Pogledaj cijelu verziju : Najbolja sportska auta
reci mi, rekao si da ti je BMW najdraza marka, sta ti se toliko svidja kod BMW? :)
Mehanicar
10-03-2004, 22:58
aha slusa sam sebe :) , a mene kad mu dodje :smile06: , onda kad ga uvatim sarafati radi ko bubica ! :)
nema ti boljeg auta od fiata da se naucis svim mogucim "greskama" i "losim" ili super konstrukcijkim rjesenjima koja nisu napravljena kako treba do kraja, pa da onda ubuduce znas na sta trebas voditi racuna kad nesto konstruiras ! :)
Mehanicar
10-03-2004, 23:00
pa 6-ci su izmisljeni, mjenjaci jos bolji i sve je na mjestu, bas kako treba biti ( po mom ) a opet je sve tako jednostavno izvedeno !
sta ti se onda svidja kod Porschea, zasto ti je recimo bolji od Ferrarija? :smile07:
decki imam jedno pitanje. kako to da Subaru ima motor 2.5 sa 166ks ili 3.0 sa 245ks.
1. motor ima nekako malo ks u odnosu na konkurente
2. motor ima dosta ks ali slabo ubrzanje i to vriedi i za 1. motor a trose ko ludi
Mehanicar
10-03-2004, 23:20
Nisam imao prilike voziti niti jedan pa da dam svoje subjektivno misljenje, ali mi je po nekim rjesenjima bolji, kocnice su apsolutno bolje i sva vremena testiranja isto tako pokazuju, pa je to sve misljenje procitao-vidio na slici ( mada nije da ja tome ne vjerujem, ipak to rade ljudi s puno znanja i iskustva ), a kad probam mozda donesem drugaciji stav, mada bi apsolutno prije vozio neku Modenu nego GT3 da mogu birati - sto je cisti paradoks, ali i to je ljudski !!! ( to ti je kao ovo s fiatima ) :)
meni kod BMW-a nije jasna jedna stvar. npr.(ima toga jos)klima uredjaj kosta kao da je od zlata. netko ce reci -kvaliteta, u sto cisto sumnjam, jer ti opel nudi isti takav za duplo manje. netko kaze da je to zbog skupe radne snage onda bi japanci trebali imati najskuplje.
kod tih japanaca je sve kontradiktorno- najveci standard i najvise placaju radnu snagu(dobrovoljno), najkvalitetniji,najbolji motori i najjeftiniji
i npr. mazda i ford naprave zajedno motor. mazdin se ne kvari, a fordov se kvari i jos k tome mazda je jeftinija. gdje ode taj novac u razlici u kvaliteti kod Forda
po meni bi Ferrari MORAO imati bolja vremena od Porschea i ja bi radije vozio Modenu
Mehanicar
10-03-2004, 23:28
pa jel ti nebi neto prodavao za 100kn a ne za 50 ako mozes i ako se kupuje ?
ta cjena dodatne opreme je totalno neopravdana a sta ces kad mogu !
a japanci najskuplja radna snaga a auti najjeftiniji pa kad im je tehnologija toliko razvijena da je jeftinije kupiti ili konstruirati stroj za jednu ili vise operacija koji kosta kao xy radnih ljudskih sati a on godisnje napravi posla 100 i pitaj boga koliko puta vise i tako godinu i godinu za redom !
i naravno da je motor onda donekle jeftin, apsolutno je najskuplja radna snaga i rucni rad ali da je najbolje - zavisi kako za sta i onda tu dolazi problem gresaka pa imas povlacenje citavih serija i tako dalje ......
mara, pa to je logika, kod BMW se placa i za brand-ime, jest kvalitetan, ali je i skup, mozda i previse skup, isto vrijedi i za Audija i Mercedesa.
mara, pusti ta vremena na stazi, ko to gleda, to nije vazno, Porsche ima svoje vrline, a Ferrari svoje, sve zavisi ko sta voli, to je stvar ukusa. Sto se tice tih testova tu nesto stvarno nije u redu, dosta mjerenja i podataka nisu tacni, kao naprimjer ubrzanja : za Lotus Exige( model 2001 sa 179 KS ) pise kako ubrzava 0-200km za 29 sec :smile12: , a njegovo ubrzanje 0-160km je 13 sec, znaci po njihovom mjerenju treba mu 16 sec od 160 do 200 :smile12: , nema logike, a mogu ti dati takvih 100 primjera. Ti podaci su na track-challenge.com
I ja bi vozio i Modenu i 911 itd............, ali da bi ih kupio, to ne :)) , ali jednog Lotusa :smile20: bi kupio, i jos jednu brzu Alfu ili Hondu za svakodnevnu upotrebu :)) , :))
Mehanicar
10-03-2004, 23:56
Nsx - sta ti vozis ?
http://www.autoweek.nl/images/480/4520.jpg
8C Competizione dolazi 100%, krajem ove godine :smile20: :smile20: :smile20:
http://www.autoweek.nl/images/480/4521.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/4522.jpg
Ova Alfa mi je draza od svakog Porschea ili Ferrarija :smile20: :smile20: :smile20:
http://www.autoweek.nl/images/480/4519.jpg
Bas mi je drago sto ce proizvodit 8C :smile20:
:smile20: <br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * *</font>
OS FIAT>>>
11-03-2004, 16:21
Mehanicar rece:.... "u strojarstvu je sve relativno u nekim granicama, ali se traze strucna i dobra rjesenja, a fiat bi tu mogao puno poraditi !"
Mislim da ti ova recenica nema smisla, pogotovo sto znam da ti je strojarstvo prakticki struka i sto si upoznat sa FIAT-ovim doprinosom u gradnji i razvoju Diesel motora.Mislim da vec i ptice na grani znaju da se sve pocelo mjenjati 87-88 dolaskom Crome sa TDI motorom.Deset godina kasnije opet rade revoluciju i u Alfi 156 predstavljaju JTD.Nedavno je u Pandi predstavljen najmanji Common Rail motor na svijetu kojeg su mnogi strucnjaci u svijetu proglasili draguljem strojogradnje.Mislim da svi proizvodjaci daju neki doprinos, a da FIAT nista manje ne doprinosi tome od drugih.
Ispravak netocnog navoda.Smart cdi,ima najmanji commen rail diesel motor.Panda ima najmanji JTD sa 4v glavom. :)
OS FIAT>>>
11-03-2004, 16:28
Onda su svi svjetski casopisi grijesili skupa samnom ili je taj motor nastao tek poslije Fiatovog.
Zahebali su se malo!!!
Isto tako se pisalo da je gtv 3.2 v6 najbrza seriska alfa svih vremena. ;)
OS FIAT>>>
11-03-2004, 16:36
Ok,necu nista tvrditi za sto nisam siguran.
Mehanicar
11-03-2004, 16:44
OS pa zato sam i napisao -nema ti boljeg auta od fiata da se naucis svim mogucim "greskama" i "losim" ili super konstrukcijkim rjesenjima koja nisu napravljena kako treba do kraja-
tu je sve receno, naravno da talijani imaju super ideje i dobra rjesenja, samo to treba tehnoloski napraviti da bude pouzdano, trajno i funkcionalno, a tu imaju na cemu poraditi, na to sam ja mislio !
"lako" ti je nesto konstruirati sto je tehnoloski neizvedivo a to se dosta cesto dogadja, tako da taj proces zahtjeva punooo znanja od materijala, cvrstoce do tehnologije koju posjedujes, a onda opet dolaze u pitanje subjektivne greske radnika .....
a da je sve relativno JE-zavisi s kojeg stajalista sve gledas - to je cisti paradoks u strojarstvu gdje bi sve trebalo biti tocno ali je opet u nekim granicama od-do i sve sreca sve dobro funkcionira
OS FIAT>>>
11-03-2004, 16:51
Za Mercedes se komotno moze reci da ima vise potencijala od jednog Fiata pa se i njima dogadjeju lapsusi sa novim tehnologijama.Po tvojoj logici mozes onda promatrajuci i nekog Mercedesa puno nauciti na greskama i losim i super konstrukcijskim rjesenjima.Punto je od novotarija predstavio Dual Drive servo volan nakon kojeg kada sjednes u neki drugi auto imas osjecaj da vozis Zetora.To je dobro rjesenje i radi bez greske, a nisam ni cuo da taj sistem pravi nekome probleme.Ja sa svojim Puntom nisam imao niti jedan jedini i najmanji problem sa bilo kojim dijelom osim nekih potrosnih dijelova.<br><hr><font color="blue">www.puntopower.com</font>
Mehanicar
11-03-2004, 17:05
i to za mercedes je jako upitno, svi novi motori ti se baziraju na dosta cisom gorivu, prvenstveno na sumpor kojeg kod nas ima i do 4x vise od dozvoljenog i nije onda ni cudo sto elektronika divlja, ali opet kako se to drugima ne dogadja pa nitko ne opravdava mercedes i uci se na bilo cijim greskama i traze bolja rjesenja ! :)
novi auti apsolutno da napreduju i to jako i naravno da imaju sve manje i manje gresaka, a kako je proizvodnja jako masovna i automatizirana, kad nastanu greske onda je veliki problem i povlacenje citavih serija, ali ako je sve u redu onda su svi jako podjednako kvalitetno napravljani i nema vise razlika kao prije !
komplicirano je to jako i moras puno stvari predvidjeti prije proizvodnje da bi bio uspjesan inace....
a sva nova rjesenja su ti tako jednostavna i puno prije otkrivena nego sto izadju u masovnu proizvodnju zbog pitanja pouzdanosti i politika firmi (npr. prva pumpe-duse brizgaljka ti je izmisljena jos 78-79 a pogledaj da je tek nakon 20 godina usla u serijsku proizvodnju )
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2004/50.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2004/51.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2004/49.jpg
INTERCEPTOR
11-03-2004, 20:04
JUČER VIDIO I ČUO MERCEDES SL PAGODE :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20:
Meni najdraži mercedes svih vremena.
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2004/55.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2004/56.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2004/78.jpg
:smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20:
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2004/8.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2004/61.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2004/39.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2004/30.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2004/32.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/honda081003/1.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/honda081003/4.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/lamborghini280303/1.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/mercedes100703/5.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/mg251002/8.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/mg251002/7.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/porsche260303/1.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/porsche260303/4.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/porsche260303/5.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/porsche051103/1.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/porsche051103/18.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/porsche051103/20.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/porsche051103/9.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/porsche051103/19.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salonbru2004/120.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salonbru2004/25.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salonbru2004/28.jpg
:smile20: :smile20: :smile20:
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salonbru2004/26.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salonbru2004/29.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salonbru2004/34.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salonfra2003/21.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salonfra2003/27.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salonfra2003/38.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2003/1.jpg
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2003/2.jpg
:smile20: :smile20: :smile20:
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2002/ferrari1.jpg
:smile20: :smile20: :smile20:
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2002/lotus1.jpg
:smile20:
Dosta vise slika, :)) , da cujem, kakve su? :)) :smile07:
:smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20:
sta mislite da napravimo listu ""10 najboljih sportasa ikad"". :smile07: :)
hajde ljubitelji, da cujem, sta ste se usutili? :))
Kako je ××××ing prekrasna ova beba na alfi gt,Odmah bi je ozenio!!! :) :) :smile20: :))
drugmirko
12-03-2004, 18:45
švedsk pila. Koenigsegg ili nešto takvo:
http://picserver.org/view_image.php/W998279YNIM6
http://picserver.org/view_image.php/3XY81LYQUCTL
http://www.supercars.de/data/ferrari/2000360%20modena/480/014.jpg
neki dan vidio crvenu Modenu :smile20: :smile20: :smile20: , auto je legenda :))
Mehanicar
12-03-2004, 23:12
vidio je ja danas tip ide sa savskog mosta u savsku ali ni da stisne gas ( sve nekako do cca.3000 okr. ) ugusi auto covjek, steta, a taj zvuk se moze slusati cjeli dan ! :)
ne mogu se nadivit 8C- tako jednostavne linije a tako lijepo- bravo
u Quattroperte sam se definitivno zaljubio! najljepsi auto ikada napravljen u luksuznoj klasi
Mehanicar, malo si mi kontradiktoran. nekako kao da popljujes a onda popravljas.
Mehanicar
13-03-2004, 00:02
ne popravljam, ja odvajam ono sto bi vozio na stazi i ono sto je realno i ono sto je moje subjekivno misljenje koje ne mora biti bas naj-naj imam i ja neke osjecaje i nesto mi se vise svidja od drugoga pa makar to bilo i losije ! :)
al da bi Carreru GT puno radje od Enza to obvezatno, i tako sam anpisao da kad bih mogao voziti auto koji hocu da bi to bio F40 mada ga apsolutno ne smaram najboljim, ali ima svoje cari :)
http://www.supercars.de/data/ferrari/2002enzo%20ferrari/480/117.jpg
kakva Carrera GT, ja bi ovo :smile20: :))
Pocket Rocket
13-03-2004, 09:21
F-40 je najveći kralj svih vremena.
http://www.auto55.be/content/fotospecials/salongen2004/55.jpg
Sutra kad bi imao love da kupim bilo koje auto, kupio bi ovo, Lotus Exige model 2004, i ne treba mi ni Porsche ni Ferrari. :smile07: A pored Lotusa bi kupio jednu Alfu :))
INTERCEPTOR
14-03-2004, 19:34
A zašto ne bi kupio elise i stavio alfin V6, TAKO I TAKO MOTORI U ELISEU SAMI PO SEBI SU BANANA OSIM TOYOTINOG.
Interceptor, ne ide V6 u Elise, Elise i Exige su najbolji sa motorom od 4 cilindra(laksi su), a pogotovo ovaj novi Toyotin, ali i Roverovi motori nisu losi, sta ima fali, Elise i Exige su vrhunci :smile20: , a novi model M250, koji dolazi ove godine imat ce navodno V6 motor. Ja bi kupio Exige sa toyotinim 1.8 i pored tog auta naprimjer jednu Alfu 156 sa V6 motorom :)) :))
Jedan od najboljih u svakom a pogotovo u sportskom pogledi je Kadett GSI!
:smile13:
ja sam negdje blizu Bianchinijeve vidio lotus Elise. auto je full nizak, ne znam kako uopce sjesti dolje. nema nista unutra ali mislim da unutra nije moguce niti sjesti nekome jacem i visem, npr. Rossonero ti nema sanse da stanes unutra, ja sam mrsav ali visok pa nisam siguran da bih stao
mara, elise nije za razmazene bogatase, nego za ljude koji traze cistokrvnog sportasa bez ×××××rija, samo za uzivanciju, a ako hoces pravog sportasa,nema boljeg izbora od Elise, Exige
turbo-limac
15-03-2004, 01:18
roverovi motori su ultra lagani.... zato i jesu u elisu...
inace za elise je postojalo nekoliko motronih konverzija... Alfa V6, Honda VTEC, itd...
turbo limac, kako izgleda tvoja idealna garaza? ( 5 auta ) :))
turbo-limac
15-03-2004, 01:32
e ×××× ga puno me pitas.....
1. Peugeot Partner za posao i svaki dan..
2. Delta integrale EVO grp. A - kad se osjecam zlocesto....
3. TVR Cerbera 4.5 / Tuscan 4.2 - kad je vani suncano
4. Westfield Megabusa / Caterham Megabird / LCC Rocket - kad mi vrag neda mira
5. MAserati quattroporte / ferrari 612 - kad moram na duzi put...
Pocket Rocket
15-03-2004, 01:36
Laže...
Zaboravio je i na jednu Dealers Colection, al' ajde.
Za tu gđa. turbolimach ne smije znati pa se odvikao od nje...
:smile06:
pocket, a tvojih 5 auta? :))
turbo-limac
15-03-2004, 01:41
pocket, da mi je jedna EVO grp A. brzo bi zaboravio na Dealers Edition... :)
Pocket Rocket Unlog
15-03-2004, 01:54
Mojih pet auta?
1.Renault Megane dCi 120 - za grad
2.Lancia Delta EVO.2 Blu Lagos - za ljubav
3.Renault 5 TURBO2 Gr.B - kad sam LUD
4.Ferrari F40 - za samoubojstvo
5.BMW 530d - za put...
6. Alfa GT za lepi auto :)) :smile20: <br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * *</font>
http://www.autoweek.nl/cbimages/mitsubishi/gt2_a.jpg
Girrari, kako izgleda tvoja idealna garaza(5 auta)? :))
http://www.autoweek.nl/cbimages/mitsubishi/lanc8e4_a.jpg
1 Jaguar E-type mk1
2 Lancia 037 gr.B
3 Bantley Azure
4 Ferrari 250 gt california
5 Range Rover HARTGE
iSKRENO RECENO 5 komada mi je malo.Morao sam bar 20 jednako dragih izostavit. :))
Donny unlog.
15-03-2004, 15:48
cezy, ma nema veze, ako hoces navedi svoj top 25 :))
- Alfa Romeo GT 3.2 V6 ( moras imati jedan Coupe, kad se ide u lov na koke, uzme se jedan sportski coupe sa stilom )
- Lotus Exige model 2004 ( najbolji sportas za cistu uzivanciju )
- Ferrari 360 Challenge Stradale ( moras imati jednog Ferrarija, to je wannahave-musthave )
- BMW M5 ( kad se ide na put, ide se sa najboljom sportskom limuzinom )
- Honda Civic Type R ( sportski kompakt za zajebancije i grada )
moras imati jedan Coupe, kad se ide u lov na koke
aK VEC MOZES BIRAT ONDA POSTOJE PUNO BOLJI COUPEI!!!
Jedan Aston Martin db4 gt ZAGATO npr. :)
Aston je za preseravanje, za dede stare, dok je jedna Alfa GT auta sa temperamentom i stilom, Alfa je Alfa :smile07:
"Alfa je Alfa " Izjava godine ;)
Zene ionako ne razlikuju aute, pa si mozes uzet i crvenog Hyundaia Cuopea i upecat ces sigurno neku ispred ekonomije. :smile06: <br><hr>
Za normalne smrtnike najbolje sportske marke su Alfa, Honda , BMW
Osobno uzeo bi GT Coupe s naravno V6 unutra
Marke snova Ferrari, Lambo, Lotus
Ali da bi morao izabrati No.1, za cijeli život Lamborghini Miuru i ., bez previše razmišljanja. Iako nisam siguran da bi mojih 1,90 i preko tamo našlo dovoljno prostora? O tome bi razmišljo kasnije :)
meni su najdraze marke Alfa Romeo i Lotus, kad bi imao love uzeo bi Alfu GT sa V6 motorom, svidja mi se to auto, ma svidjaju mi se sve Alfe :)) , a kao pravog sportasa, Lotus :))
AR, lambo miura dobro izgleda, ali je auta koma za svakodnevnu upotrebu :))
http://www.autogazeta.com/c/1/b/la00sv2.jpg
http://www.automag.be/IMG/pagani_zonda_roadster_fr_2003-1.jpg
http://www.home.no/forde-/f1.jpg
turbo limac zar jedino rover ima ultra lagane motore? jel se zna zasto nisu stavljeni alfini ili hondini motori? osim zbog tezine
ja vjerujem da je hondin motor isto tako dobar ali i skup
turbo-limac
16-03-2004, 08:42
pa kud ce u engleski auto stavljat taljanski ili japanski motor....?
roverova K serija je zapravo super motor, i prilicno je laksa od bilo kakvog alfinog motora. Osim toga, iz 1.8 litri imat 230 KS, sto ima najjaci elise i nije tak lose, zar ne....
ova varijanta s toyotom je nastala samo zato da mogu auto isfurat u USA jer taj motor zadovoljava njihove eko norme i vec je certificiran, tak da nemoraju trosit lovu koju nemaju da dovedu K seriju u red.....
"pa kud ce u engleski auto stavljat taljanski ili japanski motor....?"
Ha cuj u Rovera serije 4(prethodnik 45ice) ugradjivali su se Hondini motori. A i sam si rekao da imaju ugradjen Toyotin motor u Eliseu 111R.
<br><hr>
Mario Haas
16-03-2004, 14:40
:smile07:
http://www.koenigsegg.com/graphics/imagearchive/ccr2_640.jpg
turbo-limac
16-03-2004, 14:50
novi exige ima toyotin motor i to iz razloga koje sam vec napisao... ostali imaju rover K seriju...... ukljucujuci i 230 KS supersportas....<br><hr><font face="Courier" color="red">No danger at all - grip the same on asphalt, ice or snow, Just a little difficult to warm up the rears.</font>
Pocket ROcket
16-03-2004, 14:53
Čuo sam da je u nekim Renaultima Volvo motor...
:smile06: :smile06: :smile06:
Pocket Rocket
16-03-2004, 15:12
Limach! :smile06:
Kod mene je izvorni C1J Turbo...
:smile20:
Moj je alat za jurnjavu, a limachev sekira...
:smile06:
turbo-limac
16-03-2004, 17:46
cuj, na mom "volvu" na bloku ljepo pise renault, tak da si brijem da je to u nekim volvoima renault a ne obrnuto.... i da priznam, moja petarda je sekira, pitajte MH neka potvrdi, priznam..... :)
ma znam da je laksi ali kad ovi alfisti briju kako alfin ima najbolji zvuk pa i zbog toga.
jesi li ti alfist? po autu se ne bi reklo. ako nisi, imam pohvalu. zar ne bi bilo koma da je taj covjek zatupljen samo alfom, alfom i alfom? ovako se normalno razgovara i kaze kad je neki auto stvarno dobar a ne samo alfa kao da je bogom dana
mara, ti izgleda nisi shvatio jednu stvar, ljudi na ovom forumu koji vole Alfe, vole i druga auta i druge marke, ali nije u redu sto padobranci i co. non stop ×××× po Alfi ( stvarno pretjerano ) i pricaju gluposti. Dosta ljudi na ovom forumu ima i vozi Alfe, i znaju da su ta auta vrlo dobra, da imaju puno vise vrlina nego mana, i zato nevole kad dodju neki padobranci i ×××× po Alfi, a nikad je nisu ni vozili a kamoli imali.
malo koja marka ima karizmu, povijest, uspjehe, karakter, temperamet kao Alfa, Alfa je posebna marka koja postoji 94 godine, dokazala se je tamo gdje treba i pokazala je sta zna i sta moze, i jos uvijek se legenda nastavlja i raste.
Mara, ako neke stvari ne shvacas, nemoj odmah pricati bezveze.
ja sam Alfist, volim Alfu i uvijek cu tu marku voliti, ali volim i druga auta i druge marke i cijenim druge marke, i zato nemogu shvatit kako neki takozvani ljubitelji automobila toliko mogu srat po nekim markama i pricati gluposti, takvi ljudi nisu ljubitelji.
nabolji sportas je Clio Sport i amen! :smile06: :smile06: :smile06: :smile06:
evo OS FIAT- premda sam to vec pisao, napisat cu opet. kupim alfu 147 2.0 sa starim motorom(t.s. a ne JTS) i platim je najvise u klasi. izgubim brdo novaca kad je prodajem, auto se kvari, MOZDA i u unutrasnjosti se neki elementi odljepe ili potrgaju. a sada sport-kad pogledam meni je vazno da auto ide brzo, ima dobar handlling. ovaj auto ima lose ubrzanje za SKORO NAJSKUPLJI AUTO (AKO IZUZMEMO SVABE) a to je sportska marka. i to je logicno(da je alfa 156-veci i tezi auto brzi)i to tako mora biti. i sada vi nas hocete uvjeriti da je to normalno i da smo mi svi ×××××× ako kupimo drugi auto i da NITI JEDAN SPORTSKI AUTO NE MOZE KONKURIRATI ALFI U NJENOJ KLASI. MOZDA JE VAMA SVE U ZVUKU ALI MENI NIJE I DRUGIMA.
ako hocu zvuk onda mogu kupit i bmw 320 V6 i jednako uzivati
"malo koja marka ima karizmu, povijest, uspjehe, karakter, temperamet kao Alfa, Alfa je posebna marka koja postoji 94 godine, dokazala se je tamo gdje treba i pokazala je sta zna i sta moze, i jos uvijek se legenda nastavlja i raste."
zapamti da ima puno ljudi kojima nije uopce vazno gdje je alfa bila boss prije 100 godina nego gdje je danas. mnogi auti su imali povijest a sada su u rukama drugih i ugradjuju im GM dijelove i izgubili su ono nesto.
alfa je bila boss u F1 prije brdo godina kad su se formule palile na kurblu a HOnda u ne tako davnoj proslosti kad je konkurencija bila itekako zestoka
mara, je nemam nista protiv honde, Honda mi je jedna od najdrazijih markih, i realno gledajuci je bolja od Alfe. Nemoj me krivo shvatit, ja tebe neznam, neznam sta si ti vozio i kakva iskustva ti imas sa autima, ali ako citam ovako tvoje poruke, dobijem dojam da ti ustvari pojma nemas o cemu govoris, jedino si upravu sto se Honde tice, ali sto se tice Alfe pricas stvarno gluposti.
Jos nesto pogledaj cijenu nekog BMW i neke Alfe, BMW je puno skuplji, a ne vrijedi svojih para, placa se dobro za brand ime, a kvari se ko svako drugo auto.
"ovaj auto ima lose ubrzanje za SKORO NAJSKUPLJI AUTO(u klasi, op.a.) (AKO IZUZMEMO SVABE), a to je sportska marka"
da ti citiram Donny sto sam rekao a ti nisi procitao. kako ne bi znao o ccemu pricam?
na skupo placeni bmw koji realno ne vrijedi te pare ipak ne gubis kao na alfi koja isto tako realno gledajuci ne vrijedi te pare
oba auta placas skupo(ne JEDNAKO) ali skupo samo sto na jednom manje gubis
mara, ako ti mjeris kvalitete auta i sportivnost po ubrzanju od 0 do 100, onda ti stvarno neznas o cemu pricas :smile17: :smile17: :smile17: :smile17: :smile17:
ubrzanje nije najvaznije ali ako uopce nije vazno bas me zanima zasto u F1 gledaju u to kao u Boga?
ako tebi ubrzanje uopce nije vazno onda ti nemas pojma sto je sportski auto.
sumnjam da bi hondo kupio GTA da mu je ubrzanje 9 sekundi
mara, ti poredis kruske i jabuke, pricas o F1 , to je skroz druga stvar, pricas o GTA, pa taj auto ima 250 KS i to je top model, opet druga stvar.
Ali ja govorim o 147, jel si ti rekao kako je taj auto najsporiji u klasi, sta je sporiji???? 0.5 sec od 0-100 km??? pogledaj malo druge stvari, lezanje, ovjes, upravljanje, mjenjac, kako motor razvija snagu, NEMOJ SAMO GLEDATI TE GLUPE DESETINKE. Alfa 147 je najsportskiji kompakt u klasi i jedan od najboljih kompakta u klasi i vrijedi svojih para. A ako cemo ves pricati o skupim autima, pogledaj Golf 5, oprema nula a opet najskuplji u klasi :smile17: :smile17:
mjenjac mu bas i nije neka jaca strana i to ce ti potvrditi i alfisti. a mjenjac je vazan, zar ne? golf barem ne gubi na cijeni kao alfa.
meni je bitno ubrzanje, jer na semaforu zelim nekoga odrat i bitno mi je to. nekome nije ali meni je!
toliko je nebitno da su se neki bunili zasto GTA ima 6.3 do 100 a ne 6 ili ispod 6.
nisam rekao da je 147 najsporiji u klasi, ali nije ni najbrzi. a ako to nije vazno, onda cu si kupit golf SDI. ima multilink, stavim siroke gume, spustim ga i evo sportski auto jer ubrzanje ionako nije bitno
mara, pocnes dobro i onda opet u××××s :))
INTERCEPTOR
18-03-2004, 00:17
Čuj mara ti sad previše karikiraš, ubrzanje od 9,2s nije ni upola loše koliko ga ti prikazuješ. A očito je to namjerno tako napravljeno. Zamisli da je taj auto imao 8,8 ili 8,6, a 147 1.6 ima 10,6. Gdje ti je tu logika. Razlika je prevelika. Da su stavili 1.8 onda opet bi 1.8 i 2.0 bili preslični jer kad nafilaš 2,0 opremom što je redovito tako jer je do GTA bio top model, bazni i siromašniji 1.8 postaje jednako brz.
najbolji je Megane RS :smile17: :smile17: :smile17: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06:
"ako hocu zvuk onda mogu kupit i bmw 320 V6"
BMW nema V6 vec redni sestak
INTCP ima zaista zanimljivu terojiku kako je Alfa 2.0 namjerno usporena da ne bi bilo prevelike razlike izmedju 1.6 i 2.0 :smile17: :smile17: :smile17:
Da su razlike takve kakvima si ih ti naveo onda bi ljudi ipak izdvojili malo više novaca i kupili pilu koja ima znatno bolje performanse, sta ne?!
Nikak ne mozes priznat da ta Alfa zapravo ima jako lose ubrzanje za snagu, a usto trosi ko luda. A bogme ni ovaj JTS bas i nije neki stedljivac.
na kraju ispada da osim GTA verzije, najbolji Alfin motor po performansama je 1.9 JTD 16v.
Toliko o sportskoj Alfi...
Alfa 147 pripada premium kompaktima, znaci u klasi Audi A3, BMW 3 Compact, i ako je poredis sa tim autima, onda se najvise isplati kupit Alfu 147 jel je dosta jeftinija od ova dva navedena i nudi vise za manje pare.
- Lotus
- Japanci ( Evo, Impreza, NSX, S2000 itd....)
- TVR
od normalnih markih : Alfa Romeo, Honda
:))
mogu se i ostali ukljuciti u raspravu jer je rat zavrsio. donny legendo!
turbo limac, ti ovako dosta znas o sportskim autima. zasto nam ne bi prenio djelic svoga znanja i rekao neke aute koji su imali nesto revoliucionarno a sto je poboljsalo performanse. ne moras na dugo, vec ukratko da ne gubis vrime
intcp, nedavno si psovao zasto GT ima sporije ubrzanje od 156-ice a razlika je isto bila oko pola sekunde ili manje. toliko o tvojoj objektivnosti. ne zelim rat, niti svadje. samo zelim reci da ovo sto si rekao nije nimalo uvjerljivo, vec smijesno!
ovo nije vrijedjanje, ti misli kak god zelis ali meni to nije nikakav odgovor
mara, koje su tebi sportske marke najbolje i najdraze? :))
POLOVNJAČA
19-03-2004, 00:25
POGLED U LIVO
ZAKON
:smile20: <br><hr><font face="Impact" color="red">Najgora stvar u životu je kad nemaš na što da se ložiš !</font>
meni su sve drage i sve imaju ono nesto u odnosu na neki drugi.
ali lotus mi je mrak jer izmedju ostalog ne kosta previse.
ferrari
lambo
porsche
honda
alfa.....
...aston martin, jag XK8-mrak dizajn i bas je onako za poslovnog covjeka od 4 banke. premda ja imam 21 svejedno mi je mrak!
POLOVNJAČA
19-03-2004, 00:31
mara , to i ja trkeljam pa me niko ne sluša , KO VOLI AUTE NE MOŽE NEKU MARKU MRZIT , SAMO NEKU MALO VIŠE VOLIT , I TO JE TO !!!
opet pogled u livo
:smile20: <br><hr><font face="Impact" color="red">Najgora stvar u životu je kad nemaš na što da se ložiš !</font>
""meni su sve drage i sve imaju ono nesto u odnosu na neki drugi.
ali lotus mi je mrak jer izmedju ostalog ne kosta previse. ""
bravo mara, sta mislis o TVR? auta su vrlo brza, lagana, nisu skupa, pravi sportasi, izgledaju mocno.
""mara , to i ja trkeljam pa me niko ne sluša , KO VOLI AUTE NE MOŽE NEKU MARKU MRZIT , SAMO NEKU MALO VIŠE VOLIT , I TO JE TO !!!""
Bravo Polovnjaca
:)) , slazem se, ja volim auta, ali neka manje, a neka vise :))
Sto se tice sportskih auta, najvise volim sportase koji nisu teski, max 1300kg
ovo sada nije vrijedjanje. gira je jednom rekao da on nije ljubitelj auta nego alfi. prema tome alfisti se ne deklariraju kao ljubitelji auta nego alfi. pa je njihov stav opravdan!
tvr, ja nisam znao puno o njemu ali je jednom bilo u auto klubu o tome autu pa sam nesto vise saznao(ne previse). kazu malo kila, a sto veci motor. onaj kojeg sam ja vidio nije mi se previse svidjao ali vjerujem da je auto za uzitak. to je bio meni se cini neki cabriolet
""ovo sada nije vrijedjanje. gira je jednom rekao da on nije ljubitelj auta nego alfi. prema tome alfisti se ne deklariraju kao ljubitelji auta nego alfi. pa je njihov stav opravdan! """"
:)) :)) :)) :)) :)) :)) :))
mara, reci mi, zamisli da imas love da mozes kupit sta god hoces, kojih 5 auta bi ti kupio?
INTERCEPTOR
19-03-2004, 13:47
Koshpa daj mi onda objasni zašto 156 sa potpuno identičnim za 8,8 odnosno 8,6 je išla ona sa 155 ks??????? Zašto je jednako teška 145 sa možemo slobodno reći jednakim motorom išla 8,4 zašto GTV ide za 8,4, zašto je 75 2,0 išla za 8,2??? Mislim zar misliš da su se u alfi toliko pokretenizirali po pitanju toga da nisu u stanju izvući bolje??? Prva brzina na 147 zaista ima drugačiji omjer kako kaže piquet. I sad te pitam , zar ti misliš da su pekari konstruirali 147 da ne znaju zašto auto ne ide ili im slučajno tako en ide jer nisu to dobro složili????? Sad ja tebvi mogu reći da tvoj peugeot dreka ne valja jer mu je tih 90 ks iz 1,8 hiperkatastrofa. Imam doma prospekt i omjeri nisu jednaki kao na 156 2,0. Ti očito nisi ni upoznat s alfinim motorima. Taj 2,0 je odličan motor kao i svi ostali alfini motori. Alfa je rijetko kad imala motor koji je bio smeče. Ako se dobro sjećam to nije nikada bilo, možda 33 1.8 TD, al to tako i tako nije alfin motor. Imala je nešto sitno prosječnih motora kao što je 1.6 sa 105 ks. Najbolja stvar na alfama je mehanika. Da ti pod haubom peugeota imaš neki 1.8 od alfe tog godišta tvom veselju ne bi bilo kraja, bar na sportskom pogledu budući da si sa 90 ks iz 1,8 l zadovoljan koliko vidim.
147 za moje pojmove nema dobro ubrzanje i nije mi neki sport bar po pitanju ubrzanja i iskoristivosti motora, al po drugim pitanjima tipa ležanje, upravljivost, feeling tu blista. Međutim ne bih se bunio protiv 147 jer se lako dovede u stanje da ide, zamjenom mjenjača sa neke druge alfe ili samo diferencijala pošto je to sve kompatibilno, pogotovo sa 156.
INTERCEPTOR
19-03-2004, 13:56
Mara GT ima lošije ubrzanje od 156 jer je dosta teža od 156. Tu ti je odgovor. Ja ne govorim da to meni ne smeta već govorim zbog čega je to tako. Ili je težina u pitanju (GT) ili je nešto namjerno prigušeno zbog nekih razloga. Npr 145 1.8 se jako malo prodavala, kod nas ih skoro pa nema. Zna se da je 156 1.8 opasno blizu 2,0. Čisto sumnjam d asu u alfi fulali i sjebali 147 jer nisu znalui bolje. To ej apsolutno nemoguće jer čim su mjenjali omjere nešto su htjeli time postići. Misliš d asu ti inženjeri toliko glupi i propali da su umjesto boljeg ubrzanja dobili slučajno lošije? M ai d asu dobili, misliš d abi ostali na tome i pobvećavali troškove proizvodnje umjesto da samo špripaši u mjenjač od 156 i sve 5, auto bi išao ko i 156 bio sportaš u svojoj klasi. I šta bi stavili između 1,6 i 2,0????? Možda neki diesel???? Meni to smeta i sigurno je da 147 fali mjenjač koji će iskoristiti sav potencijal motora i time konkurirati sličnim autima koji već imaju pravi mjenjač kao npr. golf 2,0 FSI sa 6 brzinskim mjenjačem koji ima odlično ubrzanje za svoju težinu i snagu. A po pitanju težine tu se baš puno toga ne može napraviti osim da rade aute od aluminija kao što je fulvia od 990 kg pa da košta ko suho zlato. Auti su sve teži što je logično i nezaustavljivo.
Interceptor, e bas si fanatik :)) :)) :))
Ajmo nekim redom:
"Koshpa daj mi onda objasni zašto 156 sa potpuno identičnim za 8,8 odnosno 8,6 je išla ona sa 155 ks???????"
To si si sam odgovorio drugaciji prijenosni omjeri.
"Zašto je jednako teška 145"
Ovo zaista nisam znao da je 145 jednako teska kao 147ica?!
sa možemo slobodno reći jednakim motorom išla 8,4 zašto GTV ide za 8,4, zašto je 75 2,0 išla za 8,2??? Mislim zar misliš da su se u alfi toliko pokretenizirali po pitanju toga da nisu u stanju izvući bolje??? "
ne znam...;)
Opet prijenosni omjeri! Daj covjece gledas samo ubrzanje, pogledaj malo krajnju brzinu i potrošnju i sve ce ti bit jasno. kuzis?
Sad ja tebvi mogu reći da tvoj peugeot dreka ne valja jer mu je tih 90 ks iz 1,8 hiperkatastrofa.
Evo da si se malo bolje informiras znao bi da je moj Pug sa 100KS ne 90, i da je napravljen isključivo za talijansko tržište (to kazu u Auto-Maksimiru).
Imam doma prospekt i omjeri nisu jednaki kao na 156 2,0. Ti očito nisi ni upoznat s alfinim motorima. Taj 2,0 je odličan motor kao i svi ostali alfini motori. Alfa je rijetko kad imala motor koji je bio smeče.
Da ti svi TSi su ludnica, pa kad na 30tkm (ak ne ranije) rikne varijator faze, onda rade gore od moje Astre 1.7 TD. A da ne spominjem eko-testove i cinjenicu da im je potrošnja veca cca litru do litru i pol (deklarirano) od konkurencije. Ma ludilo od motora!
<br><hr>
Ako se dobro sjećam to nije nikada bilo, možda 33 1.8 TD, al to tako i tako nije alfin motor. Imala je nešto sitno prosječnih motora kao što je 1.6 sa 105 ks. Najbolja stvar na alfama je mehanika. Da ti pod haubom peugeota imaš neki 1.8 od alfe tog godišta tvom veselju ne bi bilo kraja, bar na sportskom pogledu budući da si sa 90 ks iz 1,8 l zadovoljan koliko vidim.
U to sam se vec uvjerio da moj Pug sa 74 kW u ubrzanju dere 146icu 1.4 TSsa 75kW. U to me nikad neces uvjerit buduci da sam ovo isprobao sa frendom. Ipak moj Pug ima samo 1080 kg, dok Alfa ima oko 1200 kg.
147 za moje pojmove nema dobro ubrzanje i nije mi neki sport bar po pitanju ubrzanja i iskoristivosti motora, al po drugim pitanjima tipa ležanje, upravljivost, feeling tu blista.
Ja upravljivosti nisam ni komentirao! Tu je Alfa zaista vrhunac, jedino je Honda bolja.
Međutim ne bih se bunio protiv 147 jer se lako dovede u stanje da ide, zamjenom mjenjača sa neke druge alfe ili samo diferencijala pošto je to sve kompatibilno, pogotovo sa 156.
Jedini Alfini motori za koje zaista mislim da su vrhunski su V6 i tocka.
Zasto mehanicari inace jako vole Alfe pogotovo ove starijih godista, ostali bi bez posla da ih nema. :))
E sad da ti na kraju kazem da se ovo moze zakljucit. Meni su inace 147ica, 156ica zaista prekrasni automobili i bili bi pri vrhu mojih zelja da imam love za kupit auto, al nemam ja sta nekog uvjeravat da su to naj naj naj auti. Svatko ima pravo na misljenje do kojeg sam dosao, iskustvom il vec kak drugcije...
cuore_primitivo
20-03-2004, 08:31
"Ja upravljivosti nisam ni komentirao! Tu je Alfa zaista vrhunac, jedino je Honda bolja. "
slazem se,ali mislim da bi trebalo staviti i subarua ispred talijana.
;) <br><hr><font size="+1" color="blue">subaru impreza wrx - krama killer</font>
Cuj Cuore. Ne znam jel si citao moje postove prije, al meni je Subaru Impreza STi auto snova, dakle THE ONE!
Ovdje smo konkretno komentirali sportske kompakte (147, Civic...)
INTERCEPTOR
20-03-2004, 17:31
Koshpa T.S. motori su po pitanju kvalitete i trajnosti jako dobri jedino su im varijatori faze shit i prolupaju za 50 000 km kako te koji potrefi. Zamjenu toga treba jednostavno uračunat u održavanje. I promjena toga nije neki bed. Čak ne treba ni bregastu skidat, al je lakše ako se skine što opet nije problem. Na ekotestu padaju zbog loših lambda sondi koje ne muče samo alfine motore nego dosta motora novije generacije. Mjerač protoka zraka od Boscha isto zna zakazati kao na dosta auta neovisno od marke, preko VW-a, opela, pugeota. S drugim stvarima na tim motorima nema nikakvih problema. Sama mehanika je dosta dobra i trajna.
Dakle ako ima neki kvar koji ne muči ostale motore to je varijator faze. Eh da zbog lamda sonde kad krepa i troše dosta više. To što pričaš za mehaniče ti ne stoji, ja imam poznam mehaničara koji je vjerovatno najbolji izbor za alfe na kvarneru i gle čuda i on vozi alfu. Kad bi alfe bile shit kako ti kažeš zar ne bio on trebao voziti neki drugi auto????? A što se tiče starih alfi, baš mi je neki dan rekao da su to dobri auti bili.
Oprao si 146 što je sasvim normalno , sam si naveo razlog zašto. 146 1.4 je da usporediš s pugom 1.4. Isto tako postoji i 146 1.8 sa 140 ks. Baš me zanima kakve bi ti onda šanse bile.
145 2,0 je imala oko 1250 kg više manje ovisno jel ona s početka proizvodnje ili s kraja nafilana opremom, toliko negdje ima i 147 2,0 ni više ni manje. Inače za veću 156 1.6 97. g. stoji podatak o težini od 1230 kg.
Krajnja brzina na 147 je lošija od 156 jer 156 kao limuzina sa zadkom ima bolju aerodinamiku, a 147 je i viša.
"Oprao si 146 što je sasvim normalno , sam si naveo razlog zašto. 146 1.4 je da usporediš s pugom 1.4. Isto tako postoji i 146 1.8 sa 140 ks. Baš me zanima kakve bi ti onda šanse bile."
Pa cuj moj motor i ovaj 1.4 TS su usporedivi buduci da imaju istu snagu, a i potrošnja im je približno ista tj. moj malo manje trosi. ;)
A o trajnosti motora 1.4 od 100 KS i 1.8 od 100 KS uopce ne treba raspravljat.
"Krajnja brzina na 147 je lošija od 156 jer 156 kao limuzina sa zadkom ima bolju aerodinamiku, a 147 je i viša"
Normalno. A jel znas zasto inace limuzine imaju bolju aerodinamiku, i kako se na kompaktima može malo poboljsati, tj. djelomicno ukloniti tzv. negativnu vucnu silu. Bas me zanima... :smile10:
INTERCEPTOR
20-03-2004, 19:08
Koshpa znači hondin 2,0 onda je usporediv sa 2,5 motorima iste snage jer je snaga jedini kriterij?? Mislim time se pljuje sav trud inžinjera koji suse trudili upakirati brdo tehnoligije u taj motor ne bi li bio recimo najjači u svojoj kategoriji. Zašto raditi motore pune tehnologije kad je 2 puta jeftinije staviti staru ragu od 2 litre i 100 ks i usporediti ju sa 1,4 motorom.
INTERCEPTOR
20-03-2004, 19:12
Trajnost motora nema veze s tim osim kad se radi o istim motorima različite snage. Al ti ne možeš znati kakvi su materijali i tehnologija izrade primjenjei primjenjeni na alfinom, a kakvi na peugeotovom motoru. Da alfinom 1.8 skrešeš snagu na 90 ks onda bi trajao duže od onog od 140.
CEP, moj je auto iz 93 godine s tim da je osnova tog motora jos iz sredine 80ih, Alfa je TS motore uvela 96/97 godine jel tak? E pa sad normalno da su tehnologija i materijali napredovala u ovih 10ak godina.
Ja mislim da vecina ozbiljnih proizvodjaca nema problema sa "izvlacenjem" snage iz motora odredjenog obujma.
Uglavnom svima je mehanika OK, vec je stvar u elektronici kao sto si i sam naveo primjerice Boschove mjerace protoka zraka.
I Fiat i Pug i VW mogu iz 1.4 litre izvuc primjerice 100 KS. Al sad koji ce bit ekonomicniji, izdržljiviji tu ce se vidjet koji je proizvodjac zapravo najbolji.
A mislim da tu Hondini motori svima drze lekciju.
"Zašto raditi motore pune tehnologije kad je 2 puta jeftinije staviti staru ragu od 2 litre i 100 ks i usporediti ju sa 1,4 motorom. "
Tak razmisljaju amerikanci :o
INTERCEPTOR
20-03-2004, 22:08
T.S. 16V je uveden 94.
http://www.autoweek.nl/cbimages/aston_martin/vanq11_a.jpg
http://www.autoweek.nl/cbimages/ferrari/360m7_a.jpg
cuore_primitivo
20-03-2004, 23:16
uhh,sportas protkan luksuzom.e to se cijeni, :smile20: :smile20: a ne prozori na kurblu i plasticni logo u unutrasnjosti
http://www.autoweek.nl/cbimages/ford/foc2rs1_a.jpg
http://www.autoweek.nl/cbimages/honda/nsx35_a.jpg
http://www.autoweek.nl/cbimages/honda/civ73r4_a.jpg
http://www.autoweek.nl/cbimages/lotus/exig25_a.jpghttp://www.autoweek.nl/cbimages/lotus/exig26_a.jpg
http://www.autoweek.nl/cbimages/lotus/exig26_a.jpg
http://www.autoweek.nl/cbimages/lotus/exig25_a.jpg
http://www.autoweek.nl/cbimages/mitsubishi/gt2_a.jpg
http://www.autoweek.nl/cbimages/mitsubishi/lanc8e4_a.jpg
http://www.autoweek.nl/cbimages/tvr/tusc11_a.jpg
http://www.autoweek.nl/cbimages/toyota/supra21_a.jpg
http://www.autoweek.nl/cbimages/subaru/imp54st4_a.jpg
cuore_primitivo
20-03-2004, 23:41
:smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: :smile20: <br><hr><font size="+1" color="blue">subaru impreza wrx - krama killer</font>
Lancer Evo ili Impreza WRX, to su pravi killeri :)) :)) :))
...žuti ferrari je u Dolomitima :smile07:
http://www.autoweek.nl/images/480/4675.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/4674.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/4671.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/4673.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/4672.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/4669.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/4670.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/4668.jpg
Najbrzi auto i najljepsa je Opel
kalibra :smile08:
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.