-
Danas svi govore turbo skupim autima u koje vjerojatno nikad neće sjesti ,a h a kamoli ih imati.Posjedujem zastavu 128 koja s malim prepravcima ide 180 kmh ,a osjećaj kad prestignete zbunjenog tatinog sina u novom BMW-u koji vam samo može gutati prašinu vaših guma je nezaboravan i ne pruža ga niti jedan drugi auto...Živa legenda ;)
-
:URL=http://www.geocities.com/vehmatorrero/yugo2.html:yugo concept car:/URL:
:URL=http://www.yugos.de/:fan club Njemacka:/URL:
:URL=http://groups.msn.com/YugoRacing/_homepage.msnw?pgmarket=en-us:ogroman USA fan club site:/URL:
[IMG]http://members.tripod.com/yugopwr/15b34960.jpg[/IMG]
-
Definitivno je da je 128 prava stvar za nabrijavanje, jer za malo novca i puno truda mozete sloziti prave pilu. Sto gazi sve .
-
U pravu si ja imam isto 128 84.god. 1100 kubika . onako malo napucana sve u svemu obicna nisam je spustao . Kakve si ti prepravke uradio i imas li mi sta preporuciti za vanjski izgled ili unutrasnji ... De javi mi na Email : zzilic@inet.ba
-
-
da ve ebam i ×××××ite samo gomna jadete
-
koji to novi bmw ide manje od 180?
-
:smile07:
POTPUNO SE SLAZEM S TOBOM.
KAKVE PREINAKE SI RADIO NA MOTORU,KOJI
MOTOR TI TRENUTNO UGRAÐEN
-
-
i ja sam imao taj auto i znam kako ide,,samo mi je zao sto je vise nemam
prepravio masinu i grunula nakon 20000 kilo...,,ali pravi auto
-
180 ti možda ide po brzinomjeru tukane. :))
-
LEGA U PRAVU SI JA IMAM YUGO 45 I IDE 160 KM/H TROSI KO UPALJAC A IDE KO RAKETA
-
MOŽDA I PALI NA UPALJAČ! :))
-
Kako ste blentavi pa novi yugo pokazuje 190 pa nema teorija da do toliko ide. Recite mi jedan razlog po čemu bi taj srpski brzinomjer mogao biti barem približno točan. Al ste puni sebe bog te ××××.
-
-
To je model malo jače šasije od Z-101.
Problem je što šasija nema konstrukciju
samo su komadi zavareni i peti dan ručno spricani bojom izvana.Isto tako
otežan je prisup motoru i sam rad zbog
haube koja se otvara od auta.
Jedini ozbiljniji Zastavin model je FLORIDA sa jednom karoserijom,a treba barem tri (3V,4V i karavan).Zatvaranje vrata da ne spominjem (niti jedna ne sjedaju kako treba),to im je imidž. :smile11:
-
I ja imam 128icu, trenutno na klocnama... slažem motor. Moja IDE 180km/h, mjereno Toyotom Celicom. Doduše u 128ici je 1300 Lancia motor i dupli Weberom... kad stanem moram odšerafit čep rezervara da se izravna, troši ko Grčka, al ideeee...
Nego, MAJSTORI IMA LI KOJI KLUB_FORUM NA WEBU SA 128icama i ostalom Srpsko-Talijanskom limenarijom?
Ajde javite pa da se učlanim i ja...
mrgud13@net.hr
-
Ne znam jer ima kakav na webu, al gore ti je naveo tip neke fan klubove.
Miro dobro dosao na forum. ;)
-
Majmuni :)) Pa yugo i općenito zastava su proglašeni u anketi nekog vodećeg američkog auto magazina kao NAJGORI AUTOMOBILI SVIH VREMENA !!! Citat iz jutarnjeg lista od prije 2 mjeseca! :smile16:
-
Jugo nikako nemože uvatit 150 jer njegova maximalna brzina je 135,a i tada samo šta se ne raspadne,jer ja imam Mazdu 323f 1.6 i najviše san uhvatia sa njon 185 kmh i to joj je maximum,a ona je puno brža kvalitetnija,jača od Jugoslavenskog usranog JUGA :smile09:
-
YUGO je nas, hrvatski automobil.
pa mi i zapadni susjedi smo pravili vise od 60 % djelova!
-
kojih 180 sa 1.3 motorom pa auto je kockast da kockastiji nemre bit
-
imam pilu yugo 45 ide 190km/h ni passat me nemože da stigne
-
Prvo debili moji dragi jer mora svaki drugi vaš post bit debilu, jado, smrade. Problem svih vas debila je u tome je to što se ne možete pomirit s time da neko uz mnogo truda i znanja može napravit auto koje vas odere, vas pičkine sinove koji vozite svoje preplaćene njemce. Ko govori da je yugo kvalitetan. Nitko? Tko govori da je dobar? Ali jel vas briju? Briju Vas. Pronađite na net-u tipa koji ima yuga sa motorom lancie 2.0 + turbo. Lik je skinia korvetu 5.7 V8. Znate li vi šta je 180ks na 300kg željeza? I molim vas samo na forumima o autima je svakom drugom riješ ×××××, debil i sl. To je dokaz da ste ipak od svih debila na net-u uz pedofile vi najveći. Ajde saberite se. To što imate male kite ne bi vam ni avion pomoga.
-
ima li iko jaku muziku PREKO 7000W ako ima neka se javi
-
VI ste obicna skupina debila.
imam yuga tempo 1.3i
kada ga vozim 130km/h imam osecaj da ce se raspasti. Auto je 2002.godiste.
Hoce neko da ga kupi
-
Jugo jeste proglasen za najgori auto, ali posle njega se odmah nasao americki Ford...sad da te cujem???
-
sa malo truda tunirao sam yugo tako da bez problema ide preko 200. modifikacija je stvarno jednostavna. uljucuje otvaranje instrument ploce i ljepljenje nove skale koja moze da bude i preko 250 km na sat, ali to je vec extreman tuning. :smile18:
-
:)) :smile06: :)) :smile06: :)) :smile06: :))
-
:smile25: :smile25: :smile25: :smile25: najbolji :smile25: :smile25: :smile25: :smile25: dobra fora hahahahha :smile06: :smile06: :smile25: :smile25: :smile25: :smile25: joj upišat cu se od smijehaaa :smile06: :smile25: :smile25:
-
pozdrav svima!!!
imam Zastavu skala55c,97 godiste,,
ispod haube lezi motor od 1.8ccm sa turbinom i nitro punjacem,,spusten 5cmm od zemlje Sportski tip RUCNI RAD,,
spreman za trke
pozdrav sa KOSOVA
-
zastava je legendarna za nju mi davali 10 hiljada evra,ali nema sanse se to prodati,trodupli lim,PUN OLOVA,4 diska,okviren unutra sa cevovima,elektricni podizaci stakala,siroke gume,bez propusta vazduha unutra nema buke nema suma,,toliko od KOSOVARA POWERED BY KOSOVO
-
-
Ajde da se malo uozbiljimo. Ja i danas vozim po gradu sjajnu Zastavu 101 confort iz 1979. Nekoliko puta sam ga se umalo riješio, ali je ipak ostajao uz mene. A svi automobili koji su mu trebali biti zamjena više nisu među živima. Jednostavan je za održavanje, dijelovi su mu ionako smiješno jeftini, a pošto sada prelazim s njim oko 5.000 km godišnje (ostalo odradi Renault Kangoo) na njemu se i nema što pokvariti. Motor je originalni, obični 1,1 sa 55 konja, kompresija mu je i danas 9,5:1, mjenjač je mekan i uopće svaki ××××ni dio je na svom mjestu, a nikada nije bio garažiran i uvijek je bio na kiši, suncu, snijegu - da, umalo zaboravih - u ratu mu je malo popucala intrument ploča, neki geleri su je pogodili. I 25 godina je prevalio Stojadin, bez problema. Imidž me ne zanima, To ja zovem narodnim autom, koji se tijekom eksploatacije pet puta oduži vlasniku i svoju početnu cijenu i cijenu goriva i održavanja otplati istih tih pet puta. Ne mogu vam nabrojati što je taj auto uradio - preseljavao moju obitelj desetak puta, bio izbjeglica za vrijeme rata, nosio sve i svašta, čak i 500 kg uglja i ništa mu - nikada nije stao, jedino jednom kada mu je crknuo akumulator! I danas kao zmaj, samo redovno održavanje. Jel tako rs turbo? Osjetim da je Logan njegov idejni nasljednik...<br><hr>
-
A ova priča da je Yugo najgori auto svih vremena, koja se, vidim, udomaćila i kod naših ljudi i (nažalost i mnogih auto-novinara) je jedno američko istraživanje, koje je totalno nekompetentno u našem slučaju, ali otkada ga je Jutarnji prenio, otišlo je sve naopako. Amerikanci su inače drukčiji od nas po ukusu i shvatanju automobila. Yugo jeste krahirao u Americi, ali osobno sam vozio taj američki Yugo i vjerujte, za njega je Opel Corsa A kao nekakav europski suparnik totalna truba. Stvar je u tome da je Yugo u svoje vrijeme bio najmanji auto na američkom tržištu (uz VW Fox i Hyundai Pony, koji su ipak nešto veći), a Ameri uvijek ismijavaju male stvari i vole "BIG" u što se možete uvjeriti ako vidite njihove SUV monstrume, koji su totalno neadekvatni za Europu. A evo vam automobila koji su također neslavno prošli u Americi: Opel Kadett C (prodavao se kao Buick Opel), Opel Kadett E (Pontiac), Renault 5 (Le Car), Renault 9 (AMC Alliance), Audi 80 prve serije, VW Scirocco, Alfa 75 i 164...Kao što vidite, sve same europske legende. Yugo je u tom izboru jednostavno bio žrtva za odstrel, strani auto koji je u međuvremenu ostao bez države, tvornice i svega ostaloga. A podatak da su do 1992 Amerikanci kupili skoro 150 tisuća Yuga govori da im baš i nije bio tako mrzak.<br><hr>
-
Ipak, naši bi novinari trebali prestati prenositi američka istraživanja po principu copy/paste i krenuti pisati svoje. Činjenica je da je Yugo motorizirao mnoge Hrvate, da su na njemu mnogi izučili zanat, svladali tehniku motora i tehniku seksa, preseljavali dnevne boravke i spavaće sobe,prenosili svinjske polovice, vozikali punice, tetke, djecu, prijatelje, ljubavnice i išli na more i u kleti. Stoga, neka Ameri pate, njima je Yugo služio samo ismijavanju. A tko je ismijao Yuga kao da je ismijao nas i naš "way of life".
-
jethro puno hvale ni za što!
Nisam se previše usrećio Yugom(koral55 1988god krem svjetliji).
Vozio sam 12god ,a mogao je ići još toliko.Vjerojatno ne bi kupio Zastavu 1988god da je bilo konkurencije(izbora) kao danas.
"Bila jednom na divljem istoku fabrika po imenu Zastava...."
Bilo je to nužno zlo za naše samoupravljače.Tko god je mogao kupio bi Škodu ili Ladu,a ne Zastavu.
Ozbiljno ti kažem da je mog Stojadina izjela hrđa nakon 8-am god.Dobro da sam ga se riješio.
Yugo je bio kvalitetnije zaštićen(bojan iznutra) pa je i nakon 12god i 98255km dobro izgledao.
Motor je dobar 1.1 55ks s elektronskim paljenjem ali što vrijedi kada je sve drugo loše(spajanje,završna obrada,limarija).Jedino se vrata na Zastavi ne mogu zatvoriti kako treba.
Zato kod svakog vozila prvo probam vrata,otvaranje stakla.....
:smile15:
-
fron Beograd bravo!
Kada ga vi neće kupovati zašto bi netko drugi?!
Dajem ti za Tempo 1000eura.Više ne možeš da dobiješ ovdje.Nije na cijeni.
:smile15:
-
Jethro istina je to sto pises.
Moj teco je imo ficu i s njim bez problema iso do Splita, a moj stari je imo 3 stojadina i ficu, al su svi bili u k...u.
Sa Zastavom jednostavno treba imat srece.
-
rs turbo -nije u pitanju sreća nego znanje.Kada sam ja kupio yugo koral55 krajem listopada 1988god platio sam ga 5500DEM.Za te novce je vrijedio.
Kod preuzimanje vozila(nastala je jurnjava,metež) bilo je 150 yugaća i svi su samo isprobavali vrata(da li se daju zatvoriti i kako).Boju vozila nisi mogao birati(nema izbora)tj.
samo bijela i krem svjetlija od 150 vozila.Bijelu sam eliminirao iz nekoliko razloga.
Izabrao sam jednog kojem su se vrata kako tako zatvarala.Naravno da sam poslije prepravljao koliko se moglo.
Sve u svemu dobro je služio 12god.
Takva su onda bila vremena.
Danas kao i onda se vidi koliko ljudi kupuju Zastavu.
Poznajem pet osoba koje su također u to vrijeme kupile isti auto i imali iste probleme.Najgore je ako ne znaš sam oko auta!
:smile15: