Početkom godine dolazi nam i nova Toyota Avensis. Prvotno će se nuditi 1.8-litreni i 2.0-litreni benzinski motori (126 KS i 147 KS, i 2.0-litreni motor sa izravnim ubrizgavanjem). Nakon nekoliko mjeseci biti će dostupan i 2.0 D-4D diesel (116 KS), koji će ubrzo biti zamijenjen jer krajem 2003. dolazi potpuno nov D-CAT diesel. Oba motora zadovoljavaju Euro 4 norme. Kasnije bi se trebao i pojaviti snažniji diesel i također model dobrih performansi – T Sport verzija. Automatski sekvencijalni mjenjač biti će u opciji u nekim modelima.
Ljubitelji Toyote, molim vas da mi oprostite na ovom što slijedi.
Bože mili koje je to dizajnersko govno najgore vrste. Užas, koma i jad. Križanac Hyundaya, Passata i nove Vectre, izveden na najgori moguči način. Uzmite u obzir da je ovo na slici model s felgama i još u OK boji. Zamislite taj auto u svjetlije srebrnoj boji s ratkapama... A ovo je također i neki jači model ili bar bolje opremljeni.
Naprosto dosadan i bezličan auto.
Ali ima ljudi koji uopće ne mare za dizajn i svaki novi auto im je lijep. Pogotovo ako je ove veličine i ima 4 vrata. Začudili biste se samo koliko ima takvih ljudi.
Pa tako grozan i nije,zavisi stari je bio jeftin i bio je super auto za tu cijenu,a isto nije bio bog zna kak dizajniran.Ak ce nudit kvalitetu,puno opreme i garanciju od 5 godina ko i sad,e onda rulja nece prevec razmisljat prodavat ce se ko lud,iako nije ni uz bok mom AJBARTU,ipak je to italdesign )
Ja osobno ne volim trovolumenske automoblile, pogotovo te klase (osim ako nisu Ameri), pa tako niti Avensis u pravilu, al ne shvaćam nad čim se vi zgražavate...ako treba birati između ××××ne dosadno/bezvezne Vectre koja je prva popalila recimo svjetla od Toyote općenito (da ne kažem da Signum ima tonu detalja a la corolla) i ove male japansko-francuske nastranosti, biram ovo drugo...heh...
Boli Toyotu kita.
Ona je među najvećima (3. mislim) proizvođačima na svijetu. Iako novi Avensis može uzbuditi jedino da su na njemu pola koka iz Baywatcha (Pamela obavezno), on igra na kartu pouzdanosti, kvalitete i ostaloga po čemu je Toyota poznata (kao i većina drugih Japanaca).
Toliki je več ugled stekla da će sigurno biti dobro prihvaćena.
A koliko je neoriginalna, pokazuje i unutrašnja konzola koja skupa sa novim Accordom kopira Mazdu 6.(Alu-look)
Čak Avensis ima identično postavljene "ćukice" za brzinu, ulje, okretomjer,... IDENTIČNO!!!
E mora da sam ja ćorav al meni Avensis izgleda super, makar treba pričekat da ga vidimo uživo. Ljepši mi je od većine auta te klase, i još njihova pouzdanost. Nabije ih sve na kolac...
××××te mora da su svi auti identični u unutrašnjosti, jer ××××na većina ima alu-look-ove iznutra.
Slepci...
Ovaj automobil je možda i križanac Passata, Vectre, 6, Accorda, i sl., ali će sigurno biti jedan od najkvalitetnijih u svojoj klasi, dok su Passat i Vectra jednostavno
U Ž A S
u svakom pogledu.
Nisu zabadava Toyotini automobili skoro svake godine proglašavani uzalud najkvalitetnijim.
"Ćukice" su iste (nisam našao veću sliku kao kod 6-ice), isti smještaj moguće navigacije, alu-look. To je dovoljno, zar je još i ona trebala staviti okruglu ventilaciju.
Dobro, može se reći da je sada alu-look "in" ali kod japanaca ove klase 6-ica ga je pokrenula.
ono za lokaciju navigacije ti još priznajem, i ništa više, ali nije Mazda to prva stavila na to mjesto i na taj način, osim toga gdje bi ti stavio navigaciju? U gepek?
Ono za onaj utor, evo otkuda vjerojatno potiče, a ne od Passata:
Mytbyte, dobro znaš da ta maska veze nema s Yarisom. Tipično je pasatovska koncepcija u pitanju. Koncept kod Yarisa je isti, ali izveden na potpuno drugačiji način.
Nažalost, ne mogu naći niti jednu sliku zadnjeg Passata sa kromiranom maskom (Highline) da je slikan iz iste perspektive kao i ova Toyota.
mytbyte, pa pogledaj malo po drugim automobilima gdje stavljaju navigaciju. Zar je po tebi to jedino mjesto gdje može navigacija?
Nisam rekao da je cijela unutrašnjost ista kao u 6-ici. Navigacija, alu-look, "urice". To je to.
Vi niste normalni...ja nisam vidio takav utor na Passatu, niti uživo niti na bilo kojoj slici na netu) već samo na Vectri GTS koja je nastala poslije Yarisa (obična Vectra nema takvo udubljenje)...slažem se da Avensis nosi duh Passata ali ničega više, kakva Mazda 6, Mazdohist...uostalom, šta vas boli ××××× i toliko se trudite dokazati da je Toyotin dizajn loš, 99% vas ionako ne brije i nikada neće uzeti auto iz te klase...
Uostalom, vidio sam na TV video snimke Avensisa i izgleda moćno, so...