PDA

Pogledaj cijelu verziju : Kao žrtva Hrvata prikazana i Srpkinja koju je ubio rođak Srb



sompompirovi
02-10-2005, 20:31
<font face="Times New Roman" size="+1" color="red">Ne da mi nije drago da smo vas - JE, ali ipak:

OTKRIVAMO Na popisima ubijenih Srba udruge Veritas Save Štrpca sve je više podvala i neistina!

Srpska posla, kao i uvjek!:

"Dušan Kresović potvrdio je Večernjakovu novinaru da su njegovu nevjenčanu suprugu Anku ubili njezini sunarodnjaci i rođaci



Udruga Veritas koju vodi Savo Štrbac u svoj je popis nestalih i poginulih uvrstio i Anku Kolundžić, Srpkinju koju je u lipnju 1991. godine u selu Kakmi u općini Polača ubio njezin rođak, također Srbin.

Potvrdio nam je to jučer i njezin suprug Dušan koji je rekao kako je za njega uvreda što mu se supruga našla na tom popisu, a zna se dobro da su na njezinu sprovodu bili i Hrvati i Srbi iz Kakme i da tada rata još nije bilo.

– Sjedili smo ispred kuće kad je došao Bore s još dva naoružana muškarca koji su čuvali stražu u srpskom dijelu mjesta, zapucao i ubio je. On je Srbin kao i ona, bili su rod u četvrtom koljenu. Ne znam zašto ju je ubio, ali za to nije odgovarao – rekao nam je Dušan Kresović, nevjenčani suprug Anke Kolundžić.

Živa i zdrava
Kresović dodaje kako se to dogodilo nedugo nakon ubojstva hrvatskog policajca Franka Lisice u Polači. Druge Anke Kolundžić, rođene 40-ih godina prošlog stoljeća, čuli smo u Kakmi, nije bilo.

</font>

sompompirovi
02-10-2005, 20:33
<font face="Times New Roman" size="+1" color="red">Objava informacije da je Milica Žmirić – Srpkinja koja je također na Veritasovu popisu poginulih i nestalih – živa i da nikad i nije napustila Bjelinu potvrđuje da popis Štrpčve udruge nije točan i da vjerojatno ima još sličnih slučajeva – imena ljudi koji su umrli ili poginuli prije rata, ali i živih.

Podsjetimo, u više je navrata utvrđeno da su osobe s Veritasova popisa žive i da su u Srbiji i Crnoj Gori. Slučaj sela Kakme i niz drugih primjera potvrđuju da je popis napravljen bez dokaza i provjera i da ne stoji ni obrazloženje Veritasa da je popis napravljen kao evidencija poginulih Srba u tzv. Krajini u borbi s HV-om i HVO-om, poraću i u navodnom granatiranju kolone izbjeglica.

Slični slučajevi
U Kakmi je od stanovnika srpske nacionalnosti samo jedan – Obrad Subotić – ubijen nakon Oluje, dok ih je dio poginuo u borbama protiv Hrvatske vojske. Branko Kolundžić poginuo je u Smokoviću 1991. godine kao pripadnik vojske tzv. Krajine. No, uz njega se na Veritasovu popisu nestalih i poginulih od HV-a nalaze i Nebojša Kolundžić koji je poginuo u minskom polju na području Vrane 1993. godine, kao i Ilija Tintor.

Sličnih slučajeva ima i u Biljanima, te u još nekim mjestima Zadarske županije."


http://www.vecernji-list.hr/system/galleries/pics/051001/hrv_zrtva.jpg


</font>

sompompirovi
02-10-2005, 20:42
<font face="Impact" size="+1">Česte Veritasove podvale
Udruga Veritas već je više puta objavljivala sporne i tendenciozne podatke, pa se i popis poginulih za potrebe optužnice protiv Ante Gotovine pokazao netočnima. Pokazalo se da su neke osobe s popisa žive, a Štrbac je za grešku optužio Carlu del Ponte. Ili, u lipnju 1994. Štrbac je javio da se na otoku Oboljanu kod Šibenika nalazi koncentracijski logor u kojem je zatočeno 500 Srba. Istraga UN-a i Međunarodnog crvenog križa utvrdila je, međutim, da su na otoku bile izbjeglice, većinom iz BiH. Savo Štrbac bio je jedan od glavnih aktera srpske pobune u Hrvatskoj.
</font>

Ma sta volim
03-10-2005, 09:11
Da se Srbadija nabija...svuda...

Definitivno je najsladje kad onome ko se zadnji smije!

Oni ce jos naricati koje desetljece...

Pa neka... Mi ih nabijati od boksacke vrece do vreca proljeva...

Slusao svjedocenje Seselja... nemogu prilijepiti zvucni zapis, ali upttrbljava rijeci kao:

"polizt cete sva ova govna koja ste izasrali"

"Vi meni mozete samo popusiti ×××××"

i u tom stilu...

Zivjela Srbija!!