Prikazujem rezultate 1 do 4 od 4

Tema: brzina

  1. #1
    Hidra 1313
    Guest
    ćopili me drotovi sa laserom na 92 u naseljenom i nisu se htjeli ni nagodit ni podmitit , pa šta trebam pisat u prigovoru i šta reći kad dođe do suda , tražit atest , bilo je hladno vani oko nule , a onda nevalja laser , nije me uhvati na ravnom dijelu ceste , šta još , šta od toga najbolje pali!
    A lijepo sam policajcu objasnio da sam student i da neću dati njima 500 kn i 110 troškova i dobit 3 boda , ali nije imao sluha

  2. #2
    mc
    Guest
    Prvo, mogao si iskoristiti otvorenu temu "Slikali me", a ne otvarati novu.
    Drugo, nauci se bolje zicati policajce jer se to da srediti sa 100-200 kn osim ako im netko ne visi za vratom.
    Trece, za sud nemam pojma. Znam da pali "prvi prekrsaj"...<br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
    on heavy, heavy fuel</font>

  3. #3
    Romeo
    Guest
    jesu li te copili ) , blago tebi, policija uvijek dodje kad ne treba, a kad treba, nigdje je nema.
    Slusaj, drugi put nemoj bit neozbiljan, nego pazi na drotove, kriju se puno u zbunju i sumi, a ti juris, kontas nema ziva roba, a ono izleti drot ) , e ×××××u misa, tako ti to ide, drugi put samo reci da nemas para i da te zena istjerala iz kuce, pa da zuris da stinges do mraka kod svog brata )

  4. #4
    POLOVNJAČA
    Guest
    Romeo to iz vlastitog iskustva zbori )
    ali sve mi se čini da je ovaj topic pisao neko uniformiran , možda griješim dušu , ali neulogiranima ne virujen baš bezrezervno .

    ako je drugačije , sorry

    savjet , plati i šuti , to uvijek pali


Slične teme

  1. Alu felge i max. brzina
    By Nemo in forum Talijani, Nijemci, Japanci, Francuzi... Koji je najbolji?
    Odgovora: 11
    Posljednji post: 03-10-2003, 15:36
  2. brzina LAN-a
    By ___ in forum Računala i internet
    Odgovora: 1
    Posljednji post: 18-05-2003, 23:02

Pravila postanja

  • Ne možeš stvarati nove teme