Ima li boljeg???
Printable View
Ima li boljeg???
budalo
Pa slažem se da je tip koji je vozio 253km7h kroz tunel ××××××, ali auto je savršen!!!
Daleko je on od savršenstva!<br><hr><font size="+1" color="blue">Let the good times roll!</font>
Ovisi što tražiš od auta,zar ne?! Calibra je brza, super izgleda, savršena podloga za tuning, motor16V iz vlastitog iskustva vrlo pouzdan,ali i štedljiv (8.5l prosjek)...zar treba još što????
Jesi li ikad pomislio da ugrozavas tudji zivot??????
Kao prvo, voziti calibru ne znači ugrožavati tuđe živote! Ugroziti ih možeš i ti u fićeku starom 30godina, čak i opasnije nego ja,zar ne?! Sve ovisi od osobe koja sjeda u auto, ovaj lik koji je vozio 250km/h kroz tunel zaista nije normalan, ali neznaći da su svi koji voze calibra i njima sl. takvi likovi!!!
Onda si trebao poceti sa pitanjem ima li glupljeg,sta znaci ima li boljeg,ne govorim o autu.Dobro je da postoji ring,pa se tu idioti kojima je to uzivanje mogu do mile volje udarati u glavu (a ne da to ispoljavaju na ulici),iz istih razloga postoje mjesta za pokazivanje svojih masina i sposobnosti (kao i mjesta za lijecenje kompleksa)kao sto su npr. razne utrke,pa ako vec imas tako dobru masinu,pokazi se tamo a ne na ulici(ili svjedeno taj tvoj prijatelj),i glupo je ici u krajnost sa pominjanjem ficeka i 30 km/h...
Ima li boljeg- odnosi se ima li veće ×××××× ili kako ti kažeš ima li glupljeg?
O.K. :)
Calibra je ok auto pogotovo s motorom 2,0 16v, ali je meni Corrado puno ljepši i bolja je podloga za tuning od Calibre.
Čovječe nemožeš uspoređivati calibru i corado :smile09: Corado i njegov G60 koliko ja znam su vrlo problematični, dok calibra s takvim i sličnim stvarima nema problema!Što se tiče izgleda malo je onih koji su na strani corada ali dobro..ukusi su različiti, sve u svemu mislim da nisu konkurencija!!
Corrado ima brutalniji dizajn i to je ono što se meni dopada, ali ne kažem da je Calibra ružna. G60 je problematičan, ali imaš 16v motor koji isto dobro ide, i VR6 koji ima performanse Calibre turbo, a manje zahtjevan je za održavanje (osim prvih VR6 motora koji su bili banana).
A i taj G60 nije takva "baba roga" ako paziš na auto. Znam lika koji je imao Golfa g60 i nikad nije imao problema. A daj i ti Calibru Turbo nakon španjanja odmah ugasi pa ćeš vidit nakon par puta šta će ti se dogodit. Sve je to relativno. ;)
Istina, i g60 i turbo (opel) su malo u banani!<br><hr><font size="+1" color="blue">Let the good times roll!</font>
T-IE,ne pričaj.
Možeš ju gasiti odmah 50,000km, neće joj ništa biti.Posljedice će imati turbo,ali nakon milion gašenja na toplo.Stvar je u tome što turbu treba neko vrijeme da se "de-spina".Ako se to ne napravi dolazi do ×××××rije zbolj ulja u turbo.
A Calibra turbo je po pitanju motora u odnosu na G60 avion.
G60 ima PLASTIČNE ležajeve, koji žude za razletavanjem cijelog kompresora.
Ali i to se može riješiti reparaturom kompresora sa metalnim ležajevima.
Eto dečki.
A ovaj kroz tunel je kreten.
Pocket, budući da se kužiš u turbo aute bolje od mene neću ti ništa govorit. Ali na forumu je prije bio dečko koji je imao Calibru turbo i baš je govorio da se ne smije auto odmah ugasit jer stradava turbo. A G60 uz pravilnu vožnju i održavanje će isto trajat. Kažem, znam dečka koji je imao Golf g60 i nikakvih problema s njim. A Calibra turbo je skuplja za održavanje nego recimo Corrado VR6. Tu ćeš se valjda složit. I Corrado ima veći potencijal za tuning od Calibre. Na VR6 staviš turbo i eto te na 300ks...
I šta se tiče izgleda tu mi je Corrado ljepši, ali to je već stvar ukusa... ;)
Zato dečki nabavite 16V i riješen problem!! ;)
MA CORRADO JE ZAKON.MOJ IDE 268 KM/H,MOTOR JE OD 330KS,SA 24V.
Ma gledaj,ne valja gasiti turbo odmah.Ali ti želim reći da je nemoguće ujebati TB sa 5 gašenja auta.
A o tome da potencijal ima Corrado, slažem se.
Ali, sa financijske strane nema.
Jer Calibri pukneš chip za 300€ i eto te na 240ks i juriš.
Sta se tiće turbine,niti jedan auto s turbinom nesmiješ gasiti odmah ako si ga prije toga gazio.Desava se to da kada motor ugasiš nestane pritiska ulja,a turbina se još okreće velikim brojem okretaja bez podmazivanja.Ja mislim da to nije neki problem pričekati minutu i onda ugasiti auto.A sto se tiće corrada vr6,imao sam ga prije 2 god.Auto stvarno ide lijepo,vozan je koči super,jedino šta se užasno puno kvario.
U KOJE DOBA DANA ILI NOĆI JE TAJ LIK VOZIO KROZ TAJ TUNEL, ×××× KO PAS, A ŠTA JE S PROMETOM, A ŠTA JE SA FIZIČKIM PREPREKAMA? NADAM SE DA ZNATE KAKO JE VOZITI 250 NA ŠIROKOM AUTOPUTU, A KAKO JE TEK KROZ TUNEL, KO DA SI U TUNELU KRUV TE ××××! VI STE SVI SELJAČINE ŠTO KUPUJETE KALIBRE I KORADE, PUNO TROŠE, KURTONI SU, ZAHTJEVAJU PUN ××××× SVEGA I NITKO IH NE GLEDA. KUPIŠ 206 CC I VEĆI SI FRAJER OD ××××NE KALIBRE I KORADA. ILI DIZELA :smile07:
Pičkice se vozaju u 206cc :smile07: :smile16:
Zaboravio si i ×××××e :smile06:
206 cc gay car 2003<br><hr><font size="+1" color="blue">Let the good times roll!</font>
kupite si mercedesa sl300 24v 170 kw sa 231 ks bez tuning dodataka pa mi recite kaj je auto!
MA NEMATE POJMA. TREBA UZET SKYLINEA, SEICI IZ NAFTNIH ZEMALJA IH DIZU NA 1000 KONJA. E TO IDE... :smile17: :smile07:
ja sam taj decko s kalibrom turbo...
ukratko, tko se razumije vec mu je jasno da je turbo bitno bolja stvar od kompresora, nadalje serijski turbo auto je bitno bolja podloga od bilo cega drugog za tuning i na kraju calibra turbo ima 4x4 a corrado ne.
a turbo VR6 motori su cista utopia. uostalom imas V6 i u kalibri pa nitko nije toliko glup da ide na njega stavljat turbinu vec tuniraju 2.0 16v turbo. operativnih turbo VR6 motora ima valjda za prste nabrojat i to su neakvi VW entuzijasti koji ignoriraju sve u svojoj slijepoj ljubavi prema VWu i utukli su novaca i novaca za to.
2.0 16v Turbo 4x4 is the way to go.
prednji pogon nikako, bez turba nikako...
Zasto su V6 turbo problematicni?
Pa problematicno je na svaki N/A motor stavit turbo. Konkretno za V6 od kalibre znam da blokovi puknu u roku mjesec dana zbog neravnomjernog pregrijavanja. Jedan od rijetkih uspjesnih V6 turba kaze da je on to rjesavao povlacenjem novih kanalica za vodu kroz blok motora. Uglavnom problematika je ocita, s jedne strane imas gotov turbo motor kojem mozes dosta dizat snagu bez mijenjanja internih dijelova, s druge strane imas V6 kojem moras napravit generalku, zamijenit pol toga u motoru sa jacim dijelovima koje ces bog te pita gdje napravit, vjerovatno radit modifikacije cak i na samom bloku motora i to je sve vrlo upitno kako ce radit, gdje ces ti nac dijelove i na koje ces probleme naletit. Plus jos ugradnja turbine i pripadajucih dijelova. I nakon sve te jebade dobijes otprilike konja koliko ima 2.0 16v turbo phase II ili phase III a phase II i phase III su kudikamo jeftiniji od cijele ove jebade i sto je najbolje provjereno rade i imaju ih hiljade ljudi...
PRIČAŠ LOVAČKE PRIČE, 250 DA DA, A JA VOZIJA NA DVA KOLA DO 3EG KATA
SVI VI GOVNARI KOJI VOZITE TOLIKIM BRZINAMA PO CESTI I VI KOJI ODOBRAVATE TAKVE ×××××RIJE ZBOG NAVODNE ZALJUBLJENOSTI U AUTOMOBILE STE OBIČNA BANDA NEODGOVORNIH KRETENA. KAŽE POSLOVICA: "SVAKA PIČKA DOÐE NA ŠEKRET!" PA ĆE I VAŠA GUZICA JEDNOG DANA DOĆI PO SVOJ DIO KARME. NEMATE POJMA ŠTO ZNAČI REHABILITIRATI SE GODINAMA PO FIZIKALNIM TERAPIJAMA NAKON NESREĆE. BOLJE SE DOBRO IZ××××TE , MOŽETE I MEÐUSOBNO BANDO ×××××SKA $#&%=(
SAMO DA VAS INFORMIRAM; apsolutno nije poznato koji je automobil tom brzinom projurio kroz bristovac; jer ja sam nazocio kad se izmislilo da je to calibra:sorry calibrasi ali to je istina:
:smile23: ja sam po selu vozio preko 290kmh s gsxr1100 pa nisam nikog ugrozio
E a zamislite si scenu da je tipu pri toj brzini izletio <FONT COLOR="red">šaht</FONT> u tunelu...
××××te bio bi autoput zatvoren mjesec dana...
Očito pola HR vozi Ferarrije, Porsche-e, Lotuse, Jaguare i ostala sportska vozila. Zato se prosjećna brzina na autocestama, cestama, tunelima, viaduktima, mostovima, seoskim i poljskim putevima nigdje ne spušta ispod 250 km/h. Kod nas i traktori i kombajni piće po ravnoj Slavoniji najmanje 100 km/h. A tek vozači bicikla, piće ko ludi, najmanje 150-180 km/h. I to bez kaciga. Činjenica je da u HR auta i druga prijevozna sredstva idu mnogo brže nego drugdje u pr. EU. Možda je kod nas rijeđi zrak, pa je tomu i manji otpor zraka, a time i manja sila teža, pa je sve skupa lakše, auti, ljudi, pamet .........
Imam calibru 16v auto je zakon.Svakim danom sve me vise iznenadi sto moze na cesti
"turbo VR6 motora ima valjda za prste nabrojat"
:URL=http://www.upspiral.com/index.php?nl=472%3AeNqVkd1OxCAQhd%2BFZL1maCHtNHvhqs9hiEwNF%2F2RwWQ3pu%2FuQP1J1L2Qmzkczkw%2BwKPBN0bQqFaf%2FESZEqvBI1TboHp6TYnm%2FLj6Z1JDRBg2xhZV8NmXoPRH1CJc6ehRjUQhzoHOJa2HGh5DDEokoIJaRXD2KS%2FjyJQ%2FjnSpMoHm8OnvE6D54vhxIIBMzHGZZVym3d8K5RUg%2BAVk%2FgnUy7rGBH9DlQcWM9My%2BUMTxoOxTQAtxTiumyov35J3%2B8ZP6%2FASw9Ga7uHOtc6Yk%2B1MC7d9f7IArbONue9dV4Pli45ynW3b3gEKBo46&st=vr6+turbo&ldid=10004&fpid=10&fdid=3&tpid=610204&tspid=0&ttid=100&prid=1&pn=1:Tu:/URL: pogledaj kako ih ima na prste. Preko 44000 stranica koje govore o VR6 turbo motorima.
Evo za početak jednog Golfa 3 VR6 T. sa 370ks.
:URL=http://chuspeed.net/menu.htm:VR6 T.:/URL:<br><hr><font color="red">GTI PLANET</font>
Kad ljudi znaju o cemu pricaju onda se i prepiru...neka neka.
:smile06:
Ožeži care i drugi put.Ja sam sa octaviom rs 237km/h kroz tunel sv.Rok