Pozdrav svima! Zna li netko gdje se u HR mogu nabaviti brtve (0-ring) od Vitona za pumpu hidraulike (6 2)?
Hvala na odgovoru, imam na umu vašu ponudu.
Pozdrav svima! Zna li netko gdje se u HR mogu nabaviti brtve (0-ring) od Vitona za pumpu hidraulike (6 2)?
Možda ja znam.Od kojeg je modela pumpa,sa dva izlaza ili jednim?
Trebam cijelu pumpu,možda se da urediti.
pozdrav
Bok Huki!
Pumpa je dvoetažna 6 2 klipna za model 1.8 s ventilom protiv snižavanja (anti-sink) tj. posebnim izvodima za ovjes i upravljač. Jednu pumpu sam sredio (imam dvije),međutim,stavio sam brtve za normalne hidraulične strojeve (koji koriste hidrol) a obzirom da na LHM-u nema oznake klase-stndarda kojem ulje pripada strah me da nakon nekog vremena ne izgrize brtve (iako ih posebno testiram, no to i nije neka utjeha jer je test počeo istovremeno kad sam ih ugradio).Imaš li kakvog iskustva obzirom na istrošenost košuljice (unutarnjeg cilindra na ekscentričnoj osovini) i buke koju stvara pumpa? I još nešto, slučajno sam pomaknuo oznaku na regulacijskom vijku na regulatoru pritiska u dijelu pumpe za upravljač i nisam mogao pronaći točnu vrijednost max. pritiska u upravljaču (dobio sam tri različita podatka: 80,100,145 bara)a na drugoj pumpi izmjerio vrijednost od 100 bara (okretao sam pumpu na ruke kad sam ju već montirao pa možda nisam uspio dosegnuti max. pritisak),znaš li možda ti? Xantia 1.8i 1994. god.
Ispričavam se zbog "Ilijade"!
Pozdrav
Opet ja! Ne znam gdje uporno nestaje znak PLUS! Dakle,u zagradi između šestice i dvojke treba biti PLUS
Danas odrađen sevis 120000 km na Xantiji 1.8i 1993. Zamjenjene svećice, ulje, nosač motora, zavaren prednji lonac i promjenjeni ležajevi na zadnjem vješanju (ovaj dio na moj zahtjev - nestao onaj čudni zvuk iz mog prethodnog posta), no padanje zadnjeg kraja nakon isključenja motora ostalo. Huki zbog toga sam u jednom od mojih prethodnih postova pitao da li uzrok tome može biti u lošim kočionim cilindrima (ventili kočnica). Interesira me koliki bi trošak bila njihova zamjena (sa uključenim radom) i da li je velika vjerojatnost da s tim zahvatom rješim padanje zadnjeg kraja. Uskoro me, pored navedenog, očekuje zamjena semeringa na kvačilu (ili mjenjaču - nisam siguran) jer iz mjenjača curi ulje. U toku noći iscuri nekoliko kapljica a donji dio vozila (na tom mjestu) je konstantno masan. Unaprijed hvala na odgovoru!
Koliko kugli ima Vaša Xantia? Moj model je također 1.8i iz 1993. godine i prošle jeseni zamjenjene su mi sve kugle (5). Hidraulična pumpa na mojoj Xantiji je glasnija no druge, ali radi sasvim OK. Interesira me cijena nove ili dobre polovne takve pume. Ne znam da li je to model 6 2 ili možda neki drugei. Ne znam da li je model Xantie SX, LX ili nešto drugo. Definitivno nije Activa i ima obični hidropneumatski ovjes.
Prema ovim podacima Vaša Xantia nema anti-sink ventil (jer bi u tom slučaju imala ukupno 6 kugli) a to se i slaže s mojim podacima koji kažu da se on ugrađivao počevši od svibnja 1994. god., zato se i tako brzo spušta.Nažalost, moje iskustvo je premaleno da bih mogao sa sigurnošću tvrditi da će ugradnja novog dozatora-kompenzatora (ventil kočnica) značajno umanjiti curenje.U nekoj mjeri sigurno hoće!Osim toga,to joj daje šarm! Vaša Xantia ima (najvjerojatnije) 6 klipnu pumpu sa jednim zajedničkim izvodom za ovjes i upravljač te distributorom toka,Citroenova služba za izučavanje kaže da su te pumpe često "zaribavale" te su u garantnom roku bile zamjenjivane novijom, 6plus2 klipnom pumpom.Pazite,izvor buke je prilično teško locirati-često nije izvor sama pumpa,moguće je da su to "roleri" (plastični kotačići s ležajevima) preko kojih ide mikroremen (pokreće alternator,pumpu...).Koštaju 200 Kn/kom i oba su jednaka ma što Vam u Citroenovom servisu rekli (često znaju "oderati" i reći da drugi dolazi zajedno sa zatezačem remena).Rabljene pumpe prodaju za oko 1000 Kn, nova u Italiji košta oko 400 EUR.Nema ju potrebe mijenjati ako normalno radi.
Pozdrav!
pozdrav!Vidim samo se o citroenima prica....pa da ja priupitam nesto.....posto je xantia ovako lijepo obradjena....da li mi moyeste reci kakva su iskustva s xsarom i berlingom!hvala!
Huki mijenjao bih zadnje kočione cilindre jer mislim da zbog lošeg stanja postojećih zadnji kraj pada vrlo brzo nakon gašenja motora. Pored toga mislim da kočenje nije toliko kvalitetno kako je nekad bilo na mojoj Xantiji sa hidropneumatskim ovjesom - to me upućuje na ne sasvim ispravne kočione cilindre na zadnjoj osovini. Interesira me koliko bi me takav zahvat "udario po džepu"?
Što se tiče ventilatora (grijanje hldađenje kabine) - pri brzinama 1 i 2 može raditi satima. Ukoliko brzinu vrtnje ventilatora postavim na 3 ili 4 tada on radi tim brzinama ali 2 - 3 minute a zatim se u par sekundi broj obrtaja ventilatora drastično smanji a zatim ventilator prestane raditi. Hlađenje, odnosno grijanje (provjetravanje) ne može biti u funkciji 4 - 5 minuta pa ga isključim. Nakon tih nekoliko minuta ventilator "proradi" kao da se ništa nije zbilo i sve po starom (ukoliko ne uključujem ventilator na 3 ili 4 - radiće kao nov). Niti usmjeravanje zraka u kabini ne radi kako treba (bar mislim). Kada je poluga kojom određujemo kamo želimo usmjeriti dovod zraka u kabini na poziciji 1, prema gore, tada zrak dolazi kroz središnji otvor i lijevi i desni otvor na konzoli (misllim da jedino u ovom položaju usmjeravanje radi OK). Kada iz toga položaja polugu usmjeravanja pomaknem ka drugom položaju, osjetim mali otpor. Otpor na ručici se osjeti samo priliko prebacivanja iz položaja 1 u 2. Na položaju 2 (noge) zrak struji kroz sve otvore za dovod zraka sem kroz otvore namjenjene odmagljivanju/odmrzavanju (vjetrobran i mali otvori za bočna stakla). U položaju 3 (galva i noge) zrak struji kroz sve, ali baš sve otvore za dovod zraka. U položaju 4 (odmagljivanje/odmrzavanje) zrak struji kroz sve otvore sem otvora na dnu kabine (noge). Gore opisana strujanja zraka su u slučaju uključenog ventilatora u nekoj od 4. brzine. Jasno mi je da kada ventilator nije uključen zrak treba da struji kroz sve otvore u zavisnosti od brzine kretanja automobila (to nisam opisivao). Odužio sam sa ovim postom, no nastojao sam objasniti što me muči. Unaprijed hvala svima na odgovorima i živio nam LHM.
Za Zelenog Zuba.
Sto se tice strujanja zraka on struji uvjek na one otvore sa resetkama bez obzira koji polozaj si odabrao (noge , glava, odmrzavanje). To je zbog toga jer puhanje kroz te otvore mozes posebno otvarati i zatvarati.
Motori ventilatora inace imaju termo zastitu. Tvoj ventilator se mozda previse grije radi toga sto ga nesto koci na vecim brzinama pa kad se zagrije termo zastita ga iskljuci i kad se ohladi opet radi.
Neznam dali znas za otpad za Xantie u Culincu u Zagrebu Damir.
Kod njega sam kupio ventilator klime kostao je 300Kn.
Inace i ja imam Xantiu 93 1.8i.
Da, jasno mi je da zrak treba strujati kroz sve otvore ukoliko je podešen sistem provjetravanja (podešeno dopremanje svježeg zraka izvan vozila), no ukoliko uključim ventilator na neku od 4 brzine, nije normalno da zrak istom brzinom ulazi kroz npr. otvor na središnjoj konzoli (iznad audio uređaja) kao i kroz otvore u donjem dijelu kabine na koje sam usmjerio dotok zraka. Mislim da u sistemu grijanja/hlađenja na mojoj Xsantiji ne radi kako treba. Provjerio sam istu situaciju na nekoliko drugih vozila i na njima ne dolazi do opisanog.
Nisam Kyro znao za specijali otpad za Xantije u Zg, kako stupiti u kontakt s njima (tel. ili slično)?
Kyro koliko tvoja Xantija "ostaje" u zraku nakon gašenja motora, odnosno nakon parkiranja i da li posjeduje više od 5 kugli u sistemu hidraulike?
Gornji otvori se, koliko ja znam, reguliraju posebno sto znaci da ih mozes otvoriti ili zatvoriti prema potrebi a zrak puse non stop tako je i kod mene.
Doljne otvore reguliras polugama iznad pepeljare.
Imam 5 kugli a komadi mi govore da se brzo i lijepo dize ali i da mi brzo padne.
Otprilike pola sata do sat i to prvo zadnji kraj.
Broj otpada ××× 281-732 Damir.
Frajer je korektan vraca lovu odmah ako ne stima isto tako ti hoce posuditi za probu. Ostavis mu nesto love za njegovu sigurnost.
Usput pozdrav Hukiju i zao mi je sto nisam mogao doci onaj dan.
Doci cu jedan dan ako nista drugo da popricamo.
Kyro hvala na informaciji, zvao sam čovjeka, ima jedan ventilator, cijena je 600 kn. Ventilator je sa modela 2.0 16V i trebao bi odgovarati mojoj Xantiji. Da li netko može proturiječiti prije no što zamolim šogora da pojeti otpad i kupi to umjesto mene. Volio bih čuti mišljenje stručnajka.
Kyro da li je tvoja Xantija oduvjek "padala" (u tvome vlasništvu) 30 minuta nakon parkiranja?
Pozdrav svima,imam nekih problema sa PC-om a nemam vremena to dokraja srediti,možda izdrži neko vrijeme.
Zeleni zubu,padanje zadnjeg kraja se neče riješiti zamijenom kočionih cilindara.
Moguče je da je visina zadnjeg kraja preniska ili propušta koji cilindar (hidraulike)ili sam regulator zadnje visine.
DodoRi pozdrav
Ne rastavljam pumpe,za to imam posebnog majstora i sve pumpe koje smo do sada uredili rade bez problema.
Ako nema dovoljno tlaka u sistemu nemora biti kvar u samoj pumpi mogu biti razno razna propuštanja kroz povrate.
Nije padala tako brzo Zeleni Zubu.
Huki hvala na odgovoru! Također hvala i Kyri!
Huki, ma u stvari znam da je to sa zadnjim krajem izuzetno nevažno za samu vožnju i ponašanje auta u vožnji (varam li se?), no volio bih to jednom riješiti (imam na umu Vašu ponudu i čim budem isplanirao put u Zg - javiću se radi dogovra i susreta). Volio bih znati da li možete procjeniti koliko taj poparavak može koštati kod Vas (u slučaju da se mora raditi na cilindru hidraulike ili korektoru visine zadnjeg trapa), te koliko vremena bi auto trebao biti kod Vas u cilju popravka navedenog. Kada parkiram auto i kada nakon 10 - 15 minuta počne padanje zadnjeg kraja, ukoliko je tiho može se čuti nešto poput padanja kapi kiše (izuzetno tiho) iza zadnjeg lijevog točka (znači li Vam to što)? Da li običavate kod ovakvih popravaka mijenjati kompletan LHM u sustavu i eventualno isprati sustav Hidraflushom? Usput, ponavljam molbu za savjet u vezi kupnje polovnog ventilatora od prije nekoliko postova.
Pozdrav svima i živio nam LHM!
Huki,
hvala na odgovoru! Mozes li pitati tog majstora gdje kupuje brtve i od kojeg su materijala? U suprotnom morat cu na izlet u Udine!
Zelenom zubu:
Teško je reči unapred koliko bi kaj koštalo jer se nezna kaj bu se našlo.
Kod padanja zadnjeg kraja moguče je da pucketaju lageri na ruci kotača(dali Vam zadnji kotač-i stoji u koso u odnosu na vertikalu?).
LHM se u principu treba mijenjati svake dvije do tri godine zavisno od eksploatacije.
DodoRi:
Raspitat ču se sutra pa ti javim.
pozdrav
Ne, točkovi na zadnjoj osovini su OK (ne stoje koso), ležaji zadnje ruke zamijenjeni na zadnjem servisu početkom mjeseca (lageri su bili "načeti" i insistirao sam da se taj dio posla odradi).
Pozdrav!
Vidim ništa od mojih brtvi! Nema veze, sad me zanimaju vaša iskustva/preporuke za autogume na Xantiji: držanje/buka/trošenje/prijedjeni kilometri.
Pozdrav!
Na mojoj Xantiji su Continentalke Ecocontact EP (druga generacija) i poprilično sam zadovoljan. Pošto je moja Xantija I - dimenzije su 175/70 R14. Zimske gume su također Continentalove.<br><hr>
Pitanje za Hukija:
Gdje mogu pronaći na netu shemu LHM rezervoara sa rasporedom svih crijeva koja vrše povrat LHM-a u mojoj Xantiji. Gotovo sam siguran da mi je glavni kočioni cilindar (ventil kočnica) "kaput", no prije no što se odlučim za zamjenu novim, htio bih provjeriti da li još neki dio hidrauličnog sustava vraća LHM u rezervoar više no što je propisano (oko 3ml/min). Molim za pomoć! Unaprijed hvala!
Bok ljudi snimio sam ovaj forum, i molio bih vas za pomoć.
Da li se može na Xantiu 1.8i iz 1993 staviti anti-sink ventil. Inače vozim ovaj auto već 3 godine i presretan sam s njim, a sljedeći auto će mi definitivno biti Xantia.