticniji auto od ijednog Ferraria.Za mene su gluposti kada netko kaze da su Ferrariji naljepsi, najbolji sportski auti na svijetu.MA, ljudi, pa to su auti za burzuje i sminkere, koji se samo zele kurciti.Nama obicnim ljudima, to ce uvijek biti nedostiszni san.Ako vec volite legende, onda cijenite i volite DOSTUPNE legende.Sta mislite u cem je car jednog Mustanga koji se proizvodi vec vise od 40 godina?U tome sto je bio dostupan sirokom krugu ljudi, mozda ne kao nov, ali kao polovan svakako.Ja sam istinski zaljubljenik u aute, i uvijek cu cijeniti one aute, i tvornice koje su napravile sportske aute dostupne sirokom krugu ljudi, a performanse su im na razini "najboljih" (Ferraria).
Slažem se s Imprezom. Ferrarija bi u svakom slučaju želio probati voziti (TKO NE BI???). Ali biti vlasnik mašine koja je predviđena da svakih 10000km ide u Maranello na rastavljanje ne bi li se utvrdilo da li je potrebna kakva manja generalka? Ma to je ipak smiješno, previše gnjavaže da si ne znam koliko bogat. To se nijednoj drugoj marki ne bi oprostilo osim Ferrariju.
Bolji od Modene...
isto...
Hehehehe
Sta rec za najbrutalniji auto?
Slika govori...
Ali solidna je
Nije ni ferrari sto je nekad bio ...
Pod naslovom Auti snova vidjeh mnogo Ferrarija i drugih sportskih auta,ali mi se cini da Ferrari nije niti najbrzi niti najstartniji medju njima,sta vise pere ih pola od onih auta,pa po cemu je onda najbolji ako ga konkurenti deru na onom polju koje je njemu najvaznije(potrosnja nije garant).Znaci ostaju spike o onom "necemu" ali to prolazi samo kod fanatika koji ne vide dalje od Made in Italy.Pa neka im.
Ma daj!!!!!!!ferrari nema pojma.gledajte malo lamborghini,njihovi auti su obilježili stoljeće-miura,countach,diablo i,eto,murcielago.ferrari je auto za pičkice,nema brutalnost kao lamborghini.i dok vidim ovaj ružni enzo,zgadi mi se život
594kresoah....PA ČOVJEČE TI NEZNAŠ NI NAPISAT FERRARI, pogledaj..2 RR ! Ljudi moji kud ste zapeli za talijanom. Jednom sam u Engleskoj bio parkiran usred zime pokraj Ferrarija, nije se mogao zapalit. 2 inžinjera (oni ne vole titulu 'mehaničar') ga ogledavaju i na kraju uzaludno, a vlasniku da popizdi, bio je nov. A ja zatim u svoj Renault 16, sav smrznut, jedan okretaj ključa, i ostavio tal. kantu za sobom.
Ali kad već govorimo o sportskim autima, M5 je zakon, bio je, sad je, i bit će uvijek...toćka!
Ljudi, o ćemu vi pričate? Koliko je vas sjelo u Ferrari, Lamborghini i sl.? Pričate o ovim autima a nemate za fiću. Ostavite se ćorava posla.
Ferrari je zakon i to vrijedi zauvijek.
Meni je najbolji enzo 60.
ima 660 konja a lijepi su i modena,maranelo,355,testarosa,berlineta,spider,f50 ,40
MA LJUDI, FERRARI JE GOVNO NAJOBICNIJE. JA ZA SVOG RADIO 15 GODINA U NJEMACKOJ, STEDIO, I KAD SAM NAPOKON KUPIO MARANELLO, ON SE SAMO KVARI. TE MU FALI OVO, TE ONO..... MA SPRDJNA, A NE AUTO!!!! AKO NEKO MOG HOCE, PRODACU GA ZA DZABANE!!!!
:URL=http://www.toyota-supra.com/res/images/thumbnails/toyota_supra_13.jpg:web stranica:/URL:
Da je Ferrari naj auto nebi si dozvolil da ga sljedeći auti pojedu za doručak: Toyota Supra Twin Turbo,Peugeot 206WRC( bez restrikcije 550 KS), Suzuki GrandWitara PP, i većina Japanskih automobila nalik Mugen NSX HONDI...
lamburdzini je najbolji
Ferrari je zakon! Samo je jedan legendarni Grand Turismo, samo je jedan FERRARI 456. Motor: 5,5 litara, 442 KS, 12 cilindara, uzdužno sprijeda postavljen, pogon na zadnjoj osovini. I još jedna Grand Turismo legenda:
FERRARI 575M Maranello. Motor: 5,75 litara, 515 KS. 0-100: 4,2 s.
I jedno auto koje nije Ferrari, ali je zakon:
de Tomaso GUARA
Motor: 4.8 V6 - 309 ks. Ako misliš da nije puno konja - Guara ima masu od 1400 kg.
Perfomanse: 0-100: 4.9 s, max. brzina: 278 km/h. Ovo su tri vrlo, vrlo dobre mašine.
decko, pojedem ti tvog ferrarija sa RS4 ABT preradom
bye
uostalom, sta se patite oko ferrarija kad o njemu mozete samo sanjati, a ni to.
×××ך sve to ....rap for life )
Za te novce je ipak najbolje kupiti nekog BRABUSA(MERCEDES),npr nova E KLassa sa 600 i nelko konja i to karavan i stavit oznaku E270 CDI i pri kakvih 270 zablicat ferrariju
Mercedes je Mercedes a sve ostalo su samo automobili
LJUDI PA KAKO NE KUŽITE DA JE FERRARI BIO I OSTAT ĆE NAJBOLJI. A TKO KAŽE DA MOTORI NE IZDRŽE VIŠE OD 50000 KM
PA SCHUMACHER JE PROŠLE SEZONE S JEDNIM MOTORM ODVOZIO VIŠE OD 11 UTRKA ŠTO TI SA TRENINZIMA IZNOSI VIŠE OD 25000 KM I TO JE MOTOR OD 900 KONJA, A ŠTO JE ONDA SA MOTOROM OD 400 KONJA I KOJI MISLIM DA STALNO NE VOZI PREKO 300KM/H
ZATO LJUDI NE PRIČAJTE GLUPOSTI
FERRARI IS THE BEST AND HE WILL STAY TEH BEST ON THE WORLD!!!!!!!!!!!!
tu jedino ti pričaš gluposti.....
da 11 utrka, ma naravno! ) <br><hr><font face="Impact" size="+1" color="green">JAGUAR COSWORTH F1</font>