Prikazujem rezultate 1 do 21 od 21

Tema: Popravak i reparatura turbina

  1. #1
    Puntolino_
    Guest
    za audija A6 starije linija koji je ustvari 100 ali je malo redizajniran pa su ga krstili A6. Ima motor 2.5TDI sa 5 cilindara i 110Ks(valjda).
    Naime to je auto od mojeg budućeg tasta(valjda) i ima oko 150tkm. Počela je fućkati turbina, prije se nije niti čula, kad proradi čuje se onak fini zvuk fučkanja, meni je baš bilo dobro jer imaš osječaj da voziš neku pilu strašnu. Naime u švabiji su mu rekli da je popravak užasno skup, pa si sad moj tastek razmišlja kaj napraviti, prodati auto nemože jer bu svako kome nije granata oštetila sluh skužio da turbina nevalja, popravak košta, a opet ima stari auto kojem bu sve počelo krepavati...
    Dal neko zna za kolko bi se dala nabaviti nova, rabljena ili popraviti ova stara.
    Zahvaljujem unaprijed i napominjem da za cijenu popravka turbine u njemačkoj možeš kupiti dobrog yugića na jakuševcu

  2. #2
    bullit
    Guest
    Nije bas tako grozna situacija Puntolino. Oko 6000 kn i imas ju ful repariranu, sa 6 mjeseci garancije.

  3. #3
    SAAB
    Guest
    Otidji u Austiju i kupi turbo sa nekog udarenog Audi-ja (otpad). Dobiti ces sigurno fin turbo jeftino.
    Mozete ga promjeniti sami, samo ti trebaju dihtunzi za ulje (in & out) i gdje ispusni plinovi ulaze u turbo. NIJE NIKAKVA MUDROST !!!!

  4. #4
    bullit
    Guest
    Da naravno, nemas pojma kolko taj auto ima Km i kako je vozen i odrzavan. Kupis turbo, dodjes doma i crkne za tjedan dana, onda? Super posao, nema sta.

  5. #5
    Dom-Dom
    Guest
    Pitanje je da li je taj turbo u udarenom autu dobio po nečemu od udarca.
    A složiti turbo , pa to je pičkin dim , svaki Meho to na otpadu radi.
    Svašta SAAB takva glupost ti nije trebala.

  6. #6
    SAAB
    Guest
    Kada kupis neki dio na otpadu (bar ovdje u Svedskoj) imas garanciju. Promjeniti turbo nije mudrost, iako to neki "majstori" s foruma precjenjuju.
    Radim u Volvo-voj tvornici motora i znam o cemu pricam!!!!!!!

  7. #7
    Dr. Strangelove
    Guest
    E ovo mi je legendarno: .. radim u Volvo tvornici... a nick mi je SAAB... ) ) )

  8. #8
    CLIO SPORT
    Guest
    to mu je valjda ostalo iz doba KGBa.....prije je radio za SAAB kao spijun a sada ima obrt pa radi za SAAB kao spijun u Volvu....ne smijemo iskljuciti nemoguce!?!? ) ) ) ) ) ) )

  9. #9
    V6
    Guest
    a tek garancija na otpadima ? Ta švedska je neka rajska zemlja, ajmo....
    Drugo, čudno, Audi, A6 razvikano čudo 150.000 i već crkla turbina od 6.000 kn, ××××ga dečki ali ja mislim da bi taj tdi morao bar 200.000 do 300.000 bez ikakvog kvara.

  10. #10
    SAAB
    Guest
    A bratic radi u SAAB-u i vozi Volvo!

  11. #11
    Puntolino_
    Guest
    Je V6 i meni je to čudno kaj na nedodirljivom njemcu rikne turbina na 150tkm. Još mi je čudnije jer je taj auto uglavnom vožen na dionicama od 1000 km (bez odmora) a ne po gradu.
    Nema auto smanjene performanse, samo fučka turbina i na servisu su mu rekli da mora promijeniti turbinu koja košta 1000E.
    Saab ipak nebi kod takvog zahvata šparao na mehaničaru jer ipak nismo svi doktori medicine ovaj motora. A i nije to moj punto kojega rastavim i složim u jednom popodnevu.

  12. #12
    V6
    Guest
    tko zna tko ga je i kako kurio....nije ni audi neuništiv, i to se dodere...

  13. #13
    bullit
    Guest
    Vijek trajanja turba je oko 150000 km na tim autima. A sto se tice one cijene reparature koju sam naveo, mislim da bi islo i nize od toga jer turbina u pitanju nije varijabilna.
    Mislim da su sve druge kemije neisplative.

  14. #14
    SEDICI
    Guest
    Nije varijabilna turbina.Kod Pinjušića u Dubravi oko 250 eura bez računa i ako ju skineš s auta

  15. #15
    SAAB
    Guest
    Normalno da je najbolje (i nazalost najskuplje) otici u audijev servis da oni to promjene! Mislio sam da hoces proci malo jeftinije buduci da auto nije nov.
    Jesi li siguran da treba mjenjati cijeli turbo? Kazes da auto ne ide nista losije, samo da turbo "zvuci" drugacije. Cuje li se kako ispusta zrak?? Da nije samo otisao "waste-gate"??? Jesi li vozio auto prije nego sto je poceo "puckati"?
    Pazi da te ne prevare, mozda ne treba mjenjati cijeli turbo!!!
    Sto ti mislis bullit???
    Meni zvuci kao waste-gate!

  16. #16
    SAAB
    Guest
    ××××a li stalno ili samo kada pustis gas???

  17. #17
    Puntolino_
    Guest
    Fućka cijelo vrijeme, ne samo kad se oduzme gas. Čuje se tamo negdi od 2000 o/min, dakle od vremena kad se počne vrtiti nadalje.
    Bio je na servisu u švabiji i nevjerujem da bi ga oni gore tak zajebali.

  18. #18
    Lepa sela...
    Guest
    ...nego, SAAB, kako je kod vas u Švecku?
    Ladno, a?
    ...al standard, ×××× ga...

  19. #19
    SAAB
    Guest
    Minus desetak. Standardno! )

  20. #20
    SAAB
    Guest
    Pogledao sam na audinordic stranici sto to moze biti, ali nasao sam samo o turbu koji "trza". O "××××anju" nema nista. Ako si vozio auto u Njemacku onda sigurno treba mjenjati cijeli turbo. Mozda su se lezaji izlizali?! Najbolje promjeni sve u audijevom servisu, onda mozes biti miran.

  21. #21
    Puntolino_
    Guest
    Ma nisam ja vozio auto u njemačku na servis nego moj (budući?) tast radi gore pa od tud i njegova ljubav za švepske aute i on je bio na servisu gore i tak su mu rekli.
    Pošto je popravak skup, auto ima 150tkm i sad će mu sve odlazit, odlučio ga je prodati. Gore za njega može dobiti 8-9t E.
    Možda bi se isplatilo uvesti ga simo i tu ga prodati

Slične teme

  1. da li se moze ugraditi turbina u auto koji ju nema?
    By rookie in forum Talijani, Nijemci, Japanci, Francuzi... Koji je najbolji?
    Odgovora: 14
    Posljednji post: 28-03-2016, 21:15
  2. Popravak grijača stražnjeg stakla
    By nadimak in forum Auto servisi
    Odgovora: 4
    Posljednji post: 27-04-2004, 17:44

Pravila postanja

  • Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove
  • Ne možeš slati privitke
  • Ne možeš mijenjati svoje postove
  •