Pogledaj cijelu verziju : Novi Fiat Stilo 1.4 16v
MC, ali sa CITY-em jos laganije vrtis nego ti, a na otvorenom ti jednako tvrd volan.
od svih koji imaju punta sam čuo samo riječi hvale za city.
Za Radoznalog.
Bolje ti se isplati kupiti alufelge naknadno jer su mene 15 cola u hr kostale 3 soma kuna, biral sam model koji mi se svidja ,a jos su mi ostale i celicne za zimske gume.
Da sam narucil kostale bi me doosta vise ( 500 eura) a ne dopadaju mi se bas original 15 cola, naime origgi mi je jedino simpa model 17 cola peterokrake a to tek kosta puno vise.
Tajo koje si felge stavio na Stila?
Ja jos ne znam sta staviti, svidjaju mi se Alessio Carrera,(te ima Punto sporting) ali ekipa kaze da nisu neke a posto svi kazu da je OZ zakon moram vidjeti sta oni nude.
Stavil sam Alessio San Remo Sesterokrake 15 cola tak da mi pasu origgi gume.Hm kaj reci o Alessiu, kunta-kinte firma koja navodno radi original felge na Fiatu ??!Ne uljevaju mi neko povjerenje ali posto moj auto nije neka pila a ni ja nisam bas seik a zgledaju cool ,cak stovise moram bit zadovoljan s njima.
Jedino kaj me brine a to je da mi se cini da nisu bas neko olicenje kvalitete jer sam ih vec nakon tjedan dana ogrebal(jako sitna ogrebotina cca 2,3 mm) ali me zabrinjava da nisam skuzil a niti se je cul ikakav udarac ili grebanje a s druge strane nije se spigala niti pukla , pa si mislim da ipak nisu najlosije kaj se kvalitete tice.
OZ je vjerojetno skuplji i opet kazem vjerojatno kvalitetniji ali ti se i s OZ-om moze desit ×××××rija,mozda buju zdrzale vise udaraca od Alessia ali i one imaju svoj limit.
Moj prvi izbor su bile isto Carera ali trenutno nisu bile dobavljive pa sam se odlucil za Sanremo jer su malo kak bi se izrazil izdubljenog profila i jako sam zadovoljan kak zgleda moj Stilo 5 vrata s njima.
OS FIAT>>>
04-09-2004, 13:32
Ako budem kupovao Stilo 3P doplatit cu za njegove originalne 17 cola alu felge.Izgleda opako s njima, a doplata za njih je smjesna.Kompletan sport paket sa navedenim felgama koji ukljucuje i spojlere u Abarth looku dodje 800 Eura.Neznam zasto u startu niste to doplatili.Kaze mi tip koji radi u prodaji kako se ljudi premisljaju oko tih 800 Eura koji po meni nisu puno s obzirom sta se dobiva i uz cinjenicu da ako uzimas auto na kredu to se jednostavno izgubi u ratama. ;)
OS FIAT>>>
04-09-2004, 14:20
http://www.stiloclub.nl/gallery/images/cillard/cillard6.JPG
Na ove felge sam mislio.<br><hr><font color="blue">www.fiat-klub.batcave.net</font>
OS FIAT>>>
04-09-2004, 14:22
http://www.stiloclub.nl/gallery/user/ejsporting/ejsporting01.JPG
Ovo sve dobijete u tih 800 E!!! :smile07:
OS FIAT>>>
04-09-2004, 14:25
http://www.stiloclub.nl/gallery/images/joep/joep1.jpg
Iste te felge u tamnijoj boji.Prekrasno stoje na zutom Stilu. :smile20:
OS FIAT>>>
04-09-2004, 14:28
http://www.stiloclub.nl/gallery/images/de_das/das4.jpg
Dobra guza. :))
OS FIAT>>>
04-09-2004, 14:29
http://www.stiloclub.nl/gallery/images/de_das/das1.jpg
OS FIAT>>>
04-09-2004, 14:36
http://www.stiloclub.nl/gallery/images/asresp/asresp5.jpg
Evo jedan 5P, ali jednostavno mi nije atraktivn kao 3P. ;)
Bok...Imam pitanje...
Zašto na stražnjim svjetlima kod izvedbe sa 5 vratiju ima poziciono svjetlo samo sa donje strane svjetla tamo gdje su i stražnje maglenke,a stariji model ima poziciju i tamo gdje je nama štop ? primjetio neki dan kad sam vidio stariji model od iza !!!
:smile20: <br><hr><font color="red">Capo di cotlovina * * * * * * * * *</font>
Stvar dizajna, mislim da nije niš drugo po srijedi i četvrtku.<br><hr><font color="red">Capo di cotlovina * * * * * * * * *</font>
ART, Punto sporting ima slične felge kao Alessio Carera, ali ne i iste. takve felge ima moj brat na Alfi.
Danas sam vidio u ZG jedan predivni crveni Stilo Abrath 3 vrata sa staklenim krovom, OZ Chrono, čini mi se čak 18 cola. ALi je cijeli prošaran nekim crnim crtama tj. naljepnicama. Šteta.
Doc, sta mu valjaju sta te Carrera jer mi je pun k.. vec ovih plasticnih naplataka, a 2000 kn i sitno je maximum koliko mogu dati za felge.
Čuj njegove su već dosta stare i bile su na autu kad smo ga kupili pa su dosta loše, puno sitnih oštećenja imaju.
A stari ima na mecki onaj bolji model od Alessia, one kromirane i te se jako dobro drže.
Ja bi ti preporućio da probaš još malo skupit para pa kupit OZ ili tako nešto. Kolko vidim auto si tek kupio i valjda ces ga vozit još 5 godina, zato bolje da kupiš nešto kvalitetnije, a ne da 5 godina gledaš felge i žališ što nisi kupio OZ. :)
radoznali
06-09-2004, 12:34
Kako je najbolje voziti Stilo 1.4 s obzirom na maksimalni okretni moment koji je na 4500 okretaja.Kada je najbolje prebacivati u višu brzinu. Čini mi se da potrošnja raste ako se držim onoga da je najbolje prebacivati na nešto većim okretajima nego što je maksimalni moment, naročito u gradskoj vožnji.
U petak sam jedno pet puta pokusavao upaliti cigaretu na upaljacu iz nove Pande, no ovaj je uporno odbijao zagrijati se. Dio Fiatovog sarma? Na Alfi je uspjelo iz prve - vidi se da je to visa klasa... :smile16: :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Na Alfi je uspjelo iz prve
šta je alfa gorjela???
:smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06:
Bas ti je bilo ako se na varam na zadnjem automagazinu na DSF-u nekaj o gradskoj voznji opcenito a posto se ja bas i ne snalazim previse na njemackom ipak sam skuzil poantu.
U gradu treba vozit izmedju 2 i 3 tis. okretaja , najkasnije mijenjaj na 3,5 i to ti je zakon kaj se tice potrosnje a kaj se tice otvorene ceste cim prije dodjes do 6-ste tim bolje.
One price Musnjaka na Ht-u vrijede samo teoretski tj. kad auto ostvaruje najvecu snagu uz najmanju potrosnju,ali ta snaga tebi u gradu netreba.
Sorry "Stilisti", mislio sam ono staviti na Fiat Club. Piquet, radilo se o tvojoj Alfi. Poslije je vidjena u Spanskom kako je zalijevas s velikom kolicinom vode... :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
low blow, low blow!!!!! :smile06: :smile06:
poslije polijevanja vodom je imala brzo sušenje.
na povratku sam susreo bravo hgt pa smo malo probali.
najbolji dio je bio na nadvožnjaku iznad selske. na hgtu se pale štopovi i naravno dolje murjak kod semafora pištoljari. uredno smo prošli 70km/h kraj njega i onda po gasu i kroz podvožnjak. negdje je murjacima fino zujalo!
radoznali
06-09-2004, 13:26
Ima li netko tko vozi stilo 1.4 po Zagrebu. Kolika mu je potrošnja. Ja ne mogu ići ispod 9 litara, ali čisto gradske vožnje po mnogobrojnim semaforima u Zagrebu. Da li je netko pratio da li putni kompjutor odgovara stvarnoj potrošnji. Meni se dogodilo da je triput odgovoarala, a četvrti put nije (lijevao sam na Langovom trgu). Također mi se rezerva pali kada u rezervaru imam još 13 litara.
Ovak Radoznali.
Ja ne vozim bas cesto po Zg.Otprilike 1 mjesecno vozim u pravilu do centra iz pravca Vz kroz Sesvete,Dubravu,Maksimir,Vlaska i sparkiram se na Salati (prije par mjeseci su uveli naplatu parkinga skroz do vrha Salate :smile09: )i moram reci da je na tom pravcu koma kaj se tice prometa, ali je ipak donekle protocno a zadnji put kad sam isel mi je auto na tom djelu trosil prosjecno 8,2l/100 km
E sad usporedbe radi, znam Zg i Vz se nemreju usporedjivati, i u "malom" Vz ti je koma, sad su poceli radovi kod Varteksa i koma sami zastoji i sad mi je prosjecna potrosnja skocila ovaj zadnji tank na 8,1 l.
Hocu reci da je jako vazno potpuno hladan auto vozit lagano , dok se ne zagrije, mijenjati u visu brzinu vec na 2,5tis okr. a normalno kad se zagrije u gradu vozit izmedju 2 i 3 tis okr i nebi ti smjela potrosnja preci 8,5 l
Ima jos jedna kvaka kod tankanja benzina , recimo ja tankam uvijek do vrha i na negdje 46lit. mi prekine senzor tankanje e i onda izvuces cijev i dotankas jos minimalno 4 lit i tek tad ti je rezervoar pun i kad podjelis litre benzina sa prijedjenim km sve stima kaj se putnog kompa tice-razlike su minimalne u decimalama.
Nadam se da sam malo pomogel...
E a da jos velim zbog takve k...... voznje po gradu danas sam malo popizdil i otisel na autoput do Cakovca i natrag da malo auto ispusem nisam isel vise od 170 u 6 oj i 140 u 4-oj i moram primjetit da fino vuce u 4-oj od 3,5tis okr na vise...E a u kontra pravcu vidjeh novi Stilo 5v svjetlo plavi, uopce ne zgleda lose...
Tajo, ti si iz Vž?
kakve ti je boje auto?
×××ך ta kopanja kod Varteksa, ja uvijek idem kroz Biškupec. Nema rampe, novi asfalt, nema gužve...
Pokraj Vz kod semafora sam u Turcinu
Stilo je srebrni...
Isel sam i ja u petak kroz Biskupec a kad ono nemres vjerovat onaj novi asfalt su prerezali tam kak se skrece za Koku oko 2 popodne kad su iz Varteksa isli doma radnici i postavljali neke cijevi, bilo je fakat jos gore nego kod Varteksa , pa sam oko 3 popodne isel opet pa si mislim e sad je sigurno bolje ici na Kucansku rampu a kad tamo 4 ( cetiri ) vlaka smo cekali a ××××× na rampi nece dici a izmedju vlakova je bilo prazno cca 5 .
min.
Sad svaki put kad idem v grad a to je prosjecno dnevno 3 puta tam i natrag dobim nervozu zluca...
E ××××ga onda, nisam znao da su i tamo sjebali cestu. Ali sad je dosta OK cesta kroz Brezje, pa se moze skrenuti lijevo prije prikratkoga da izbjegnes semafor i onda kroz Biskupec. Ja na svu srecu ne idem tom cestom za vrijeme gužvi.
Nije mi jasno koji ××××× vec dvje godine kopaju oko varteksa, nikak da to poprave i stave novi asfalt.
Jesi vidio možda ovaj Tipo u tvojem kraju. Tip kojem sam ga prodao živi u Tomaševcu.
http://web.vip.hr/tr-ag.vip/1/tipo02.jpg
Videl sam nekaj slicno u prolazu neki dan, e a dali je bil bas tvoj , moze biti...
Bas sam si mislil kakav krasan Tipo, iako je stari model al se s tom ljepom bojom jos dobro drzi.
to je novi model Tipa. Da, boja je bila predivna, iako ima par takvih u gradu od elektre, ali sa 5 vrata.
radoznali
07-09-2004, 11:05
Opet ja.
Jučer sam malo pogledao ispod prednjih sjedala i tamo vidio neke kabele koji su loše izolirani (da li netko zna od čega su ti kabeli).
Ti talijani stvarno moraju negdje uštediti, ne može sve biti kako treba.
Također nije baš neka velika stvar, ja imam s tri vrata na zadnjim oblogama na vratima kao da fali koji centimater tkanine kod početka prozora (na prednjim je to uvučeno u plastiku koja služi za zaštitu prozora, a budući da na zadnjim sjedalima se prozori ne otvaraju nema ni plastične zaštite, ali nema ni dovoljnoi tkanine)
radoznali
07-09-2004, 11:08
Inače za usporedbu, ja ujutro na posao idem 30 - 40 minuta (kako kada), a udaljenost je nešto manja od 10 km. Vraćam se uglavnom do 30 minuta.
Moja prosječna brzina po putnom je 25 km/h a potrošnja 9,1 l, trenutno sam prošao otkad mjerim 300 km.
Toliko o Zagrebu i vožnji u njemu.
radoznali
07-09-2004, 11:13
Još da napomenem da u tih 300 km ima i jedno 40 km zaobilaznice i brzine od 140-150 km
Radoznali moje saucesce...
Pa kak vi uopce mozete zivjet tam u tom Zabregu.
Tebi bi na toj relaciji i dizel trosil oko 9 litri.
:smile12:
Za usopredbu ja mojih gradskih 6 km prodjem za oko 12 min ujutro po guzvi
Radoznali nemoj se uzbudjivati za te zice jer to ti je od one ×××××rije koja prepoznaje kolika je tezina vozaca i prema tome aktivira airbag. Tako je i kod suvozaca a ako nitko ne sjedi airbag se ne aktivira!
Zašto se Stilo tako slabo prodaje?
Po mojem skromnom misljenju iz nekoliko razloga.
1.Los image Fiata
2.Model prije redizajna je bil preskup u odnosu na opremu i (opet) image
3.Definitivno je dizajnerski korak nazad u odnosu na Bravo-Bravu
4.Na Hrvatskom trzistu je i kriv generalni uvoznik Autocommerce - favorizira prodaju Punta(dodatne akcije za klimu uz standardni popust)dok je za Stilo samo klasicna akcija.
Na Hrv. trzistu se nude za odredjene motore samo odredjeni paketi opreme(npr.uz mod. 1.4 16v samo active oprema)
5.Jos uvijek uz sve akcije pre,preskupi dizelski motori.
Ma, ukratko, preskup za jednog FIAT-a... ;) :))
OS FIAT>>>
08-09-2004, 20:26
"3.Definitivno je dizajnerski korak nazad u odnosu na Bravo-Bravu "
Slazem se da je Stilo 5P korak nazad za Bravu, ali Stilo 3P mi je mrak u kombinaciji sa oriđiđi 17 alu i Bravo mi jednostavno nije atraktivniji od njega.
;)
Slažem se s Tajom.
Mislim da je najveći problem bila cijena kad se pojavio, a i ovaj 1.2 16v nisu trebali niti uvoditi. 1.6 16v sa klimom je koštao oko 16.000 Eura, što je bilo previše.
Sad je cijena odlična, i motor 1.4 je dobar, ali Stilo je već star 3 godine i puno novijih konkurenta je došlo. Iako mi se čini da mu prodaja ipak bolje ide nego prije. Barem kod nas.
I da, cijene dizela su dosta visoke, a u evropi se danas prodaje više dizelaša nego benzinaca.
Da li netko ima podatke kako se u ove tri godine ponašao Stilo, da li je imao neke karakteristične kvarove? Da li ovaj novi motor 1.4 ima nekakve probleme ili se još ne zna? Recimo kod Brave 1.4 je bio loš zatezač zupčastoog remena, pa je remen znao preskočiti kod onoga tko je čekao 120000 da ga promijeni.
Stilo se sada sasvim solidno prodaje.<br><hr><font color="red">Capo di cotlovina * * * * * * * * *</font>
Imaš kakvu informaciju kak stoji Idea?
Jel još bulazne sa cijenama ili im je došlo iz dupeta u glavu?
Ja nijednu nisam vidio na cesti... :(
Stilo je ok auto, cak mi se i cijena cini fer, ali mu je po meni image najveci neprijatelj. Mislim da ljudi jedino jeftinije Fiatove modele dozivljavaju kao dobru kupovinu, dok u skupljim klasama biraju druge marke...<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Trebali bi uvjest model Stila sa Actual(base) opremom sigurno bi stajao ispod 11000eur (3v.1.4 16v, 2 air bag,el.pod,ABS,centralno). :)
U potpunosti se slazem sa MC ,jedino bi jos mozda dodal i dizajn.
Jer pogledajte Peugeote kak se prodaju 206,307... ponajvise zbog dizajna.Ako je dizajn pogodjen za siroke mase image je sporedan.
Zanimljivo da je upravo suprotno recimo kod Toyote - image baca dizajn na marginu...
Dalo bi se o tome raspravljat ali je cinjenica da Fiat mora jos dosta poraditi na dizajnu - previse lutaju
Ajde, ajde, ima Toyota lijepih auta... ;) :))
Nisam namjerno htio spominjati dizajn, jer su ljubitelji Fiata dosta osjetljivi na tu temu. Zalosna cinjenica je da je Fiat u zadnje vrijeme imao previse dizajnerskih promasaja ili uradaka koji su u najmanju ruku nezanimljivi. U Fiatu su se po meni previse okrenuli na konzervativnu stranu dok je konkurencija smjelim rjesenjima uspjesno privlacila klijentelu. Ludi Megane je za kratko vrijeme preplavio nase ulice i nadmasio Stila, a uvjerenja sam da su ljudi jos donedavno te dvije marke dozivljavali kao podjednako kvalitetne - dizajn (i naravno jaki marketing) je pobijedio. Po meni bi se Fiat trebao vratiti dinamicnom, mladenackom dizajnu i uz prihvatljive cijene povratiti kupce...<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Ma nije to toliko radi dizajna.Meni su Bravo/Brava bili ludilo kad su izisli.Dobra oprema,motori,dizajn mrak svih mrakova za to vrijeme,a u globalu su se katastrofalno prodavali.
Sadasnja paleta je totalno u kurcu.Ali bas na svakom modelu ima barem jedna stvar koja mi je tako odbojna da ga nebi nikad uzeo,izuzev Stila 3p. :)
Pa Bravo/Brava su za ono vrijeme bili mrak auti. iskreno ne znam zasto se nisu bolje prodavali - da li zbog cijene ili zbog tada jos jako prisutnog "Golf ludila"? :smile08: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Pa tad su bili Golf3 i Vento,neznam koji od ta dva je bolja inspiracija za izbljuvat se. :smile17:
Al hebat ga,to je kvaliteta,drzi cijenu,tdi ne trosi,a ima ga i sused :smile17:
Brava se kod nas jos dobro i prodavala,ali recimo u austriji vidim cesce Maserati-a na cesti nego Bravu. :smile12:
Pa zar se po Austriji uopce moze vidjeti puno autiju te klase starijih od 5 godina? Ako jos tome dodas vecu sklonost "domacem" proizvodu i nije neko cudo.<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Pa zar se po Austriji uopce moze vidjeti puno autiju te klase starijih od 5 godina
Moj je 88-mo godiste!!! :smile06: :smile06:
Ali nije ta klasa. :)) Meca je prica za sebe... :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Dom Dom unlog.
09-09-2004, 20:18
Ja ću se ubit :smile25: :smile25:
Vozać Toyote priča o mladenačkom dizajnu, i opčenito o dizajnu kakav bi trebao biti :smile25: :smile25:
mc, odi gledaj Čaroliju :) :) :)
Ima starih pila,rulja vozi po gradu,Golf 2,Nissan sunny,Corolle iz 80-tih,jedino nema Opela iz tog doba,njih je smazala hrda.
A kaj se Mece tice,rado bi ga frkno,i uzeo Pug. 106 GTi,samo zelje su jedno,a mogucnosti drugo. ;) :)
Dom ne ××××. Yaris je npr. izuzetno smjelo i mladenacki dizajniran i kupci su to prepoznali. ;) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
BTW, od Carolije sam i pobjegao... :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Dom Dom unlog.
09-09-2004, 20:23
Je, kolko njih??
Fresh , Sepra i ko još???
Kolko čujem Yaris ima "dobru" cijenu?
Kaj ti je? Pa relativno je skup, a ima ga ko pljeve. Nisi primijetio? :smile15: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Mario Haas
09-09-2004, 20:25
Zašto ne dođete u gostijonu?
Ali opet nema ko Punta :smile25:
Dom Dom unlog.
09-09-2004, 20:27
A kak izgleda uopće Yaris?? :smile18:
Yaris ti je onaj auto koji se moze vidjeti u prekrasnoj "klitoris rozoj" boji. Cudi me da to nisi primijetio... :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Dom Dom unlog.
09-09-2004, 20:32
:smile25: :smile25: Nisam još vidio takve boje , mislim na autima.Moram se malo uozbiljiti.
cezy, pa nebi bas rekao da su Bravo i Brava bili katastrofalno prodavani.
Ipak su se bolje prodavali nego Stilo, a i većina testova od Stila kad se pojavio je počeo tekstom: nasljednik uspješnog Bravo/Brava...
OS FIAT>>>
10-09-2004, 20:19
Mene to cudi da se Stilo losije prodaje od Bravo/Brava jer je opcenito puno bolji auto.To tvrdim jer imam Bravu koja je dobra, fino ide, ali Stilo je iznutra Rolls Royce po kvaliteti u odnosu na nju.Opcenito mislim da je Stilo puno ravnopravniji konkurenciji nego sto su to bili Bravo/Brava osim mozda dizajnom.<br><hr><font color="blue">www.fiat-klub.batcave.net</font>
OS-fiat, nebi bas rekao.
Kao prvo, Stilo kad se pojavio je imao gotovo iste motore kao Bravo. U Bravu su bili u vrhu klase, a u Stilu su tek prosjek.
Drgo, Bravo je ponudio tada još uvijek revolucinorano različite oblike za modele sa 3 i 5 vrata.
Trece, dizjanom je nadmašio sve tadašnje konkurente.
A šta je Stilo novog ponudio u klasi?
Kad se pojavio Bravo/Brava nije bilo konkurencije kao danas. Golf III, 306, R-19, Astra, 145, Escort i to sve redom stariji konkurenti nego Bravo/Brava. Jedini pravi konkurent je bio Megane.
A pogeldaj koju konkurenciju je imao Stilo kad je dosao:
Golf IV, Astra, 307, Xsara, Megane, Corola, Leon, Octavia, A3, 147, 323, Almera, Focus... pa jos korejanci sa svojim među klasama s kojima su sigurno uzeli dio tržišta.
Dizajn je problem kod stila(osobito 5v).Onaj Peter Fassbender je zajebao stvar(sreca sto je dosao kad Punto II je bio gotov(model koji zajedno sa pandom jedino drzi FIAT) :(
Osobno nisam kupil Stilo sa 5v radi dizajna ali moram primjetiti da su reakcije konzervativnijih ljudi koji recimo preferiraju VW pozitivne, njima je Stilo "mrak"
"100 ljudi 100 cudi"
A moram naglasiti da je sad i meni barem ovaj moj cool :)
zanimljivo je koliko poruka ima kad se radi o talijanu, u ovom slucaju Fiat, inace teme o talijskim automobilima su vrlo uspjesne, dok se teme o svabama, japancima, englezima zanemare, jedino BMW Club je uspjesan. i Onda neko kaze da je ovo forum o automobilima, ma koga vi zaje.. Ovo je Alfaforum i uvijek ce tako biti :))
Fala Bogu.<br><hr><font color="red">Capo di cotlovina * * * * * * * * *</font>
radoznali
13-09-2004, 09:49
Bez obzira na dizajn, ja se puno sigurnije osjećam u Stilu nego u Bravo/Brava.
Stvarno šteta što nema 1.4 s Dynamic opremom. Mislim da bi na našem tržištu taj išao bolje nego Active.
Doc, apsolutno se slazem s tobom.<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Tajo, dobro si napisao da se Stilo svidja ljubiteljima konzervativnijeg dizajna. Samo sto ce konzervativni kupci prije kupiti Golfa nego Stilo, dok bi ljudi koji bi kupili Fiata, radije vidjeli dinamicniji dizajn. Reklo bi se da pokusaj repozicioniranja na trzistu bas i nije najbolje uspio...<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Definitivno.<br><hr><font color="red">Capo di cotlovina * * * * * * * * *</font>
Čitam ovo već par mjeseci i guštam u novoj limuzinki.
Moj Stilo 3vrata - 3 mjeseca star, 7500km, ide za 5, potrošnja 7,5 s klimom stalno upaljenom, žena, mali i ja se strpamo bez problema, bunker čisto OK i za more, superzadovoljan. Čak ne bi ni rekao da za te pare nema boljeg jer i za dosta više para ima puno lošijih. Da sad kupujem opet bi ga uzeo bez beda.
radoznali
13-09-2004, 13:59
I ja sam u principu zadovoljan, cak sam i skuzio kada mi lagano pucketa volan. To se dogadja kada ga ostavim na suncu, mora da se neka plastika prosiri. Ujutro i navecer tog pucketanja nema.
volan... :smile25:
Ne brini, na suncu plastika zna krckati i kod drugih (doduše ne na volanu)...
Dok su sklapali moj primjerak Stila vjerojatno su se jako zurili,vidli su da je za CRO pa nisu uopce podmazali kvake i sarke na vratima :)) ali nema veze ima Tajo dosta litijeve masti i WD-40 da im posaljem i u Italy ak im treba.Za sad sam prosel tocno 4.000 km i potrosnja mi je porasla na 8,5l sukladno povecanju guzve u mojem malom gradu (VZ) nema gdi nije nekaj iskopano: pa kreni ,pa stani pa kreni....
Kupil si bum balon.
Samo kaj sam se pohvalil da 6 km prodjem za 12 min. kad ono, to vise nije na zalost istina, naime s posla na posel mi treba bar 20 min za samo 6 km hebiga
radoznali
14-09-2004, 10:26
Da malo dobijes ugodaja koji imamo mi u ZG.
radoznali
14-09-2004, 10:30
Ipak cu ja na sljedecem servisu to reklamirati. Ne da mi se ici specijalno zbog toga krckanja, a sad ce uskoro i hladniji dani, pa vjerojatno krckanja nece biti.
Do isteka garancije, sigurno ce oni meni to rijesiti.
Inace vidim da je za Punto tri godine jamstva (jutarnji). Da li je to samo za Punto ili za cijeli FIAT asortiman?
Meni su odmah rekli da mi daju 3 g garancije ako budem isel na redovne servise kod njih a spominjali su i 5 godina...
Nije se njima žurilo dok su ti sklapali auto; to ti je tzv. Luigijeva osveta.<br><hr><font color="red">Capo di cotlovina * * * * * * * * *</font>
radoznali
15-09-2004, 12:06
Ipak je to za cijeli asortiman, ali samo ako kupis auto u razdoblju do 15.9 -15.11.2004.
Vec sam negdje napisal da je garancija vise reklamni stos preko kojeg se kupac obavezuje na ovlasteni servis sa skupim orig. djelovima preko kojeg se naplate sve moguce reklamacije.
Japanski recept.
Napokon su to skuzili i u Fiatu.
Konacno su poceli graditi bolji image provjerenim putem a ne da izmisljaju toplu vodu :)
Nema jeftinog originalnog dijela...
BTW, da li netko zna web stranicu gdje se može naći spisak OEM dijelova za automobile...dakle, koji proizvođači proizvode koje rezervne dijelove za prvu ugradnju u dotičnu marku/model te njihove part-numbere...naime, vjerojatno je jeftinije nabaviti pakne u Boschovom pakiranju nego u, recimo, Toyotinom...
...cijena dijelova za japance koji se proizvode u Europi je sada ionako na razini ostalih europskih marki jer su proizvođači/dobavljači mahom europske firme koje rade univerzalne dijelove za sve auto-marke (Bosch, Valeo, Magneti Marelli)...
radoznali
15-09-2004, 14:30
Da li netko tko vozi Stilo 1.4 koristi Eurosuper 98?
Pročitao sam na par mjesta da je to gorivo dobro za motore s visokom kompresijom ( s 11:1 i višom ), a Stilo 1.4 ima 11,2:1 kompresiju.
Radoznali, neznam di tankas , ali probaj na OMV-u eurosuper 95 je meni tam o.k. Dogodi se i njima losija benga povremeno ali to se nemoze usporedjivati sa onim gnojem na INI.
Da se razumijemo,izrazito sam patriotski raspolozen ali ovo kaj INA prodaje jednostavno nije za moj auto.
Eurosuper 98 nisam probal iz jednostavnog razloga kaj na 95 nisam imal primjedaba :)
Decki ako je netko mjenjao ulje i fiter ulja kod ovlastenog zanima me koliko je kostalo? Ja sam napravio na Stilu 3200 km pa cu si promjeniti kako znalci savjetuju.
radoznali
16-09-2004, 07:40
Ja sam promijenio na 2200 km u Autocomercu. Došlo me je 330 kn sa Selenia 20K.(117n kn ulje i 70 kuna filter + rad + provjera) Po svaku cijenu su mi htjeli uvaliti Shell, ali ja se nisam dao.
:)) <br><hr><font color="red">Capo di cotlovina * * * * * * * * *</font>
Jeftino si presel radoznali a kaj se tice odabira ulja za bilo koji Talijanski auto Selenia je zakon a pogotovo 20k. Ja imam izvrsno iskustvo sa Selenia gold na Bravi i kaj da velim, na autu sa 120.000 km razina ulja se uopce ne mijenja izmedju servisnih intervala - mislim da je to dovoljna preporuka :)
Ja sam u svojem Bravu imao Seleniu 20K i nakon 5000 km mi je dosta pocrnila.
Pa sam na zadnjem servisu stavio Castrol RS i nakon 8000 još uvijek je prlično svjetlo.
Tako da ostajem na RS, eventualno Selenia Racing
A kaj se tice promjene ulja na tih par tisuca uopce me ne dira i ne namjeravam ga mijenjati.U masini je sad Selenia 20k ulje - vrhunsko, filter ulja takodjer funkcionira a i onak budem prepolovil servisne intervale zbog loseg goriva na 10.000 i mislim da bu to sasvim dovoljno.
Doc mislim da ti je boja sporedna stvar bitan ti je viskozitet a to vidis na sipki da se ne razleva - bar ja tak mislim naime nisam bas neki strucnjak za to ali to ti je moje iskustvo.
Niti ja se bas ne kuzim u to, ali crno ulje sigurno nije dobar znak! :)
Selenia je korektno ulje.<br><hr><font color="red">Capo di cotlovina * * * * * * * * *</font>
radoznali
20-09-2004, 07:38
Ja sam na Bravi 1.4 koristio 20K, svakih 10000 mijenjao, nikad nadoljevao i prošao sam 150000 km. Auto i dalje vuče kao lud, jedino malo više troši goriva po gradu. Na otvorenom je ista potrošnja, kao i kad sam ga kupio.
Fakat mi potrosnja vise ne pada ispod 8,5 l...
Da se razumijemo sa povremenom upotrebom klime u stvarnom gradskom rezimu voznje meni to nije uopce puno ali je zanimljivo kak su poceli radovi u odredjenim ulicama u mojem gradu tak su se povecale guzve i u ostalim sporednim ulicama, tak se i povecala potrosnja (sa 7,8 l na 8,5)
Eto to sam napisal toliko da razbijem sutnju i da utjesim Radoznalog.
:)
Evo konacno dobrog iskustva sa Fiat servisa u Hr. Bio sam jucer sa Stilom promjeniti ulje i filter na 3400 km u Fiatu u Porecu. Servis je mali i u sklopu ima mali prodajni salon i kafic. Za sada su samo osnovne stvari promjene ulja, pakni , diskova i sl. dok uskoro otvara jos jedan veliki sa karoserskom radnjom. Tip koji je direktor me je u pocetku uvjerao da mi nije potrebno mjenjati ulje na tako maloj kilometrazi, ali ako ja to zelim da nema problema. Mehanicar koji mu radi bio je negdje na intervenciji pa se je on uhvatio posla i podigao auto. Prekontrolirao je sve moguce na autu, promjenio ulje i filter a ja sam sve vrijeme bio uz njega i pricali smo. Na kraju kad mi je dao racun naplatio mi je samo materjal a za rad je rekao da on casti :smile15: . Nisam mogao vjerovati da jos ima tako nesto kod ovlastenih koji su u pravilu gulikoze!
Pocastio sam covjeka picem i rekao da cu ga obvezno preporuciti svima koje poznam da voze Fiata!
To je nešto slično Valenčiću jedino kaj ja još nisam platil ni materijal. Već mi ide na živce...<br><hr>Capo di cotlovina * * * * * * * * * *
Art, ocito kod nas ima i onih koji imaju "osjecaja za musterije". Na moju veliku zalost, takvi servisi su vecinom van Zagreba gdje se servisi moraju dobro potruditi oko svojih musterija ako ih zele zadrzati i nakon isteka garancije. :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Born to Grill</font>
radoznali
21-09-2004, 12:14
Da li je netko provjeravao da li se može nadoplatiti jamstvo na tri godine za aute koji su kupljeni prije 15.9.2004.?
radoznali
22-09-2004, 09:43
Moram priznati da sve više i više vidim Stila 3 vrata po Zagrebu. Ovih s pet vrata, baš i ne viđam često.
Da li kod Stila 1.4 ima svjetlosni signal zmigavcima kod daljinskog zakljucavanja i otkljucavanja vrata???
radoznali
22-09-2004, 11:18
Ima, ali samo ako dokupis alarm.
Ma zmigaju bez obzira dal imas il nemas alarm, bar je kod mene tak jer ja nemam alarm.
Imam "dead lock", mislim da se to tak zove, kaj ti treperi dioda na vozackim vratima za odvracanje lopova-amatera ( glumi alarm)i blokira bravu, volan.. ali ne tuli.To imaju svi novi Stilaci za nase trziste...
radoznali
23-09-2004, 07:46
Tajo, to je tocno, ali zmigavci ti ne zmigaju prilikom otvaranja, zatvaranja vrata (samo se upali unutrasnje svijetlo, koje preko dana ne mozes ni primjetiti)
Naravno sva cetri zmigavca zmigaju samo kad otkljucavas i zakljucavas auto.
radoznali
23-09-2004, 10:24
To kod mene nije slučaj. Žmigavci ne rade prilikom otvaranja, zatvaranja vrata. Da li još ima netko kome ne rade žmigavci prilikom otvaranja, zatvaranja vrata? Ako je to samo kod mene, onda ću to reklamirati.
Radoznali,niti meni ne rade ali to nije reklamacija jer kad smo mi uzeli aute nisu jos imali software to koji omogucuje. Meni su rekli da dodjem s autom i da ce mi to srediti u 10 min!
<br><hr><font face="Impact" size="+1" color="blue">semper fi(at)</font>
radoznali
23-09-2004, 12:44
Upravo bio u servisu. Napravili su mi to za 10 minuta. To je valjda samo opcija koju treba uključiti kada se spoje s računalom. Ako idete u servis da vam to naprave, potrebna je kodna kartica, odnosno električni kod
radoznali
23-09-2004, 12:46
Kad smo već kod opcija, nisam ni znao da se daljinskim može zatvoriti ili otvoriti prozori. Da li postoji mogućnost da se prilikom zatvaranja auta, prozori automatski zatvore?
Ako držiš gumb na daljinskom malo duže pritisnut kod otvaranja, spuštaju se i prozori, a kod zatvaranja se dižu na istu foru. Odoh i ja na 10 min u servis za te žmigavce.
E hebi ga sad Radoznali jos malo pa bus pital dal je moguce da dok stisnes gumb, onaj kod autoradija, da tvoj Stilo postane Alfa gtv-ejka!!!
E nemre!!!
Sala mala, nemoj se srdit, samo naprijed, "ko pita ne skita" ne? :))
Inace moj primjerak je dobil prvu vecu ogrebotinu tak otprililike 20 cm bocno po rubu plasticnog stitnika.Zena mi se parkirala na rikverc u garazu i malo je pogladila zid sa desne strane ... hebi ga.
Lakirer kaze 250 kn. Srecom lim nije nist dobil samo plastika se zgulila ali na tak nezgodnom mjestu da mi ne pase nikakva naljepnica.
Kod Prikratkog sam narucil origgi.lak ali ova moja boja je sad neka najnovija i moram cekati oko mjesec dana.
Probal bum to rijesiti kad dobijem boju sam sa skolskim kistom.
Eto primjecujem i ja u Vz da ima sve vise Stila na cesti i to mogu reci da je omjer "tu negdje" izmedju 3-oja i 5 vrata.
Cak bi se usudil reci da potpuno novih ima vise sa 5 v.
Kaj reci za buduce kupce ?
Samo naprijed taj auto stvarno vrijedi tu lovu !!! ;)
radoznali
23-09-2004, 15:06
Slažem se, kad pomislim da sam se mislio između Stila i Xsare.
A da ne kazem da sam probao i Megane, ali s obzirom da sam visok 196 cm i nakon ulaska u Megane lupao u krov i rukom u vrata ...
Inace zatvaranje prozora prilikom zatvaranja vrata i nije bas neka stvar. Tu opciju ima dosta auta, pa zasto mozda ne bi imao i Stilo.
Je Radoznali, Stilo bogme ima tolko elektronike da skoro nema kaj nema.
Meni to takodjer godi ali sam malo skeptican kaj se tice mogucih kvarova u buducnosti.
Stilo mi zgleda tak robusno i nepoderivo a jedine moguce Ahilove pete su mu elektronika i njezne boje u unutrasnjosti.
A Vidjet cemo ubuduce kak bu to sve skupa klapalo.
Moram reci da su me ugodno iznenadile njezne krem obloge vrata.Naime po jakom pljusku se natope kapljicama vode kad otvaras vrata, i mislil sam si: joj to bu ju same fleke a kad ono sve nestane osusi se i ostane cisto.Cool za sad...
Ubuduce taj dio kad se zamaze bum cistil sa razrjedjenim tekucim detergentom i cetkicom za zube - to je savjet iskusnog autopraonicara
Eto...
Da li je netko do sada imao nekakvih velikih problema sa Stilom?
Da li je netko radio servis na 10000 km ili 20000 km na Stilu 1.4 i što se na tom servisu radi?
Ja za svojeg nemogu reci da je bil besprijekoran ( imal sam na cca 300 km abs failure)to su mi rijesili odmah bez pogovora u ovlastenom servisu na temelju garancije i to bi bilo sve.Ostalo radi o.k. za sad. I tu sitnicu jos samo spominjem ali mi nije ostala u nekom bad-u.
Hebote...
Sad sam bil na www.spid.hr ...
Eto to ide u prilog mojoj tezi da je bolje kupit Fiata ili bilokoju drugu marku automobila koja NIJE precijenjena u bilokojem smislu.( novcanom , image-om)Pa eventualne sitnice u nekvaliteti lakse podneses kad znas da si taj auto platil recimo 3 ili 4 tis. eura manje od "kvalitetnije" konkurencije!
ViVa Stilo!
:)
Potpisujem.<br><hr>Capo di cotlovina * * * * * * * * * *
Evo i da ja kažem koju riječ. Jako sam zadovoljan sa Stilom nakon 4000 km. Sve mi odgovara, i visoko sjedenje i lakoća ulaska i izlaska iz auta. Tko ima problema sa leđima kao i ja, to osjeti.
Ušteda od 3-4000 eura je isplativa.
Pozdrav svima koji voze Stilo.
radoznali
06-10-2004, 11:21
I ja se slažem, ali potrošnja mi je porasla po gradu na 9,5. Tko zna što će biti po zimi.
Ajde da jos neko prizna potrosnju. Meni se kad zapnem na Ljubljanskoj popne i na 10,2. Ipak, nakon 8000 mi je prosjek 8,0 litara svakakve voznje. Dosta se moze ustediti brzim prebacivanjem u visu brzinu, posebno sestu, na 70 km/h u sestoj, bez ubrzavanja, trosi ispod pet litara.
Fric potpisujem sve tvoje tvrdnje.
Samo da dodam da ja imam 5.000 km i prosjecna potrosnja mi je 7,9 za sve km do sad.Cim se pojavi nekakav zastoj potrosnja rapidno raste hebiga.Kaj se tice potrosnje apsolutno sam zadovoljan.
E i da jos dodam da sam danas bil u jutro u Zgb.-u,i vidjeh metalik plavog stila 3v u prolazu tam negdje oko Dubrave(bilo je vec oko 13 h kad sam se vracal) i mogu reci da iako nije bil posebno skockan zgleda krasno!Plava boja mu pase.Mozda je to bil neko od forumasa?E i btw videl sam i crvenog s 5 v i mogu reci ima ih vec poprilicno za razliku od prije par mjeseci kad si ih moral sa svijecom trazit.
Tako puno vam trosi :smile12: !
Ja nemama puno gradske voznje a i gradska voznja mi tece glatko tj. grad mi nema semofora i tempa kreni-stani, potrosnja mi je 6,1-6,4 kad vozim umjereno predjem s pola tanka 480 km.Sto ga vise vozim sve mi je bolji i kupio bih ga ponovo! Stilo rulez
Stilo ima neverojatno dobar odnos ulozeno- dobivjeno.Kvalitetan auto za pristojnu cjenu(je li znate da prednja armatura radi Bayer pharm) ;)
OS FIAT>>>
07-10-2004, 07:00
Inace Spidi ta ista njemacka firma radi armature i za Audijeve modele.Kvaliteta materijala je na razini Audia, osim sto je kod Audia mozda to sve bolje poslozeno.
radoznali
07-10-2004, 09:28
Zadnje mjerenje (100 km) .Prosječna brzina 20 km, prosječna potrošnja 10 l.
Kad to usporedim, morao bih biti i zadovoljan
radoznali
07-10-2004, 09:30
Još da napomenem. Imam 3500 km, prosječna potrosnja je 8,2. ali vise od pola je autoput i jadranska magistrala, ostalo ZG u vrijeme najvecih guzvi
jos_jedan_mirko
07-10-2004, 10:00
ja imam punto II star 5 godina, preso 110 tkm. ide super i malo trosi. nikad problema s motorom, ali hrpa problema s elektronikom. za otklonit ih trebalo soma eura u ovlastenom servisu. takodjer lak (nije metalik) izblijedio ko da je auto star 10 god a ne 5. sve u svemu, ni dobro, ni lose. puno srece !!!
Je, FIAT-ove boje koje nisu metalik dosta brzo apšisaju.<br><hr>Capo di cotlovina * * * * * * * * * *
Ma sve ne-metalic boje brzo izgube sjaj, bez obzira dal se radilo o Fiatu ili Mercedesu.
Danas sam baš gledao crvenu Astru, onaj model od 97. god, auto uopće nema sjaj.
Istina, to kod Astri sam i ja skužio. Branici im također brzo posive ak se ne mažu.<br><hr>Capo di cotlovina * * * * * * * * * *
komandante
07-10-2004, 17:05
jel jos vrijedi ona akcija stilo 1.4 (95ks ok oprema) za 12990 eura?<br><hr><font face="Times New Roman" size="+1"></font>
Mislim da da.
<br><hr>Capo di cotlovina * * * * * * * * * *
Jedino na tih 12.990 dodaj cca 300 eura nove trosarine ali mozda jos najdes sa starom.
Evo vama fiatofilima kratka ispovijest jednog pod predrasudama palog BIVSEG fiatomrzca. Daklem nakon punjenja glave godinama da je fiat smece itd sjeo sam u punta 1.2 sx te nakon njega u stila 1.9 jtd 115 konja. E ljudi moji. Ja sam se zaljubio u to auto. Ide kao metak,ma ludilo.Oprema full osim koze. Tip ga je 2 godine starog sa 50 000 km doduse platio 14 000 eura. Auto je mrak. Dodatan dokaz je da je na street raceu u jednom zivopisnom istarskom mjestu zgazio sve a u finalu i audija A3 2.0 140 konja.Sve u svemu poucen iskustvom sa stilom i punticem koji me isto odusevio. Od danas postajem FIATOFIL.
radoznali
10-10-2004, 21:23
Tko jedanput proba FIAT-ove motore, taj se ne odvaja lako od njih (pa čak, ako se ne radi o najjačim. Tjeranje u visok broj okretaja s karakterističnim zvukom ....
Upravo sam obavil regu za Bravu - 55kw
2.100,00 kn
Sve pet... Ekotest besprijekoran...
Pazi ovo auto ima 120.000 pretezito gradske voznje a izmjereno mu je co2 0,000!!!
Ak me bude tak i Stilo sluzil budem presretan.
Koje bi gume bile dobre za Stila 1.4? Mislim na normalne dimenzije 195/65/R15. Zanimalo bi me jednako za zimske i za ljetne odnosno univerzalne. Zanimalo bi me nešto do 100 € po gumi.
Kad budem ja kupoval zimske gume pod br 1 na listi zelja mi budu Bridgestone Blizzak LM-25.Cijena u Njemackoj je cca 80 eura za 195x65x15
Na Bravi imam Bridgestone WT-12 i jako sam zadovoljan sa njima.Jedini minus na Bridgestoneu bi bila relativna tvrdoca guma uzrokovana bocnim ojacanjem pa je na Bravi malo bucnija kod prelaska grubih neravnina ali za Stilo bi bila ta-man jer Stilo ima puno meksi ovjes pa bi to bila vjerojatno jako dobra i neskupa kombinacija.
jota uzel si mi nick ali nema veze od sad budem ja samo Tajo ovaj ti prepustam :smile07:
radoznali
15-10-2004, 11:53
A što je s Michelin Energy XT 2, takve sam imao na Bravi i skroz bio zadovoljan. Istina da su bile 175/65/R14 ....
Ma i te su mozda jos i bolje Radoznali ali su i skuplje kaj ne ?
radoznali
15-10-2004, 14:04
Ove za Bravu su bile oko 400 kn s montažom u Sloveniji kada se vrati porez. Kod nas su bile oko 600 kn i mislim da je još trebalo platiti montažu. Nisam nikada kod nas kupovao gume pa ne znam kakve su cijene. Samo kad bi uspoređivao odnos mislim da je bilo za dvije ovdje bi kupio tri u Sloveniji.
Ja sam jako zadovoljan (iako ljudi strašno pljuju po njima) sa Pirelli P3000 na Bravu - osjećaj mi je puno bolji po mokrom nego sa Michelin Energy XT2. Možda Bridgestone 330 koje su pobijedile na ADAC-ovom testu ljetnih u toj cjenovnoj klasi ?
Danas sam upalio klimu i dok klima radi čuje se lagano brujanje. Da li je to normalana pojava?
sto se guma tice,za zimu preporucujem Savu.jeftina, a kvalitetna guma(dokazanu vlastitim iskustvom).Nije reklama al Pneumatik u Jankomiru stvarno ima najjeftinije gume koje sam pronasao.Goodyear Hydrogrip sam kod njih kupio za 660kn kad sam ih u gradu vidio za 1100. I pitanjeza joTu - ako ti Stilo ima mekan ovjes kakva li je onda Brava.Ja sam se na skoro sve navikao, ali na Stilovu tvrdocu i lupanje na neravninama ne uspjevam
Cuj Fric bez uvrede ali ja sam se na sve navikel samo ne na ovu mekocu kod Stilia.Naime par puta sam se provozal malo brze po zavojima skoro nam je svima doslo zlo od njihanja.Prema Bravi ovjes je premekan jedino kaj mi pase kod tog ovjesa da mi po gradskim rupama i sahtovima uopce ne lupa kao npr.Brava.
Vidis sve kontra i nije mi jasno kaj to kod tebe ne stima... ;)
A i za gume iz svog iskustva mogu samo reci za je Sava smece...
Imal sam ju na dva prethodna auta potpuno nove stavljane sve 4 i mogu reci sve samo najgore za njih: bucne - tak srotaju da mislis da se cuje osovina, slabo prijanjaju na suhom,vrlo lako se moze naletjet na sverc komerc 2 kvalitete ,jedino su po kisi tek prosjecne.
Nemogu se mjeriti ni sa jednom gumom iz prve lige ni pocemu.
A osim toga jos su i Slovenske...
nema ljutnje.prije stila sam vozio Hondu koja je kao tvrd auto,a nemozes vjerovat koliko je bila meksa.i tisa.pa kotrljanje kotaca se na Stilu cuje do granice neugodne buke.Na cesti Sibenik-Knin se ekipa na straznjem sicu zalila da se vozi ko po kamenju...Meni ti udarci i buka daju dojam "plasticnosti" auta,kao da su amortizeri u k.....I kad naletis na vecu rupu osjetis kako te baca s putanje, pa je to na nasim cestama losija kombinacija od "mekseg" drzanja ceste.Sorry,i ja bio volio da nemam taj dojam, al nemogu si pomoc.P.S.Kao test za buku ti predlazem kockice na ulazu u Samobor s brzinom oko 60 km/h.Ako ti to nije bucno...
Fric meni se buka ne cini pretjerana ali na 140 na autoputu jace se cuje otpor zraka pomijesan mozda sa bukom guma na asfaltu koju si ti primjetil,to ti priznam. jace se cuje od masine, motor se u 6-oj na toj brzini ne cuje mozda prikriven bukom koju sam prije opisal.Definitivno bi da sam na tvojem mjestu otisel u neku stanicu za teh. pregled i provjeril amortizere, mozda su ti uvalili.A za Savine gume sam imal isto misljenje ko i ti i uopce nisam kuzil da mi srotaju gume mislil sam da je osovina i s tim sam prodal auto.Kad sam kupil drugi imal je lose gume i moral sam kupit opet sve cetri nove i kupil sam opet Savu jer su bile jeftine i mislil sam ok. a kad ono potpuno isti zvuk srotanja osovine kad sam ih del , nemres belivit i kad mi se tijekom vremena probusila jedna guma odem k vulkanizeru je pokrpat kad on meni veli "znate da se sa tim gumama nesmijete vozit vise od 120?" zakaj? pa to vam je B kvaliteta gume vidite to vam ovdje pise...
Gume sam kupil u normalnom ducanu u Hr. po normalnoj cijeni a kak su one presle granicu to samo dragi bog zna.
Samo jos da potkrijepim skliskost na suhom spustal sam se dionicom ceste od G.Jelenja prema Crikvenici po onim zavojima i kaj da ti velim sklizal mi se zadnji kraj auta na 40 - nedopustivo
radoznali
24-10-2004, 09:06
Imam jedno pitanje.
Trenutno na Stilu imam 4000 km. Mijenjao sam ulje na 2200 km. Do 2200 km koliko sam gledao, nije se ništa ulja potrošilo. Na 2200 sam ulio Selenia 20K. Nakon 1800 km isključivo gradske vožnje razina na šipki se smanjila za 1/4 (razina između min i max). Meni se čini da to nije baš normalno ili je to još novi motor pa se razgrađuje.
Ako ovako nastavi neće izdržati ni do 10000 km, kada mislim opet mijenjati ulje. Da li je netko pratio kako je njemu potrošnja ulja ? Na Bravi 1.4 nisam imao problema. Nakon 10000 km potrošilo se otprilike 1/2.
Cuj ja sam na Stilu mjenja ulje na 3200km, i kad mi je tip stavio ulje bio sam uz njega i bilo je na sipci skoro na max, ali kad sam kontroliro drugi dan palo je nesto kao i tebi. Tako da je fora u tome da je ulje leglo a ne da se je potrosilo!
radoznali
24-10-2004, 09:33
Mora da je tako, iako mi se čini da je to malo previše da samo ulje legne. Ništa, dalje ću pratiti pa ću vidjeti što se događa. Odlučio sam mijenjati ulje svakih 10000 km. Ne bih volio da još u međuvremenu moram nadolijevati, a u knjižici piše da se ulje mijenja na 20000 km.
Uvjek legne kada se mjenja ulje i filter i zato uvjek treba kontrolirati razinu ulja motoru nakon sto je motor radio neko vrijeme. Meni je ulje sada tamo gdje je i bilo a od onda sam napravio 2500km tako da mi ne trosi ulje. Ja cu isto raditi servise svakih 10000, ××××s 350kn. Za sad je sve 5 ali kao sto je rekao gore Fric33 i meni zna kod vecih rupa na cesti lupiti zadnji ovjes.
radoznali
25-10-2004, 12:24
Naše ceste baš i nisu neko mjerilo za ponašanje auta.
Ja sam sa svojim Stilom presel 5.800 km do sad i nisam primjetil da mi fali ulja niti za jednu tockicu na sipki.Meni je to jako vazna stvar niti sekunde nebi imal auto koji trosi ulje.Na Bravi, vec sam to jemput napisal, izmedju servisnih intervala (10.000km) uopce nema pomaka na sipki od ulja pa se nadam da bude tak i na Stilu s time da ja uopce nisam mijenjal ulje do sad nego ga mislim mijenjat ko na Bravi svakih 10k.Sve kaj sam napisal stojim iza toga jedino kaj moram primjetiti da je Brava cak i bolje slozena ,bolji zvuk ima kod zatvaranja vrata i imam dojam da mi Stilo nije bil bas podmazan kaj je jako zalosno ali kad sve zbrojim i oduzmem nisam se pokajal za sad pa da kucnem o drvo valjda se i nebum...
radoznali
25-10-2004, 14:32
Upravo sam procitao da se potrošnja ulja stabilizira na negdje 5000-6000 km. Inače u knjižici piše da je dozvoljeno trošenje ulja 400g na 1000 km. Meni se to čini dosta.
Tajo kaj ti voziš:Stilo s 5 vrata ili 3?Ja vozim s troja 1.6 i auto po zavojima ide ko po tračnicama,tako da neznam o čemu govoriš kad veliš da te muči vožnja po zavojima.Prije sam vozio Bravu i Stilo je za klasu bolji auto.Inače posjedujem i novi toliko osporavan Punto i zadovoljan sam njime.Pozdrav Docu i svim Fiatoljubcima.
Za Stilo-a1
Vozim Stilo 1.4 16v 5 vrata i posto ima dosta povisen polozaj sjedenja i tvrdim lelujavi ovjes, kavog Stilo sa 3 v nema, osjecaj mi i nije bas sportski ali to ne znaci da Stilo dobro ne lezi na cesti ali to nije to a inace imam i Bravu 1.4 12 v ali sa 4x Monroe Sensatrack amortizerima i imam osjecaj da je taj auto nemoguce u normalnoj voznji izbaciti iz putanje u normalnim voznim uvjetima i puno mi se ljepse brzo vozit po zavojima u Bravi (koliko je to moguce sa 75ks)
eto...
Citam u novom Auto Klubu test Peugeota 307 1.4 16 v s novom masinom poptuno i u svemu usporediv sa nasim Stilacima 1.4 16 v sa 5 vrata i evo kaj sam primjetil...
1.4 16v od Peugeota ima 65kw iliti 88 ks znaci slabiji je od Stila ali zato ima veci okr moment 133 prema 128.
Pise da do stotke ima ubrzanje 14,2 s(Stilo sa 5 v ima ak se ne varam 12,5!)
Dalje o POTROSNJI ,to je posebno za Radoznalog," testirani model u gradu se zadovoljava sa devet do 9,5 l na 100 km a na otv. se moze voziti sa svega 5,6l"
Meni je u gradu potrosnja na Stilu 8,3 a na otvorenom na 80kmh ga mogu voziti sa 5,0 .Znaci i u ovom segmentu Stilo nadmasuje Puga i u toj klasi se btw tesko moze naci manja potrosnja sa takvom masinom jedino ak se ta masina ugradjuje u klasu nize (Punto,Corsa,itd tad je i manja potrosnja jer je auto laksi)
Dalje pise o opremi da Pug ima jastuke ,abs, daljinsko bla bla sve isto ko i Stilo osim nadoplate za klimu metalik boju i radio cd i sa tim nadoplatama cijena mu ne probija 16.000 eura!
Podsjecam mene je Stilo sa tom i takvom opremom kostao 13.200 eura na cestu.
I sad bu jos ispalo da se skoro 3.000 eura skljuplji,slabiji,rastrosniji Peugeot bolje prodaje od Stila , svasta pa ljudi moji vidite li vi kaj osim dizajna?
Jos sam samo propustil dodati da je Peugeotu max brzina 172 kmh (moja Brava sa 75 ks ide 170) i da su napisali da je ovjes mek i idealan za nase prometnice ali kompaktnost ovjesa tjekom godina zbog toga postaje upitna a Pug ima i prilicno ukrucen straznji ovjes zbog cega je platila kak oni vele upravljivost u granicnim podrucjima.
E sad za ono kaj su oni napisali o tom autu mogu reci da je Stilo za njega prava premija a kaj je i jako bitno kosta cak i 5 soma maraka jeftinije!
Ja sam se dosta dvoumio izmedju 307 i Stila, kod nekih stvari u voznji mi je 307 legao bolje,upravljac je nekako konkretniji od Stilovog, no mjenjac 307 i puno puno visa cijena su bili presudni da uzmem Stila.
Stilo_16
27-10-2004, 18:24
Jel ima netko ko prodaje serijski cd player za fiat stilo?
Ja sam ti ga bio nudio ali sam odustao od prodaje jer je super za serijski CD, nije preskocio niti jednom bez obzira na lose ceste, a nije mi se niti dalo raskopavati centralnu konzolu da bi stavio MP3 koji imam od JVC-a.
Stilo_16
27-10-2004, 18:43
znam da si ga nudio, ali nisi nista govorio kasnije. Ja imam kazetofon i to me iskreno ubija. Kazete su proslost, a mislim da ima neko ko bi mjenjao serijski player za neki drugi pa bi ovaj prodao :)) <br><hr>
Moj savjet ti je da si uzmes jedan dobar CD MP3 player, u Fiatu narucis onu ugradbenu plastiku za konzolu i uzivas u 100 pjesama na 1 cd-u. Meni je krivo sto je u nadoplati kod Stila MP3 bio dosta skup oko 400 eura jer je bio u paketu sa komandama na upravljacu i kozom na volanu i rucici mjenjaca.
Stilo_16
28-10-2004, 07:17
Trebao si nadoplatiti, znam da je lako reci ali kada kupujes auto ne stedis na sitnicama koje zivot znace :))
Razmisljao sam o tome sto si rekao ART ali muce me dvije stvari. Prvo ne mogu naci radio koji bi imao takvu naranđastu boju. Danas skoro svi imaju neke svijetlece displaya u boji. Druga stvar je provala u auto. Frend je ostao bez radia drugi put. Provalili mu u auto i razbili vrata. Šteta veća nego što vrijedi muzika. Ovako sam siguran da nemam problema s time.
Dr. Strangelove
28-10-2004, 08:13
Dečki ta plastika u koju ide neoriginalni radio košta nekih 100-injak kuna... ima ih u svakoj boljoj radioni koja se bavi auto akustikom... a za 200 € danas se može kupit uređaj koji kvalitetom daleko premašuje sve te serijske playere (ne računajući neke posebne serije)...
Dr. Strangelove
28-10-2004, 08:37
Ovak vam to kod mene zgleda...
http://img101.exs.cx/img101/6297/Armatura.jpg
radoznali
28-10-2004, 09:32
Ja sam isto bio razmišljao o 307, ali kad sam vidio cijene, odmah sam odustao.
Inače kod Stila je najveći okretni moment na dosta velikom broju okretaja, ali se svejedno u vožnji ne osjeća nekakva neelastičnost.
Kada sam vidio te podatke, prije nego sam kupio Stila napravio sam probnu vožnju i bio ugodno iznenađen s voznim karakteristikama :)) <br><hr>
Stilo_16
28-10-2004, 10:47
Razmišljao sam dugo i dugo kaj bi uzeo. Prvo me mucilo koji bi radio bio toliko dobar (da ne svijetli ko božično drvce) i dizajn da se uklopi. Išao sam u Autocommerce i pitao za plastiku. Imaju sa otvorom (policom) iznad radia i bez. Htio bi vidjeti ako moze netko poslat sliku da je to napravio :smile10:
Unaprijed se zahvaljujem!!!
Stilo_16
28-10-2004, 10:47
Hvala na slici Dr. Strangelove, ali ako ima netko za stilo :smile12:
Tajo, kad sam pricao o Savinim gumama mislio sam na Eskimo S3 (ili nesto slicno), vozio me frend po Velebitu i laganoj bljuzgi i stvarno drze cestu u takvim uvijetima, tihe su, a normalno se ponasaju i na 150 (imam ih na Kadetu). O Efekti i slicnim gumama nisam ni razmisljao.
radoznali
28-10-2004, 13:19
Vozim 10 godina auto u ZG i nikada nisam koristio zimske gume. Zadnjih 7 godina koristio sam
Michelin Energy XT 2 175/65/R14 na Bravi 1.4 i prošao sve zimske nedaće. Čak sam prolazio od RI do Zg, kada su sa druge strane zaustavljali aute bez zimske opreme za pravac iz kojeg sam dolazio. Moram priznati da mi je ABS prilično pomogao kod takvih vožnji. Naročito kada iz suprotnog smjera naiđe ralica :smile07:
Dr. Strangelove
28-10-2004, 13:23
Jel igraš loto? :smile07:
radoznali
29-10-2004, 07:25
Rijetko
Jel bio neko na servisu na 10000. koliko to kosta (negdje je neko spomenuo 350 kn)i sta pametno rade? Stilo dobro ide al mi se cini da ventili dok stoji previse kuckaju i da auspuh ima nekako prazan zvuk (skoro ko da je busan).
Pa i je, ima rupu za istjecanje kondenzata sto ti garantira da ne budes imao problema s njim najmanje 5-6 godina!<br><hr><font face="Impact" size="+1" color="blue">semper fi(at)</font>
radoznali
01-11-2004, 18:22
da Stilo čudno zvući dok radi u leru, ali samo kada ga slušaš izvana. Iznutra se ništa ne čuje i to je za svahu pohvalu<br><hr>
www.fiatforum.com/attachment.php?attachmentid=980&stc=1&thumb=1
Evo za Stilo_16 kako izgleda adapter za CD player. Cini mi se da je bolje rjesenje onaj adapter sa ladicom nego ovaj bez.
Sorry, ipak je prevelika :smile23: .
Evo link pa si pogledajte. Inace jako dobre stranice za ljubitelje Fiata!
http://www.fiatforum.com/showthread.php?t=18031<br><hr><font face="Impact" size="+1" color="blue">semper fi(at)</font>
Stilo_16
02-11-2004, 18:30
Hvala riješio si me dileme! Mislim da ću uzeti s ladicom :))
radoznali
06-11-2004, 11:54
Danas čitam u Jutarnjem oglas FIAT Stilo 1.6 Dynamic 12.999€. Prodaje neki Theničko Remontni centar Zagreb iz Sesveta. Kako je moguće da je tako mala cijena. Prijatelj mi je rekao da je u jučerašnjim novinama Stilo 1.8 1×××9 €. Odakle su ti automobili s takvim cijenama ? Da li netko zna o čemu se tu radi?
Taj Remontni centar prodaje rabljena vozila i sve mi smrdi na podvalu tipa Di-el, ali uvjek se nadje ×××××× koja ce popusiti rekalmu i spusiti lovu.
Dakle bjezite od toga!
Evo nisam mogel vise izdrzat pa sam se ulogiral sa Thajo jer Tajo vec postoji!?
Znaci ja sam sad onaj bivsi Tajo koji je zadnje komuniciral sa Fricom(lijep pozdrav Fricu!)
Kaj reci ? Pa ugodno sam iznenadjen kaj se tak dobro za sad drzimo tj. i dalje smo u vrhu foruma!
Inace sam i ja videl te oglase za Stilace i malo mi je krivo pri pomisli da sam jos pricekal mogel sam i jeftinije proci ali posto ja namjerno nisam htel kupiti 1.6 model zbog vece potrosnje nije mi krivo za RTC...(inace cijena 1.6 dyinamic je 14.900 eura u ovlastenim sa popustom a ne onak kak su oni napisali tak da mi se to i ne cini bas neka strasna prilika).
A za DI-El mogu samo reci da oni prodaju iskljucivo rabljene i vecinom slupane aute a i vec se odavno o njima sve zna.
Fric, prijatelju, moze biti da se je sad Sava popravila kad ih je kupil Goodyear pa ti u tom smislu i vjerujem ali ja sam se 2x opekel pa ih ipak vise nebi.
Toliko, book
E a da sad napisem da je meni potrosnja dosta pala trenutno mi je sa ovim zadnjim tankom 7,6 po putnom kompu ali sa tendencijom daljnjeg pada , izgleda mi da bum sa jednim tankom presel 700 km do rezerve!!! nisam jos siguran jer sam sad presel polovicu tanka ali prema onom kaj mi komp kaze moglo bi biti.
Zasluge tom smanjenju potrosnje idu gradjevincima koji su zavrsili radove u Zagrebackoj ulici , odabral sam drugu putanju do posla sad imam samo 3 semafora, i sad malo pazim pa da vidim koliko se taj auto moze vozit stedljivo.
Koliko sam ja skuzil jaaako je bitno cim manje se zaustavljat pa kretat kaj je tipicno za gradske guzve i nazalost najslicnije uvjetima Radoznalog.
Eto moji uvjeti su se popravili nadam se da buju se i Radoznalom!
Bok!
radoznali
06-11-2004, 22:57
Promijenit će se meni, ali za godinu i pol kada budem radio 3 km od kuće (taman kad mi počinju gužve), a ne kao do sada kada vozim od Dugava do Ksavera. Inače ovo stani kreni osim potrošnje goriva uzrokuje mi i potrošnju ulja. Nadam se da je ova potrošnja ulja vezana sam dok se motor razrađuje (5000-6000km)<br><hr>
Eh izgleda da ipak nista od 700 km sa jednim tankom. Ipak je to bila samo zelja, realno bit ce cca 650 km sa 50 litara tanka to je cca 7,7 l na 100 km iskljucivo gradske voznje ali ovaj put bez nekih vecih guzvi.
Ulje za sad nist ne trosi a iako sam jemput napisal da nebi imal auto koji trosi ulje ni 5 min za utjehu Radoznalom ipak bi na Stilu toleriral u minimalnu potrosnju ulja od max do min izmedju servisnih intervala jer ipak to mi nebi bilo tak strasno.<br><hr><font size="+1" color="blue"></font>
OS FIAT>>>
09-11-2004, 21:06
Vidim da vi Stilo fanovi dosta diskutirate o potrosnji, zasto si onda niste kupili JTD-ove? :)
Meni je potrosnja isto bitna i zato sam uplatio diesela.Bio sam gledao Stilo JTD 115 KS, ali je bio dosta skup i nije nudio onoliko opreme kao Megane 1.9 Dci, a i nije ostavio takav pozitivan dojam u voznji kao Megane.Bez obzira na to Stilo mi je mrak auto, koji je kad su ovi mali benzinci 1.4 16V koje i sami imate definitivno best buy u klasi.
Eto Os Fiat sam si odgovoril na pitanje..
I ja sam prvo gledal Meganea 1.9 dci 120 ks ko i ti i cestitam ti na odabiru ali 19.000 ojra kad sam ja kupoval mi je bilo previse a isto tak i Stilo JTD 115 ks je kostal s popustima mislim 17,5tis kaj i nije puno za ono kaj nudi ali s obzirom da meni snaga ipak nije presudna jer se vozim pretezito u gradu i godisnje prolazim hm, sad bu mi ispalo 14.000 godisnje gledal sam i Stilo i Megane slabije dizelase ali sam se ipak odlucil za benzinca upravo zbog velike razlike u cijeni a ne bas tako velike razlike u potrosnji.
I nije da mislim da je Stilo 1.4 16v bog zna kaj ali nije mi zal jer je meni idealan auto za moje potrebe :)
Mada bum si kupil dizla kad tad pa da vidim razliku :smile07: <br><hr><font size="+1" color="blue"></font>
radoznali
10-11-2004, 12:31
Ma meni jedino nije jasno da do 2200 nije uopće trošio ulje, a nakon promjene ulja je počeo. Istina od promjene ulja vožnja je pretežno stani - kreni , prosječna brzina 20 km, a prije toga otvorena cesta bez gužvi. Kad sam imao Bravu za 10000 km bi potrošila otprilike pola litre.(do pola oznake bez obzira na vožnju.
Me gle uhodavanje i razradjivanje motora ti traje pa sve do nekih 10-15 tkm, a tek oko 15 soma auto ide kak treba tako da nemas brige sto potrosi koju kap ulja vise!
Gledam specifikacije na
:URL=http://www.fiat.hr/fiat/teh_karakteristike.php?model_id=16:fiat hr:/URL:
i nije mi jasno zasto bi netko uzeo Stilo 1.6 jer 1.4 ima priblizne performanse, manju potrosnju i 6 brzina, any comment?<br><hr>
Tako je samo na papiru. Osjecaj je uvijek u tim kombinacijama drasticno razlicit, a u to se mozes uvjeriti jedino na probnoj voznji... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Born to Grill</font>
Imas pravo Dario ja sam jedan od onih koji su mogli birati i odabral sam 1,4 .
Uopce nisam imal dilemu sa benzincem 1,6.
Jedina dilema je bila izmedju slabijeg jtd-a 80 ks ali 2 soma eura niza cijena i ipak 15 ks vise presudilo je u korist 1,4 :) <br><hr><font size="+1" color="blue"></font>
a 1.4 je novi revolucionarni FIRE motor
radoznali
12-11-2004, 08:22
Mene je jedino kopkalo što 1.4 ima samo Active paket, ali na kraju sam ipak odlučio biti bez automatske klime i još četiri jastuka. Najvise mi fali naslonjač za ruku između sjedala.<br><hr>
Imas ga kupiti vani za nekih 120 eura i lako se stavi. Ja kad stavim felege poslije toga mi je taj naslonjac iduca investicija.
radoznali
12-11-2004, 11:32
Vani kao Slovenija ili malo dalje
Axl: "a 1.4 je novi revolucionarni FIRE motor"
Jel to dobro ili lose :) <br><hr>
Radoznali malo je dalje Italija, Njemacka, Engleska. Mozes naruciti preko neta, ako ces mogu ti negdje iskopati adresu gdje mozes naruciti.
Dario novi Fiatov 1.4 Fire je masina koja solidno ide, pristojno trosi (otvorene ceste napravim i 900 km s jednim tankom kad hocu laganini voziti) i stvarno voli okretaje kao i svaka Fiat masina. Toplo ga preporucam :) .
Potkrepljujem ovu Artovu tvrdnju, danas sam se opet odusevil sa tom malom masinicom u ipak relativno teskom autu u kojem nas je bilo cetvoro odraslih a moral sam preticati u ne bas cistoj situaciji i posto sam bil skeptican (ipak je bil auto pun)moram reci da sam fasciniran sa lakocom ubrzanja u visokim okretajima a uz sve to zvuk je fenomenalan... :))
radoznali
15-11-2004, 08:41
ART, ako imaš adresu toplo se preporučam. Naručio bih to što prije
:smile15: <br><hr>
FIAT-FUN
16-11-2004, 07:21
jel neko ima stila 1.6?
kaj fakat puno troši?
ja mislim u neka bolja vremena kupiti stila!
1.6 nije puno skuplji od 1.4
sta vi mislite?
radoznali
16-11-2004, 12:26
1.6 po papirima troši 10,1 l po gradu, a 1.4 8,3 po gradu. Ja imam 1.4 i troši mi 9,5 po gradu. Koliko bi mi trošio po gradu 1.6 mogu samo zamisliti. AKo nemaš puno gradske vožnje mislim da je 1.6 dobar izbor, naročiti s jačim paketom opreme. Meni koji imam pretežno gradsku vožnju u najvećim gužvama i koji nemam puno godišnje kilometara (do 15000) mi je sasvim optimalan 1.4. Jučer sam na auto putu vozio 180km i mislim da je to sasvim dovoljno.
:)
FIAT-FUN
17-11-2004, 07:08
meni je 95 % gradska vožnja, al vidjet cemo ...
kresimir_zd
17-11-2004, 15:32
Uf, bole me oči jer sam pročitao sve komentare!!! Kupio sam si svoj auto snova - stilo prije mjesec dana u Sl. Brodu Živim u Zadru pa ću ga tu i servisirati. S autom baš i nisam zadovoljan i molio bih sve vlasnike da porokomentiraju moje probleme!!! Dakle imam motor 1.4 16v auto je s troja vrata.
Kao prvo auto puno troši. Imam prijeđenih oko 4000 km i nedavno sam nalio do vrha i napravio 100 km po gradu - putni komp. = 10.4 L, a po sistemu natoči do vrha pa preračunaj još gore - čak 11 L!!! Na otvorenoj cesti potrošnja je ok, ali isto više od tvorničkih podataka (oko 6.5 - 7 L). Točim na INI i to eurosuper 95. Nadalje već mi se par puta nije upalio servo - i to samo kad bi prije onog check ok drko po putnom kompu. Ugasim auto i upalim i onda je sve ok. Bio sam na servisu i oni ga spojili na komp. i poništili grešku (ugasili neku lampicu koju ja uopće nisam ni vidio da je upaljena) uglavnom mislim da nešto muljaju jer bi ja sigurno vidi upaljenu lampicu. Isto tako smiju li mi na servisu zabraniti da gledam što rade? E neće više!
Drugo (ili treće) ponekad kad se vozim polako čujem neku škripu, kaom da vozim stare šukare (kariole). Pogotovo kod skretanja za 90 stupnjeva ili kad se parkiram u rikverc desno ili ljevo! Da li je ovo ikome poznato?
I za kraj, auto solidno vuče, ali mi se čini kao da ima 75 konja, a ne 95. Naime stari mi ima mareu sa 75 kw i ona puno bolje vuče, pogotovo u 3. brzini. Kakva su vaša iskustva sa recimo pretjecanjem u 3. brzini? Ja kao da vozim šugavi dizel sa 55 konja!!
Eto malo je duža poruka, sorry, pomagajte i da JA MRZIM ŠUGAVE NEPROFESIOMALNE SERVISE, A SVI SU TAKVI!!!
Uffff, izgleda da si potrefio los primjerak. Potrosnja je definitivno previsoka i to bi trebao otici provjeriti u servis - trosi ti vise od moje Corolle 1,6.
A to sto se osjeti kao da ima 75, a ne 95 ks je po meni normalna stvar. Probao sam voziti nekoliko kompakata s tim 1,4 i blizu 100 ks i niti jedan se ne osjeti kao da ima 100 ks. Da se to voziti i fino povuce na visokim okretajima, ali je osjecaj u pravilu znatno losiji od nekog 1,6 s oko 100 ks. Zar nisi probao voziti auto prije kupovine?<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">I'm bad, I'm nationwide</font>
Kreso kao prvo bjezi od Ine, tankaj na OMV-u ako mozes, rezultat toga bude ti manja potrosnja i veca snaga 100% sam siguran, jos probaj tankat , a i ja bum probal eurosuper 98 ali naravno na OMV-u jer ti na netu www.htnet.hr ,lifestyle , automobili , pitanja i odgovori se to savjetuje.Ovaj zvuk kod parkiranja u rikverc to sam i ja primjetil u zadnje vrijeme ali to bum reklmariral u ovlastenom servisu iako mi se to ne cini nekom strasnom stvari ali to moraju slozit pa tako i tebi savjetujem a ovo ostalo ××××ga kao sto rece MC naletil si na los primjerak ali to ne znaci da te kasnije auto nebu dobro i bez greske sluzil.Ovo ispocetka su recimo djecje bolesti i slamperaj koje si FIAT moze dopustiti samo na istocnim trzistima ali zato imas garanciju i nedaj im mira! :smile07:
bas me interesuje kada pocnes da tenkiras na OMV-u da li ce ti se smanjiti potrosnja i popraviti performanse
nadam se da hoce jer svi pljuju po INA-i
kresimir_zd
18-11-2004, 09:52
Problem je u tome što u Zadru nema OMV-a! Samo INA i par privatnika kod kojih ne idem ni u ludilu! Probati cu natankat 98 pa cemo vidit. Ako bude problema odoh ja na servis pa cu da ima j... majku. Kupis novi auto pa visis na servisima - uzas.
Jesam probao sam voziti auto prije kupnje, ali ucinilo mi se da ide solidno. Ma ide on dobro, ne znam vise ni sam. Kad dodjem doma uzet cu od starog mareu i frenda pa cemo stati bok uz bok da vidimo koja je razlika! Zašto ja pišem bez š,č,ć,ž,i ostalih hrvatskih znakova? Prokleta globalizacija!
Thajo prijatelju ako ti rješe ono škripanje (ili kako bi to već nazvali) obavezno javi u čemu je bio problem!! Pozdrav svima!!! :smile18:
kresimir_zd
18-11-2004, 09:56
Doduše nešto sam zaboravio reći kod mjerenja potrošnje - naime po preporuci Dr. Željka Marušića (koji mi nije odgovorio niti na jedno od 6 pisama) mjenjao sam brzine na skoro 4000 okretaja, jer onda kao auto najbolje vuče i najmanje troši. Sad opet vozim normalno. Kod sljedećeg mjerenja mjenjam na 3000!!!
Ma to sa saltanjem su po mojim iskustvima gluposti. Malo sam isprobavao kako se to odrazava na potrosnju i nekad mi je znalo ispasti da mi je auto manje trosio kada bi ga rastezao na vise okretaje, nego kada bi ga saltao na samo 2-3000 okretaja. Najveci utjecaj po gradu ima guzva u prometu, odn. brzina kojom vozis. Ja najcesce vozim po vecim prometnicama nekih 50-80 km/h i potrosnja mi ispada u rangu nekakve prosjecne (iako se voznja odvija po gradu). Cim mi se zalomi period u kojemu provedem dosta vremena po velikim guzvama, potrosnja skace za litru-dvije. I tu nema previse pomoci...<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">I'm bad, I'm nationwide</font>
Kaj se tice ovog skripanja kad idem u rikverc recimo polukruzno ponekad mi se javlja ali ne uvijek i to mi se ne cini nekaj ozbiljno pa ne mislim zbog toga ici u servis prije 10.000km kad namjeravam promijenit ulje i filtere.Kad sam vec kod ulja cini mi se da mi fali cca 1 dcl na sipci a presel sam oko 7.000 km.Nikaj strasno ali ipak se nadam da fali samo zbog razrade motora.Auto mi je dobil obiteljski nadimak "Silvek" :smile06: i svi smo se vec navikli na njegovu udobnost.Naime jucer sam bil u Zg-u i po autoputu nisam isel manje od 160 a unutra ipak nije na toj brzini pretjerno bucno cak se kaj je iznenadjujuce moze normalno razgovarat.
Pokusavam dokuciti ovo "Silvek", ali mi ne ide. Ima li to kakve veze sa samim autom ili je nesto drugo u igri? :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">I'm bad, I'm nationwide</font>
kresimir_zd
18-11-2004, 17:13
Dobro i ja sam stalno u gužvi i većinu vremena sam u 2. brzini, ali ipak 11 L mi se čini puno.
I meni se to škripanje javlja samo ponekad. Vjerojatno treba nešto podmazati ili očistiti, ali svejedno iritira. Za ulje se ne thaji ne sekiraj to ti je zasad sve normalno.
Na autoputu stilo je car! :smile18:
kresimir_zd
18-11-2004, 17:21
E da! Jeli netko od vas farbao letvice na autu u boju auta i koliko to košta te da li utječe na garanciju? Isto tako da li stavljanje većih guma i felgi utječe na garanciju?
Zna li netko koliko košta onaj orginalni spojler u boji auta iznad stakla? :smile18:
Ovako MC- Silvek bi bila izvedenica iz korjena rijeci silver kaj znaci srebro a moj autek je identican ko na slici ispod mojeg nick-name-a takav kakav je, srebrni, eto.
Nije problem samo u Ininom gorivu nego bi ustvrdil da je veci problem u ljudima i mafiji koja se nakotila oko INA-e a posto je INA drzavna firma dakle vlasnik joj je najgori moguci svi oni dobro zive od malverzacija i mijesanja ionak loseg goriva sa svim i svacim pa cak i vodom :smile18:
Tnx Thajo... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">I'm bad, I'm nationwide</font>
radoznali
19-11-2004, 14:17
Ako se vozi po ravnom treba što prije doći do četvrte ili pete brzine i bez velikog ubrzavanja voziti. Tada se najmanje troši. Jedino treba paziti da kad se ide ubrzo da broj okretaja bude bar 3000. da ne bi motor patio. To je provjereno. Kada sam vozio da prebacujem na 4000, tada je potrošnja bila veća. Inače najveća potrošnja je kada se kreće s mjesta što se može vidjeti ako se na putnom kompu. stavi trenutna potrošnja. Što imaš više semafora u gradu na kojima staneš, tada će i potrošnja biti veća. Meni je prije na Bravi kada je bila manja gužva po ZG potrošnja bila 10, dok mi je u zadnjih 2 godine porasla na 11, pa čak i na 12 zimi.
radoznali
19-11-2004, 14:21
Inače na temu INE, ja uvijek točim na INI i to na jednoj pumpi na kojoj sam se uvjerio da je sve OK. Kada sam otišao na Langov trg utočiti jedini put potrošnja po kompu i ulivenom se razlikovala za cijelu litru. Inače je razlika 0,1 do 0,2. Za Langov trg su mi i prije nego što se preuredio govorili da nešto mute, ali nisam mislio da će se to događati i nakon preuređenja. Isto tako sam u Folnegovićevom ulio benzin i potrošnja mi je porasla za skoro litru.
Što se tiče OMV-a. Prije 2 godine prijatelj mi je ulio 95 na oMV-u na Bravi i otišle su mu sve četiri svjećice, bilo je vode u gorivu. Tako da ne bi baš uzeo zdravo za gotovo da je na OMV-u dobar benzin. Možda nakon pisanja u Auto klubu... :smile09:
U pricipu se slazem sa tobom Radoznali kaj se tice potrosnje ali meni Brava 1,4 12 v nikad nije trosila vise od 9 L najbolje je tankat na jednom mjestu ali svejedno OMV ima bolju bengu od INE bar za sad a normalno je da i tam mozes naletit na lopovluk :smile18: a recimo ja sam prije 2 god. isel tankat na INU samo zbog neke nagradne igre i odmah mi se upalila zaruljica injektora i moral sam stavljat STP aditiv- nikad vise INA :smile18:
kresimir_zd
19-11-2004, 15:59
Danas sam ulio do čepa i izračuno da mi je trošio 8.7 litara! Radi se o 80 posto gradske vožnje! Napravio sam 505 km pa mislim da je to stvarna potrošnja. Ovaj put ulio sam 98-icu pa ćemo vidit kakvo je to gorivo. :smile18:
8,7 je vec sasvim sasvim solidno, ipak je do hrvatskog goriva, kad odes u Austriju ili Italiju i tamo tenkiras trosit ce on i ispod 8
OS FIAT>>>
19-11-2004, 23:19
Ekipa, vi samo o potrosnji. :)
Kad ste kupovali Stilace trebali ste ipak uzeti diesele, vidim da vam je potrosnja jakoooo bitna. :o
Mogu ti reci OS FIAT da vise toliko i ne patim za dizlom kao prvo zbog lose nafte i time uzrokovanih problema sa otcadjivanjem motora a i zbog skupog odrzavanja u kasnijoj uporabi, evo izvadak iz jednog odgovora gosp. Marusica sa T-portala:
"Kupnja rabljenog turbodizelaša nakon 90.000 km bez velikog servisa, dakle - kad se očekuju veći zahvati na motoru nije najmudrija investicija. Naime, tada bi trebalo napraviti servis turbopunjača, visokotlačne pumpe goriva i brizgaljki te je potrebno zamijeniti zupčasti remen, zajedno s napinjačem. Ukupan trošak može iznositi i više od 2.000 eura. Kako mnogi kupuju dizelaše zbog uštede na gorivu, navedeno temeljito ruši kalkulaciju."
Eto, ukoliko si kupis novog dizelasa moras ga prodat prije cca 90.000 km da nebi bil jos i na gubitku u odnosu na benzinca koji nema takvih problema :)
Osobno mislim da auto koji prosjecno trosi ispod 10 l na 100km je sasvim o.k jedino je problem u pre,previsokim cijenama benzina ali ni dizel mi nije bas nesto jeftin a ta mala i sitna razlika u konacnici mi vise nije toliko bitna iako nisam seik!
OS FIAT>>>
20-11-2004, 22:35
"Eto, ukoliko si kupis novog dizelasa moras ga prodat prije cca 90.000 km da nebi bil jos i na gubitku u odnosu na benzinca koji nema takvih problema"
Nisam uzeo Dci-a iskljucivo zbog potrosnje vec zbog osjecaja u voznji.Sto se tice troska od 2000 E u to nevjerujem.Mozda bi te toliko oderali u ovlastenom servisu, ali ja tamo auto vozim samo dok mi je pod garancijom.Auto mi inace odrzava jedan dobar lega tako da su mi troskovi servisa jako mali.Mislis da na benzincu nema troskova kod te kilometraze.Kupi npr. Fiat Bravu 1.6 16V sa 100 000 Km bez napravljenog velikog servisa i odi do ovlastenog servisa pa da vidis koliko ces platiti.
Na toj kilometrazi vec zna otici termostat, vodena pumpa, auspuh, amortizeri, moras mjenjati remenje.Svaki auto kad kupis s toliko kilometara ima velike troskove da se dovede u red jer malo tko ce ti prodati auto u tip-top stanju.
Ja si mislim mjenjati gume na Stilu jer ove P3000 E u dimenziji 195/65 R15 su bucno ×××××× koje definitivno ne spadaju u ovu klasu auta. E sada, mislim da bi ostao na 15 cola zbog cijene ali bi stavio 195/60 ili mozda cak 195/55 Bridgestone Potenzu. Zanima me da li gubim na voznim svojstvima i da li ce potrosnja biti veca??
Neznam OS FIAT kaj da ti velim, kad sam ja kupoval auto razmisljal sam ko i ti i vec rekoh prvi izbor mi je bil Megane dci ali u to vrijeme je pukla ona Autoklubova afera sa prljavom naftom a ja sam odlucil neprodavati Bravu pa mi je to skresalo budzet za jedno 4tis eura i odlucil sam se na Stilo 1.4 zbog odnosa ulozeno-dobiveno i zbog toga jer konkurencija u toj klasi jednostavno ne nudi takvu masinu sa tolikom opremom za tak malu cijenu i uz sve to jeftnije odrzavanje u kasnijoj upotrebi ( nakon garancije) isto tak imam dobrog kompica koji radi u ovl servisu za Fiat i servisira mi auto pod garancijom u firmi a kad istekne doma u garazi pa je to presudilo i izmedju Megana 1.4 koji je sa cijenom priblizan ali nema klimu ni radio cd u opremi a uz sve to djelovi i odrzavanje su mu skuplji.
A kaj se tice dizela vjerojatno bu mi sljedeci auto dizel ali do onda budu valjda rijeseni problemi sa prljavim gorivom mada kad vidis koliko kosta Mazda 6 1,8 benzinac opet postaje upitan bilokoji dizelas nize klase za priblizno tu lovu. :smile07:
OS FIAT>>>
21-11-2004, 22:06
Ok, slazem se da si donjeo najbolju odluku sa obzirom na okolnosti u kojima se nalazis.Meni je diesel presudio zbog uzitka u voznji.Kad ti imas na raspolaganju 300 nm tu je zabava zagarantirana.Motor se poigrava sa inace teskom karoserijom kao da je duplo laksa, a pri tom trosi znatno manje i od najslabijeg benzinca.Ja sam svjestan da ce kasnije biti skuplje odrzavati diesela, ali ipak kad u svojim okolnostima sve zbrojim i oduzmem to mi je najlogicniji izbor.Konacno cu imati sve sto sam zelio od automobila, a to je prije svega jak i stedljiv motor, besprijekorna zastita putnika i koliko-toliko neki sportski izgled.Mislim pri tom na 3P i alu 17 cola sa 205 gumama. :)
Ej, OS Fiat nek ti je sa srecoom,uzivaj :)
OS FIAT>>>
22-11-2004, 15:09
Hvala Tajo, sa Renaultom treba imati srece.Ipak je to marka za siroke mase. ;)
cdti, auto mi dolazi izmedju 15-20.12.2004.Taman pred Božić. :)
Moraš si nać neki veliki bor ispred kuće i veeeeeeeeeeliku mašnu sa kojom ćeš ga omotat! :smile25:
ART mislim da sa Bridgestone-om u 195/55 nemres fulat!!
Samo da se nadovezem na onih 100 tkm - svaki auto oko te kilometraze pocne izvlaciti gomilu novaca dok se ne promijene vaznije stvari. I tada se definitivno isplati prodavati auto, naravno neservisiranog, jer je cijena servisiranog i neservisiranog podjednaka... :smile07: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">I'm bad, I'm nationwide</font>
OS FIAT>>>
22-11-2004, 15:41
http://img31.exs.cx/img31/5179/Christmas20Tree.jpg
Ovako bi to trebalo izgledati. :)
ART, što se tiče guma bolje uzmi 195/50/15. To ti je najstandardnija i najeftinija guma. Jeftinija je od od 55/15 sigurno za 300kn po gumi. ;)
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.