Ja sam ju imao 2 godine. Ali odmah da ti kažem da ti ja nisam nikakvo mjerilo jer koliko sam ja klao taj auto to nebi izdržao ni puno kvalitetniji i bolji motor od škodinog 1.3.
Ako ju već kupuješ, probaj izbjegnut 91 godišta i 135 modele jer oni kronično svi imaju problema s brtvama glava. Meni je u 2 godine brtva probila 4x! Dobro je jedino što promjena košta ne više od 500kn. Pripazi na karburator. Ima električni dupli Pierburgov karb. koji se dosta teško naštela kad je raštelan pa ako auto crno dimi onda ga se bolje kloni jer ćeš samo nemilosrdno praznit novčanik na benzinskoj pumpi. Termostat za vodu isto često zna zaglavit (oko 50kn košta), kao i prekidač ventilatora kilera što je posebno opasno jer može uništit dihtung glave. Kvaliteta unutrašnjosti je također živi očaj kod prvih modela (od 93' na dalje je puno bolje).
Djelovi su dosta jeftini.
Sve u svemu ukoliko ćeš pazit na auto, bez klanja i forsiranja mašine bit ćeš zadovoljan.<br><hr><font color="blue">Umbrella corp.</font>