Pogledaj cijelu verziju : Molim vaše mišljenje
Hidra 1313
08-02-2004, 09:18
Koliko vrijedi auto star 3 mj. točnije iz 12 mj 2003. riječ je Fiat Puntu HGT Abarth (1.8 - 130 KS) , dijelovi za zamjenu su desni blatobran , mulda , vilica , amortizer , oba prva svjetla , i prvi branik , lijevi retrovizor a hauba je malo dobila tak da je moje mišljenje da se može popeglat i isto tako i vozačka vrata imaju malo udubljenja i samo su sastrugana. U unutrašnjosti motora , stradao je kiler , nosaći kilera , kućište filtera i još nešto na desnoj strani, zaštita motora odozdo i to je to!
Dečki ja sam samo laik i ja sam to zamijetio pa me zanima vaše , mišljenje koliko to vrijedi , auto ima 2000 km , ima i šperu , makar ne znam kako se to koristi kod auta.
Koliko bi bili dijelovi i porpavak otprilike svega ovdje nabrojanog?
Pozdrav, hvala!
Pošto si tu štetu zamjetio ti kao laik, svakako prepusti tu procjenu nekome stručnome, jer često je stradalo i ono što izgleda OK pa i troškovi popravka odu nebu pod oblake.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>
Šperu????<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * *</font>
Dom Dom unlog.
08-02-2004, 10:57
Jel žuti taj Abarth?
Obično ti kod auta sa prednjim pogonom dolazi do oštečenja, mjenjač, diferencijala, serva i zupčaste letve(nemora biti, ali je velika vjerojatnost).
Kad se auto posloži onda se osjete ti nedostaci. :(
Hidra 1313
08-02-2004, 22:47
Da taj Abarth je žuti , zbog toga me je odbio a i cijena je prevelika 7500 E , al je auto danas prodan za 7000 E.
Da tak mi je tip rekao da ima šperu makar ni ja ne kužim kaj je to!
drugmirko
08-02-2004, 23:02
bilo kak bilo, ali i da je neoštećen ta mu tri mjeseca vrijede ko jedna godina jer je prošlogodišnji model. za još koju godinu nitko više neće pitat koliko mjeseci je star, već koje je godište. a još ovak....
CLIO SPORT
08-02-2004, 23:52
to su oni iz izraela....
i bolje da ga nisi kupio....a to sa sperom mi malo smrdi...!