Moje saučešće... ali jedna lasta ne čini proljeće.
Više sreće drugi put.
Ljudi, ovo je za sve one koji hvale francuze i Peugeot:
Kupio sam Peugeit 307 i nakon mjesec dana je stao ko ukopan na semaforu, vrisnula elektronika, ok, odvezli smo ga na servis u Auto Maksimir i nakon dva dana su me zvali da je popravljen, sve besplatno, spada pod garanciju. I tako dodem ja po svoj auto godine i idem doma iz Zagreba autocestom, ljepo stisnem gas ubrzam na 100, 120, 130, kad na 140: SE ZAGASIO!!!!!! Usred voaznje, iz cistog mira! Mozete li zamisliti kako je obuzdati auto koji je poptuno mrtav i stati!!!!! Auto je proveo od tada jos 6 mjeseci po servisima i nikako ne mogu otkriti zasto ponekad stane! Pa neka DOBRO razmisle svi ti poklonici francuza i svi koji planiraju to postati DA LI VAM VAS ZIVOT ISTA ZNACI?
Moje saučešće... ali jedna lasta ne čini proljeće.
Više sreće drugi put.
Zar ti ne bi trebali dati drugi auto ako je auto pod garancijom, a na popravku preko xy dana - u tvom slučaju 6 mjeseci
Sestri od frenda je otišo ležaj radilice na Peugeotu 206, morala je platiti popravak, ipak joj je bila istekla garancija...
To se dogadja kod svakog proizvodjaca. Svaki model ima crne serije koje su jednostavno krivo slozene u tvornici i onda svi misle da je zbog jednog auta cijela kompanija takva. Mom prijatelju npr. na novoj alfi 156 riknio motor na 50000 km. Jednom drugom je na novom mercedesu s500 riknio aktivni ovjes. A ni alfa ni mercedes nisu ××××××..
m3,
auto s 50000 km nije baš ispod čekića, može se desiti svašta, pogotovo ako je loše vožen u lošim uvjetima...point originalnog posta je, čini mi se, taj da se sasvim novom autu ne smiju događati takve stvari, može nakon godinu, dvije...al tak je to s elektronikom, srećom, obično rikne odmah na početku, pod garancijom, kasnije kad rikava to je od vožnje, truckanja etc.
Zbog toga nije najpametnije uzimati novi automobil koji je tek predstavljen, vecinom svi imaju greskice, mislim na prve serije.
Koji tvoj Peugeot 307 ima motor??
mytbyte: "al tak je to s elektronikom, srećom, obično rikne odmah na početku, pod garancijom, kasnije kad rikava to je od vožnje, truckanja etc"
Mislim da nije problem u kvaru na elektronici, nego u softwerskoj gresci.
Kaj ne bi onda trebalo opozvati dotičnu seriju? Ako je software, može se dogoditi i nekom drugom...ak ne mogu popraviti, očito nije neki labavi spoj, loš lem ili sl...pade mi baš napamet...gasi se motor pri 140 kmh, servo kočnice više ne djeluju, treba tih tonu i nešto zaustaviti...
U pravu si VR6. Jucer sam bio u servisu zbog dogradnje softvera. Vjerojatno se radi o softverskoj gresci na toj seriji (moj je 1.6 16v). Kao razkog pozivanja u sevis navedena je nadogradnja elektronickog sustava rada brisaca, no mestar u servisu mi je rakao da mijenjaju softver.Osobno nisam imao apsolutno nikakvih problema u ovih 10000 km.
e vr6, pa kaj ne mislis da je softwerska greska elektronika?? po mojoj nekoj logici to spada u elektroniku vec.
a mom frendu na 15 000km poceo ici samo bijli dim iz auspuha,otisla brtva glave,a radi se o novome bmw-u M3
m3 ima dosta grešaka s obzirom koliko košta ) )
to ti je tek početak kvarova. Morat ces se naviknut da svako malo nesto ode na Peugeotu. To govorim iz vlastitog iskustva.
U ××××te
a ja mislio kupit 307
Čovjek više u ništa nije siguran...
Motor na mom je 1.6 sa 110 KS!
Znam da se to dogada vecini proizvodaca ali ja mislim da nije normalno se NOVOM autu nakon 3000 km dogodi takav ozbiljan problem! E, da, cijelo vrijeme mi u Auto Maksimiru, AutoPar-u i Auto Otoku govore da su popravili ali kvar se vraca, probao sam kontaktirati Peugeot Hrvatska te Peugeot Francuska ali oboje su me otpilili!!!!!
Mediji su ti najveće oružje.
Raskokodakaj se u Auto Klubu, Auto Blicu, zastupnici su osjetljivi na novine. Budi uporan jer ljudi koji su slične jade imali sa novim autima i prikazali ignorantski stav autokuća u AutoKlubu (najveća naklada), uglavnom su uspjeli istjerat pravdu. Ali je još bolji Večernjnak ili Jutarnji...
Ono što se tiska je najbolji lijek za takve stvari. Ovako-teško. Boli ih k....
PSY,ja vozim 306-icu sa 1,6 motorom(cca 89 ks),prešao sam za nepunih 5 godina 110.000 km,na auto nemam nikakovih primjedbi,i,ako Bog da, kupit ću za 2-3 godine 407-icu.Tipičan si primjer "nesretnika" koji je dobio crnu ovcu.Da li se radi o ev.softverskom kvaru na cijel(im)oj seriji 307-ica pokazat će se uskoro,opozivi će biti neminovni.Ako pišeš istinu i dobronamjeran si,moja iskrena sućut.
Danas sam probao 307, i to 90 KS HDI.
Istina je, trom je, ali je stvarno lađa. Malo je plastika lošija pod rukom nego što izgleda, ali auto je fenomenalno udoban, a kako dobivam značajni popust, na 98% sam da ga kupim (XT oprema, znači sve živo...).
A ako šta rikne, "najebaću im se nane".
Prema Stilu je Genscher. Moje mišljenje.
Kupi Golfa Problem riješen
307 nije savršen, ali za Golfa IV je Enterprise.
Ako je točno što psy govori s pravom se zali na ponasanje servisne mreze jer mu se problem mjesecima vuce bez rjesavanja. kako je naveo da ima isti motor poput mog (benzinac 1.6) razlog mog opoziva je gotovo sigurno povezan s onom sto je on napisao.
Psy, jesu li te zvali u servis prosli tjedan?
Meni se u cijeloj prici najmanje svidja ponasanje Peugeot Hrvatska koji kao razlog opziva navodi elektroniku brisaca, a ne stvarni, mnogo ozbiljniji problem.
Inace, kako sam vec rekao, s autom u ovih 8 mjeseci nisam imao bas nikakvih problema i opet bih se, unatoc opozivu, odlucio za njega. Unutarnji i vanjski dizajn, drzanje ceste, ugodnost voznje na velikim brzinama i kvaliteta su besprijekorni i, mislim, znacajno iznad konkurencije u klasi.
Francuz, mislim da ipak neces kupiti 407. Naime, nasljednik 406-ice bi, prema pisanju francuskih auto casopisa, trebao nositi oznaku 507.
P206 s16 - imao sam 5 reklamacija pod garancijom, otpao osigurač letve volana, krepala ručica žmigavaca, nije radilo grijanje s time da mi je tip u servisu tvrdio da nisam u pravu nego pošto auto ima auto-klimu ne mogu upaliti grijanje po ljeti(6mj), došao sam opet u 10mj. i jebao mu mater, otšarafio se ventilator kilera i jedna koju mi nisu priznali a to je semering 3. brzine, a došao sam drugi dan nakon preuzimanja auta. Sad mi istekla garancija pa se molim Bogu.
imam P307HDi/90 i nemam nikakvih problema do sada. nairaj i zaboravi. split-rovinj-osijek i jos 4 dana loko (klima je radila polovicu puta). meni su isto najavili za brisace, ali me jos nisu zvali. vidjeti cu sto ce biti.
Daj mi reci da li je taj tvoj HDi 90 imalo voljan za pretjecanja i kakvu temperamentniju vožnju? Naime, imam super angebot ga kupit, ali se bojim "zaklanosti", budući da cijeli živort vozim prilično brze aute (zadnja tri nisu imala više od 9.9 do 100)
Ah, možda je vrijeme da se i ja smirim, pa kao pravi tatek blizu četiri banke u dizlu: takatakatakatakata....
evo i mojih reklamacija za 206 1.4:
odšrafilo se neko crijveo od klime,
stalno se ukljucuje zarulja air-baga,
auto se gasi ponekad u leru,
odjebale komande radia na volanu,
Na "besplatnom" servisu na 6 mjeseci ništa od toga nisu popravili. Nazvat će.... Jedino su naplatili, zamilsitte to, 50 kuna jer je auto potrosio litru ulja (ima 4500 km) zbog loseg nacina voznje. Auto vozi moja stara, i vjerujte da ga skoro nikad nije vozila iznad 3000 okretaja.
Netko je prije napisao : to se svima događa. Da, ali nekima se to očito prečesto događa. U svakom slućaju, nikad više Peugeot. Previše ima drugih također dobrih auta da bi čovjek dva puta ponovio istu grešku i ispao ××××××. Mnogo zadovoljniji smo bili sa starim 106. S njim nikad takvih problema, mozda zato jer nije imao klimu, airbagove ili komande radia na volanu...