ja valjda nemoram pisati marku koju preferiram
alenko,tako nesto,slazem se s tobom,na lanci kappi 2.4 mome starome do nekih 300 000km nije znao sta znaci ici na servis(naravno osim one trosne robe,filteri,ulja..),a onda je pocelo zajebavat sve,ma bas sve,od tada se auto vise visio po servisu nego sta se vozio,a cjene su jako precjenjene,tako da je to bilo podhitno za prodat,naravno kilometre se skinulo na pola,i onda ti sretan kupis lanciu kappu za nekih 15 000dem(koliko je sad polovna) i sav sretna da imas zvjer sa svime i svacima,ali niko nezna sta je taj auto prosao,pa se onda ×××× da lancia ne valja,a ti auti su odavno dali svoje
ja valjda nemoram pisati marku koju preferiram
Alfa Romeo mi je definitivni broj 1,a okrecem se jos za Lanciom,Ferrarijem,Maseratijem,Lamborghinijem,a vozim Fiata.
Cuore,
To je isto istina, ali svi auti, pogotovo ako ima puno opreme, elektronike rikavaju nakon toliko km.
Fučkaš ti ako se on presijava, 300.000, nije samo motor i getriba, nego amortizeri, razne pumpe goriva, vode, seleni, vilice, homokinetički, ma svi mogući i nemogući pokretni i nepokretni dijelovi. Za Lanciu sam siguran da nakon 300.000 počinje zajebaviti i da je treba riješiti, vidjeh u oglasniku već za 5.700 eura, 1995.
Ali kada bi našao neku od prvog vlasnika sa manje od 100.000 km, platio bih i više nego duplo. To je njegova realna vrijednost ako je auto ok.
Ako pak ima 300.000, ne vrijedi ni 5.000 eur, što će mi, da ga popravljam ?
Za par godina to će se desiti svoj ovoj masi golfova, seata,audija i passata koji dolaze iz uvoza sa 600.000 km.
BMW, Peugeot, Honda, Subaru.
Renault (do 30 000 eura)
BMW (iznad 30 000 eura)
RENAULT ) ) ) )
Saab
Peugeot,i moram priznati da mi nije jasno kako većina ljubitelja francuskih auta više preferira Renaulte?!Uvjeren sam da ih 90% uopće nije vozilo Peugeote koji su 100% više "vozačev"auto.
Jaguar, Alfa, Ford, BMW, a od lancie samo delta integrale!!
volvo,saab,alfa,maserati,ford,ferrari - (ne obavezno tim redosljedom)
BMW, u biti samo mrzim prednji pogon a ne aute pojedinačno.
Nekak je preopćenito pitanje. Sad bi svi prvo trebali pobrojati marke poput Ferrari, Lamburghinia,...odati im počast.
A onda na aute za obične zemljane. Nemam neke favorite koji bi prevladavali po svim klasama. BMW mi se sviđa možda mrvicu više od ostalih, ali kad bi išao po klasama i nabrajo aute onda bi popis bio šarolik.
Alfa,Lancia,Fiat i ostatak talijana,a vozim Lanciu. od ostalih Saab mi ima "ono nešto",valjda dizajn - ima svoju osobnost
-LEXUS-
-ACURA-
alfa romeo
mazda
ford
peugeot
citroen
te su mi marke vise manje ok.
Oohoh...Yokusuka...fale Toyota i Infiniti... )
vozio sam infinity q45 prije deset godina........odlican auto za to doba
btw,zna neko se moze u hr kupit lexus is200 preko zastupnika i koja je cijena?
..rale, zam ti jedan Lexus IS 200 sa sport paketom, ima 38500 prijeđenih kilometara, tip je prvi vlasnik a auto je iz devetog mjeseca 1999 g., mogu ti dati njego broj ako želiš...
tnks,ne treba
pitam zbog poznanika,zanima se gdje je povoljnije nabavit novog
BMW, FIAT, i naravno Yugo
SAAB ) ) )
Alfa Romeo
Nick "DKW" sam odabrao (kad sam slao prve postove) upravo zbog toga da se što manje svrstavamo u tabore.
Svaki auto ima minus i plus, ko amer i rus, ja sam ruža a ti hibiskus
(ili tako nekako)
Alfa Romeo