Pogledaj cijelu verziju : Megane Coupe 1.6 vs. Bravo 1.6
Rossonero
09-02-2004, 20:08
Ma ne Ing., stolni i bilijar u Paladi. :)
Belu igram u Osijeku. Pa to je jedina prava studentska igra. 4 frenda, cuga i klopa i peri! :)
a zaboravil si reći da smo ove godine samo jednom igrali, i da si pobjedil nakon cca 250 dana!
ing, ma koja bela, mi smo sportasi! :))
Rossonero
09-02-2004, 20:09
:smile06: :smile06: :smile06: vrazja je ta statistika :smile06: :smile06: :smile06:
Bmw Touring
09-02-2004, 20:31
Prekrasan je ovaj Bravo gore na slici :smile15:
INTERC000LER
09-02-2004, 20:57
E moj pug 306 jadan ti kad se moras oslonit na WRC sto se tice peugeota i pojma "GTI".
Haj uzmi malo cistog zraka a na kraju karajeva kad je taj tvoj pug toliko sportski i toliko brz ovakav i onakav pa nadi si nekog bravo-a pa poravnajte......nakon 20sec vidjeces samo natpis "Bravo".
INTERC000LER
09-02-2004, 20:59
Doc ja imam na svom bravu(isti je ako tvoj boja sve samo felge drugacije) 205/50 15, da to nije malo previse za njega, da li bi bolje bile te kao u tebe?
INTERCEPTOR
09-02-2004, 21:00
Da bilo bi bolje, a i jeftinija je dosta u toj dimenziji.
Bmw Touring
09-02-2004, 21:05
i manje ce ti i trosit
INTERC000LER
09-02-2004, 21:19
Ma fakt mi trosi ko lud, u gradu 12 bog te...al na otvorenoj brijem sa 7 normalnom voznjom. A sta mislite da li ova dimenzija steti ubrzanju i max brzini? Nisam isao bas nikad s njim do cepa jesam u 4-oj pilo 180 al ima i peta iako nije bas korisna sto se tice spice.
Mehanicar
09-02-2004, 21:40
e zato stavi 195, koje ti po radijusu tocka daju 31,4mm kraci put, pa ce ti bravo i u 5 biti spica i imati bolje ubrzanje svakao, jer je manji radijus i manji otpor zraka ! :)
Mehanicar
09-02-2004, 21:43
a 12 l, :) , pa to je cist normalno za grad !
hoces da se vrti, veliki provt, mali hod, veliki toplinski gubitci i to ti je to ! :)
INTERC000LER
09-02-2004, 22:11
A za koliko recimo prekomjerna dimenzija guma moze osteti ubrzanje i spicu, otprilike koliko u mom slucaju.
Pa neznam bas koje su njegove tvornicke dimenzije guma, tj na kojim dode al po mojoj procjeni 185/60 14.
A kod frenda sam gleda na BMW-u 316i compact proizvodac je naveo sve dimenzije (sire) koje se mogu montirati a nece promjenit performanse, dok to na mom bravo-u nigdje ne pise.
hvala, BMW. :)
mislim da ti je 195/50/15 sasvim dovoljno za Bravo 1.6. To je kotač gotovo identičnog promjera kao 185/60/14. Samo je problem sto se negdje navodi da bravo 1.6 ima 185/60/14, a negdje 185/65/14. HGT ima tvornički 195/55/15, znači nema smisla stavljat 205 na 1.6. I sa 195/50 se lezanje preporodi jer je niži profil nego 185/60.
Mehanicar
09-02-2004, 23:21
Brava 1.6 16V origigi ima 185/60 R 14, znaci D pneumatika je 577,6 a prvi najblizi je 196/50R15 576, s 205 ti je vec 10mm veci znaci prenosni omjeri su ti naruseni i auto ti ubrzava sporije a kad bi uspio ga navuci u 5. do recimo 6000 onda bi ti isao brze !
Ovi iz BMW malo se preseravaju kad naravno da performanse ovise o dinamickom radijusu pneumatika "itekako"
tu se sad mozes poigravati s tim zavisi sta zelis dobiti i na koliko ti okretaja uspije auto doci pri full gasu u najvisoj brzini, pa mozes to malo mjenjati njegovim radijusom i samom karakteristikom motora i otpora koji su ti konstantni ( izuzev sirine guma i onda trenja kotrljanja koje je zanemarivo i otpora zraka koji nije)
INTERC000LER
09-02-2004, 23:38
Ne kuzim ovo; kad bih ga uspio u 5.-oj navuci na 6000 da bi isao brze".Mozes mi malo pojasnit ne razumijem sta si htjeo reci, jel to sa ovim gumama? :smile08:
passenger57
10-02-2004, 00:12
Doc ovo sto si ti uradio je po meni idealna kombinacija velicine slape i izbor feluge.ja sam isto to kontao uraditi ali mi je naletio stari model F1 u mojoj 185 60 14 dimenziji pa sam se na to zaletio i rijesio se energy-a.
Sad razmisljam o nekim felugama sa tri kraka :smile11:
Inter nemoj da te cudi 12l po gradu-nisi izuzetak,pogotovo ako su ti kratke relacije kao meni.
Dr.Strange,evo vec imamo tri brava iste boje na forumu :smile20:
INTERC000LER
10-02-2004, 00:18
Jest bas moj,Doc.ov i pass.-ov su iste boje. Cak su svi 1.6 16v i svi su SX koliko se sjecam samo su flege razlicite i Doc je ofarbao ove laisne sa strana :) :smile20:
Doc, lijep ti je jako auto.
Samo da je ovaj bočni žmigavac u bijeloj boji.
Fabia SDI Elegance!
10-02-2004, 00:36
Ok!
Mehanicar
10-02-2004, 00:48
2 Intercoo...ako auto vozis na 6000okr. sa gumama 205/50R15 ides brze nego kad ga vozis na 6000okr sa 195/50R15, sad koliko ovisi naravno o prenosnim omjerima, ali konkretno s ovakvim gumam ides 3,14% brze,
znaci 180 na 195-cama, a 185,... na 205-cama, mada ce ti brzinomjer pokativati isto jer se tockovi okrecu istom kutnom brzinom !
e sad je pitanje na koliko okretaja mozes navuci auto u 5. brzini pa da se igras sa radijusom - malo mi vise treba za to objasniti ali ako hoces mogu ! :)
Mehanicar
10-02-2004, 00:52
I jos ispravak, Bravo/a SX origigi ima 175/65 R 14, znaci da su 205 blize , vece su za 3,.. mm !
Doc, autek ti je bombon! :smile20:
Mario Haas
10-02-2004, 08:31
:smile07: <br><hr>
Dr. Strangelove
10-02-2004, 08:33
Doc znači ovo je tvoj? Točno takvog tražim... e jel ide na Bravo guma širine 185 i 15 cola... npr 185/55 R15?..jel to uopće ima...
Dr. Strangelove
10-02-2004, 08:34
Ne bi vjerovali koliko se šira guma osjeti na potrošnji... Bravo 1.4 12V sa 195 R15 troši litru dve više od 175 R14... :o <br><hr>
Mehanicar
10-02-2004, 10:45
klasika ! :)
Mario Haas
10-02-2004, 12:07
Moj ljubimac po gradu troši 12l uz pedal to the metal možda litru više a ima jedva 50KS više od Brava. Eh, ti seljački Peugeot strojevi, motorizacija im je fakat u banani.
:smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06:
Dr. Strangelove
10-02-2004, 12:31
Mario od moje male CC 2.0 guta minimalno 12 u gradu... s tim da nam je do mora prosjek bio preko 10... :smile12: <br><hr>
Mario Haas
10-02-2004, 14:08
I meni Doktore, i meni je na otovorenoj oko desetke, plus minus pola litre. Da li je potrebno da detaljno i slikovito opisujem kako izgledaju preticanja, npr.?
:)
Dr. Strangelove
10-02-2004, 14:10
definitivno ne... i skidam kapu Peugeotu na zvuku 2.0 benzinca... ima nešto što te tjera da ga stišćeš :))
Zatvori ovu temu i okani se ćorava posla!
Mario Haas
10-02-2004, 14:15
A zamisli tek šta bi bilo da Peugeot nema koma motorizaciju?
:smile06:
INTERCEPTOR
10-02-2004, 14:28
Najbolji je 2.0 iz alfe 75. :o :smile06: :smile06:
Cliov 2.0 mu liže karter - :smile06: :smile06: :smile06: :smile06:
Zvuk Puga ha, ha, ha... :smile06:
Marioooooo, sjeti se.
Ove brojke o potrošnji me uistinu zbunjuju. :smile12:
INTCP, daj prestani sa sranjima o Alfi, gadi mi se vec. Alfa 75 je kanta kakve nema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne bih ju vozio ni da je poklonjena. Ruzna i komplicirana!!!
Pa nećemo valjda o starim uljarama :smile09:
Rossonero
10-02-2004, 16:05
MH, DESET LITARA NA OTVORENOJ u 306-ici S16? :smile17: :smile17: :smile17:
Karavan od skoro tone i pol, isto 2 litre motor, potrosnja 7.5 do 8 uvrh glave. Grad je druga prica. Ali mi opet prosjecno trosi manje nego tebi. Calibra je trosila manje od karavana.
Zedan je taj tvoj Pug.
Mario Haas
10-02-2004, 16:27
O Šule, kakav ofsajd.
Nisi se vozio samnom, a ja s tobom jesam...malo opreznije drugi put.
;)
Bit će opet fina večer.
Počasti me, ali potrudi se da bude HI-FI kak spada. :)
" na kraju krajeva Fiatovi benzinci su 100% bolji od Peugeotovih!
Uvijek su i bili, a vjerovatno ce i ostati! " Ma daj ne pricaj nebuloze! Ja ne znam kak netko moze tak nest izjavit bez imalo argumenata, pa na kraju krajeva i statistickih podataka.
" sto se tice teme sporta i temperamenta FIAT je uvijek bio miljama daleko ispred peugeota."
Da to se pokazalo u svim zivim natjecanjima. Pa covjece PSA vlada relijom zadnjih 4 godine. A kak sami kazu da sve svoje iskustvo skupljeno na sportskim natjecanjima, prenose na cestovne modele. E pa sad.
Strangelove fiaz i alfa iako su u istom koncernu imaju totalno različite palete boja čak i ako se radi o istim bojama npr. srebrna kod punta i kod alfe.
Inače 306 S16 je po meni bolji auto od brava HGT, ali ostali P306 nemaju vrline u svojoj kategoriji kakve ima S16 u svojoj. U svakom slučaju fiatovi 16-ventilci su bolji motori od pegeotovoh starih dvoventilaca
Evo covjek koji nije zatupljen!
Svaka cast :)
Mario Haas
10-02-2004, 17:21
Koshpa kaj ne vidiš da podjebavaju iz čiste zavisti! :smile06:
Nisam se još sreo sa Bravom HGT ali Stilo Abarth 2.4 je viteški izgubio dvoboj na staroj cesti Rijeka-Karlovac.
:smile07:
Jel ste vi francuzi izgubili kad neki race u životu????
Mario Haas
10-02-2004, 17:28
Jesam. Od BMW-a linije E36 i Mercedesa ML karlovačkih tablica na cesti Karlovac-Slunj, krajem prošle godine.
;)
INTERCEPTOR
10-02-2004, 17:29
Kas ja se zajebavam, al za tvoju dušu vectra je smeče za alfu 75 - to je činjenica. Čak alfa ima bolju karoseriju i bolje je složena unutrašnjost. A i bunker je veći - i osim toga ispod lima je pravi auto za razliku od vectre :smile06: :smile06: :smile06: :smile06:
I da zašto onda voziš alfu 33 koja je od 75 20% nekvalitetnija i traljavija sa više tvorničkih mana ili boljki.
Koschpa jel ti znaš tko ima najviše osvojenih svjetskih prvenstava zu reliju? Lancia, a lancia je tada bila pod fiatom, kao baza korištena je fiatova mehanika. Toliko o usporebi fiat-peugeot u reliju.
Haas pa bravo HGT je brži od stila 2,4. Pogotovo ako stilo ima selespeed.<br><hr><font face="Courier"></font>
Ne kazem ja nist za Lanciu. Al zasto nema Lancie, Alfe ili Fiata u WRCu vec godinama. ××××s JWRC Punto.
Fiat je u kurcu zbog losih prodajnih rezultata koji su sami uzrokovali zbog ocajne kvalitete svojih autica, pa vjerojatno zato nemaju ni love ni vremena posvetit se tak necem zahtjevnom kao sto je WRC.
I jos nesto!
Lancia i Alfa nisu FIAT!!!!
Mario Haas
10-02-2004, 17:46
Daj Cep ne kenjaj. Peugeot i PSA grupa je ako nigdje drugdje onda u sportu al pari grupi FIAT.
INTERCEPTOR
10-02-2004, 17:49
Koschpa nažalost lancia koristi kompletnu mehaniku od fiata, dijelovi se pakiraju sa pečatom fiat/lancia. Malo jači modeli su ili tunig fiatovih motora ili se koriste alfini V6. Zašto fiat nije u ralliu? Zašto bmw nije u WRC, zašto audi nije u wrc? Jel to znači nešto? Ne ne znači ništa.
Fiat nije propao zbog očajne kvalitete već zbog drugih stvari. Kvaliteta današnjih fiata je u svakom slučaju puno bolja nego kod peugeota. Konkretno mislim na 206.
INTERCEPTOR
10-02-2004, 17:50
Haas tokom povijesti ne bih rekao. Možda danas, al danas u grupu fiat ulazi i ferrari i alfa. Dakle ferrari u F1 i alfa u ettc-u. A gdje su peugeot i citroen osim u WRC-u?
Mario Haas
10-02-2004, 18:02
Zaboravljaš rally Peugeote grupe B,pa čak i stare 404 i 504 koji su imali uspjeha u rallyu, zatim Paris-Dakar koliko puta za redom, Pikes Peak, Grupu C, itd itd. Nekorektan si.
Osim toga, Peugeot je izmislio glavu sa 4 ventila.
I kaj to znači tijekom povijesti a ne danas?! :smile12:
Lancia je tijekom povijesti imala 5 titula za redom, a Peugeot 2+3 za redom pa daj molim te barem malo samokritičnosti.<br><hr>
Pa pug ima mrak rezultate u sportu.Cep ti ga kenjas opet malo prevec.
Grupa B rally 2x
Lemans
PIKES PEAK REKORD
wrc 3x
stw
Dakar 3x
A i dan danas lifraju Courage-u motore za utrke izdrzljivosti.
Fiat nije u rally-u zato kaj se u F1 bolje vrti lova.A i vise rulje prati.
Isto tako ALfa napusta etcc,i od 2005 starta u DTM-u. :) <br><hr><font color="blue">VORSICHT! Die Nordschleife ist gefährlich</font>
Lancia je ukupno imala 11 naslova u rally-u. 1 u F1. 3 u utrkama izdrzljivosti i osvojili su carreru (Mexico) :)
INTERCEPTOR
10-02-2004, 18:10
Kakve to sad ima veze za redom? Pa imala ih je uvjerljivo najviše sveukupno. Delta integrale, delta grupe B. Alfa u DTM-u, u ETC-u. zatim fiati 131, spider.Oni su također imali uspjehe. Skoro zaboravih 750 abarth, 850... I to sve je bez ferrarija.
Kad je to peugeot izmislio tu glavu s 4 ventila?
INTERCEPTOR
10-02-2004, 18:12
Ja ništa ne govorim da je PSA loša u sportu, nego mi se čini da nije bolja od fiat grupe. Za alfu računam samo od 86. na dalje kad ju je fiat preuzeo. Uspjehe GTA i sl. ne računam.
Mario Haas
10-02-2004, 18:21
Peugeot je napravio 4-ventilsku glavu za svoj trkaći auto koji je nastupao na trkama u Americi. Godina 1912. Pogledaj malo na netu, znaš valjda otvoriti Google, zar ne. ;)
Pa covjece WRC je vrhunac auto-moto sporta. F1 je samo ××××ni cirkus!
Jedan WRC bolid kosta oko 400 000£, a jedan F1 bolid oko 700 000 €.
A za touring seriju, pa daj ohladi. Tamo gotovo i da ne postoje tvornicke momcadi.
A sto se tice popularnosti, cini mi se da se situacija polako mijenja, naravno jos je znatno F1 pracenija od WRCa, ali plako. F1 je ultimate driving circus!
Kolko kosta bolid F1????
Pa MOMO-v volan za ferrari kosta samo 70000 ojrica,koji ti je???
Bio je i pug u F1,1997 si imali mrak motor.Fisico je skino rekord Barcelone. :smile07:
INTERCEPTOR
10-02-2004, 18:44
Hahah 700 000€ :smile06: :smile06: :smile06: Ova ti je dobra.
INTERCEPTOR
10-02-2004, 18:47
Pa toliko koštaju neki auti.
Cuj, prelistaj si koji stari AutoBlic, tam imas kompletno rastavljen Renaultov proslogodisnji bolid, sa navedenim cijenama dijelova i kad lijepo to zbrojis ispadne ti cifra od nekih 700+t€. Ja ne vjerujem da ti imas koji konkretniji podatak, osim ak slucajno ne radis u kojoj F1 momcadi pa znas.
Sto se tice volana, pa normalno da je skup kad ima elektronike ko tvoj komp doma. ;)
Auto blic je mjerodavan?????? :smile12: :smile17:
Ne kazem da je! Al ja nisam nigdje drugdje naisao na neki konkretan podatak o cijeni F1 bolda.
PS Iako mislim da tu nemaju sta muljat, ipak to nije neka usporedba VW vs. rest of the world ;)
Cezy unlog.
10-02-2004, 20:21
To je cifra za gotov bolid,ako je tocna uopce.A razvoj??? Bez minimalno 20 milera godisnje nemas kaj trazit.
Šta mi možete reć o Bravu 1.8 GT i da li je to bolji motor od 1.6 16V :smile20: <br><hr>
Rossonero
10-02-2004, 21:02
INTCP, dobro ti veli za cijenu volana. Bila je cifra vezana za Schumijev volan u novinama. Zaboravil sam tocno iznos, ali sjecam se da je bila BOLESNO visoka!
MH, svi ti rezultati, rally, ovo ono ne skrivaju cinjenicu da ti Pug guta 10% vise nego kaj je meni Calibra gutala. A nisam se bas vukel po cesti... :smile07:
INTERC000LER
10-02-2004, 21:31
Ja neznam ljudi o cemu vi spikati, svi govorite "a gde su argumenti" a gle koje vi gluposti valjate.....pa dode mi sjedenm i vristim kako ima glupsona....Cupate peugeot 306 1.6 na Peugeot i temu WRC, pa tukci jedni sta to na peugoetu 306 ima kao na bolidima iz WRC, jeli znalci? ××××te udarite glavom od zid pa onda koju pametnu recite, gdje su vasi argumenti, posrem se na WRC ni jedan obicni pug nema nis kao WRC mozda sad ovi noviji ali 306 tesko! Mozda ima ne sliscno na S16 ali ovi obicni 306 su kurcina, i pun je ××××× ljudi koju su ga kupili novog i onda muke mucili s njim. Nemojte glumit pametnjakovice kad niste za to rodjeni!
Po××××m se na vas spiku Peugeot je u WRC-u zadnje 4 god cool, to objesite macku o rep.
INTERC000LER
10-02-2004, 21:34
Danas sam vozio 106 1.1i sa 190000km. Auto je za smece.
P.S redovno servisiran i prilicno dobro odrzavan.
S vana je kao nov,nije lupan nije nis a motor je za msece, ili jos bolje dobro ga polit gorivom za Zippo i zapalit ga!!!!!!!
Eto vam WRC tehnology! :smile16:
da se vratimo na temu...
mehanicar, Brava 1.6 ima gume 175/65/14 u seriji, a Bravo 1.6 !85/65/14. To je iz orginalne knjige koja dolazi s autom.
A 1.8 GT je imao gume 185/55/15. I to nije losa dimenzija, ali nema smisla kupovat jer je 195/50 prilicno jeftnija i ljepse izgleda, a 1 cm sirine od tvornicke ga nece ubiti.
A za potrosnju. Meni je u pravili trosio 7-8 litara jer većinu km sam radio na otvorenoj cest. Sad po zimi troši 8-9, s time da 90% km radim na autoputu gdje ne vozim ispod 140.
A ovo da nekome troši 12 u gradu je lako moguće, ali niti megane 1.6 nece trosit ispod 11 u gradu.
pocket, ma uzeo bih bijele ali neda mi se čekat 3 mjeseca kod Gabreka. Kad sam išao bojat bočne žmigavce onda ih nisam uspio skinuti pa sam otišao do prikratkog, a on mi je rekao da za to treba skinuti kotač i onu plastčnu zaštitu... Dobro da ne treba i motor izvaditi....
evo moje najdraze fotke, da jos malo uzvaite!
:))
http://web.vip.hr/tr-ag.vip/1/b04.jpg
Doc nisi tablice pobrisal ;)
P.S. treba stavit spojler neki na treća vrata. Podhitno! :) <br><hr><font face="Courier" color="blue">VW Golf MKII 1.8, 90ks & VW Beetle</font>
Rossonero
10-02-2004, 21:47
Pa za taj spojler mu ja govorim vec mjesecima, ali nikak da to stavi. A i decentni pragovi bi fino sjeli.
nisam, pa tak i tak su mnogi vidjeli auto.
istina stevo, samo sad je financijska kriza! Iako sam ga skoro vec uzeo.
Mehanicar
10-02-2004, 21:58
Doc hoce, svi auti trose manje od talijanskih benzinaca preko 1.6 i u to sam siguran , i daj se vec osvjestite malo s tom potrosnjaom, sami sebe lazete - auto od 75ks pa na dalje ako trosi i do 10 L grada je sasvim solidno!
Alfa i Fiat jedu gorivo nevjerovatno ( fiat - veci motri ) i konkurencija je puno bolja u tome i neda mi se vise pisati zasto !!!
mehanicar, a koliko si ti alfi i fiata do sada imao?
Pa kolko trosi u gradu onda 306 1.6 ? 6,5 litara ? daj molim te...
a jos je i sporiji...
ovakav spojler i ovakve bočne žmigavce bi ja!
http://www.cf-motorsport.de/Bravo_1.jpg
ova boja mi je mozda i najljepsa za Bravo, iako nikad nisam vidio takvog.
To je neki model Trofeo koji je imao 1.2 motor. Ima ih dosta na mobile.de
http://bilder.mobile.de/images/autos/512995/11111111131369530-20040120045544.bild
http://bilder.mobile.de/images/autos/512995/11111111131369530-20040120045544_1.bild
http://bilder.mobile.de/images/autos/512995/11111111131369530-20040120045544_2.bild
http://bilder.mobile.de/images/autos/512995/11111111131369530-20040120045544_4.bild
Mehanicar
10-02-2004, 22:17
2 frenda mi imaju 156-ce, jedan 33, a ja 2 fiata i samo ti sebe tjesi kako ti bravo na 140 trosi 7 L
Sweet dreams !!!!
:smile06: :smile06: :smile06:
ne kuzim ljude koji sami sebe lazu !
to su mi kraljevi!!!
pug da trosi i do 10 L , to je super naspram bravinih 12 - ( o voznim karakteristikama ne govorimo - sto se benzina tice, opel je tu jos najbolji u omjeru ide-trosi, a sad druge stvari necemo pricati i japanci su prica za sebe u pozitivnom smislu )
cuj, nisam napisapo da trosi 7 na 140, nego da trosi 8-9 litara.
I ne vidim svrhu od toga da bi ovdje lagao. Kaj ja imam od toga?
kaj hoces da napisem da mi trosi 20 litara pa da budes sretan? covjece, onda sam ja jako bogat ako mogu placat tolko benzina!
osim toga, Bravo pri 140 je negdje na 3500 okretaja.
a koliko su tebi trosili tvoji Fiati, i koje si imao?
Mehanicar
10-02-2004, 22:29
××××te tvoj bravo mora da ima 8 brzina, brava mi trosi u gradu od 10-14, a tipo 10-15 L (jer mu nevalja potenciometar na mono-jetronicu, ima 195-ce )i to mi je noramlno za njih ! a brava ide na 3000okr ravno 100km/h , i svakih 1000okr u 5. je oko 30km/h, a ti pricaj sta god hoces- znaci 140-preko 4000 !!!
sjedi pa se malo provozaj !
Dr. Strangelove
11-02-2004, 08:25
Doc taj mali krovni spojler je i meni prekrasan... u moru svih onih grdosija ovaj je decentan i paše mu najbolje... nego jel istina da je i šajba drugačija za taj spojler (ima rupe)?
passenger57
11-02-2004, 09:44
Mehanicar bojim se da je DOC u pravu...Bravo se i meni vrti otprilike toliko na 140.mozda malo vise.
Na 160 je na nekih 4500o/min koliko se sjecam.A sto se tice potrosnje
negdje sam procitao mozda cak i na ovom forumu da je dosta neekonomican u prvih
20-ak min voznje.
evo jedan podatak.BL-ZG,jurnjava po ZG,ZG-BL i 100km jurnjave po BL ukupno 500km
i tek se onda upalila lampica sto znaci da sam potrosio 43l,e sad ako
je to puno uzeci da sam iz centra ZG usao u Bosnu za manje od sat,a tako je bilo i kad sam dolazio sa "prosjekom"
160km/h na auto putu,a po gradovima je sve odradila druga,treca do 5500o/min
185 60 14 seriski dolazi na 1.6.
passenger57
11-02-2004, 09:46
Inter,smiri se malo ne daj da te isprovociraju.
Ovde jedino vrijedi uzeti u obzir sta MH pise...
Meni Punto troši oko 8-9 u gradu kad ga ganjam, a Alfa ide prek 16; nova nemre ispod 18... zaboli me.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * *</font>
mehanicar:
"××××te tvoj bravo mora da ima 8 brzina, brava mi trosi u gradu od 10-14, a tipo 10-15 L (jer mu nevalja potenciometar na mono-jetronicu, ima 195-ce )i to mi je noramlno za njih ! a brava ide na 3000okr ravno 100km/h , i svakih 1000okr u 5. je oko 30km/h, a ti pricaj sta god hoces- znaci 140-preko 4000 !!!
sjedi pa se malo provozaj !"
evo, ja sjeo malo pa provozao! I usput napravio sliku. Loše je kvaliete jer je slikano s mobitelom i neposredno prije naglog kocenja.
Čini se da moj Bravo ipak ima 8 brzina!
:smile06: :smile06: :smile06:
http://web.vip.hr/tr-ag.vip/140.jpg
stranglove, 99% sam siguran da je zadnje staklo isto i da nema nikakve rupe, tj. da je spojler zaljepjen. Mislim da te veličine ima i HGT.
Doc. ti Trofeo su negdje vec 99. godiste.Bolesno opremljeni,ima ih i sa kozom.A vidio sam ih i u ovoj boji cak.
E jos jedno pitanje. Vozio sam se danas iza 145 JUNIOR,da Junior je pisalo iza,i sa strane ispred straznjih kotaca.
Jel postoji tak nesto,ili si je to frajer sam stavio?? :smile10:
postojale su 145 junior, to je bilo nesto kao ovaj trofeo, ali ne znam sta je znacilo.
ovaj trofeo nikad nije prodavan u HR. Ima unutrasnjost od HGT-a, a motor najslabiji.
To mi je guba. Super izgleda,bolesna oprema,a 80 FIRE CV-a za laganini voznjicu. :)) :)
Rossonero
11-02-2004, 19:10
mehanicar, sorry, ali kod ovog s Bravom i okretajima si bas ispal... :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06:
Kaj budes?! Nisu teorija i praksa uvijek isto! ;)
Mehanicar
11-02-2004, 19:15
Nisam ispao sta ? :)
Sutra i ja slikam pa saljem !!!
2 Doc - pa na koliko okretaja tebi dodje u 5. do ibera i koja brzina (i s kojim gumama)?
Mehanicar
11-02-2004, 19:21
stvarano ne kuzim ovo, meni je brava 96., s jos onim starim instrumentima, pa cete vidjeti !
sad mi ovdje nista nije jasno - tko tu kog ×××× ! :smile17:
Mehanicar
12-02-2004, 02:29
2 pass.. 57
kazes na 140 - 3500
160 - 4500
da ti je 140-3500, onda bi ti po osnovno skolskim proracunima na 4500 bilo 180 !!! ( prenosni omjer je stalan i ne moze se mjenjati )
pa daj molim te, koga vas dvojca zajebavate - mora da imate neke specijalne varijatore u tim bravima !
znaci vama se Bravo vrti pri 190 na 4750 - super !
2 Doc - kad kocis ne odmah stiskati kvacilo :)) pa slikati :)
Fabia SDI Elegance!
12-02-2004, 02:32
Hihihihihihi :smile06: :smile06: :smile06:
Mehanicar
12-02-2004, 02:35
Ross - hvataj se ti ekonomije i mani se mjenjaca i prijenosnih omjera !
btw. Management je uspjeo - pala 4-ka
Hvala jos jednom na onom strateskom m.! :)
Fabia SDI Elegance!
12-02-2004, 03:31
Mehanicar, zashto mi ne radiu pokazivach temperature u Audi A4. Cas radi cas ne radi!
Rossonero
12-02-2004, 08:50
Bravo za management mehanicar. Drago mi je, ako ti je ona literatura pomogla. :)
Ali moram ti opet reci da si se za×××× s Bravom. Nije Doc kvacilom skidao okretaje, u to sam 100% ziher. Slikal je realno stanje stvari, a ako treba budemo ovaj vikend snimili filmic rastezanja do 140. Mislim ako budes stvarno toliko inzistirao. ;)
Dr. Strangelove
12-02-2004, 09:01
Ti Trofeo Bravači su mi već par godina tiha patnja.. ima ih u Njemačkoj u par ××××nih boja i unutrašnjosti..felge. full oprema...i taj motor 1.2 16v mi je sasvim prihvatljiv... ali ××××ga kad im je cijena ko i tu... pa još pribrojiš davanja :smile12:
Dottore, svka čast.
Mehaničar, ispal si tuka.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * *</font>
Mehanicar
12-02-2004, 16:41
ok Ross. nema problema, ja u subotu slikam isto , pa cemo vidjeti, mislim da je nemoguce da se razlikujemo u 200okr, a kamoli 500, inace ne kuzim sta je tu na stvari!
ja sam samo iznjeo vrijednosti sa one slike i nevjerovatno mi je da je kod njega mjenjac takav da mu na uber gasu brava radi na 4800okr :smile17: , i da mu je 5. tako duga - 40km/h po 1000okr. ako netko ima test u Auto-moto und sportu pa bi ga zamolio da procita podatke tamo iz dijagrama mjenjaca, jer su tamo realne brzine, ali cu ja svejedno u subotu sve poslikati !( danas mjereno 2500-90, 100-cca.2800, znaci 140- cca.3900 ):smile17: ), stvarno me sad to zbunjuje !
jel ima tko prenosne omjere mjenjaca i osovinske reduckije za 1.6 16V Brava/u ?
Znaci 6000: 240 kh/h...
Stvarno dugi prijenosni omjer za 1.6 benzinac
Al tu se onda ukljucuje (odnosno ranije) otpor zraka, tak da auto ne ide brze od cca 190 km/h. Al da da je u vakuumu :smile12: :smile12: isao bi toliko, i da ima poseban spremnik zraka. ;) ;)
passenger57
13-02-2004, 00:02
Gearbox
1st 3.909:1
2nd 2.238:1
3rd 1.444:1
4th 1.029:1
5th 0.816:1
Reverse 3.909 : 1
Final drive ratio 3.353 : 1 (17/57)
evo ako moze pomoci...
nema druge nego i ja sutra na auto-put posto nisam nasao kasetu sa mora
gdje imam 180km/h.
passenger57
13-02-2004, 00:07
Mehanicar,mene prozivas za neke obrtaje sto sam lupao iz glave dok ti nagadjas na koliko se vrti na 140km/h :smile06: :smile06: pa sto nisi malo stisnuo???
i jos onda kazes da ti trosi 14 :smile12: pa kako kad ne vozis preko 90 :smile06:
imas znanja i mozes biti doktor za mene ali brate s.... ko foka!
Mehanicar
13-02-2004, 00:16
Danke pass..
i ispada s gumom 185/60R14 , a uzeo sam radijus kotaca, ne dinamicki, ali nema veze, on je nesto manji stvarno 3520 okr !
:smile17: ,
sad me to jako pegla, kako da ja nadjem podatke negdje za bravu iz 96. , jel ima u knjizici vozila ?
TL kaze da je moguce da je bilo razlicitih mjenjaca , a vidis da stvarno je, onda i potrosnja i ubrzanje i krajnja brzina su "malo" drugacija ! :smile17:
Mehanicar
13-02-2004, 00:20
jesam i kazem ti 4200, pa pise ti fino !
ipak mjenjaci nisu isti, nesto korisno od nase rasprave ! :)
180- 5400 , :)
passenger57
13-02-2004, 00:25
e sorry malo sam prenaglio...nisam danas nesto,auto me iznervirao.zeza me paljenje.ponasa se ko da je akumulator riknuo,ali ustvari nije.nece da zavergla. :smile09:
sutra,eventualno prekosutra cu vam reci na koliko se moj vrti.
passenger57
13-02-2004, 00:27
intercooler,pa sta je reci koliko je to onda uistinu jako.
izgleda da ce biti najbolje da je i ti stanemo na crtu :smile13: :)
Dr., vidio sam ti Bravo koji izgleda isto kao i Doc-ov (boja, felge) u salonu rabljenih vozila u ulici Oranice. Ako te zanima, odi se raspitati... :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
passenger57
15-02-2004, 13:52
nisam izlazio na auto put ali u 5. 80km/h je 2400o/min a 100km/h je
okruglo 3000o/min.posto jos uvijek nisam sve rijesio ovo je bilo
onako po gradu...
Mehanicar
15-02-2004, 15:40
eto isto kao meni pass...
ja sam poslikao , ali kako da sad stavim slike ovdje, to mi mora netko objasniti ?!?
a i nasao sam u knjizici vozila slijedece prijenose :
1. 3,909
2. 2,238
3. 1,520
4. 1,156
5. 0,971
diferencijal : 3,353
a oni prijenosi sto si ti pas.. nasao i napisao ovdje odgovaraju Bravu/i 1.9 D
dok 1.6 16 V i 1.8 16V imaju ove prijenose, za 96. god.
Mehanicar: pošalji slike na klun@net.hr pa ću ti ih ja stavit.<br><hr><font face="Courier" color="blue">VW Golf MKII 1.8, 90ks & VW Beetle</font>
Mehanicar
15-02-2004, 17:42
danke Stevo - poslano !!!
Sad ćem to metnut...<br><hr><font face="Courier" color="blue">VW Golf MKII 1.8, 90ks & VW Beetle</font>
Evo Seronja
:)
http://ucenici.ssivanic.hr/~lklun/120_1.jpg
http://ucenici.ssivanic.hr/~lklun/140_1.jpg
http://ucenici.ssivanic.hr/~lklun/160_1.jpg<br><hr><font face="Courier" color="blue">VW Golf MKII 1.8, 90ks & VW Beetle</font>
Mehanicar
15-02-2004, 20:21
Danke , :) !
zanimljivo...
Pogledaj ovaj link, tu su omjeri za moj. Čini se da imam iste omjere ko 75 TD, a ti imas iste omjere kao 1.8 i HGT. Ovo je skenirana orginalna brošura od Brava II, Za Bravu nemam.
Malo je to cudno, ako je Bravo nesto tvrdji, ima sire gume u seriji, onda bi on trebao imati krace omjere da izvuce bolje ubrzanje. Garantiram da bi Bravo 1.6 s "normalnim" omjerom u getribi isao oko 10 sec do 100, jer Stilo 1.6 sa identičnim motorom i 150 kg više ide za 10,5 sec do 100. Ali zato jer moj brži na 1000 m.
link: :URL=http://www.bravo-guide.co.uk/mk2brochure/mk2%2028.htm:http://www.bravo-guide.co.uk/mk2brochure/mk2%2028.htm:/URL:
Radi takve getribe moj ide u 3. brzini do 150 km/h, a u 4. brzini do 185 km/h, a u 5. brzini ide 184 km/h ali na vrlo niskim okretajima.
Ja getribu nisam dirao, a niti ne vjerujem da je prošli vlasnik išta dirao jer sam auto kupio s 50.000 km.
Mislim da je ista situacija s omjerima i kod pass i intercoolera. A ako nije, onda su nesto promjenili na novom modelu.
Mehanicar
15-02-2004, 22:09
Zanimljivo, da vidio sam, znaci da su kad je bio i facelifing i ona promjena unutrasnjosti, promjenjeni i mjenjaci u modelu 1.6 16 V, jer meni u knjizici pisu isti ovi sto sam naveo, i nemam nikakve prituzbe na ubrzanja, sasvim solidno za 103ks i poslije 120km/h kako je ovdje vec netko rekao, i max. dostize u 5.naravno !
eto, nesto korisno smo i otkrili za buduce kupce Brava/i !!! :)
frend je imao punto 75sx i mijenjao je pakne. kupio uredno i došao kod mehaničara da mu ih promijeni kada ono ne paše. uzeo je staru paknu i nazad u dućan gdje je utvrđeno da je to pakna za tipo turbodiesel.
Dr. Strangelove
23-02-2004, 12:02
Kolege forumovci... odluka je pala, 100% sam odlučio kupiti Bravo 1.6 ili 1.2... tijekom slijedećeg mjeseca zatvaram financijsku konstrukciju pa ću lagano krenut u potragu... zanima me jel zna neko kakvi su to oglasi tipa:
"Bravo 1.2, 0 km...." :smile17:
.. ne kužim kak neko može imat 0 km na autu koji se ne proizvodi skoro 3 godine... jel moguće da se još radi u nekim zemljama tipa Turska, J. Amerika?
MH odlog.
23-02-2004, 12:18
To ti je kad ga kupi senilni deda i drži tri godine pokrivenog plahtom jer je zaboravio da mora produljit vozačku a kad je krenuo obavit stalno pada na liječničkom... :smile06:
Dr. Strangelove
23-02-2004, 14:20
E da mi je nać nekog dedu... ko onaj Seprin sa Wartburgom... :))
..a 1.2 16v sa 80 Ks bi me u principu sasvim zadovoljio... ××××ga radim skoro 1500 Km mjesečno...
stranglove, ma bolje bježi od toga...
to me podsejća na one oglase. Fiat Punto s 0 km i 50 % nižom cijenom. A onda ti vele da razliku u cijenu dobijes u nekim stavrima, namjestaju itd. :smile15: (npr. 4 plastične stolice u vrijednosti 10.000 kn :smile06: )
ovaj 1.2 po testovima troši cca 1 litru manje od 1.6. 12.5 s do 100 i 175 maksimalne je sasvim dovoljno za normalnu voznju. Imam par testova Brava 1.2 i svugdje su ga nahvalili kao puno bolji motor od 1.4.
I prilično soldina serijska oprema je bila za 80 16v kod nas. 100 16v je imao na njegovu opremu i klimu i ABS.
INTERC000LER
23-02-2004, 22:05
Ma jest Doc. tako je i kod mene samo meni u trecoj pokaze 160km/h al ja imam gume 205/50 15 pa mozda zato. A u mene ti Bravo moze do 7800 obrtaja u prvoj i drugoj tako da u prvoj izvucem haman pa 80, izgleda da je elektronika cackana. Nisam ga vozio nikad do cepa pa da vidim kolika je spica jesam u 4-oj dero 180 i imao sam jos malcice gas al nisam ceste :)) Kad probaj javit cu vam uglavnom treca je do 160. I ja sam nasao prijenosne omjere ovakve kao sto je Doc. stavio, imam ih u jendom prospektu od bRava 1.6 :smile08:
intercooler, moj ide u 3. 150 i to na nekih 6800 okretaja, tj. do blokade. Tvoj ide više valjda zato jer nema blokadu na 6800, nego ga vrtiš do 7800?
Ja ne znam kak bi se moj ponašao da nema blokadu. Mislim da to niti nema smisla jer nakon 6500 znato slabije nabire okretaje. Tako da do tih 7800 bi mu trebalo 3 dana! jedino kad bi se i snaga povecala.
INTERC000LER
24-02-2004, 14:42
Ma znas sta Doc. moj ti ide predobro do 7000 okretaja ali poslije, motor fakat vristi ko covjek kad ga koljes, volan se zatrese nenormalno gotovo pa ga nemozes drzati kao onaj forcefeedback da ima hihi. Ja sam ga dva put gurno do 7800 al mi je odmah i bacio malo ulja, to sam uradio samo da probam dokle moze. Nebi treba mu bas tri dana do 7800 al totalno sporo nabire, i to jos u prvoj i drugoj a motor zauziji kao da je elktricni a vristi. Mislim da bi mu u trecoj trebala vjecnost. Ja jos nisam skuzio kako to moze, i zbog ceka je to tacno tako, ali ××××ga moze :smile17:
Ali ja recimo kad idem u drugoj na 3000 okretaja i stisnem gas do poda moram volan drzati fakat cvrsto jer hoce da ga izcupa iz ruku. Bravo inace ima prelagan volan.
A jesi ti svog ikad vozio do kraja u petoj i ako jesi koliko ti je brzinomjer pokazivao? Jel 200km/h? :smile10: ja sam sa svojim isao najvise 180 u cetvrtoj, bio je na 6000 ili mi je malo preslo 6000 mozda 6100-6200 ne sjecam se bas dobro jer nisam obracao paznju na okretomjer.
ja sam u 5. brzini jednom vozio 190 i jos je gas imao lufta, iako ne vjerujem bi isao vise da sam gas stisuno do kraja. Bilo je to na autoputu kad sam pratio 318 e36, cekao sam da se skinemo s autoputa i onda ga oprao! :)
Lotus Esprit Sport
25-02-2004, 20:22
Megan je puno atraktivniji i rijeđi na cestama.
http://kep.tar.hu/geesix/images/pic3342179.jpe
INTERC000LER
25-02-2004, 21:33
HaaaaaaaaH, to je zvjer :smile20:
Jesi to ti slikao Doc :smile10: ?
Jel to Bravo 1.6, ako jest daj kazi da idem sutra to odmah probati :smile06: !?!?!?!
A bestije :o
Mehanicar
25-02-2004, 21:38
Svaka cast Doc, 210-fina brojka, budem i ja malo forsirao da te probam dostici :)
da, to je 1.6 isti kao moj, ali slika s nekog madjarskog foruma. Mozda je cak i 1.6 GT, on ima promjenjen usis i jos neke sitnice u odnosu na obicni 1.6. Getriba je izgleda ista kao moja.
Moj nema kozni volan, i srebrnu konzolu i nema tako malo km.
svaka cast madjaru!
Moš si mislit kak sa 103ks leti 210 na sat. :smile07:
Možda s Planice. :smile06:
passenger57
25-02-2004, 23:18
nevjerovatno,pa pogledajte obrtaje 5200 :smile12: :o
Moj je takodje isao 190km/h i imao sam feeling da moze jos mrvu vise
lik koji mi ga je dovezao rekao da ga je on stisnuo dve glave :smile17:
Mario Haas
26-02-2004, 09:09
Što se tiče omjera km/h po KS najjači je bio izvjesni FIAT Uno 60S s fire motorom. Pokazao je skoro 170. Onda još nisam znao da je to bio "edizione superpiloti". Glupo je kupovati jače aute, kad i ovi slabiji jure brzo.
:smile12: <br><hr>
Mario Haas
26-02-2004, 09:13
Doc, svakom autu ostane lufta na gasu kod max. brzine. :)
Dr. Strangelove
26-02-2004, 09:50
Doc ti kao ljubitelj talijanskih automobila sigurno bi volio da tvoj Bravo u eventualnoj prodaji završi u rukama nekog također zaljubljenika i auto entuzijasta..koji će ga paziti, maziti i podmazivati kako treba :smile15: ...još ako je član foruma to bi vjerojatno bilo idealno, barem bi imao miran san znajuć da je u dobrim rukama... pa hmm.. ahem... Pošto kola kume?<br><hr>
INTERC000LER
26-02-2004, 15:01
Evo sad sam isao malicice iznad 120 u drugoj mozda 123-125 i bio mi je Bravo na 7500okretaja. A 100-oju sam dignuo na parkiralistu od trgovackog centra, frendovi se usrali. Moj Bravo ide ko vrag, frend koji je imao Ford Escort RS kaze da ovaj moj ide kao i ford, a da je za vozit blji 100x.
Ipak je to FIAT. :o
Dr. Strangelove
26-02-2004, 15:15
Je je Bravo je najbolji auto... samo čekajte da ja piknem svog... pa buju vidli razni vlasnici nekakvih Clia Sport i šta ti ja znam :smile15: .. već vidim burne forumaške rasprave u bližoj budućnosti... Nakon Alfe i Clia Sport, Bravo je kandidat za kontroverzni auto No.3!
joj jedva čekam... :smile14:
passenger57
26-02-2004, 15:45
Inter,taj tvoj bravo definitivno ima neke bube u sebi :smile11:
Dr. Strangelove,
meni kao ljubitelju taljanskih automobila bi bilo jedino bitno da auto cim prije prodam i po cim boljoj cijeni!
:))
Auto sada ne prodajem, niti necu tako skoro. Da ga sada prodajem, skinuo bi felge s njega i stavio cijenu 7.000 Eura, a ako nebi islo u roku 2-3 tjedna, onda bi spustio na 6500. Ispod toga u ovomo trenutku ga nebi dao.
Cijene po oglasniku su stvarno sarolike. U zadnje vrijeme je bilo nekoliko JTD modela iz 99/00 god. sa cijenama 10.000-11.999 eura... :smile15:
evo dva najslicnija mojem iz oglasnika:
bravo 1.6 SX, 16V 7/01.g., reg. 7/04., crni, 59000 km, nije uvoz, odličan, klima, servo, alu, ABS, itd. 7900 € na ime za got. mog. otplata
Bravo 1.6, 16V, 99/00.g., reg., 02/05.g., crveni, izuzetno stanje, 6.700 €, ×××/ Broj uz pretplatu
Dom Dom unlog.
26-02-2004, 20:18
Doc , da ga čim prije prodam , po što boljoj cijeni :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06:
Dobra fora.Pa kaj si se ufural da Golfa TDI prodaješ??
Danas mi veli jedan frend da mu frend prodaje 156 2.5 V6 crna ko moja sa crvenom Momo kožom, već godinu dana ju prodaje po 18000 eura.Prvi vlasnik!!!
Ma Hrvati su ludi za talijanima :smile06:
Dom, misliš talijankama :))
mislim Alfama ne Fiatima :))
dom, moj auto ima daleko vise kupaca nego tvoj! A mislim da bi 6500 eura vrlo brzo dobio!
Tipo sam prodao i prije nego sam poceo prodavati, cak me kupac nagovorio pa sam mu prodao auto 4 mjeseca prije nego sam planirao. Eto, i za Bravo vec ima kupaca, a uopce ga ne prodajem! :)
I naravno, svi zadovoljni!
dr. evo jedne lijepe boje za tebe! :))
http://www.g-power.dk/images/bravo1.jpg
Dr. Strangelove
27-02-2004, 08:44
:)) ... ma pratim ja oglasnik i to kaj veliš cijene ××××no variraju... uskoro ću krenut u odiseju za autom... znam da bu me koštalo živaca, vremena i para.. al bar ću bit zadovoljan na kraju puta..
ovaj iz oglasnika 2001g 58000km sam kupil i zadovoljan sam sve je orginale bio sam u fiat servisu i rekli su da je autić ok :smile15:
Dr. Strangelove
01-03-2004, 08:43
kolko para?
Dobrodošao u klub. :) <br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * *</font>
Dr. Strangelove
03-03-2004, 12:08
Samo da izvjestim štovane kolege forumovce... danas idem pogledat jednog crnog Bravinja... 1.6, 2001... cijena? sitnica (imam nekakvu polupreporuku)... drž te mi fige...<br><hr>
Držimo...<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * *</font>
Ed Hunter
03-03-2004, 12:20
Ako budemo ti držali fige, figu budeš i dobil! ;)
Zato ti želimo sreću. :))
sretno stranglove.
očekujemo izvješće! :smile07:
Dr. Strangelove
03-03-2004, 15:00
hvala dečki...
Sretno i nemoj se zaletavat!
Ako sve nije 100% kako ti želiš... oprema, motor, boja, cijena.... ne uzimaj!
ajmo što više talijanera na forumu! :)
Dr., puno srece. Javi kako je proslo... <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
Dr. Strangelove
04-03-2004, 08:24
Dobro jutro... evo ovak, da rezimiram... auto se trenutno ipak ne prodaje, jer ga je dečko koji se bavi s autima uzel za sebe, bar na neko vrijeme.... 2001. 1.6 SX, između ostalog ima i automatsku klimu :o .. izvana i iznutra ko nov... Na cajgeru 60 tkm, ja sjednem upalim auto, kad ono kuplung ne odvaja do kraja.. kaže rikla lamela (već je danas ide mjenjat)...pedala kočnice lagano škripucka i motor u leru nekako neravnomjerno radi (kod laganog dodavanja gasa cimne karoseriju :smile12: )... tak da sam totalno zbunjen... Uglavnom baš me zanima kolko će ga doć da to dovede u red, a uskoro ću se i provozat (lik mi je dobar frend)... E da i još jedna stvar, uz svu opremu nema maglenke?? Doc jel ih ti imaš?<br><hr>
Pripazi na takve sitnice... auti koji imaju bolju opremu obično serijski imaju i maglenke, koje su inaće jako skupe pri naknadnoj ugradnji u branik ako je dotični bio razbijen... pa ekipa obično kupi samo novi branik, a nemaju love ili im je puno dat za maglenke.
Steta. Ili mozda ipak nije... :smile10:
Navodno na tim Bravo/Brava dosta odlaze lamele, kosare, lezajevi... Ja sam svojedobno gledao jednu Bravu s nekih 100tkm kojoj je to bilo skroz razvaljeno - kad si stisnuo kuplung, skljocalo je ko ludo. Veli covjek, inace mehanicar, da je to kilometraza na kojoj to obicno ode na Bravi i da sam ju kupio, zamijenio bi mi je prije predaje. Auto je imao jos hrpu drugih nedostataka, pa sam ga odmah prekrizio...<br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
Ed Hunter
04-03-2004, 09:30
A i ovo kaj ti cima karoseriju ... to rade obično auti koji imaju veći okretni moment. Recimo ja sam to skužil na TDI-u 130 konja. Dok mu stisnes malo gas, onak na leru, onda 'cimne' cijeli auto.
Dr. Strangelove
04-03-2004, 09:32
da, al reko da nije nekaj s nosačem motora... nego nemrem otvorit stranice Fiat kluba, da vidim dal Docov ima maglenke... frendov 1,4 SX iz 98 ih je imao (pre××××no mu stoje)...
Lako moguce da mu je nosac motora u banani - navodno je to boljka i kod stare serije Meganea...<br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
Vrlo se lako ustanovi da li je auto bil razbijen u kontekstu ovih maglenki. Dakle, auto bi trebao imati prekidač za maglenke, ali ih nema u štosdenferu. U tom slučaju, definitivno je bil odvaljen.
Ja ti preporučam da odustaneš od njega; fala Bogu, pa je ponuda Brava dosta velika tak da se mogu naći i lepi primjerci kao Dottoreov.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * *</font>
Doktore,zašto ne povedeš nekog tko se kuži malo više,nekog mehaničara..
Dr. Strangelove
04-03-2004, 11:24
to bum napravil kad auto prvo prođe moje kriterije, a onda tek idem njemu :))
Mehanicar
04-03-2004, 11:50
stvarno bolje odustati od ovakvih Brava ako i u buducnosti naletis na takve !
moja brava je '96. i SX oprema i ima maglenke, ima 94 000 i kvacilo i lamela rade ko vurica, motor u leru ( kad su dobre svjecice ) mozda malo oscilira cca. 50 okretaja i manje, kad je full hladan uredno se digne na 1400 i mirano radi, a sa kocnicama sam stvarno jako zadovoljan a stavljane su stalno original pakne, mada nece vise :) !
tako da je ovaj bravo malo jako cudan sa svim ovim stvarima !
Ed Hunter
04-03-2004, 12:05
" Dragi forumovci. Godina je 2027. Dr. Strangelove prelazi u drugu fazu. Zove mehaničara na pregledavanje auta. Na auto za sad nema primjedbi, jedino nema u standardnoj opremi komplet dvd-a Stanley Kubricka. Nadajmo se da će auto uspješno preći i tu dugu fazu. Do novih vijesti
Vaš administrator"
:))
Rossonero
04-03-2004, 12:32
Doc nema maglenke.
Dr. Strangelove
04-03-2004, 12:36
Ed :)) .. nadam se da to neće tak potrajat dugo...al ko ga hebe... ne žuri mi se previše, tak da fakat oću jedan lepi primjerak, koji će me onda par godina služiti kak spada...
Mehanicar
04-03-2004, 12:38
tako treba, nikud zuriti, znas sta hoces i sta trazis ! :)
Ed Hunter
04-03-2004, 13:14
Ma naravno. Malo te zezam. Po tvojem opisu ja sigurno nebi uzel taj auto. Veliš tip je preprodavač, ko uzel ga je za sebe jer je jako dobar. Ko i svi. Samo kaj ga voze dok ga ne prodaju. Ima 60t km. Opet ko i većina. Ja sam gledal malo rabljene 156. Mašina 2.0, uvoz Italija, iznutra lagano spohabana, sve je našpricano s onim ××××nim sprejevima. Skoro svaka ima rupe od držača za mobitel .... e da i još najvažnije piše na njoj 37t km!?! Najviše kaj je pisalo je nekih 70t. I to su već dizeli. :smile09:
Ja ne znam koga oni drže za ××××××!
Kod tebe još lamela, držač, ... puno je to sitnica koje samo malo treba poriftati. Auto koji ima tal malo km nebi ko prvo trebal imati tolko 'sitnica', a posebno ne tolko njih zajedno.
straglove, taj auto ili nema 60.000 ili je jako lose odrzavan i vozen.
Ovo da je uzel za sebe je stara priča...
Najbolje bi ti bilo da probas moj, da vidis kako bi trebao izgledati Bravo sa 90.000 km koji je održavan. Tako da ti ne prodaju priče da je normalno da na 60.000 kuplung krepava. Nije savršen, tu i tamo nesto zaskripi, mjenjać rijetko ide u rikverc iz prve i jos neke sitnice. Ali je sigurno u daleko boljem stanju od vecine Brava s manje km na brojcaniku. Meni su isto prodavali razne priče, npr. na jednom je bilo ne moguce staviti u prvu brzinu, pa mi je prodavac rekao da je to normalno za Fiat. Pa kak onda moj ide u prvu? Ili kak to da ovaj sa 60.000 se raspada, a moj sa 90.000 sa mehanicke strane je sve tip top.
Oprema SX na modelu 100 16v, znači modeli od 99-te, serijska za naše tržište:
aut. klima
abs
2 x airbaga
metalic boja
radio kazetofon
tonirana stakla, retrovizori u boji.
Plus naravno standardna oprema za sve Brave poput centralnog, podizaci stakla, podesvanja volana i sjedala vozaca po visini.
Ovo sta sam naveo je minimum opreme koju mora imati svaki SX. Maglenke nisu bile u seriskoj opreme, jedino ako je netko doplatio. Moj na zalost nije imao niti jednu jedinu doplatu, znači sve serijski.
Model 80 16v ima sve to osim klime i čini mi se ABS. A i prednji branik ima po sredini crno, kao recimo Punto od gire, dok 100 16v ima kompletno u boji.
<br><hr><font face="Times New Roman" color="red">www.fiat-klub.tk</font>
Dr. Strangelove
04-03-2004, 13:42
ma brijem da je.. jer ima ono što je i Ed primjetio... držač za mob.
BTW ovo je must know za sve vlasnike Bravo/Brava
:URL=http://www.bravo-guide.co.uk/:http://www.bravo-guide.co.uk/:/URL:
Dr. Strangelove
04-03-2004, 13:47
Na tom sajtu ima odličnih uputa za kupnju rabljenog, održavanje, tuning... oni spominju da svaki Bravo mora doć s nekakvim originalnim crvenim ključem (red key?).. ili master key? Kao bez njega se nemože obavit eventualan popravak ECU-a ??
odlicna je to stranica, davno sam ja stavio njezin link na temi fiat klub.
taj red key ja nisam dobio niti se zamaram s time! :)
ja ti ima jedan test rabljenog brava iz časopisa Auto koji prilično točan. Nisu gledali samo jedan primjerak kao u auto klubu, nego opcenito iskustva vlasnika.
i kolika je cijena bila ? U njemackoj na mobile.de ima 127 Brava iz 2001. god. Najjeftinij je 6300 Eura, s tim da se zna kolko Fiat drži cijenu u njemackoj.
Sad si ti racunaj, daj on uvezo toga najjeftinijeg i najgoreg, cijena s njegovom marzom bi bila oko 8500 eura. A vjerujem da toliko nije. Znači morao je uvesti nekog razbijenog ili skroz razjebanog.
Dr. Strangelove
04-03-2004, 15:12
Hm hm, neznam kak bi to objasnio, ali taj lik se ne bavi prodajom auta na "klasični" način... većinom su to auti uzeti pod dug i tako to... tak da je cijena bila puno manja od realne...
Dr. Strangelove
04-03-2004, 15:17
Doc snimi ovo:
Resetting the ECU:
This is the basic reset which will restore the various positions back to factory setting.
Disconnect the battery for a minimum of 40 minutes. Simply remove the earth side (-) and pull to one side.
You will not have to reprogramme any keys afterwards and your radio should not loose its code either. You will have to alter the time unless its a H2 where if you put it to an FM station it will pick up the time automarically.
All the "reset" does is put the positioners such as the IACV back to factory setting. The car will then relearn the positions required for the conditions you put your car under. However if you drive your car hard from the off after doing this, it will expect to be driven like that al the time and therefore may feel a little sluggish unless really pushed. Also, whilst this relearning is taking place you may experience higher running costs.
Dr. Strangelove
04-03-2004, 15:19
ovo me ful iznenadilo... znači nakon što resetiraš na taj način ECU... auto pamti tvoj stil vožnje u slijedećih par km i po tome podešava rad... tj. trebalo bi ga vozit nježnije inače če zapamtit više vrijednosti... tako nekako...
stranglove, zbunjen sam... :smile12:
eng. mi nije jača starana, ali čini se da je tako kako si napisao.
Vidjet cemo sta kazu intercooler i pass na taj red key!
ja ti savjetujem da ipak odustanes od tog auta. Ko zna kakve jos kvarove ima.
Dr. Strangelove
05-03-2004, 08:53
Ajmo stručnjaci... TL, mehaničar, ekipa... jel takav način resetiranja ECU-a uobičajen i za druge proizvođače? Šta ako se ugradi protočni filter zraka, treba li i onda resetirat ECU ?
Ed Hunter
05-03-2004, 09:47
Jeeep. Dok skineš klemu s akumulatora i ostaviš ju recimo neko vrijeme (recimo sat) resetrira se ECU na autu. I zaboravi ti postavke. To je tak na svakom autu (kolko i za koji auto ja znam)
Ed Hunter
05-03-2004, 09:52
I u ovisnosti kak budeš ga vozil nakon toga, tak bude ECU snimila postavke na novo. Nemoj ga nakon toga jako naganjati jer bude ti počel jako trošiti. Vozi se 'normalno' kak se voziš par kilometara.
Mehanicar
05-03-2004, 12:18
Dr. crveni kljuc dobijes samo ako narucis alarm direk iz fiata i jos jedan mali okrugli za njegovo deaktiviranje, i s crvenim mozes otkljucati auto i ako ti je alarm ukljucen dok obicnim plavim mozes ali se odmah upali alarm, otkljucavas ga preko daljinskog, maglenke su dodatna oprema kao i alarm !
sto se tice resetiranja ECU - to su po meni gluposti
1. sta se resetira ? memorija koja pamti pogreske ili tako nesto - to da, ali podaci o ubrizgavanju i paljenju, nema sanse
2. sta auto ima uciti od vozaca - to da mi netko pojasni ?
motor radi kako radi i ima svoje neophodne parametre, a kako se on moze prilagoditi mom nacinu voznje - najbolje bi bilo da uopce ne daje gorivo a ide - to bi bio moj nacin ako moze ? pa nisu to igre po zeljama :) i Lazo Goluza :)
3. da ECU "zaboravi" postavke - kako da ga upalim - pismenom molbom, jel je treba ovjeriti kod javnog biljeznika ? :)
stvarno bi volio da mi ovo sve netko malo pojasni ali strucno ne rekla-kazala ! HVALA ! :smile17: :smile12: :smile17: :smile17:
Ed - help ?????
Ed Hunter
05-03-2004, 14:54
E moj mehaničaru! :(
Malo manje cinizma u pisanju ti nebi škodilo!
Ko prvo čitaj kompletni dio.
Ovo kaj sam napisal su mi rekli dvoje tvojih imenjaka, znači mehaničari.
Meni kao elektotehničaru se to činilo mogućim tak da sam to prihvatil.
Znaš kak more zaboraviti? Tak da joj memoriji makneš napajanje. Postoje i memorije u koje se da upisivati, znaš?
I koje se brišu u nedostatku istog?
Kak bi mogel učiti? Tak bi mogel 'učiti' da ECU očitava podatke s senzora razmještenih po motoru, procesira ih i rezultat pohranjuje u memoriju.
ECU nebude zaboravil podatke nego bude u slučaju reseta obrisal svoju programabilnu memoriju i učital bude tvorničke postavke.
Eto to ti je tek moja vizija kak bi to moglo raditi. Ali to je 'rekla, kazala'. Ja ti nažalost ne mogu pružiti podatke tipa o toplinskom koeficijentu prolaska elektrona po bakrenom vodiču pri optimalnoj temperaturi rada motora.
:smile12:
Ed Hunter
05-03-2004, 14:55
Ovo ti je jedan post lagano začinjen istom supstancom kojom ti obično začinjavaš svoje. :smile09:
Dr. Strangelove
05-03-2004, 15:07
radi se o vrijednostima senzora IACV (Idle Air Control Valve)... to bi po meni bio mjerač protoka zraka?? ili griješim?<br><hr>
Mehanicar
05-03-2004, 15:36
Ed nisam ja mislio nista lose , samo malo humora medju recima, nema ljutnje :)
ja sam nadimak Mehanicar stavio zbog MEHANIKA (ono F=m*a) a ne automehanicar a to se jako puno razlikuje u kvantiteti i kvaliteti znanja :)
a sad nazad na ECU - ma kuzim ja to sve sto se tice programibilne memorije i ucenja (pamcenja necega ) - ali cega ???
motor radi tako da svaki njegov parametar ( brzina vrtnje, temp. usisanog zraka, protok zraka, kut predpaljenja, temp.motora,lambda...) imaju svoje neke vrijednosti od-do i ECU ih stvrstava u odredjeni algoritam i iz neke "tablice" po njima odredjuje vrijeme otvaranja igle brizgaljke, e sad sta se tu ima uciti - to meni nije jasno ???
kako se RAD motora koji mora biti takav i takav.... da bi uopce radio moze prilagoditi tvom nacinu voznje ?
samo me to zanima, koji parametar ili sta god on moze skuziti iz tvog stiskanja gasa :smile17: :smile12: :smile17:
odnedavno sam vlasnik brava 2001g. 1,6 16v i jako sam zadovoljan, platil sam ga 7500€ i odma otišo u servis gdje su mi rekli da je sve orginale na autu :smile15: što znači da je održavan kak treba, i začudio sam se kak dobro ide 150km/h sam nabro u trenu, čekam lijepo vrijeme da ga pričepim na auto cesti i vidim kolko može :smile12: <br><hr>
čestitam, koja boja?
jos kad stranglove ubode...
mogli bi imati neki Bravo Fun Club ! :))
crni ful oprema al nema maglenke ××××ga kupljen je kod nas , a ovi rabljeni iz italije svi do jednog imaju :smile09: <br><hr>
nikak da se zavucem pod prednji branik i da vidim dal uopce imam nosace za maglenke na njemu. razmisljam o ugradnji. Najboji bi bilo naci negdje na otpadu prednji branik sa maglenkama pa ga lakirat. Meni isto puno bolje izgleda s maglenkama, čak niti ne treabju biti spojene!
Crna metalic je jako lijepa meni, samo svaka prljavstina i ogrebotina jako vidi.
kizo, pogledaj klub pa se mogocnosti i ucalni!
:URL=http://www.fiat-klub.tk:www.fiat-klub.tk:/URL:
klub je ok ali se još nemrem učlanit dok ne moderniziram komp ;) <br><hr>
passenger57
07-03-2004, 23:36
vi mislite da ste vi zbunjeni???
Pazi sad:kod mene je SX oprema.
Imam maglenke,nemam ABS,nisu pofarbani retrovizori,branici jesu u boji
ali ona maska usisnika zraka je crna,imam klimu.
Meni jednom zbog tih maglenki naplatise kaznu ×××××vi drotovi.
ni ja nisam dobio taj red key.imam samo plavi i to jedan,sto je
problem jer ne mogu napraviti kopiju bez crvenog.tako su mi bar rekli
kod ovlastenog zastupnika no napravicu "divlju" kopiju cisto da vidim
sta ce biti.
Za taj ECU nemam pojma stvarno.
neki dan sam kontaktirao zastupnika za Ferodo u HR tu u ZG.
Trazio ja Ferodo DS2000 plocice.uglavnom kostaju 750 Kn sto mi se
cini ipak malo previse.
E sad bio bi zahvalan ako ih je ko kupovao za bilo koji auto cisto da,
napise cijenu.
Pocket,znam da ti jesi???
Kizo welcome to the club!
pass,
ofarbane retrovizore i kompletne branike imaju SX modeli od facelifitnga. Prije nisu imali. ABS isto nije bio serijski, a za klimu i maglenke je prvi vlasnik nadoplatio!
Doktore... kako ide potraga?
Jel si vodiš neku tablicu pojavljivanja auta u Oglasniku? Tak da znaš koji se već duže vremena prodaju... ili su loši ili im je već velika frka, pa cijena može ići dolje...
Dr. Strangelove
09-03-2004, 08:16
Provjeravam svaki novi broj Oglasnika na netu... još nisam krenuo u zvanje, čekam još neke stvari da mi se srede... A vidim da je Bravača sve više i više u oglasima... čak se danas pojavio i jedan sa Trofeo opremom (ona zadnja ××××na serija)...
Daj si složi tablicu u Excelu... pa copy/paste svaki iz Oglasnika... tak ćeš znat koji se stalno pojavljuju, a koji su novi...
Dr. Strangelove
09-03-2004, 08:47
Da, al kak u online izdanju ne vidiš br. telefona, nisi siguran dal je netko preformuliro oglas... to dosta ekipe radi...(pogotovo dileri, još i stave drugi broj mob.-a).. A ovi koji me interesiraju, njih pamtim sam tak :))
Dr. brzo u ofenzivu... :)) <br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * *</font>
nek oni ponavljaju oglas i 100 puta ali kad im dođe pravi kupac i zatraži odlazak u ovl. servis ili na eko test da vidiš koji izgovori :smile12: <br><hr>
INTERC000LER
09-03-2004, 22:34
Hej Doc. moj Bravo je 96god. SX oprema a ima i maglenke i branike u boji karoserije i retrovizore u boji karoserije, kako sad to? A sve je orgigi mislim vidi se, kako to :smile08:
passenger57
09-03-2004, 23:41
vjerovatno je doplaceno ko kod mene :smile13:
|NTERC000LER
09-03-2004, 23:59
Nema sta drugo biti :smile11:
pazi ovo moj bravač je 01g sx oprema a retrovizori na žgance???? i nama dalj. centralno no dobro ovo drugo me ne dira ali retr..... :smile09: doktore kupi iznad 99g. ovi prije mi nisu baš, kvake su koma i rijetko koji ima aut. klimu<br><hr>
Dr. Strangelove
12-03-2004, 09:00
kizo... i ja sam sve zbunjeniji...zadnji Bravo koji sam gledo je isto '01 SX, sa ručnim podešavanjem retrovizora... mislio sam da je struja standardna, ali očito ne ...(daljinsko centralno nema valjda niti jedan)<br><hr>
Mario Haas
12-03-2004, 14:19
Doktore imam jedno pitanje za tebe...
Dr. Strangelove
12-03-2004, 15:33
Mario brišem s posla... a nevjerujm da ču večeras doć na okupljanje.... imaš moj mail?
kad sam kupovao brava obišo sam puno salona i svašta vidio i po mom mišljenju situacija je slijedeća.Svi bravači iz uvoza imaju ful opremu+ dalj. centralno s tvorničkim alarmom (uvoz iz italije) a ovi kupljeni kod nas su malo :smile17: siromašniji jer nemaju maglenke(osim ako su kupljeni po zimi pa je akcija maglenke+ grijani retrovizori) a na tvor. alarm zaboravi jer bi gamad od trgovaca manje love spremila u džep<br><hr>
molio bi da mi netko kaže koliko točno ide ulja u motor brava 1,6 16v 2001 godina i gdje bi mogo nabavit knjižicu o vozilu jer kreten od bivšeg vlasnika ju nemre naći :smile20: <br><hr>
Mehanicar
14-03-2004, 17:51
prvo punjenje je bilo 4,5l
karter motora i filter 3,8 l
a sam karter 3,5l
znaci 3,8l :)
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.