npejo, što se tiče kanistera za skupljanje para iz rezervoara, on se nalazi u prednjem lijevom kutu iza svjetla, crna cilindrična plastična posuda koja ima jednu dovodnu i jednu odvodnu cijev i elektroventil za propuštanje skupljenih para prema motoru. Upravljen je kompjuterom a ako želiš provjeriti da li je to uzrok nepravilnog rada jednostavno odvoji cijev koja ulazi u dovod zraka prema motoru i začepi sve otvorene rupe. Na taj način si odvojio potencijalni uzrok problema od motora. Iako sumnjam da se radi o začepljenosti kanistera, mogla bi biti greška na elektroventilu (samom ventilskom dijelu) jer se on ne bi trebao aktivirati i otvoriti put parama prema motoru na malim okretajima, pogotovo ako je motor hladan.Osim onog što je Zega spomenuo, valjda su ti u servisu osim toga provjerili stepper motor (koji služi za ler gas) i očistili kućište ventila za zrak, ako nisu onda potraži drugog servisera. Sama činjenica da je ovlašteni Citroenov ti jako malo garantira kvalitetu. A što se tiče volana, nema veze sa strujom jer je hidraulična pumpa za ovjes ujedno i pumpa za kočnice i upravljač i pokreće ju motor preko mikroremena.Jedino što je komora za upravljač odvojena od one za ovjes i kočnice (u biti dvije pumpe složene u jednu cjelinu. Ima veze sa brojem okretaja, ako je uzrok "tvrdog" volana samo mali dotok ulja u letvu volana, onda pri malim okretajima kad polako okrećeš volan ne bi trebalo biti problema. Napravi slijedeće: smotaj volan da kraja (drži ga u krajnjoj poziciji), neka ti netko pomogne, i slušaj pumpu hidraulike. Trebao bi se čuti piskutav zvuk (hidraulično ulje koje protiče kroz mali otvor) koji treba nestati čim pustiš volan. To je znak da se sigurnosni ventil unutar pumpe u dijelu za upravljač aktivirao i da pumpa dosiže max pritisak. Ako se ne čuje ništa, pumpa ti je loša