Oni bi da prodaju automobile, a nemaju sta da prodaju...
Fiat se i dalje hrva s nagomilanim problemima i dugovima, koje u skoroj budućnosti namjerava olakšati otpuštanjem 8100 djelatnika. Iako će mnogi od njih dobiti "privremene" otkaze, te bi se, u slučaju potrebe, trebali vratiti na svoja mjesta, sigurno je da će najmanje 3 tisuće radnika morati potražiti novi posao. Najviše otkaza bit će u Fiatovim pogonima pokraj Palerma, gdje su već počeli brojni protesti ljutih radnika. Uz to, otkaze će dobiti svih 1800 djelatnika Fiatovih sestrinskih tvrtki, Comau i Magneti Marelli.
U Fiatu se nadaju da bi se stanje moglo popraviti s početkom proizvodnje nove generacije popularnog Punta, koji je najavljen za sredinu sljedeće godine, kao i predstavljanjem nekih novih modela, među kojima će se naći i mali MPV. Dotad se u Fiatu uzdaju u pomoć vlade, koja će sigurno pokušati zadržati posrnulog diva pod "talijanskom zastavom", umjesto da ga proda koncernu General Motors, sadašnjem vlasniku 20-postotnog paketa Fiatovih dionica. Međutim, problem predstavljaju strogi zakoni Europske unije, koji nacionalnim vladama zabranjuju određene oblike pomoći. Berlusconiju i društvu ostaje, međutim, mogućnost oživljavanja tržišta kroz porezne olakšice kupcima novih (domaćih) automobila.
Oni bi da prodaju automobile, a nemaju sta da prodaju...
Al ako krene prodaja jeftinih alfi...
Kakav im je kvalitet auta , nije ni cudo da su pred propascu!
meni je bio frend iz milana i rekao je da u milanu nitko ne kupuje(NE DOSLOVNO) punto nego ga oni prodaju nama.I NASMIJAO SE!
ma ne seri, sad ce se javiti alfist zg koji je tamo zivio i reci ce ti da u italiji alfe i fiati idu k'o blesavi ) ) ) ) ) ) )
Me, od×××× leggero.
Ja u tome nevidim nista cudno,imao je fiat nekad modele koji su bili vrlo dobro prodavani i digli su tvrtku u velikog giganta ali zadnjih dvadestak godina izbacuju trzisno neuspjesne modele koji na sebe skupljaju epitete kvarljivih automobila i polako gube povjerenje kupaca.Sami radnici sad protestuju a kad su sklapali automobile pune nedostataka onda je sve to bilo o.k....Podsjecaju me na balkan...
Ista je stvar i sa opelom...Nepovjerenje kupaca.vw mozda je nekima ruzan ali ljudi u njega vjeruju i postize najbolju cijenu kao polovan.A Fiat??Ma ima tu svega.
VW-a vadi ljepota, a i kvaliteta se podrazumjeva...
Problem je u menedžmentu.
Naime, Aignellijeva je uprava kriva za:
1. Loš razvoj modela u Fiatu: Multipla, Brava, djelomičnno Marea, Scudo, itd. Ti Fiati su jednostavno promašeni.
2. Loša kontrola kvalitete. Fiati, a bogami i kod Alfi se to zna vidjeti, su jednostavno ŠLAMPAVO sastavljeni. I neka pređu 400.000 km, oni su i dalje šlampavi. Ne moraju ni škripati, ali ti spojevi plastike i "dosjedi" materijala na materijal, to je ono što nervira ljude.
3. Lancia. Nitko se nije bavio Lanciom zadnjih 10 godina, a tko se bavio, loše se bavio.
4. glupo rastepavanje na "internacionalne" projekte kao što je Fiat Siena i ona druga, koja se sastavlja tko zna gdje...
... I nemojte odmah, vlasnici Puntota skakati i dokazivati suprotno.
Dovoljno je otići u bilo koji salon Fiata i sjesti u Punto.
Ako je punto loš zašto je 1997g bio najprodavaniji model u Europi?
eto vidis, kad neko tako podjebava i sta sad reci?
uzivaj majstore.
Nije problem Fiata u lošim i nekvalitetnim modelima. Problem je u lošoj strategiji tvrtke. Fiat je početkom 90-tih konstatno povečavao prodaju i proizovnju automoboila. U posljednjih par godina u Evropi je Fiat kao proizvođač narodnih automobila dobio veliku konkurenciju u obliku Japanskih, Korejskih automobila i Škode i Seata. Ko je recimo devedeesetdruge kod nas razmisljao o kupnji novog Japanca, ili kupnji novog Seata, a Korejanci jos nisu ni postojali. Slično je bilo u cijeloj Evropi. Fiat je imao konkurenciju samo u Opelu i VW-u. A i Francuzi su bili tu negdje. Danas je konkurencija daleko veca i kakve god da oni modele ponudili ne mogu vise prodavat automobile kao nekad. Fiat nije krenuo odmah s otpustanjem i smanjenjem proizvodnje sto je trebao. I sad mu je kao slag na trortu dosao pad prodaje svih automobila u cijeloj evropi, a u Italiji, kao glavnom Fiatovom trzistu, pad prodaje od cak 20 %. Jednostavno moraju smanjit proizovdnju jer vise nikad nece moci prodavat onoliko automobila kao nekad (to isto vrijedi i za Opel, a sve to čeka i Renault, vw...). Nije problem u cijelom Fiatu. Alfa Romeo, Ferrari i Maserati odlično posluju. A i Lancia bi se mogla oporaviti s pojavom novog Y ili novog kompakta.
Vidim da je netko napisao da u Milanu nitko ne kupuje Punto. Taj vjerojatno niti ne zna gdje je Milano.
Evo u čemu je problem: Fiat je PODIJELIO brdo autiju državnim firmama, od policije, pošte, vatrogasaca i tko zna kome, uz rok naplate od TRI godine. I tako je nastao manjak love a autiju nema. Čak imaju i dobre modele, ali nisu se naplatili. Radi se o tisućama auta, koje će naplatiti tek 2005. To je kao neki manevar u pregovorima s GM-om, da se izvuče lova Amerima, da onda odustanu od kupnje Fiata jer je "u komi", a onda 2005. legne masna lova.
a jeste culi onu da na treninge nogometasi,mislim juventusa mogu samo parkirati aute na parking od stadiona, ako voze taljanse aute,haha
vidim da svi znate neka riješenja za fiat,sta se ne javite,takve traže baš
Nema tu pomoći, stari mafijaši kemijaju...još će im i MMF pomoć, to ti je pravda...
A to s nogometašima je istina, pitaj Krunu Jurčića. Čim je došao u Klub, dobio je 166 super, s navigacijom, da se ne izgubi, 3.0 V6 24V.
Taj stroj stvarno ide...
FIAT - KOMA, mozda kad neko vidi ovu temu pomisli da se tako zove novi fiatov model.
alfist zg: uopce ne podjebavam, to ti je za ono na alpina b8 4.6, kako si me ono nazvao "majmune" ili nesto slicno.
gle stari,
nedami se s tobom prepucavati preko foruma, nemoj mi se vise obracati , i nemoj citati moje postove i ja necu tvoje, ucinimo uslugu i sebi i drugima.
Iz vlastitog iskustva definitivno znam da Fiati nemaju problema sa kvalitetom , dosada sam imao 5 Fiata. Njemački ADAC kaže da su Fiat iMazda najpouzdaniji auti , mali troškovi održavanja i sl. Problem je u globalnoj krizi koja će pogoditi sve a i u nedostatku novih modela zadnjih godina.
Tako je, HGT, konačno jedan pravi odgovor na ovo pitanje!
Mislim kupiti Punto JTD. Čujem da im je taj dizelaš izvanredan.Vaša iskustva??
Čuj Punto je inace izvrstan auto, a JTD motor je najizvrsniji iz Fiatove ergele
Pozdrav ljudi,vidim da se ništa nije promjenilo,i dalje se častite imenima.