Pogledaj cijelu verziju : TOYOTA CLUB
...ala su poranili ovi " opasni " tipovi !!!?? :smile12: :smile25: :smile18: :))
To je meni moja borba dala... :smile24: <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">\'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
...nikako da se naviknem na tvoju novu slicicu !!?? :smile10: .....ko da nije isti covek u pitanju !!?? :smile06: :smile06:
I tebi susjed... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">\'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
Malo mi je glupo gledati logo TS na ekranu, a na maski automobila nista, prazno... :smile10: <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">\'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
..nisam bas shvatio ?? :smile12:
Prosla slicica je predstavljala logo TS (znas sto je to?), a moja Corolla nije TS, pa rekoh "keep it real"... :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">\'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
...ma ne , to sam shvatio , ovo se odnosilo na onaj post iznad , ....ali nije ni bitno !!?? ;)
I tebi isto - dobro jutro :smile19: <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">\'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
Activa i družemirko... :)) ...ima kabelskog interneta kod nas ali već plaćam HT-u ISDN priključak pa mi se ne isplati uvoditi jer od doma zaista tako rijetko pristupam, samo ako je važno da se odmah spojim...inače, dakle surfam s posla gdje ionako provodim previše vremena...doma uglavnom jedem, spavam, nešto pročitam ili pogledam na TV ili DVD-u... :smile15: manije skidanja softvera me odavno napustila, a i čujem da u praxi kabel nije nimalo brži, jedina je prednost što se plaća paušalno i veza je konstantna...
drugmirko
16-06-2004, 21:06
dobro večer, za mene danas važi ona o rano raniocima i sisanju ovce...
@brock.
nemam ga tak dugo, da bi mogao nešto izričito tvrdit ali za sad sam zadovoljan. recimo, tih par puta što sam skidao kakve filmčiće i demo igrice, download mi se kretao od najmanje 80KB/s do najviše 270KB/s. sad recimo skida Rise of nations i d.load rate skaće između 116KB/s i 122KB/s. i to je B kao Byte. znam, da je taj 1MB/s utopija ali kad ti skine 200MB u 15min i k tome još imaš konstantnu vezu 24h baš te i ne briga. surfanje je neusporedivo. klikneš bilo koju stanicu i otvori se ko page u Wordu :smile06: , bez obzira na količinu slika na njoj. što se tiče pada brzine zbog gužve... koje brzine? surfanja? odkako su obnovili kabelsku mrežu to je neosjetno i jednako adslu iste širine. a kod d.loada je i onak važniji promet&pipica na serveru s kojeg skidaš. ili recimo, isti ISP mi je na poslu i doma. doma sam spojen na njega preko catv operatera a na poslu prek teatarskog lana na router. brzina na poslu zna jako varirat i osjetno je sporija jer zavisi od prometa na konkretno tom jednom routeru. doma mi ni za kišnog vikenda nije bilo promjena, iako je internetskih kabelaša puno. doduše nisu svi kod mog ISPa (moj kabelski operater ima ponudu bar 5 različitih ISPa). tak, da sam sve u svemu zadovoljan. još da nezakonitoj nabavim taj wi-fi pa ćemo bit potpuno sretni. :)) :))
@mytbyte
s brzinama ti je u biti tak, da si potpuno u pravu. svejedno ti je ak imaš 128k ISDN ili 128k kabel razlike nema :)) ;) . ali kad uspoređuješ 128k ISDNa s 1MB kabla (ili kojeg drugog DSLa) razlika je nevjerojata.
t.j. nije bitan način već količina. ili...ovdje stvarno size matters more than tehnical stuff :smile06: :smile06: .<br><hr>
...samo se ti hvali !!! :smile09: :smile18: :))
drugmirko
16-06-2004, 21:21
o, bog activa. iskopal sam taj router kod nas i izmoljakao testiranje. ak bude sve prošlo ok, dobit ću ga sutra popodne, pa ti onda javim za biznis. :smile25:
..bice mi veliko zadovoljstvo da poslujem sa vama gospodine DRUGMIRKO !!?? :)
...to ce biti veliki korak za covecanstvo !!....pocetak saradnje izmedju nesvrstanih i EU !!?? ;) :)) :))
drugmirko
16-06-2004, 21:44
:smile06: ,nadajmo se najboljemu. ali ipak je potrebno saćekat da vidimo kak funkcionira. uz nemilosrdnu konkurenciju zvanu Belkin 54G.
drugmirko
16-06-2004, 22:05
paaa, kod izvesnog ljubitelja citroena je pogodnija... :)) :))
samo na našu nesreću nezakonita nije baš osjetljiva na preferencije sadašnjeg suputnika, uzrokovane prijateljstvom iskovanom na proizvodima francuske industrije i osjećajem za povoljan biznis gore navedene dvojice štovatelja. nju zanima brutalna efikasnost mikro valova. :( :smile06: :smile06:
...a zna se cija je zadnja !!?? :smile15: :)
drugmirko
16-06-2004, 22:16
@brock 2
pa za to, da si u LANu s cjelim kvartom ak si na kablu nisam još čuo. nema tu razlike, sistem je isto jedan modem, jedan komp. i recimo u Network connections vidim samo svoj modem i nikog drugog. a firewall ti nije loše imat u bilokojem slučaju. barem softverski. ak već nemaš, instairaj si Spybot ili Ad-aware i vidjet ćeš koliko će smeča, za kojeg ni nemaš blage veze, da je ušlo, pronać.
drugmirko
16-06-2004, 22:18
:smile06: :smile06: :smile06: , eee activa kod tih stvari su se i najhrabriji us***. :))
Taj Ad-aware je zakon. Čak mi i pored Norton Internet Securityja i običnog Nortonovog Antivirusa prolazi hrpetina smeća koje mi onda on briše.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * * * *</font>
Stiže nova Toyota Corolla
http://www.vijesti.net/images2/Toyota_Corolla1.jpg
POMLAÐIVANJE Toytine flote se nastavlja ubrzanim tempom. Nakon redizajna za monovolumenske izvedbe Avensisa i Corolle na red je došla i Corolla u kompaktnoj izvedbi.
Nova Toyota Corolla donosi napredak u gotovo svim domenama pa ne možemo reći da se radi o pukom zatezanju bora u svrhu koliko-toliko uspješnog plasmana na tržištu do dolaska potpuno novog modela. Najkraće rečeno, Corolla je dizajnerski osvježena, a najveća novost je proširenje ponude 1.4 D-4D dizelskim motorom od 90 KS.
U Toyoti se nadaju da bi njihov kompakt trebao u potpunosti udovoljiti europskom ukusu. Prodaja modela počinje tijekom lipnja, a očekuje se da će do kraja godine biti prodano ukupno 175.000 primjeraka, od čega 66.000 otpada na obnovljeni model. <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Corolla - najprodavaniji automobil na svijetu
http://www.index.hr/images2/Toyota_Corolla2.jpg
Prva generacija Corolle predstavljena je 1966. godine, kao prvi Toyotin automobil namijenjen široj svjetskoj populaciji. Prvih osam generacija modela steklo je mnoštvo poklonika širom svijeta, da bi uspjeh bio okrunjen proglašavanjem Corolle najprodavanijim automobilom na svijetu.
Velike promjene u Corollinoj povijesti nastupaju 2001. godine kada se kreće u razvoj 9. generacije modela. Prvi puta u povijesti je odlučeno da automobil bude razvijen prvenstveno za europsko tržište, a tek potom prilagođen potrebama ostalih svjetskih tržišta. Kvaliteta je podignuta na najvišu razinu, dolazi do evolucije dizajna, a prodaja raste na ukupnih 29 milijuna vozila do današnjeg dana.<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Novo lice pobjednika
Promjene dizajna su minimalne, ali efektno izvedene. Minimalne izmjene prednjeg kraja u vidu nove maske hladnjaka, blage izmjene oblika svjetlosnog sklopa i ugradnje masivnijih odbojnika bili su dovoljni za usuglašavanje s ostatkom game. Automobil djeluje zrelije, a dojam masivnosti i niske siluete itekako će djelovati na raspoloženje kupaca kojima je Corolla namijenjena.
Na ostalim dijelovima vozila promjene su gotovo nevidljive, a minimalne izmjene su napravljene tek reda radi. Uostalom, automobil nakon tri godine egzistencije djeluje dovoljno svježe za hrvanje s nadolazećom konkurencijom. Uočljiva je tek nova grafika svjetala, dok su kod ostalih karoserijskih izvedbi promjene nešto opsežnije. Korištenjem rješenja viđenih na Yarisu, Corolli Verso i Avensisu, Corolla je dobila nešto skladniju formu, što potvrđuje i smanjivanje koeficijenta otpora zraka na odličnih 0.29.
Stoga su Toyotini stručnjaci puno više pažnje posvetili oku neprimjetnim preinakama, koje će se itekako odraziti na komfor u vožnji. Na prvom mjestu je svakako minimalizacija vibracija i poboljšanje zvučne izolacije, što je učinjeno uporabom specijalnog troslojnog stakla za vjetrobran, korištenjem bolje izolacije, te smanjivanjem zračnog raspora između konstrukcijskih dijelova. <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Kako je kod Corolle Verso velika pažnja posvećena aktivnoj i pasivnoj sigurnosti, realno je očekivati da će i njena kompaktna izvedba pucati na najviše ocijene pri EuroNCAP-u. Jedna od novosti je svakako dostupnost cjelokupne elektronske potpore (VSC, TRC, BA) bez obzira na motornu izvedbu, što je rijetkost u kompaktnoj klasi. Potpuna zaštita putem zračnih jastuka i zavjesa obogaćena je dvostrukim (svjetlosna i zvučna signalizacija) sustavom upozorenja za korištenje pojaseva.
http://www.index.hr/images2/Toyota_Corolla.jpg
Kvalitetna izrada posebno je uočljiva u putničkoj kabini, koja je na novom modelu dobila još kvalitetnije materijale i bogatiju opremu. Sve izvedbe imaju popuno novi upravljač i kontrole ventilacije, a ovisno o paketu opreme mijenjaju se boje interijera. Skuplje izvedbe (Sol, T Sport) serijski se isporučuju s elektrokromatskim središnjim retrovizorom i senzorom za kišu (automatski rad brisača), a kao opcija se nudi potpuno novi navigacijski sustav s touch-screen funkcijom. <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Uz poznate pakete opreme Corolla će od lipnja biti dostupna i sa sportski nastrojenim Sport paketom opreme namijenjenom mlađoj publici. Paleta dostupnih boja je udvostručena, pa kada se svemu doda novi motor, broj mogućih kombinacija se značajno povećava.
Novi dizelski motor
Ponuda benzinskih motora je ostala neizmijenjena, što će reći da će se nuditi tri motora i to 1.4/97 KS, 1.6/110 KS i 1.8/192 KS. U ponudi dizelaša povučen je 2.0 D-4D od 90 KS, kojeg je zamijenio 1.4 D-4D od 90 KS u kombinaciji s novim 5-stupanjskim M-MT ručnim mjenjačem.
Novi dizelski motor biti će pravi mamac i na našem tržištu. Motor iz 1.4-litre obujma razvija 66/90 kW/KS pri 3.800 o/min uz 190 Nm okretnog momenta pri 1.800 o/min. Usporedimo li ga sa dosadašnjim 2.0 D-4D, tehnički podaci pokazuju da su performanse ostale gotovo iste (13.3 s,180 km/h) dok je istovremeno prosječna potrošnja goriva pala s 5.7 na odličnih 4.8 l/100 km. Motor težak svega 108 kg se od slabije izvedbe iz Yarisa razlikuje u pedesetak dijelova. Između ostalog posjeduje EGR recirkulaciju ispušnih plinova čime je smanjena emisija štetnih plinova na standard koji propisuje EURO IV norma.
Novi dizelaš biti će dostupan i u kombinaciji s M-MT ručnim mjenjačem kojeg pogone elektromotori. Mjenjač posjeduje tri moda rada, a pokazalo se da može reducirati potrošnju goriva za oko 2 %.
Dolazak modela na hrvatsko tržište je za sada nepoznat. Više informacija biti će dostupno nakon hrvatske premijere kada će biti formirane i cijene za sve izvedbe. <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
http://www.index.hr/images2/Toyota_Corolla6.jpg
http://www.index.hr/images2/Toyota_Corolla7.jpg
http://www.index.hr/images2/Toyota_Corolla5.jpg
http://www.index.hr/images2/Toyota_Corolla4.jpg
http://www.index.hr/images2/Toyota_Corolla3.jpg<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
mc,
najzad malo šarenila kod Corolle...mogli su staviti Lexus svjetla - to je sad u modi - al' možda bolje da nisu, ljudi bi to krivo shvatili tipa: "Gle opet ta Toyota kopira druge"... :smile13: :smile15: :smile17:
Zapravo vjerojatno će biti efektnija uživo nego na slikama...nisam niti ja ziher da je nova prednja maska usklađena sa ostakom auta, svjetla su OK...pa vidi kako su ukenjali punto... :smile09:
Corolla je dobila "krmeljava" svjetla... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
mc... :smile25: :smile25: :smile25: sad će za koju godinicu i ostatak game "okrmeljaviti" ... :smile15:
meni se cini da sam jos na 19.stranici stavio link za podatke i slike.meni izgleda odlicno, a i taj d4d od 90ks je super ponuda
...brock da li je istina da si ti jedan od najstarijih clanova foruma ???....ako sam dobro snimio , tamo negde od 1999 !!?? :smile12: :)
Nije... očito je došlo do neke greške...
... ja sam tu od početka 2002...
...a memberlist kaze da si tu od 1999 ?? :smile12: :)) ....izgleda da si simpatican administratoru , pa ti je produzio staz , ili imas beneficirani staz , za svaku godinu na forumu pisu ti se dve !!?? :smile15: :))
:)) <br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * * * *</font>
:))
Jebate, pa tu sam već više od 2 godine! :o
... a još ne doživjeh da nas vidiauto pozove na cugu... :(
....jos malo pa mozes u penziju !!?? :smile15:
Brock, bilo je na MIćevcu, ali nije bilo cuge.
Slažem se kako je krajnje vrijeme da nas pozovu na neku prehrambeno-fluidnu devastaciju.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * * * *</font>
Samo da nas tamo ne dočekaju ovi iz auto kluba i ne razbiju nas s obzirom kaj smo sve drobili kontra njih...doduše pristao bih na karting-turnir mano-a-mano... ;) :))
.<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Panis 5. mjesto u Indianapolisu, 4. najbrži krug...malo sam raspoloženiji... :)) :)) :))
Pala je 1000-ca na Yarisu.
A sad servis - gdje ;) :smile09:
Kod finih ljudi u Hojanu... :smile14: :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Znaš da ću možda i otići kod njih na ovaj prvi servis.
Samo iz jednog razloga, da mi skinu onu debilnu naljepnicu sa stražnjeg stakla.
To samo kreten na onu šajbu od metar žilet koja je dodatno zaklonjena sa naslonima za glavu stražnjih siceva, može po sredini staviti naljepnicu.
Pa ako sjebu grijače, da znam ko ih je sjebao...
Oni to namjerno stave na grijače da se ne usudiš skidati... ;) :)) ja sam skinuo onu Bačićevu ispod loga corolla na vratima gepeka...
Yaris 1,0 potrošnja 6,16 l/100 km sa upaljenim svjetlima i klimom. 50/50 gradska - otvorena vožnja.
Mislim da je to dobar rezultat. :)
puno.
alfa 2.0 10,4l.
znači duplo veći motor, a ne troši duplo više. :smile13:
2,0 motor 10,4 šta u leru...
Koliko bi onda Yaris trebao trošiti 3 litre, a dizelaš 2.
ne zadnjih preko 4000 km. :)
To je korektan rezultat. Otprilike toliko troši i moj Punto koji doduše ima 200 ccm više, ali nema klimu.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * * * *</font>
Piquet, kakva ti je to djecija racunica? Pa ne mozes to tako gledati... :o :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Meni bi Twingo pri kombiniranoj voznji izbacivao ovakvu brojku (oko 6 l), cista gradska bi se penjala do 6,9, a cista otvorena bi se spustala i do 4,5. Yaroslav je u prosjeku klase tih benzinskih motora od cca 60 ks... :smile15: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Ma Fresh ga ziher vrti do blokade, nije ni čudo što tak "pije"... ;) :))
A-ha do blokade od 3.000 okr/min.
Šta će tek biti nakon servisa na 1.000 km.
Kad je već potrošnju u pitanju, RAV 4 2.0 mojem starom troši oko 10 litara. Super za takav auto. :)
Kak ste zadovoljni s ostalim? :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Fresh, kaj još nisi napravio 1000km??? :smile25: Kaj se čeka??? :smile09: :))
RAV 4... :smile20: :smile20: :smile20:
Napravio sam i više, ali tek sutra idem na servis
Da, da... treba napraviti servis prije sjednice, tak da konačno možemo isprobat ( :smile23: ) Yaroslava...
:smile24:
I meni je taj RAV 4 :smile20:
ali kad mu pogledam cijenu od 29.000 eura na više za modele 4x4 - nije li to malo too much.
Usporedne radi Nissan Terrano, koji je stariji model, ali ipak mislim malo veći i robusniji je jeftiniji.
Kakva su vaša razmišljanja
A ne, ne, Brock, Fresh ne gazi svoje aute na taj način.
Sljedeća tisućica će ići do cca 4.500 okr/min, pa sljedeća još malo više, tako da negdje na 5000 km će biti spreman za testiranje u pravom smislu riječi.
Ma, znam, znam... ja sam se samo šalio... :)
Ma znao sam ja da se ti šališ, nego sigurno trebaš prijevoz sutra pa ispipavaš teren. :))
E to ti je tako...original je uvijek najskuplji... ;)
Al ipak ima jako puno RAV-ova 4 na cestama bez obzira na cijenu...ljudi ga kupuju...ko što kupuju Golfa - jest skuplji od prosjeka ali je stekao ime, bio tko s tim sretan ili ne...
Ne bih imao ništa protiv Terrana ili X-Traila ali RAV 4 ima nešto u imidžu što ga čini drugačijim...terenac koji na prvu ne odaje da je terenac tj uopće ga ne doživljavaš kao nešto robusno, glomazno kao što se očekuje od terenca (ma zapravo i nije terenac nego je SUV)...a mnogima ne treba pravi terenac nego samo da može izaći na makadam tu i tamo bez frke)...evo ja sam pred neki dan bio u Begovom razdolju i htio sam se spustiti do Jasenka, ali cesta je makadamska i nisam se usudio a i lokalci su mi rekli da nije pametno jer bih morao ići jako sporo da nešto ne s××××× i sve bi predugo trajalo...da sam imao RAV 4 bez frke bi se upustio...a opet mi za takvu putešestviju ne treba Terrano ili Patrol, to bi bio tvz. overkill... :)) ...vjerojatno nije potreban niti 4x4... :smile15: :smile18:
fergazer
01-07-2004, 17:38
STIGLA JEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
:smile25: :smile25: :smile25: :smile25: :smile25: :smile25:
<FONT COLOR="RED">Crvena</FONT> Toyota Yaris 1.3 Luna AC s pet vrata!!
Kako je mrak auto, totalno lud!!
Al ××××te koliko moras platit cestarine, poreze, osiguranja usrana...
Kaj mislite narode, je pametno uzet kasko na taj auto i/ili multlock sistem??
mc, za sad je stari prezadovoljan autom. Jedino ga muci boja, mat crvena pa je vec dosta izgubila sjaj. A na žalost i klime nema, ali to nije tolki problem jer taj auto koristi samo za kratke relacije.
Inače je auto jako ugodan za vožnju, povuće odlično, sve radi bez greške. Jedino je užasno nepregledan iza i iza bočno radi pola metra širokog B nosača krova i rezervne gume na zadnjim vratima.
U svakom slučaju kad smo imali Vitaru zamrzio sam sve terence koje je to ×××××× od auta bilo. Sad sam potpuno promjenio mišljenje.
Inače Terrano je bliže pravom terencu od RAV-4, više je robustan i plastičan iznutra i nije tako udoban.
A kaj se tiče cijene nove Rav-4 stvarno je paprena.
Stara je išla samo u verziji 2.0 stalni 4x4 i koštala je 45.000 Dem, a danas košta oko 55.000 Dem.
S tim da je stari model dosta startniji, iako su performanse tu negdje.
Fergi,uzmi kasko dok mu ne istekne garancija...multilock? Ma to je Yaris...tko će TO krasti...samo ga zaključavaj i zablokiraj letvu volana??? ;)
Ja sam na Yarisa 1,0 uplatio kasko, namjeravam i mul-t-lock staviti ali malo me cijena ××××. 2.900 kn nije baš sitnica.
Dobro je što je ključ postavljen pored ručne kočnice s gornje strane, tako da nema akrobacija prilikom otključavanja / zaključavanja.
Kolega me nagovara na Defend Lock, koja je razlika osim dodatnog graviranja stakala.
Obavezno si stavite Mul-t-lock, alarm s dojavom na SMS i satelitskim pracenjem, plus blokada pedala (Bullock) i blokada volana. Osim toga, ne bi bilo lose instalirati krvozednog dobermana na zadnje sjedalo i sakriti jedno 3-4 prekidaca za iskljucivanje vitalnih funkcija auta. Po mogucnosti spiskajte love na zastitu koliko bi vas kostao novi auto...
Ma dajte decki, pa to je Yaris, a ne A6. Kasko s rizikom kradje i bok. Yarisa vam sigurno nece nitko ozbiljan krasti, a za amatere je tu dvostruka blokada paljenja. Ako vas vec svrbi 3000 kn u dzepu, radije si stavite alarm koji vam stiti auto od kradje stvari iz njega. ;) :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
mc
istu priču sam slušao početkom devedesetih za Escorta, stari je i provjeravao u policiji kolko ih je ukradeno, pa je jednu noć Escort dobio noge.
Ne želim doživiti to iskustvo.
Pa za taj promil rizika imas kasko. Ja bi na tvom mjestu ozbiljno razmislio o alarmu umjesto mul-t-locka - nije toliko efikasan protiv kradje, ali ti je rizik ionako minimalan, a alarm ti sluzi i za druge svrhe. Pogotovo jer ce ti Yarisa voziti zena, pa se s alarmom moze obraniti i od potencijalnih kradljivaca torbica i sl.<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Fresh, Escort nije imao nikakvu zaštitu...da bi danas ukrao auto s blokadom paljenja i zaključanim volanom moraš biti profić, a takvi se ne bakću s Yarisima...kužiš, da bi ukrao današnje aute treba ti pun k. opreme i softvera za auto koji nije tražen tj. koji se ne može utopiti za ozbiljnu lovu...dakako, samo moje mišljenje... :smile14:
i ne ostavljati ništa u autu...bio sam svjedokom da je tip na parkiralištu ispred dome skužio mobitel i razbio staklo te ga drpio...pred gomilom ljudi... :smile17: :o <br><hr><font face="Impact" color="red">NE ubija brzina, već nepredviđeno zaustavljanje!!!</font>
fergazer
02-07-2004, 14:22
A imate i pravo, tko ce ga krast, ima pet put skupljih auta, valjka se lopovima neće dat zajebavat sa Yarisom...
Radje si ugradim dodatne zvučnike u Yarisa :smile25: :smile25: ...
Zaboravio sam cestitati na prinovi. Puno sretnih km i ne zaboravi javljati dojmove... :)
Pogledaj si usput i ovaj :URL=http://www.toyota.amadej.si/forum_hr/Blah.pl?:Toyota Forum:/URL:<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
cristiano da matta najbrži na drugom treningu u magny-coursu.
šta će to biti.
izgleda da se toyota popravlja.
u indianapolisu panis samo 30tak sekundi iza schumachera na kraju.
Vratih se od Bačića
vauuuuu, koja razlika u odnosu na Hojana, ljubazno, pristojno, servis ko apoteka, zahvala mc-u na preporuci, valjda će i daljnji kontakti biti ovako pozitivni.
:) :) :) :) :) :)
Znači... mala crvena kola su spremna za akciju? :)
Fresh, jesi ga pricepio do kriticnih 4000 okretaja? :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Nekako nemam srca :smile20:
Ma to ti je za dobro motora, za bolje sagorijevanje itd... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
dosta mu je razrađivanja.
gas do daske!
fergazer
02-07-2004, 22:32
Thynks <FONT COLOR="red">mc</FONT> za cestitke, potjerat cu auto sljedeci dan kad ga zapalim cak do 3500 okretaja samo za tebe...
Ne fakat auto je ××××no dobar, da sam znao da je tak dobar nebi su curu nasel :smile25: :smile25: ...<br><hr>
Yaris leti, na semaforu me nema nitko,
ali, uvijek postoji ono ali...
Sad kad je razrađen preuzima ga žena, jučer ga je vozila i moram priznati da joj ide jako dobro.
Sada pri kretanju s mjesta konacno moze postici dovoljno okretaja (citaj 4000 o/min) za optimalan start (Citaj: da joj auto ne krepa), a da joj ti ne prigovaras... :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
.<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire</font>
Neki dan sam kupio Yarisa 1.4 dizel pa me zanima prosjecna potrosnja.
U uputstvu pise 4,2 ali to mi je nekak premalo s obzirom da ima i kllimu.
Pa me zanima jel ga neko vozi, kak je zadovoljan i kolko trosi?
Na ovom forumu ti nitko nema Yarisa s tim motorom. Probaj na :URL=http://www.toyota.amadej.si/forum_hr/Blah.pl?:Toyota forum:/URL:<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Bmw Touring
12-07-2004, 12:27
mc a di je Tacuma? :o :smile08: :smile06:
Otjerali je neki zlocesti ljudi... :o :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Bmw Touring
12-07-2004, 12:37
steta :(
imas barem broj moba?? :smile08: :smile06: :smile06:
Ti BMW ocito premalo vidjas svoju curu... :smile16: :smile06: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Bmw Touring
12-07-2004, 12:43
aj u qurac :smile09: :smile06:
odakle je?? :smile08: :smile06:
Bmw Touring
12-07-2004, 12:51
kompa odoh cujemo se kasnije :)
Ok prika. :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
stvarno mi vas je žao toyotisti.
ralf je već potpisao ,a kako izgleda drugo mjesto će dobiti jarno trulli.
dva odlična "racera". :))
Da stvarno sramota da jedan talijanski vozač, pored Ferraria i Saubera ide vozit Toyotu.
O kome ti Fresh? :smile10: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Njemački kupci najzadovoljniji Toyotom
PREMA posljednjem istraživanju zadovoljstva kupaca koje su proveli J.D. Power, institut za istraživanje tržišta i njemačka revija MOT: Die Autozeitschrift, Toyota je opet osvojila prvo mjesto, s velikom prednošću pred konkurencijom.
Osim toga, Toyota Corolla osvojila je najviši rezultat među svim automobilima koji su sudjelovali u istraživanju (čak 859 bodova), dok je Toyota Avensis bila druga po bodovima sa osvojenih 847. Corolla, Avensis i RAV4 pobjedili su u svojim kategorijama, a Yaris je bio drugi najbolji među malim automobilima. Ovogodišnji J.D. Power-ov CSI (Customer satisfaction Index) proveden u Njemačkoj zasnovan je na 24.483 odgovora vlasnika vozila, koji su ocjenjivali svoja iskustva sa vozilima kroz dvogodišnje "druženje", u pogledu troškova vlasništva, servisa, zadovoljstva proizvodom i ostalih relevantnih faktora.
Studija analizira zadovoljstvo stranaka na osnovi odgovora, koje obuhvaćaju 77 čimbenika, a koji su posloženi u 4 ključne kategorije (važnost svake, iskazuje se u postotcima): kvaliteta i pouzdanost (30%); privlačnost vozila (25%), koje uključuje performanse, oblik, udobnost i tehničke značajke; zadovoljstvo servisom (23%); i troškove vlasništva (22%), koje pak uključuje potrošnju goriva, osiguranje i troškove servisa odnosno popravaka. Ovo istraživanje već treću godinu zaredom svrstava Toyotu u sam vrh glede zadovoljstva stranaka u Njemačkoj.<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
koje uključuje performanse, oblik, udobnost i tehničke značajke
tu sigurno puše bodove! :smile06:
Dom Dom unlog.
13-07-2004, 15:35
Vidiš mc kak si napravil dobar potez, a ti htio kupiti Reno.A Bog te mazo....
A cemu se ti Piquet imas smijati? :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Bmw Touring
13-07-2004, 20:04
smije se od muke :))
Zanima me da li je netko našao slike nove Toyote yaris jer ja sam tražio ali bezuspješno. i znate li kad bi trebala izači na trzište?
Kikiiiii
27-07-2004, 12:09
Vozi li neko Toyotu Yris D4D?
Kako je zadovoljan sa potrosnjom i autom opcenito? :))
O Toyotama sve najbolje, vozim Accorda ali vozio sam Rav-a i Land Cruisera. Mislim da su Toyote Honde i Mazde s obzirom na uloženo dobiveno najbolji odabir.
Kikiiii, ovdje ti nitko od "stalnih clanova" ne vozi Yarisa D4D - Fresh ima 1,0, a Sepra 1,3 vvt-i.
Probaj informacije potraziti na :URL=http://www.toyota.amadej.si/forum_hr/Blah.pl?:Toyota forumu:/URL: ... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Evo moram je pohvalit!!
Naime iso sam na odmor sa Toyotom Alvensis 1,8 (ovom novom).2400 km,polovicu od toga sam ja vozio tako da sam prilicno dobro upoznao auto.
Na prvi pogled mi je to cak bio ruzan auto,ali sad mi je ok.
Interijer:Ima i stosnijih,ali ovaj je jako funkcionalan i ono sto me iznenadilo je kvaliteta obrade.Sve je tak fino napravljeno i na oko i na dodir,nista se necuje cak i po totalno raskopanim cestama.Pozicija za volanom je skolska,ne sjedim onak dobro kao u Mini-u ili Rx8 ali moze proc.
Udobnost je vrhunska,auto je stvarno mekan ali ne premekan i fino klizi,uz to izolacija od buke je na jako visokom nivou,mislim da se u tisem autu jos nisam vozio.
Voznja:Auto je jednostavan za vozit,iako sam ja nakon rute Verona-Venezia-Trst-Rijeka-Karlobag-Zadar,koju sam odvozio u komadu,ak ne racunamo tankanje,bio totalno mrtav.Salta se jako fino,ali volan je los.Nema nikakav feedback.Lezanje:Naravno autobahn mu najbolje pase,sto ne zanci da se nemoze vozit i po zavojima.Nije da se hvalim ali od Rijeke do Karlobaga sam bio brzi nego drustvo na cesti,sa 4 odrasle osobe u autu,i zatrpani prtljagom ko zadnji cigani,dakle moze se i kroz zavoje pristojno vozit,ali nikako na noz jel se auto naginje puno previse.Kocnice su prosjek,meni bi osobno malo tvrda pedala bolje odgovarala.Motor:Limuzinskih je karakteristika,vuce od podruma do visoke turaze poprilicno linearno.Snage ima dovoljno da gura taj auto,ja sam se ufo preticat,tako natrpan do bola sa ukljucenom klimom,a nije nam trosio vise od 8L tak da je to ok.
Kad uzmes jos u obzir,da ima 5 zvjezdica na Ncap testu,ovo postaje jako dobra ponuda za nekoga ko treba kvalitetan,udoban,prostran,siguran i za put nimalo spor auto. :)
ajmo se sad vratiti na da li je alfa sportska marka.
ja sam isto vozio avensisa sa d4d motorom i imam iste primjedbe kao i ti.
volan je prekatastrofalan. više je kao kormilo. usmjeriš auto pa ćeš valjda pogoditi cestu.
ležanje također kao na brodu. poniranje nosa, ljuljanje i rolanje guzice.
za unutrašnjost se slažem da je jako uredno osim displaya putnog kompa koji mi je u stilu citizen 1988 godina.
motor tromilica.
Pa ako usporedjujes Avensisa i 166, onda je Alfa definitivno sportskija marka. Mozemo tako izvlaciti primjere do u nedogled s jako razlicitim rezultatima... :smile07:
Kritika volana ne zasluzuje komentar... :smile18: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
ja sam se samo malo više pjesnički izrazio od cezya.
Piq. Znamo da Alfa ide bolje,ali izmedu nas,ja mislim da tu rutu ne bih nista brze odvozio sa 156 nego sto jesam sa Alvensis.Jos mi u Alfu nebi stale sve stvari,pa si ti sad racunaj kaj ti je vaznije.
I malo si se prevec pjesnicki izrazio,posro si ju ko da je Moskvic!! :)) :))
Cezy - Avensis je radjen da sluzi necemu, a... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Dom Dom unlog.
29-07-2004, 10:59
mc , čemu služi Avensis????
Da plaši malu djecu po cesti :smile25:
:smile25: :smile25: :smile25:
Zato ih i ima ko kenje po cestama...<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
A cemu sluzi 166?<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
komandante
29-07-2004, 11:12
isto cemu i thesis(prvo sam napisao kappa,eto kolko me se dojmio)...nicemu!!!
zato ih nisam nikad ni vidio na cesti :)) :)) :)) <br><hr><font face="Times New Roman" size="+1"></font>
I ja kazem. Steta... :smile10: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Dom Dom unlog.
29-07-2004, 11:17
rale , pa uopće me ne čudi da nisi 166 vidio tamo kod kosookih.Kaj su oni uopće vidli kak to izgleda??
Dom Dom unlog.
29-07-2004, 11:19
mc , aj mi reci da je Avensis ljepša od 166 i mogu se otić napiti u prvu birtiju :smile25:
Nije ljepsa, ali je konceptualno pogodjen auto... :)
Eto, nemas razloga za opijanje... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
komandante
29-07-2004, 11:23
dom,zaluta im tu i tam koja 147-ica i 156-ica
sve su 2.0 ss
za 166 je naravno zajebancija....mada ih ni u zg ne vidam prevec,al ja nisam neko mjerilo<br><hr><font face="Times New Roman" size="+1"></font>
Ma i ovdje ih ima u tragovima... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
komandante
29-07-2004, 11:25
a thesis je holivudski trik!
nis ja njima ne vjerujem...tvrde da su ga vidli,da imaju dokaze da postoji,al niko iz moje neposredne blizine to nemre potvrdit
x files - in a search of never seen thesis :smile06: <br><hr><font face="Times New Roman" size="+1"></font>
konceptualno pogodjen auto...
molim?!?!?!
onda je vw t5 bus konceptulano 3 puta pogođeniji auto!
mjesta više, a u vožnji male razlike.
Da se ne ubijam od pisanja, pogledaj koliko tih automobila ima po cesti i to ti je najbolji dokaz da je auto pogodjen. To kaj ti to ne mozes razumjeti, to je vise tvoj problem... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
ti najbolji dokazi su prerelativna stvar.
knceptualno je i 156ica super pogođeni auto jer je praktički 6 godina gotovo nepromjenjena na tržištu.
ja sam dao komentar o avensisu, a ti mi počinješ generalizirati sa "koliko ih ima na cesti"
dam se kladiti da u hrvatskoj ima više registriranih 156ica nego avensisa.
Ako netko prima takvu okladu, reci da se i ja odem kladiti na 156.
Ja sam rekao ne znam cemu sluzi 166, a ne 156.<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
za 166 ćeš morati pitati giru.
u klasu idu 156 i avensis.
Dom Dom unlog.
29-07-2004, 12:41
I ja se dam kladit u kaj hočeš da ima 156 više nego bilo kojih Toyota!!!
Moguce. Od kad se 156 za sicu uvoze izvana ima ih ko pljeve tu kod nas... :)
Ja ti 156 zbog raskosne ponude prostora vise dozivljavam kao kompakta u limuzinskoj izvedbi, tako da mi ga je glupo uopce usporedjivati sa srednjom klasom ostalih proizvodjaca. Moja greska, ali si ne mogu pomoci... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Mc nemoj se zamarat! Nek psi samo laju a Toyota prodaje. :)
Ajd neda mi vrag mira pa cu napravit "nepostenu usporedbu" 156 vs. Alvensis
Design: O ukusima se ne raspravlja ali mislim da ce vecina sa pravom biti na Alfinoj strani.Inace Alvensis nije uopce tako ruzan auto,nije ono nes specialno,ali hebem mu misa nije ni gadna.
Voznja: Sta se Alfe tice kolega Interceptor preuzmite.
Sto se Toyote tice. Autoput tempo 150kmh,bez ikakvog stresa,tiha,udobna i imas onaj feeling sigurnosti.Na zavojitim cestama,bez ikakvih problema ces vozit tempo 80-90-100kmh sto je i vise nego pristojna brzina,pogoto kad vidis kako se neka "telad" u bogom danim E36-ticama vozi.I to sigurno i uvjerljivo bez nekih hara kiri poteza.Taj volan bi stvarno mogao biti direktniji,ali definitivno nije tako strasno kao sto Piq. kaze.
Iako 156 nisam vozio,mislim da je Alfa veci gust za vozit,ali stvarno ne vidim u uvjetima kakve imamo na cestama di bi Alfa mogla biti brza.
Interijer: Toyota je kvalitetnije sastavljena,to se vidi i kad su oba auta nova.A vjerujem da ce ta razlika kad oba "vozila" budu 5 godina stara biti drasticno veca.Prostranost i udobnost je debelo na strani toyote.Isto tako i gepek.
A to nije mala stvar.Aj si zamisli kupis Alfu za 23000 ojra sto je jako puno novaca,i onda hoces ici sa Curom,friendom i njegovom curom na odmor,a u autu za koji si iskesirao jako puno love sjedis na knap i pola stvari koje si zelio ponjeti si morao ostaviti doma.Tesko mi je povjerovat da bi mi u toj situaciji super zvuk i mracno direktan volan popravili raspolozenje.
Image:Alvensis ima 5 zvjezdica na NCAP testu,i to je za pohvalu.Znam da cete sada reci da te zvjezdice nisu vazne,ali da mozete birati trenutak prije frontalnog sudara sa recimo Genserom,u kojem autu cete sjedit 156 ili Alvensis,sta bi uzeli??? Ja znam sta bi ja,a i svako drugi ko ima i malo mozga,pogotovo jos ako je sa tobom u autu netko koga volis.Osim toga Toyota je po svim statistikama kvalitete i pouzdanosti vec 20 godina broj 1. Netreba to uzeti zdravo za gotovo,ali to sigurno nije slucajno tako.Prodaja i gubitak na cijeni,opet na strani toyote.
Potrosnja i ovako i onako uzasno skupog benzina,koji ce biti jos i skuplji jel tu kraja nema,OPET na strani toyote.
Mislim ja Alfu najvise volim,i oni su stvarno napredovali i rade super aute,i uvijek cu alfu voljeti a nadam se i voziti,ali mislim da sam prikazao koji je auto ozbiljniji i na kraju krajeva ako ne vozite trke u svim segmentima bolji.
:) :)
ali stvarno ne vidim u uvjetima kakve imamo na cestama di bi Alfa mogla biti brza.
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????
Cezy, mislim da je ovo jako postena usporedba i procjena - sc na lijepom postu.
Nezahvalno je jedino reci koji je bolji jer su oni ipak po svemu razlicita klasa vozila... :smile13: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
nekad su se ljudi potrpavali u fićeke i preživjeli, a sada je 156 dramatično mala.
u unutrašnjosti ima sasvim dovoljno mjesta za prosječne osobe (piquet i mc), a prtljažniku je najveći problem mali utovarni otvor.
u avensisov prtljažnik sigurno stane više stvari, ali koliko puta u godini će to biti presudno?
Ficerati nije kostao 50 hiljki omiljenih nam bivsih DEM-a.Koliko je puta u godini potrebno imati veliki gepek ovisi o puno faktora,a hebem ti i <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=auto&v=52&src=zon">auto</a> i godisnji odmor ak moram uvijek biiti u istim kupacima ko zadnji klosar,jel hebat ga vazno da dvostruka poprecna ramena imaju dovoljno placa cije kvalitete ces moc iskoristit koliko cesto u jednoj godini?????<br><hr><font face="Impact">Racing is life...
... anything that happens before or after is just waiting.
</font>
Ma sve ok piquet, ali moras priznati da po ponudi prostora 156 ipak vise naginje kompaktu nego srednjoj klasi - nije to to. Ne kazem da 156 ne moze biti obiteljski auto za duza putovanja, ali ipak postoji razlika u udobnosti koja nekima znaci vise nego neke druge stvari. Zato sam i rekao da su ta dva auta za sasvim razlicite namjene. Ja bi osobno vise volio imati 156 nego Avensisa jer mi ne treba prostranost Avensisa, ali da mi treba, o 156-ici ne bi ni razmisljao. <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Povlacim zadnju recenicu. Da mi treba veci auto, gledao bi Accorda, pa bi imao i prostrani i "sportski" auto... ;) :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
uvijek ćeš ih moći koristiti, tj. svaki put kad se voziš.
što se tiče zvjezdica to me ni najmanje ne interesira. koliko je važna pasivna toliko je važna i aktivna.
na priključnoj cesti u dugom lijevom zavoju na 120 km/h mi je lik sa terencem uletio u škare pretičući šleper. odmah je bila kočnica i guza bježi ali ju ja + vdc odmah lovimo.
da sam bio u avensisu bez vdca mislim da bi mi sigurnost bila puno ugroženija.
Da si bio sa bilo kojim autom bez vdc-a, bilo bi ti skakljivo.
What's the point? :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
BTW, nove Corolle ce imati taj ESP (ili kak se vec to kod njih zove) u seriji, a pretpostavljam da ce se to prosiriti i na modele vise klase... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
isti point kao i kod prostora.
koliko je avensis veći toliko (i više) alfa bolje leži i ima bolji upravljač.
Ne kuzim ti ja tvoj point. Da si napisao da te spasio samo ovjes, onda bi kuzio, ali ti si napisao kako si ti sa 147 s vdc-om prosao bolje nego sto bi prosao s Avensisom bez vdc-a!?!<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
1. spasio me je ovjes. uključene vdca je samo naglasak da je bila granična situacija jer on dozvoljava d ase auto zanese prije uključivanja.
2. sa ili bez vdca je naglasak na aktivnu i pasivnu sigurnost
Desilo nam se i to.Pri nekih 160kmh u Italiji je sleper odjednom dosao u trecu traku.Auto se levo-desno nije niti pomakao jedino kaj se straznji kraj bio skroz u zraku. :smile18:
nije vam se to desilo.
vama se desilo na ravnom, a meni u zavoju.
E, a ja sam jednom odvozio Zagreb-Bjelolasica po snijegu s Lagunom Grandtour V6 i upozorenje od ESP-a je bilo vise bio upaljeno nego ugaseno. Da sam to isto odvozio s Alfom 147 bez vdc-a bio bi 100 puta u grabi.
Eto ti podjednako besmislena usporedba... :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Ma neeeee. Reno nema tako dobar Esp ko Alfa pa se pali za svako malo. ;)
A ja mislio da to ima veze sa snijegom na zavojitoj cesti - jesam glup... :o :smile25: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
bio bi 100 puta u grabi.
pa nisi valjda toliko loš vozač?!?!?
Zar si ti toliko los vozac da "onu" situaciju ne bi prezivio bez vdc-a?!?!?!?!?!? :smile16: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
gdje sam ja rekao da ne bi?
hoće li nam konačno još netko pomoći ili samo mc i ja moramo održavati forum na životu? :smile11:
"na priključnoj cesti u dugom lijevom zavoju na 120 km/h mi je lik sa terencem uletio u škare pretičući šleper. odmah je bila kočnica i guza bježi ali ju ja + vdc odmah lovimo.
da sam bio u avensisu bez vdca mislim da bi mi sigurnost bila puno ugroženija."
Cini mi se da si htio napisati da bi bio u opasnosti da ti nije bilo spomenutog vdc-a... :smile15: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Mogli bi otvoriti neku temu u stilu: "Da li je sportskiji BMW ili Honda?" - mislim da to jos nije bilo... :smile25: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
ne nego je to bio komentar na aktivnu i pasivnu sigurnost.
znači avensis ima zvjezdice (pasivnu sigurnost), a alfa nema zvjezdice ali ima aktivnu sigurnost.
ne možeš to uspoređivati. pa to su zadnji protiv prednjeg pogona.
golf 2.0 TDI
29-07-2004, 14:48
gdje honda uvjerljivo pobjeđuje<br><hr><font size="+1">Iz ljubavi prema automobilu!</font>
Ima navodno (prica se) i ESP za Avensisa s kojim si sasvim dovoljno "aktivno siguran". Cuo sam jos da to imaju i u Renaultu, Fiatu, Citroenu, Peugeotu, Hondi, Audiu, VW-u, Mercedesu, BMW-u itd... :o :smile06: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
drugmirko
29-07-2004, 18:39
meni je ta kutija prilićno ružna pa mislim, da bi kutijicu mogla natjerat, da promjeni nick :smile06: . inaće, to je Toyotina verzija Pugeca 1007:
http://www.autoweek.nl/images/480/6198.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/6202.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/6204.jpg
drugmirko
29-07-2004, 18:42
za sad ne planiraju prodaju u europi, što mi je čudno, jer bi se mogla proizvodit u Slovačkoj.
http://www.toyota.co.jp/Showroom/All_toyota_lineup/porte/exterior/images/ex02_vga.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/6203.jpg
drugmirko
29-07-2004, 18:43
... :smile10: :smile10: , ili su tamo napravili tvornicu samo za 107 i C1?
...yeap mirkec, na dobrom si putu, Toyota je u zadnje vrijeme toliko love uložila u razvoj tkzv: "europskih auteka" da se ne bih čudio da uskoro vidimo na sceni neki mješanac Yaris+107, naravno sukladan dalekoistočnom načinu pogleda na design.... :))
drugmirko
29-07-2004, 19:16
ne, ne, ozbiljno. to je kao autek napravljen na zajednićkoj osnovi s PSA. koliko sam mogao shvatit sa nizozemskog...
...aha, to je nizozemski autoweek, a jesi vidio ovog C2 na suzukijevski način... :))
http://www.autoweek.nl/images/480/6215.jpg
drugmirko
29-07-2004, 20:16
oh, da! zavidno i prgavo. ak se za C2 može reć, da je... uh, koja je prava rijeć za englesko "brat"... dakle ak je C2 "brat", ovo je pravi "litle houligan" :smile20: :smile25: :smile25: <br><hr>
Ovaj Suzuki mi je :smile20:
Suzuki je do yaycheka... :smile20: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
i mogao bi biti osnova za suzukijev ulazak u wrc.
E rizasti,ja vam moram dizat temu!! :))
http://www.f1total.com/bilder/2004/pr/toycitygp/012.jpg
E, da GT-jka...Bondovska... :smile20:
Cezy, puno smo po servisima... :smile17: pa se ne stižemo javljati... :smile18:
Ona Toyotica gore mi je sasvim slatka, samo da tu stepenicu malo ispeglaju... :)) To mi ne izgleda kao dovršen projekt dok se 1007, nažalost više neće mijenjati, dizajn je zabetorniran... :(
Eto, da podnesem izvjesce s g.o. - Toyotica je stoicki odradila 2200 km i ucinila da napravim jos jedan korak od vlasnika Toyote do fan-a Toyote. Nadam se da ce sreca potrajati.
Osim toga, nasa draga Pole i njen zakoniti su mi obukli volan u crnu kozu, te im se ovom prilikom jos jednom zahvaljujem na izvrsnom poslu i ispricavam na bolnim jagodicama. Fotic mi je ostao na moru, ali cim se vrati - slikam i stavljam na forum.
Da sve ne bi bilo previse idilicno - zadnji dan me kvrcnuo tip u Zadru, ali na srecu, s jedva vidljivim posljedicama - ××××ga... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
mc,
kaj si prčkao po volanu?...e, sad si izgubio garanciju i može ti se dogoditi svašta... :smile12: :))
P.S., mc, ajde ispričaj finim ljudima koga si sve oprao na putu s mora i na more... :)) :)) :))
Dr. Strangelove
23-08-2004, 12:05
mc, jel bed skidat taj volan? Kaj to ima jedan šaraf i vjerojatno konektor za airbag? Morat ću i ja uskoro na promjenu kože na volanu...
Volan se nije skidao - sve se da napraviti bez ikakvog rastavljanja auta. Jedino se Pole zafrknula s nekom zilavom kozom koja se nije dala normalno sivati pa su se patili dobrih 6 sati dok nisu sve zasili. :smile12: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Mytbyte, mislis na GTV-jku? Feeling je bio izvrstan... :smile24:
Kad sam se vracao s mora, vidim u retrovizoru kako mi se velikom brzinom priblizava nesto nisko crveno i vec kad sam pomislio da me stigla osveta, tip me pretekne i skuzim da nije Alfa nego RX-8. Odmah mi je bilo lakse. To je ipak pila... :smile25: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Dom Dom unlog.
23-08-2004, 12:57
Je pila za drva pilit. :smile25: :smile25: :smile25:
Pozdrav Toyota fanovima od Alfističkih postrojbi.
BTW , kupite si novi Auto+ , vidim da vas Darin Janković obožava. :)
Rado bi ja drva pilil na takvoj pili... :smile15: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Dom Dom unlog.
23-08-2004, 13:01
Imam ti ja doma pilu za drva pilit.Mogu ti posuditi, isti zvuk imaju :smile25: :smile25:
Pjeval bi ti drugu pjesmicu da ti je jedna takva pila u garazi... ;) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Dom Dom unlog.
23-08-2004, 13:27
Bi , pjesma bi išla ovak: Hajho hajho ulje točim ja ,svakih jedan rezervar , hajho , hajho. Ha dobro?
Ma da - smece od auta... :smile18: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Dom Dom unlog.
23-08-2004, 14:03
mc , pa malo zajebancije ne škodi.Pa rekao si da je dosadno na Forumu. ;)
Istina - cak ni provokacije ne nailaze na plodno tlo... :smile07: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
hmm, ta pjesmica bi se trebala i na mene odnositi... :( mc zna all about it... ;)
baš sam pred neki dan stao kraj jedne crvene RX-8, čekamo na semaforu i baš sam se napalio da ću čuti zvuk kad se meni upali zeleno i moram krenuti, a tip ostao stajati u koloni...ništa od mlinca zasada :smile17: :smile16: <br><hr><font face="Impact" color="red">NE ubija brzina, već nepredviđeno zaustavljanje!!!</font>
Neces vjerovati, ali sam istu pricu nedavno cuo od dosta ljudi s foruma - mozda ne bi bilo lose prodiskutirati... :smile10: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
I ja sam čuo...trenutno je Toyota forum u "poslovima uzdržavanja" kako veli slovenski admin al čim se opet osovi na vlasite noge (umjesto da ga netko uzdržava), raportirat ću u potpunosti o situaciji koja je nastupila...imam neke nove infoe... :smile18: <br><hr><font face="Impact" color="red">NE ubija brzina, već nepredviđeno zaustavljanje!!!</font>
Evo jedan odličan video u kojem Corolla guta 402 m za 12.13s i pere ostale pile(tip kaže da je jednom postigao vrijeme 10.9 sec pri 132 mph...video je "težak" preko 60 MB i treba instalirati Xvid ali isplati se, vjerujte me...i DB7 je morao pokleknuti... :)) :)) :))
:URL=http://www.spoonwizard.pwp.blueyonder.co.uk/MAX1_01_chp06.avi:Corolla takes on the world:/URL:<br><hr><font face="Impact" color="red">NE ubija brzina, već nepredviđeno zaustavljanje!!!</font>
Bas bi volio da mi netko objasni sljedece. Fiat stilo s 5 vrata ima specificiran prtljaznik 355-410 l (pomicna klupa), a moja Corolla 289 l. U petak sam zavirio u prtljaznik spomenutog Stila i sokirano ustanovio da nema sanse da u njegovih 355 l stane ono sto meni stane u mojih 289 L. Tko tu koga ××××? :o <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
E, da, mc...i ja sam već potezao to pitanje...mislim da je riječ o različitim standardima mjerenja...osim toga, to su mizerne razlike od kojih svi rade slona, važan je oblik gepeka, da je što pravilniji...možda (više manje pošteno) japanci ne uračunavaju razna udubljenja u litražu dok euroljani računaju (opet možda) i prostor za rezervni kotač ili čak do krova...naravno, spekuliram...svi testovi baziraju se na usporedbi litraže deklarirane od proizvođača...zahebi ti to nego lijepo uzmi nekoliko kofera i torbi pa ispitaj koliko stane stvarnih stvari, samo kaj je najlakše napisat recenziju tak da se cijeli dan nateravaš s autom kojeg si besplatno dobio od zastupnika i furaš frendove u njemu na sveopće veselje, a onda prepišeš podatke i pobereš lovu za recenziju...pazi: u usporedbi karavana od kojih jedan ima 500 a drugi 510 litara je tih 10 l presudno za pobjedu na usporednom testu jer ovaj, eto ima nazivno veći gepek... :smile09:
P.S. Zonta je umalo završio na 4. mjestu na Spa, bolje nego su DaMatta i Panis ikada stajali...i onda ode sve u dim... :(
Obje Toyote su na startu bile posljednje, a na kraju umalo 6 bodova... ;) <br><hr><font face="Impact" color="red">NE ubija brzina, već nepredviđeno zaustavljanje!!!</font>
yaris st
29-08-2004, 22:23
ala ludila pa vidin da ovdi ima judi koji znaju sta je auto. inace iman yarisa 1.0 zadnji prije redizajna i moran rec da je auto fenomenalno !!!pozdrav judi svaka cast
turbo-limac
29-08-2004, 22:41
vidim ja mc da si ti njuskao po stilu u svojstvu industrijskog spijuna.... nije te se dalo van.... :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06:
mozda su se talijani zeznuli kod mjerenja, pa kad su ulijevali tekucinu u gepek da izmjere zapreminu, umjesto litrenki jeftinog stolnog chiantija upotri××××se 0.75 butelje.... :smile06: :smile06: :smile06: :smile23:
Kod japanaca, kad naliju vodu u gepek radi mjerenja, on se skupi - kad je od papira...poznata stvar... :o :smile13:
http://mitglied.lycos.de/tbacid/ts/0409001.jpg
http://mitglied.lycos.de/tbacid/ts/05270002b.jpg
http://mitglied.lycos.de/tbacid/ts/05030014b.jpg
:smile20:
mytbyte , a zbilja si kmet!
Ono u pozadini na prvoj slici je neusporedivo prema toj usranoj Corolli!!!!
Definitivno, zato jedva čekam da mi dovezeš jednu pred vrata, Fu-karo!!! :smile09:
INTERCEPTOR
30-08-2004, 18:17
Kako vas nije sram natezati se koliko litara vam ima gepek :smile25:
Zar ste na to spali toyotisti :smile25:
:smile06: :smile06: :smile06: :smile06:
Da gepek od papira ali kvalitetnijeg papira i boljeg nego talijanski lim. :smile16: :smile16:
yaris st
30-08-2004, 23:24
ma toyota je zakon po kvaliteti i izgledu! :smile25: :smile23: :smile16: :)) :))
Interceptor, prtljaznik je isto dio auta koji nekima neki ××××× znaci... ;) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Tu se slažem budući da sam od onih kojima se kronično gadi voziti nešto na stražnjim sicevima. <br><hr><font color="red">Capo di cotlovina * * * * * * * * *</font>
Nasao sam slicne felge onim Arospeed koje su mi se jako svidjale:
TSW Volcano
http://212.67.202.146/~t5wwh33l5/images/tsw_wheels_large/volcano.jpg
A pazi u kojim dimenzijama se rade:
6.5x15" £87.94
7x17" £119.94
7.5x18" £159.94
8x19" £194.94
Kao da su se urotili proizvodjaci felgi protiv mene. psmtr :smile09: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Bmw Touring
31-08-2004, 11:41
frkni ti "sedamnajske" :))
E sad necu iz principa. :)) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Bmw Touring
31-08-2004, 11:46
al stvarno su prekrasne :smile15: :))
a nebi ih ni mogao stavit bez posebnog adaptera jer vidis da imaju pet rupa
Ove nisu lose:
http://www.ozracing.com/shared/car/racing/26_big.jpg<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Bmw Touring
31-08-2004, 14:05
jao kume :smile15:
:smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20:
Not bad, not bad at all.<br><hr><font color="red">Capo di cotlovina * * * * * * * * *</font>
na moru sam vidio corolu kao što je na prethodnoj strani sa tte spojlerom, zabijena na 205/40/17 i otraga dupla tte spulja.
lijepo izgleda.
Par slikica nove Rolle:
http://www.toyota.de/media/global/images/showroom/corolla_2004/cor_04_gal_03_800x600.jpg
http://www.toyota.de/media/global/images/showroom/corolla_2004/cor_04_gal_19_800x600.jpg
http://www.toyota.de/media/global/images/showroom/corolla_2004/cor_04_gal_20_800x600.jpg<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
http://www.toyota.de/media/global/images/showroom/corolla_2004/cor_04_gal_10_800x600.jpg
http://www.toyota.de/media/global/images/showroom/corolla_2004/cor_04_gal_06_800x600.jpg<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
vidio sam je u živo, škicnuo unutrašnjost kroz prozor...promijenili su materijal svih presvlaka...izgleda OK ali stara maska mi je agresivnija tj. moglo je bez letve u sredini... :smile09:
Apsolutno se slazem - ta letvica joj daje Hyundai look... :( <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Friska vijest! Read all about it:
...ostavio sam danas Corollu kod Bačića i dobio u zamjenu Yarisa 1.3...živahna mala zvjerka... ;) :))
...moraju mi sredit Rollu do subote jer idem u Monzu, mada već sad vidim da ću se nerado odvojit od tog Yarisa... :)) :)) :))
Dobro, jel znas o kakvom problemu se radi? Jesu ti sto rekli ili tek trebaju utvrditi o cemu se radi? :smile10: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Mehaničar je rekao da su vjerojatno karike jer je moja Rolla iz jedne od prvih serija kad su ugrađivali mekši materijal (kao što sam i pretpostavio)...kad otvori motor znat će da li još nešto treba mijenjati, nove karike će biti, dakle, od materijala koji je otporniji...oni se drže svoje priče, nema razloga da ne vjerujem jer bi onda sve Corolle prodane kod nas imale isti problem a to bi se fakat čulo...mehaničara inače znam otprije, dečko je OK i uvjerava me da će sve biti doboro, da se ne moram brinuti oko dugovječnosti motora zbog otvaranja etc...
P.S: ziher će se sad javit neki dilber da se naslađuje... ;)
Sad mi jos samo reci u koje godiste su ugradjivane te mekane karike? Ako ne znas, daj pitaj da znam da li da strahujem ili se mogu opustiti... :( <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
toliko o japancima i njihovoj famoznoj kvaliteti :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: , pa sto nisu odmah ugradili materijal koji valja :))
2001. mada sam je svoju kupio 2002...moram vidjet na staklima...ti ne moraš strahovati, tvoja je vjerojatno proizvedena 2004., ja sam bio među prvima koji su kupili Corollu kod nas...
GT...jer su se nadali da nema zemlje na svijetu s tako lošim gorivom... :))
P.S. brijem da mekše karike manje raubaju cilindar...<br><hr><font face="Impact" color="red">NE ubija brzina, već nepredviđeno zaustavljanje!!!</font>
Blazena trogodisnja garancija... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Hvala bogu da je naše gorivo tako užasno da je požderalo karike prije isteka garancije... ;) :smile25: :smile25: :smile25:
ja sam isto vozio avensisa sa d4d motorom i imam iste primjedbe kao i ti.
volan je prekatastrofalan. više je kao kormilo. usmjeriš auto pa ćeš valjda pogoditi cestu.
ležanje također kao na brodu. poniranje nosa, ljuljanje i rolanje guzice.
za unutrašnjost se slažem da je jako uredno osim displaya putnog kompa koji mi je u stilu citizen 1988 godina.
motor tromilica.
nakon još 300km još par utisaka.
sicevi su što se tiče udobnosti odlični, a držanje tijela u zavoju u skladu s namjenom vozila.
××××na stvar mi je samozatamnjujući retrovizor. mjenjač odličan. volan mi je pretanak (stvarno ne znam zašto to rade - kao i u 156ti). muzika je jako loša.
ipak upravljač i motor su mi definitivni minus.
Samozatamnjujući retrovizor ima moja 164. :)
Ovo kaj veliš o držanju ceste je i mene jako iznenadila tokom jednog sukoba s Avensisom negdje oko Slunja. Možda sam bio pod utjecajem lijekova, ali u par navrata mi se učinilo da diže stražnji nutarnji kotač u zavoju.<br><hr><font color="red">Capo di cotlovina * * * * * * * * *</font>
Cudan si ti covjek Piquet - taj D4D sa 116 ks svi hvale na veliko. Nitko osim tebe ga nije lose prokomentirao, a cak se i Suletu, kome se Toyota generalno gadi, svidio taj motor, mjenjac i rucna kocnica. Bit ce da si ti neki veliki strucnjak za aute... ;) <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Piquet: "muzika je jako loša."
Ma hajde, vjerojatno zato kaj se noga i harmonika ne čuju kilometar uokolo pa nemreš proć kroz selo a da to svi znaju...znam ja koja je brija, svi bi imali razglase u autima pa ako nema pet milijuna decibela nije dobar zvuk...jesus :smile09:
"ipak upravljač i motor su mi definitivni minus." - Aha, svaka limuzina mora imat upravljač i držat cestu ko F1?????? :(
Ajde reci što ti misliš kako se voziti dulje vrijeme u tvrdom autu kratkog međuosovinskog razmaka 150 kmh po autocesti??? Nije baš neka sreća...zašto onda misliš da ljudi koji kupuju avensisa i 164-ku imaju iste kriterije??? Toyota s Avensisom NEMA sportske pretenzije niti ima sportsku tradiciju u toj klasi, Alfa je ima otpočetka, kao i Honda...zašto misliš da bi se Avensis trebao tući s njima...to su auti za potpuno drugi soj kupaca...znam ja koji su tvoji dojmovi u odnosu na možda Alfu iz te klase pa uspoređuješ s time, ali nekome je vjerojatno taj upravljač ugodno precizan a ne postoji opasnost da se naglim pokretom volana ugrozi sigurnost...joj dosta mi je tog vašeg sporta općenito...ak hoću sport kupit ću si Lotus Elise a ne Alfu 164 ili Avensisa...
E digo mi se tlak i to ne samo od vremena... :smile19: <br><hr><font face="Impact" color="red">NE ubija brzina, već nepredviđeno zaustavljanje!!!</font>
Komentar serijske muzike u Avensisu, vlasnika jednog od najvecih distributera hi-fi i hi-end opreme u ovim krajevima je bio: "sasvim solidno, iznad mojih ocekivanja". Ocito nije konzultirao "strucnjaka" prije nego sto je to blebnuo... :smile07: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Ah da. I Suletu se svidjela... :smile25: <br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Bmw Touring
15-09-2004, 10:49
Unutrašnjost je izvedena prema očekivanjima; sve je na svom mjestu, pregledno, i naravno, kvalitetno. Vozačka pozicija za upravljačem može se podesiti zaista precizno, te se u kombinaciji sa udobnim sjedalima mogu prevaljivati i veće udaljenosti bez većih napora. Instrument ploča je jasna i pregledna, a njome dominiraju veliki instrumenti sa crvenim osvjetljenjem. Na središnjoj konzoli nalazi se putno računalo, ispod njega odličan audio sustav, te automatska klima sa velikim displejom. I stražnje klupe moraju pružaju dovoljno prostora i udobnosti, te se i krupniji putnici ne mogu požaliti na nedostatak komfora.
Testirana karavanska inačica nudi vrlo veliki prtljažni prostor, gdje će se naći dovoljno prostora za smještaj svih potrebnih stvari čak i za duža obiteljska putovanja.
Bmw Touring
15-09-2004, 10:49
Iako je dosta velik, upravljanje je izuzetno lagano. Precizan upravljač sa progresivnim pojačivačem te solidna vidljivost omogućuju da se njime upravlja kao da vozite «broj manji» auto. Ovjes je zaista udoban; čak i vožnja po zagrebačkim cestama nije traumatično iskustvo. Postignut je vrlo dobar kompromis između udobnosti i tvrdoće ovjesa, tako da se neravnine na cestama gotovo i ne osjete ali ipak nije toliko mekan kao npr. francuska vozila. Drugim riječima, udobnost da, naginjanje u zavojima – ne. Jedino je šteta da nije ugrađen parkirni senzor koji bi dobro došao obzirom na njegovu veličinu.
Bmw Touring
15-09-2004, 10:50
Testirani automobil pokreće izvrstan dvolitarski dizel D-4D snage 116 KS. Radi se o vrlo modernom 16 ventilskom common rail pogonskom agregatu sa varijabilnom turbinom i intercooler-om (hladnjak sabijenog zraka). Najveću snagu od već spomenutih 116 KS daje pri 3600 okretaja/minuti, dok će okretni moment od 280 Nm isporučiti već pri 2000 okretaja. Taj agregat omogućuje Avensisu postizanje najveće brzine od 195 km/h, te ubrzanje od 0-100 km/h za 11,4 s (tvornički podaci, koji su vrlo blizu sa našim iskustvima). Motor je dosta elastičan i dobro usklađen sa mjenjačem pa omogućuje vožnju bez puno «rada» na mjenjaču. Naravno, očekivanja treba uskladiti sa činjenicom da je automobil težak oko 1500 kg, pa ne treba očekivati pretjerana ubrzanja. Šećer na kraju – potrošnja. Deklarirana je prosječna potrošnja od 6 lit/100 km, što i nije bitno različito od naše izmjerene. U sedam dana našeg druženja, bez imalo nježnosti na papučici gasa Avensis je potrošio prosječno tek 7,5 lit/100 km, što smatramo izuzetno umjerenim.
Bmw Touring
15-09-2004, 10:50
TEST avensisa karavana na autoweb.hr
Uistinu grozan auto - nije mi jasno kako se netko uopce moze voziti u tome... :))
Tnx BMW.<br><hr><font face="Times New Roman" color="blue">Arrested for Driving While Blind</font>
Bmw Touring
15-09-2004, 10:56
no problemos!
mc a zamisli jos kad upalis muziku :smile25: :smile25:
Kad sam ja bio na testnoj vožnji Avrensisa (ja sam vozio, iza je bio neki srednjovječni bračni par) samo sam iz smjera stražnje klupe slušao uzdahe divljenja i gledao u retrovizoru ozarena lica...tada je naišao ležeći policajac i...nije se desilo ništa, a lica su i dalje bila ozarena a uzdasi glasniji... ;) :smile25:
P.S: po mom sudu, nisam bio baš nježan s autom pa me dečko iz Bačića na suvozačkom sjedalu malo primirivao...<br><hr><font face="Impact" color="red">NE ubija brzina, već nepredviđeno zaustavljanje!!!</font>
Pa koji ste vi kenjci, ne mogu vjerovat...
Stalno ××××te po drugim markama 8osobito FIAT i Alfa), ali kad se netko dirne u Toyotu, onda je to kraval.
Ajde redom; kako nekoga može oduševit dizel od 116 KS u autu klase Avensisa??? Mislim, molim lepo, ali to ne ide z mesta. OK, štedljiv je, možda i pristojan, ali daleko od toga da bi nekoga oduševio svojim performansama.
Nedalje, kad se spomene Alfa i njeno držanje ceste, onda je sad priča da svako kupuje kaj njemu paše i da onaj ko hoće sport tj. držanje ceste uzima Alfu, a onaj koji hoće udobnost i pouzdanos uzima Toyotu; da su to dva različita auta tralala... S druge strane, ne tako davno jedan je novopečeni Toyotist tvdio kako su priče o tome da Alfa u svakom modelu ima sporta zbog direktnog upravljača, držanja ceste, ovjesa, vozačkog okružja... samo priče i da to nema veze s istinom te kako se sigurno jedna 147-ica 1.6 ne ponaša ništa bolje od istovjetne Corolle i da je sve to o Cuore sportivu prodavanje muda pod bubrege.
Dajte se sad dogovorite koju tezu zastupate.
A vožnja sa 164 po autoputu ili nekoj drugoj cesti je sve samo ne neudobna.
Ja sam se vozil i iza i ispred Avensisa po zavojima i mogu reći da auto pliva.<br><hr><font color="red">Capo di cotlovina * * * * * * * * *</font>
Bmw Touring
15-09-2004, 11:27
Pa auto ubrza za 11.5 sekundi do stotke i uhvati skoro dve glave a sve to u potrosnju od 6 litara.
Ja neznam kako taj motor ne moze odusevit ;)
A ovo drugo da stalno ××××mo po Fiatu i Alfi ti ne stoji.
Mi se samo branimo :smile25:
jel tako mc?
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.