Prikazujem rezultate 1 do 21 od 21

Tema: Matra

AR
    Volio bi da prokomentirate šta mislite o ovim po meni super automobilima koji se nažalost više ne proizvode, a definitivno osječa se i manjak jednog takvog proizvođača koji bi radio takve ekskluzivne super sportske automobile za ljude nešto pličeg đepa? <br><hr>

Hondo

Syyy
    Inače ti je to proizvođač SIMCA (po Chrysler licenci) tak da se prije informiraj nego se sprdaš od nečeg!

Dom Dom unlog.
    Ja mislim da je AR mislio na Matru Simcu Bagheru , trosjed.O njemu neznam baš puno , ali je svojedobno dobro izgledao.

Syyy
    Ok, onda sorry AR! Moja greška

AR
    Da, ali svako ko se malo kuži u automobile to odmah shvati tako da nisam vidio razloga upropaštavati tako legendarno ime kao Matra s nastavkom -Simca, inače (ako nisi znao) nakon što je PSA grupacija preuzela Matru preimenovala je Simcu u Talbot tako da da se kasniji modeli kao Murena glase - Matra Talbot Murena

AR
    Zahvaljuem! -Ako neko može biti toliko dobre volje da mi ubaci sliku Matre Murene jer ovo staro ×××××× od kompa nešto šteka pa sam u nemogučnosti to obaviti sam.

activa
    In 1973, Matra entered into a sales agreement with Chrysler-France in order to benefit from that company’s huge dealer network. Chrysler felt a bit embarrassed to now have a Ford V-4 powered car in their range, so a totally new car was planned. The goal was to produce a car which was much more sleek, in order to bring down air resistance. Matra, who had always been interested in producing a car with more than two seats, came up with a 3-seater, and the Matra-Simca Bagheera was born (in fact named after the panther in Rudyard Kiplings, The Jungle Book). Matra originally considered a central driving position (as the McLaren F1 has it today) but abandoned that idea, presumably because it would not allow for the standardization of parts from existing cars, thus making the new car too expensive. Shown to the press on 14 Apr 73, sales began in July, 1973 after its victory at LeMans. Initially, the Bagheera was powered by the Simca-1100TI engine, and the low air-resistance and relatively low weight made it a reasonably quick car. The car featured the centrally mounted, 1294cc transverse motor, 3 seats across, low aerodynamic drag of .33 cx, 4-wheel disc brakes, rack & pinion steering, 155x13 front and 185x13 rear tires. Wheelbase was 93.3 in, length 153.5 in, width 68.1 in, height 46.1 in, front track 54.3 in, rear track 54.3 in, curb weight 1947 lbs. The handling was exceptional, and the car was very well accepted among the worlds enthusiasts. The car also won a trophy for the most beautiful and at the same time functional design back in 1974 - where it was competing for that prize along with cars like the Lancia Beta and Ferrari 308 GTB. This may well have been the only time a Matra roadcar beat a Ferrari. During the 70's the Bagheera began to see some competition, and it became evident that the car had too little power.
    1975: Introduction of the designer-inspired Matra-SIMCA Bagheera Courreges, in monochromatic white inside and out.
    In 1976 the Bagheera-S was launched. This car had the Simca 1308 GT engine, which produced 90 HP and soon thereafter the Bagheera Mk-II was launched. It received revised, more substantial, front and rear styling, enlarged taillights with central red reflector, improved braking, more efficient cooling, new colors for the instruments and the availability of the Jubilee model, with tweed upholstery and, of course, the new 1442 cc engine. Now the car did 0-62 mph in 11.6 seconds, quite respectable!
    Although Chrysler-France had no wish to introduce bigger engines for the Bagheera, the factory did experiment with higher performances by tuning or modifying the existing engines. The most radical approach was when they produced what must be the only U8 engine in the world - using two 4 cylinder blocks alongside each other, connecting the output before the clutch. This gave the U8 Bagheera some respectable 160-170HP and a weight of about 2650 lbs, not bad at all. However, this remained an experimental project that never was put into production. The Bagheera - beautiful as it was, did however suffer from rot - the steel chassis had little or no rust protection from the factory, and hence if not maintained carefully, some cars literally disappeared before their owners eyes. A total of about 47,800 Bagheeras were built through 1980.
    1978: The Matra-SIMCA Bagheera X was introduced with special paint, velour seats, 1442cc motor and a choice of 1 or 2 carburetors.
    On 1 Jan 1980, the society Chrysler-France changed its name to the Societe des Automobiles Talbot. Six months later, for model year 1981, the name SIMCA was permanently abandoned. For 1980, the Matra-SIMCA Bagheera was renamed the Talbot-Matra Bagheera. It's replacement, the Murena appeared that year also. It was the last year for the Bagheera and used a restyled dashboard.
    1980 production totals were:
    Matra-Simca Bagheera S: 7,974
    Matra-Simca Bagheera X: 2,360
    Matra-Simca Bagheera Jubilee: 1,279
    Matra-Simca Courreges: 877

Total of all Matra-Simca Bagheera's produced from 1973 to 1980: about 47,800

activa

Hondo
    Sve ste rekli, a ja bih dodao da je na onoj slici koju sam postao prije Matra Simca Rancho. Auto koji je prvenstveno bio zamišljen kao prijevozno sredstvo za veliku obitelj (6-7 sjedala), a tek onda kao terenac. Prednji dio od Simce 1100, zadnji od Range Rovera, pogon na samo dva kotača i motor snage 80 ks iz 1450 ccm.
    Kao nasljednika tog obiteljskog vozila, Matra je razvila zanimljiv koncept 7-sjeda jednovolumena kojeg su u PSA grupaciji odbili kao auto bez budučnosti. Onda se Matra obratila Renaultu i 1984.g. je rođena legenda - Renault Espace.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Axl
    o Matri sam malo znao do sada

Koko
    I onda su se trljale rukice do 2003. kada su u Renaultu rekli dosta!; i prebacili proizvodnju Espacea u svoje tvornice... Bye, Bye Avantime....<br><hr>

Hondo
    Ah, francuska posla. )
    Interesantno je da se Renault kroz povijest uvijek šlepao uz druge i na kraju sebi uzimao zasluge. Matra, Mecachrome, Alpina... :smile23: <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Koko
    Aha, da zaboravio sam... Nakon što ih je Renault napustio Matra je otišla u stečaj te ih je kupio Pininfarina prošle godine... Što će od njih biti? Vjerojatno ništa...

drugmirko
    jep, Hondo. Chrysler je kao posrnula tvornica u ono doba tražio novce za koncept monvolumena po evropi. našao je Matru koja je koncept ponudila Pug/Citrać koncernu. pametne glave koncerna odbile su ih. Jedna od većih gluposti, koje su uspjeli ubosti u povjesti automobilizma ) . tako su umjesto inovatora automobilske industrije, stvar pokupili "createuri'd automobile" .
    ja bih samo dodao: citrać ima za olakšavjuću okolnost, da onda baš i nisu bili kod novca za eksperimente. nakraju krajeva, nema veze, ostalo je kod francuza. zamisli kakva brvnara od kola bi bila, da su stvar uzeli u fatherlandu. i nakon 20 godina razvoja vidi koju kutiju su napravili od Tourana . <br><hr>

activa

drugmirko

e, ovaj žuti trosjed je i kod nas bio popularan. sjećam se bar tri-četri komada.

drugmirko

zar nije to bilo plastično?

activa
    ..ma simpatican je to bio auto !!
    ..kvazi sportnjak , slabasan motor , ali koncepcija , pravog sportnjaka , centralno smesten motor iza sedista ...i relativno niska cena !!??

AR
    Baghera je možda bila slabašna ali nevidim ko je bio ravan Mureni u 80-ima, autič sam imo prilike vidjeti kako pere sve živo po cesti, a i izgleda močno, sad sam pročito da je imo otpor zraka 0.32. Super brza i opasna "igračka", stvarno zavidim vlasniku koji je ima (pogotovo onu s 2.2 s 142 ks)

S16
    U Splitu ima jedna murena (ili baghera, ne znan) koja propada na parkiralištu. Inače, nema hrđe jer je cila od stakloplastike - a jedino je šasija od metala. Ako je netko zainteresiran - pitat ću jel se prodaje.

Slične teme

1. Matra bagheera
    By štef žuti in forum Talijani, Nijemci, Japanci, Francuzi... Koji je najbolji?
    Odgovora: 0
    Posljednji post: 07-08-2002, 15:26

Pravila postanja

• Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove
  • Ne možeš slati privitke
  • Ne možeš mijenjati svoje postove
  •