dobro si rekao '90ta
astra izgleda ko baby calibra. Nemaju oni sta redizajnirat kalibru, samo da poprave te greskice koje su se pojavile nakon par godina i taj sjebani 4x4 to bi bio auto snova.
E, sad si rekao stvari koje nisam znao.
Osim performansui i mjenjača, najjača mi je fora bezokvirni prozori - imao sam to na BMW u 1802...
I stvarno mislim da se opet redizajnira ista Calibra iz (lupam) 1990, bila bi ljepša od Astre Bertone, koju je vjerojatno crtao Bertoneov pranećak...
dobro si rekao '90ta
astra izgleda ko baby calibra. Nemaju oni sta redizajnirat kalibru, samo da poprave te greskice koje su se pojavile nakon par godina i taj sjebani 4x4 to bi bio auto snova.
Slušaj Črni, da si pročitao post kak spada, shvatio bi da je to bila šala i zajebancija kako bih vas malo potkurio. Naravno, Calibra je to odmah skužio i zanemario foru dok se ti toga držiš ko pijan plota.
Pročitaj temu "Alfa Romeo" od negdje trećeg mjeseca, pa ćeš vidjeti koliko sam puta napao nove Alfe zbog slabih motora (dok nije došla GTA). Nekoč su baš Alfe bile poznate po jakim motorima što se danas ne može reći. A koliko sam samo popljuvao novovjeki FIAT??? Zašto se onda meni prigovara da sam neobjektivan i da sam zatucani talijanofil???
Kada izražavam svoje mišljenje nemam nikakve namjere biti objektivan, a ista je situacija kada raspravljam s nekim.
Kada pak nekom dajem savjet, tada sam puno objektivniji nego što bi se očekivalo (koliko sam puta nekome preporučio da kupi Clija, a ne Punta???).
nisam skuzio foru jer ti nisi stavio smajlic , a i zato sto sam valjda jedva docekao priliku da nabrojim ono sto turbaka cini posebnim malo da vidite sta pravi auto treba imat.
Black, Calibra nije pravi coupe. Nisu dovoljna stakla bez okvira. Coupe po definiciji mora biti trovolumen s dvojim vratima. Calibra ima 3 vrata.
trebali su na vectri II napraviti coupe verziju, makar taj auto je u totalnom govnu dok se usporedi sa veličinama poput passata i alfe 156, zato se valjda i radio čak 5 godina, još jedan opelov teški promašaj i to u nizu, vidi se da opet lutaju i traže kupce.
vw, veličina poput Passata? ) Koji si ti komičar, majko mila! Passat je jedino "veličina" po dimenzijama jer je davne '97. prerasao tadašnje okvire klase za preko 20 centimetara i po dužini ušao u borbu rame uz rame s Lanciom Kappom od koje je manji samo par centimetara. Samo kaj je taj auto u prevelikoj banani pa ga je proizvođač silom tjerao u srednju klasu jer u višoj srednjoj pokraj petice, okana, A6, 166 nije imao kaj tražiti. I onda su sretni folcvagenovci dobili kralja klase kojemu uopće tamo nije mjesto.
A tebi samo za informaciju, 1996./'97. je Vectra bila najprodavaniji auto srednje klase u Njemačkoj. A to je tržište malo veće od ovog našeg i raspolaže s malo više love pa je i relevantnije. A Vectra je kasnije popušila upravo zbog dimenzija i procijene ljudi iz Opela koji su išli sa relatvino malom cijenom i ponudili auto za mase, pravi narodni dok su kupci okrenuli trend i počeli kupovati skuplje, kvalitetnije i luksuznije aute pa je na tron došla BMW trojka E46.
Dakle, vw papčino, prvo se informiraj pa onda nekaj reci.
black, po tim tvojim opisima kvalitete calibre ispada da ovi u auto blicu nisu bas previse fulali. Po meni auto su posrali bezveze i totalno se izgubili u godistima. Ali kad se sjetim testa 164 koja je prosla 10 puta gore, a siguro je mnogo kvalitetniji i boji auto od calibre, onda me vise nista iz Auto-blica ne moze iznenaditi. Treba ih izbjegavati. Ali ponekad napisu i nesto "lijepog" poput prosjecne potrosnje VW Pola 1.2 sa svojim super stedljivim 3 cilindarskim 12v ××××××m, koje u prosjeku trosi abnormalno visokih 9.2 litre!!!
Pise u danasnjim oglasima:
Alfa 156, 2000 god. proiz., 88kW, 1600ccm, full oprema sa klimom, reg. do 5/2003 godine, 12600EUR (u racun moze jeftinije auto VW, Audi Passat).
To je realna cijena za tu godinu. tesko je danas prodati bilo kakav rabljeni auto u toj cijeni, a pogotovo Alfu. Nemoj mislit da covjek mjenja za audi ili VW zato jer zeli te aute. Taj samo zeli svoje pare, a preko VW i Audia ce ih prije dobiti.
Ma neeee, fora je u ovom "jeftiniji auto (Audi, VW)".
Bar sam ja tako skužio.
Mislim da su Calibra i 164-vorka podjednako kvalitetne. Samo ih treba redovito i pažljivo održavati, a to rijetko tko radi. Ipak smo mi narod Golf dizla.
Ja pricam vecinom o turbaku. Turbak i 16v/8v su nebo i zemlja pouzdanosti. 16v i 8v nemaju bas nekakvih cestih boljki osim standardne opelove hrdje.
40% 16vaca do '95te ima porozne glave, ali to sad vise nije bitno jer se taj problem pojavljuje vec na 50-60 tkm. u opelu su i priznali to i neki ljudi kojima se dalo sporit su dobili zamjenu besplatno. jednostavno kupis neku koja ima cosworthovu glavu i miran si.
turbak je problematican(ha cuj, vidio si specifikacije i mora ti bit jasno da na takvom autu se moze svasta sjebat, a pogotovo ga mogu sjebat degenerici koji su bili prvi vlasnici tih auta, danas ih kupuju samo entuzijasti cini se), 16v i 8v idu dobro.
v6 je cudan, ne znam puno o njemu osim da ne ide kak spada jer su mu slozili jako dugu trecu.
uostalom ja znam najvise o turbaku, o 16vejcu znam kolko sam slucajno vidio na calibra forumu a i neke stvari vrijede za oboje, nek vam zender isprica o 16vejcu.
2.5 V6 ima malo čudno ubrzanje. Samo 8.5 sekundi. Isto kao i 16V, a ima 23 konja više. Auto je nešto teži, a ima i valjda drugačije omjere u getribi pa su to valjda ti razlozi. Do stotke sam bio ravan V6, ali preko nekih 130 (otprilike) je tip polako odmicao. Nije to tako loš agregat. Na taj motor ima najmanje pritužbi. 8V je preslab, 16V ima problema s poroznom glavom, turbak je općenito nepouzdan i skup za održavanje, a za šestaka nisam čuo neka loša iskustva.
Slažem se s tobom Girrari kaj se tiče kvalitete!
Girrari, o kakvoj ti to podjednakoj kvaliteti 164 i Calibre pricas? To su neusporedivi auti jer Alfa 164 klasa iznad Calibre. I u svakom detalju se to vidi. Nije usporedivo i uopce nema potrebe oko toga raspravljati.