PDA

Pogledaj cijelu verziju : POKLANJA LI TKO HARDWARE?



ja
11-09-2001, 09:16
Ovako, ja sam jedan student koji bas i nije pri novcima pa sam se sjetio da potrazim dobre duse ovdje na forumu.
Ovako, radi se o slijedecem. Svi znate da su studenti uvijek u svadi s novcem i da nemaju ni prebijene pare. Pogotovo oni koji mjesto prebivalista imaju izvan mjesta studija. Nazalost, ja sam takav slucaj!

Ovim putem, molim sve dobre duse koje imaju neki stari komad hardvera kojemu je trzisna cijena danas jako mala i kojima takav hardveraj samo smeta da mi ga poklone.

Znam da ovo zvuci nevjerovatno, ali svi znamo kakva je kod nas situacija i koliko kosta hardver (posebno za jednog studenta). Mozda je on nekome jeftin, ali ima nas i kome nije.

Taj hardver moze biti bilo sto: procesori, graficke kartice, stari diskovi, maticne ploce itd.

Nadam se da ce mi netko izaci u susret!

Ako se nade netko tko mi zeli pokloniti nesto, molio bih ga da mi se javi na
rile@vip.hr da se dogovorimo oko detalja.

Hvala unaprijed!

graphicFREAK
06-11-2001, 13:22
JA TI IMAM JEDAN KOMAD HARDVERA ZA POKLONITI!
Usisivac Gorenje- podrzava FSB 266 i vuce ko pravi... Nema problema sa hladjenjem i ima veeeliki ventilator! :))

Dobra dusa
03-02-2002, 20:05
Ja ti imam komad hardvera - Ericsson 1018t tzv.model za samoobranu,radi na 10hz,1"display,1MB hard i 0,5MB memorija,zvucnici 1x5w,sa 17tipki,jednom antenom i jednom zaruljom :))

Alphawill
06-04-2002, 21:24
Ja ne poklanjam, ali znam gdje možeš jako jeftino nabaviti. Na HRELIĆU! :))

Imam nesto, ali
21-06-2002, 19:09
Ti mi kazes sto ti treba ,a to nesto ces dobiti ako mi pribavis poluispravni ili neispravni CD-RW TEAC 4/4/32!!! :) :smile06: :)

tv
18-08-2002, 11:46
imam ti ja neki komad grfička ili pitaj boga šta je ima na sebi i paralelni priključak za printer i za monitor. to ti je staro negdje od prilike 10-ak godina pa ako hoćeš :))

tv
18-08-2002, 11:53