PDA

Pogledaj cijelu verziju : HONDA Club



Stranica : 1 [2] 3

Mario Haas
13-12-2003, 19:59
prije bi bilo:
say your prayer little one don't forget my son to include every word....

:)

HF INT
14-12-2003, 13:16
Peugot od Maria je prekrasan ali ja bi ti ukrala siceve...

Hondo
14-12-2003, 13:45
Mario, pretpostavljam da je u igri bila šipka građevinskog željeza! Šestica??? :)) :smile06: :smile16:

Anonimo
15-12-2003, 10:42
Ljudi, gdje još u svijetu Honda preporušuje Castrol. Svugdje drugo ulje.
U HR preporučuje Castrol jer je uvoznik s njima potpisao ugovor i za to dobio lovu da bi ih preporučivao. Kao i svugdje. Iz vlastitog iskustva preporučio bih Shell, ali svatko bira što mu drago. Napravite 50.000 km s Castrolom i isto toliko s Shell-om pa otvorite poklopac ventila i pogledajte razliku. To vam sve govori, a preporuke uvoznika pustite sa strane. Jer, to je preporuka uvoznika, a ne Honde !

turbo-limac
15-12-2003, 11:11
hondo.... ne, precizna modifikacija Mariovog katalizatora ucinjena je uz pomoc specijalnog alata - pajsera l=1m koji inace sluzi i za druge fine radove (namjestanje spura... ugodni razgovori s "prijateljima") :smile06: :smile06:

turbo-limac
15-12-2003, 11:12
HF... Mariov peugeot ima krasne kozne siceve, ali zapravo je zasluzan bivsi vlasnik tog auta koj je bio freak za taj auto i redovito je mazao kozu.... :smile06: :smile06:

Hondo
15-12-2003, 11:23
Anonimo, opet ja moram kontru. :))
Moj prvi Civic je bio za Njemačko tržište, tamo sam ga i kupio i dobio orginalne Njemačke popratne papire uz auto i unutra je bila preporuka za Castrol.

Mario Haas
15-12-2003, 12:44
HF INT pa ne bi valjda ukrala siceve, na čemu ču se onda vozit?! Daj da se dogovorimo...ljudi smo.

:))

HF INT
15-12-2003, 12:57
Dobro,može onda cijeli auto i vlasnik povremeno?

turbo-limac
15-12-2003, 12:59
mario ti je fini decko, ne pada on na takve ulete.... :)

Mario Haas
15-12-2003, 13:00
A čuj, to več puno bolje zvuči! Apsolutno!

:))

HF INT
15-12-2003, 13:03
Znam.Ali kako kaže tvoj turbo limač da ne padaš na ulete!!!!Šta da na to kažem osim da nikom ništa nije uletilo!!!

turbo-limac
15-12-2003, 13:05
:) :) :)
:smile06: :smile06: :smile06:

Mario Haas
15-12-2003, 13:09
Turbolimač, ljubomorni pas. :smile06: :smile06: :smile06: :smile06:

HF INT
15-12-2003, 13:11
A šta se ti smiješ?Nisi mi odgovorio hoćeš mi prodat lanciu?Predivna je

Mario Haas
15-12-2003, 13:13
Ajde TL prodaj dok je vrijeme... :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06:

HF INT
15-12-2003, 13:21
E Mario,zakasnit ću na posao zbog uletavanja ,onda si gotov.

Mario Haas
15-12-2003, 13:24
Ajd bježi idem i ja sad na ručak ubit jedan zagrebački a onda natrag radit...

I pazi kak voziš! ;)

turbo-limac
15-12-2003, 13:40
hfint... hvala hvala, nego nigdje nisam vidio pitanje o prodaji...

Ostaje kraljica u familiji... nego kad je slozimo kak spada priređujem ti demonstraciju..... :)

johnny_
15-12-2003, 20:46
HONDO!gdje servisiraš accorda i koliko odprilike košta redoviti servis na autu?

HF INT
15-12-2003, 22:50
Ajoj a s čim da pazim?Sa ovim gluhim golfom???
Turbo limač,provozit ćeš me drugi put kad dođem u metropolu.

Mario Haas
16-12-2003, 09:18
Čujete ovo, gluhi Golf III GTI 16V.
HF INT, zakon si.

:smile06: :smile06: :smile06:

Hondo
16-12-2003, 10:21
johnny, auto servisiram u Vž kod već više puta spomenutog Tacchija. Smješteni su u Optujskoj ulici, a to ti je ulica kojom iz Vž ideš prema Sloveniji. Tel: 042/331-588
Nazovi i pitaj koliko bi te koštao servis na tolko i tolko kilometara.
Prije Tacchija sam imao nekoliko loših iskustava sa Novoselom i Hadžićem, tako da je Vž definitivno moj izbor već više godina.

johnny_
16-12-2003, 12:09
ok.tnx.imam još fore do servisira.imam 10tkm tak da sam na pol puta.eurorent mi je izgledao ok al kad više nije ovlašteni.

R-Type
16-12-2003, 12:52
Kako Vam se sviđa Element ??

prelude
18-12-2003, 01:21
Ima li itko iskustva sa iridium svjećicama? Kontam da uzmem NGK iridium pa me zanima dali stvarno ima ikakve razlike poredeći ih sa običnim.

Rossonero
18-12-2003, 04:28
E nemoj se ljutit, al kad cujem "kontam" sve vlasi na glavi mi se dignu! :smile09:

R-Type
18-12-2003, 08:55
NGK iridijum svjećice obično koriste Legend i Integra. Servisni interval izmjene je svakih 100.000 km. Cijena- oko 100 kn komad.
Po meni, nije potrebno koristiti ništa bolje od onoga što Honda preporuča. NGK u svakom slučaju, ali original(NE Francusku kopiju).Možda jedino ranija izmjena od predviđene, jer rad motora dosta ovisi o istrošenosti svjećica.
Za ovoga što mu se kosa diže na glavi: "Internet je dostupan svakoj budali na ovom planetu" - Bil Gates-
;)

Fresh
18-12-2003, 12:35
http://www.sportcompact.ca/coverage/images/cf4/17.jpg

Fresh
18-12-2003, 12:36
http://www.sportcompact.ca/coverage/images/cf4/28.jpg

C.MR
18-12-2003, 21:10
Dovraga, što napraviše od ljepotica!!! :(

Dom-Dom
18-12-2003, 22:08
Čuj stari ak je nova Civic ljepotica , onda po meni ti moraš pod hitno zatražiti stručnu pomoč. :smile12: :smile12:

mara
26-12-2003, 13:50
dom-dom a ti sad isto filozofiras! kao Impreza je ljepotica, pa to je isto ruzan auto, ali performanse su mrak. ××××a mi se za izgled meni je bitno da auto ide, ide, ide.....dokle god sam najbrzi mogu bit ruzan i ja i auto

Dom-Dom
26-12-2003, 14:24
Mara , pa Impreza je ljepotica prema Civic.

mara
26-12-2003, 20:38
slazem se dom-dom, ali mislim da su performanse najvaznije. drago mi je da ces kupit Imprezu- izmedju ostalog zelja mi je barem se vozit u tom autu ako vec ne vozit.
daj gdje vi berete te novce da si i ja kupim Imprezu :))

Dom-Dom
26-12-2003, 20:52
Dilam sa Ukrajinkama!! :smile06:

Ing
26-12-2003, 21:08
Dom, bolje sa Šteficama upravo sam se vratio sa imendana, nezaboravno. :smile20:

Dom-Dom
26-12-2003, 21:10
A mogu i Štefice, ak se pokažu dobre :)

Hondilak
02-01-2004, 00:55
Odite se lječit dečki... Ako Civic sa 3 vrata pogotovo Type-R nije ljepotica onda se vi trebate lječit.. A ako to već i je istina ( a nije) onda barem prešutite to na ovom forumu... Pozdrav

30thann.
02-01-2004, 15:15
U potpunosti se slažem , za njih su najbolji megane,golf ...

aerotech
02-01-2004, 15:46
Mene civic podsjeća na kombi za prijevoz kobasica! I mrzim golf da nebi bilo zabune, a megane mi je tak tak.

Hondilak
03-01-2004, 15:28
Cuj, ja iskreno ne vjerujem da ti znas sta je kobasa uopce, i nemoj mi vrijeđat civic. Ako cemo već o tome ja neznam koji je tudum dizajnirao nove Bmw-e? Ocito je htio napraviti vitrinu na kotačima. Čak je i na ladice mislio...

Bmw Touring
04-01-2004, 16:41
ne dirajte mi ravnicu :))

mara
04-01-2004, 17:26
pad prodaje Honde bi prokomentirao kao lutanje u nepoznato- ni sami ne znaju sto hoce biti

i kod nas je toliko malo ulozeno u promociju honde da ja koji to pratim ne znam gdje je reklamiraju

Mario Haas
04-01-2004, 17:48
prvi put čujem da se honda negdje reklamira. :o

Hondilak
05-01-2004, 02:54
Dečki moji dragi... Za početak, to je auto kojem netreba reklama. reklame, Oni koji znaju šta je honda će ju kupit. Vi nemojte. Još bolje. Uostalom mislite kaj očete, ja sam ju imao imat ću ju opet jer znam da je kvalitetna i pouzdana. Isprike zs kritike Bmw-a, bio sam malko uzrujan ali sad je ok. Ja ću jednog dana ako bog da pored honde imat i bembija to sam već rekao.

Hondilak
05-01-2004, 02:56
Druga stvar, ak mislite pljuvat po hondama, lijepo vas molim činite to drugdje. Hvala. Sretna nova!

Brock
05-01-2004, 09:46
http://home.datacomm.ch/markus.sturzenegger/aarberg_03_web/1021large.jpg

http://home.datacomm.ch/markus.sturzenegger/aarberg_03_web/1022large.jpg


××××NO!

Hondo
06-01-2004, 01:07
Što se tiče reklamiranja Honde, baš sam danas bio u Vž kod Tacchija i dobio sam veliki Hondin zidni kalendar na kojem su fotke by Lupino, a na njima Hondini biseri i manekenke u bodypaintingu. Kalendar je naravno Hrvatski i napravljen je na zahtjev Rutinga. E sad, da li je njegov marketinški potencijal iskorišten je druga stvar.
Što se prodaje i lagera tiče, kažu da prodaja ide odlično, a oni sami na lageru imaju skoro sva vozila osim TypeR-a.

Malo offtopic. Na povratku u grad svratio sam do McDonald's-a da ubijem jedan country menu i ostao sam iznenadjen. Kolko u Vž ima lijepih mladih mama... :o <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Ing
06-01-2004, 11:46
Hondo, čovjeće pa jesi tek sad to skužil pa gdje ti živiš??? :o
Ja više nebrem jesti te stvari, ali ipak klinca odpelam pa se nekak prošvercam. :)) :))
No reci ti meni jesi nabavil španere i koja je kvaliteta.
Koliko imaš km?

Girrari
06-01-2004, 11:46
:) <br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * *</font>

30thann.
06-01-2004, 12:38
brock gdje si one slike honde :)

širokobriježanin
06-01-2004, 13:01
Meni je Rtype stvarno spada među 5 najljepših auta ikad proizvedenih, a po cijeni je najpovoljniji.<br><hr><font face="Impact" color="blue">el presidente</font>

Hondo
06-01-2004, 15:45
Ing pozdrav!
Štange još nisam dobio i vjerojatno će to ovih dana kad se malo smire ovi neradni dani i blagdani. Ja nisam forsirao, pa zato toliko traje.
Kilometara je 4000 i za sad je sve u najboljem redu.

A što se mladih roditeljki tiče... :smile20: ...jako dobro!
Pa dobro ljudi, dosta često sam u Vž i nikad nikoga da sretnem. Drugi put ako netko vidi crnu GTA slobodno se baci pred nju, pa da odemo na piće ili u McDonald's :))
Ing, kaj je s tvojom Alficom po pitanju nekakvog raspadanja?<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Ing
06-01-2004, 16:21
Hondo, da te ja vidim nebi "uteko", čovjeće. :))
Kaj se tiče raspadanja, za sad se to smirilo, zamjenjeno je kaj je trebalo, sad se auto naviknul na mene ha-ha.
Pitaj Stevicu u servisu, da ne potegnemo raspravu po Forumu.
Ja imam tvoj mob. pa se tu i tam čujemo možda te zateknem vu Varaždinu. :))

Hondo
06-01-2004, 21:59
Može Ing.
Inače, zadnjih 14 dana sam se često čuo sa Stevicom jer sam imao Doblo na limariji kod njih i da sam se sjetio, pitao bi ga.
Čujemo se.

mara
07-01-2004, 12:24
necu uopce komentirati nabrijan
samo sam htio reci da se toyota jako puno reklamira i jako se dobro prodaje. sve je u reklami! vjerujte mi jeer ja to jako jako jako dobro znam! ne bi se trosile milijarde u reklamu ako ne bi bila bitna. ti ljudi nisu ××××××!
ljudi kod nas ne znaju sto je to Honda, kakav je to auto. oni spominju Mazdu, Toyotu, Kia(i to im je japanac-mos mislit koliko onda znaju o hondi).
citao sam test honde civic u vecernjem i kazu da uopce ne drzi cestu. htio sam pitati Honda je li vozio civic sa 1.6 i 110ks i kako mu se cini, tj. je li to istina sto pisu novine?

Hondo
07-01-2004, 13:02
Pozdrav mara.
Pa pisao sam već da sam imao prilike provozati novi Civic sa tim motorom u trovratnoj verziji. Auto je tvrd, možda malo tvrđi nego što bi to prosječnom vozaču pasalo i u normalnoj malo bržoj vožnji meni je bio sasvim OK. Nisam ga imao prilike pržiti po nekakvom parkingu ili poligonu da bi vidio neke nedostatke, ali ovako sasvim opravdava naziv sportskog kompakta. Jedino je motor malo bezdušan, ali opet, to nije trkač.
Sječam se kad su po auto-magazinima testirali tada novi Civic, da su pisali da ima dobro držanje ceste, no da u graničnim situacijama zadnji kraj hoće iznenada trznuti što je više neugodno nego opasno.

mara
07-01-2004, 13:14
fala Hondo! ali taj nedostatak sa motorom se moze rijesiti kod BUllit corporation ugradjujuci chip koji podize snagu automobila!

bullit vidis kak te reklamiram(mozda dobijem popust za tuning svog golfa II diesela) :))

Yoko/
08-01-2004, 14:09
..je li tko od vas vozil Accorda 1.8 vtec (136 ks)?,model 00./01.g.;ako ga je netko posjedoval neka napiše dojmove...

Hondo
08-01-2004, 14:54
Ha, evo opet ja.
Posjedujem Accord 2001. g, ali sa 2.0l motorom i 147 ks.
Auto je u svemu OK, jedino kaj taj 1.8l motor i nije nešto jak i prilično je neelastičan.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

R- Type
08-01-2004, 15:02
Auto klub je dobra novina, ali .. što neko može srati i lovu zarađivati- događa se samo kod nas.
Slika Civica Diesel i veliko Uuuups! ispod nje, zbog lošeg ležanja( čak i opasnog), dovodi me do ludila.
Da li je taj novinarčić očekivao Type-R, kada su ga pozvali da testira Hondu ? Zašto nikad ne uzmu Civica na usporedni test, pa da vide razliku u ovjesu ? Da li on zna da CR-V koristi istu logiku ovjesa kao i Civic, a da mu na testovima po cijelom svijetu ( kao ni Civicu ) nisu našli zamjerke? Isto tako ni Type-R NEMA PREMCA u njegovom segmentu?
Dalje piše o kopiranju novog oblika ( monovolmenizacija) od Stila, Megana i Peugeota 307. A, ... jadan ni ne zna da je Civic sa 5 vrata prvi išao ne takav oblik( pa svi ostali za njim).
Njemu je motor 1.6-110 KS prigušen !!! Pa što su mu onda svi ostali koji nemaju ni približno ubrzanje kao Civic, dok im se potrošnja diže i po dvije litre više.
Na kraju se pitam gdje je iskopao Civic Diesel po 19.000 Eur. ON kaže da je nakon Accorda došao i Civic Diesel, a ne zna ( JADAN) da je Diesel u Civic napravljen u suradnji sa ISUZU-om i to prije 1,5 godine.
Možda mu je sve ovo trebao objasniti neovlašteni distributer AC integra( na tablicama), pa se ne bi ovako raspizdio.
Jeste li i vi čitali test?

Hondo
08-01-2004, 15:42
R Type sve je to istina i supotpisujem tvoje opaske, ali u nas Hrvata glupost je neuništiva i svaki papak se može praviti auto-novinarom, tako da me takve idiotarije u ionako prilično diletantskim novinama uopče ne uzbuđuju.
Pusti selo neka priča!<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Yoko/
08-01-2004, 17:45
..Hondo,probal si 1.8 jer veliš da je neelastičan?,kakav je tvoj 2.0 i koliko realno vrijedi tvoj Accord 2.0 iz 2001.?...

Hondilak
08-01-2004, 17:52
Naime, moram priznati da ja imam ista iskustva sa novim Civicom kao i Hondo, jedino imam malu zamjerku na njegov komentar da je motor bezdušan.. Bitno je reći Hondo da ti osobno voziš Accord 2.0 sa 147 KS, i vrlo vjerojatno ti je 110KS bezdušno kako got okreneš. Treba znati da je u usporedbi sa jednom Corollom 1.6 vvt-i ilitiga Focusom 1.6 (oba imaju 110 KS) motor zaista temperamentniji. S obzirom da je uža konkurencija "tromija", taj motor daje i više nego primjeren ugođaj za svoju snagu i obujam. Barem su takva moja iskustva.

E i da,.. SRETNA NOVA GODINA!!

Hondilak
08-01-2004, 18:00
R-type, daj mi reci koji je to Autoklub, i ko je napisao članak??

BDW, pogledajte Autoklub br.448 iliti 22.prosinca 2003. na strani 34. veliku sliku i grupicu ljudi, ono tamo u plavoj jakni sam ja. Hvala, hvala. :)) :))

Rossonero
08-01-2004, 18:14
zadnji broj, a clanak potpisuje D. Devcic. :smile07:

Hondo
08-01-2004, 18:15
Yoko, da probal sam jer me je zanimalo kak ide u usporedbi sa 2.0l. Nije to to.
Možda čak onaj 1.6l motor sa 110 ks u Accordu djeluje uvjerljivije. :smile11:
Kolko realno vrijedi, ne znam. Cijene ti se kreću oko 15000-16000€ i primjetio sam da na našem tržištu baš i nema cjenovne razlike između 1.8l i 2.0l motora. Ako kupuješ - preporučam se! ;)
Hondilak, si vozio 1.6l motor u Civicu 1991.godište?

Hondilak
08-01-2004, 18:24
Vozil? Imao sam ga. I, da istina je d se nemre uspoređivat, to su bile zvijeri ××××ne, živčane do bola...ALI to su bili dupli fergazeri nutra, nije bio injection.
To su bili dani.

Hondilak
08-01-2004, 18:25
Rossnero, fala na informaciji. Sad bu pročital...

Hondo
08-01-2004, 18:32
Jes, jes... to su bili dani i auti bez eko-××××××.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Yoko/
08-01-2004, 18:32
..Hondo,tvoja je sa 4 ili 5 vrata,koja oprema,kakvo stanje auta i koja bi ti bila zadnja cijena?...

Hondilak
08-01-2004, 18:40
Da, istina, meni je cica(civic od milja) gutala 17L per 100km kad sam masiral gas.

Hondilak
08-01-2004, 18:40
Ja kupujem isto.. kaj se nudi?? :))

Dom-Dom
08-01-2004, 18:43
Hondilak , koji je Civic trošil 17 litara??? :smile12: :smile12:

Izgleda mi jako puno.

Hondo
08-01-2004, 18:44
Limuzina (4 vrata), 2001.g., 2.0 iES VTEC, kupljena i redovito servisirana kod AC Tacchi u Vž, orginalnih 60.000 km, sva oprema osim kože i navigacije (4xairbag, sve na struju, digitalna automatska klima, ABS, tempomat, BOSE audiosustav sa 5 zvučnika i CD-tunerom, maglenke, itd.), metalik tamno-zelena, u odličnom (kao nova) stanju.
Uz ovo, auto ima Koni-štelajuće amortizere, H&R federe, Supersprintov auspuh (grana i zadnji lonac), KingDragonov otvoreni filter, 17" OZ Superleggera sa 215/45 Yokohama AVS-om.
Hmmm, mislim da sam sve rekao...
E da! Do 7. mjeseca je pod tvorničkom garancijom, a poslije pod garancijom AC Tacchi pošto je tamo kupljena i redovito servisirana.
Cijena???
Pa ne znam. Onakva kakve su na tržištu. :) <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Hondilak
08-01-2004, 18:52
Sitnica...

Eh da, bilo je fakat gušt čitati ovaj post gore, zaista moram priznat da sam očaran. Evo, pošaljem ti ja slikicu svoje honice bivše...prešla 350000km

Yoko/
08-01-2004, 18:53
..uuuuuuu bemti miša!,pa ova tvoja je onda odlična! sam kaj ja toliko nemam;vidjet ću ...

Hondilak
08-01-2004, 18:56
[IMG]http://www.norcalimports.com/index.php?s=5ea4b43a6b663b52db9f2dfbdd268b6d&&act=Garage&CODE=14&type=garage_mod&id=118/[IMG]

Hondilak
08-01-2004, 18:57
kak da kvragu pošaljem sliku ??

Hondo
08-01-2004, 19:12
http://www.norcalimports.com/index.php?s=5ea4b43a6b663b52db9f2dfbdd268b6d&&act=Garage&CODE=14&type=garage_mod&id=118

Hondo
08-01-2004, 19:13
To je tvoja, ili je tvoja bila takva?

Hondilak
08-01-2004, 19:20
Moja, ali više nije moja.

Hondo
08-01-2004, 19:25
Pa od kuda si ti? :smile10: <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Hondilak
08-01-2004, 19:38
Odovde, zakaj??

Hondo
08-01-2004, 19:53
Pa ova drvena kuća u pozadini i ona 'picket fence' me podsječaju na SAD ili Canadu, pa pitam.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Hondilak
08-01-2004, 20:08
To ti je negdje u austriji ja brijem, tam frajer radi koji je kupio auto. Ja sam ga molio da mi ga uslika jer sam ja to zaboravio pa mi je poslao...

Dom Dom unlog.
08-01-2004, 20:30
A ono desno je stara Alfa Spider???

turbo-limac
09-01-2004, 07:34
ono desno je mustang cabrio.... :smile13:

Brock
09-01-2004, 08:03
Meni vuče na Le Baron...

Ing.unlog.
09-01-2004, 11:15
Gledal sam malo cijene danas Accorda CDTi, kod ovl.zastupnika, pa čovjeće svi su poludjeli.
Cijena:prek 31t€, dodatak je samo metalik. :smile09:
Pa kaj se tu plača, rečeno je "kad bu novi zastupnik cijena bu realna", malo sutra. :))

206-os-
09-01-2004, 13:40
Ma to je stvarno previse, pogotovo u odnosu na 2.4 executive koji je oko 28000 eura..

mara
09-01-2004, 17:11
R-type, a najbolje mi je kako oni vrijedno citiraju sto mi pisemo ovdje. kad smo mi Djurica iz auto kluba pitali nesto o ovjesima vise se nije javljao.
meni je najveci dokaz njihove inteligencije kad su napisali da nissan 350 Z ima naprijed i nazad mulitlink osovinu, s tim da svaki slijedeci clanak taj isti auto ima drukciji ovjes. netko je rekao zasto se ne sagnu pod auto pa pogledaju? zato sto ne znaju da je gledaju 5 godina sto je to dolje ispod auta.

neka zena hoce kupit SUV i pita sto da kupi. a oni joj odgovore da kupi VW jer je vrlo pouzdan. ja od kad sam na forumu nisam nikad cuo da je VW vodeci, osim po broju kvarova. tu ih pobija i auto blic prije nekoliko brojeva sa statistikom kvarova i kvalitetom

H ACC
12-01-2004, 20:03
Honda Accord - uz Toyotu Camry najprodavniji Auto u USA ;)

R-Type
17-01-2004, 12:36
Jeste li čitali novi Auto klub.
LEGENDE 80- tih. I tu se vidi tko je CAR u izradi jurilica. Neko će se čuditi : Pa kako, bez turba, sa istom kilažom, istom snagom i istim obujmom- bolje ubrzava, bolja krajnja brzina, manja potrošnja i veći okretaji ( do 2.000 okretaja)?
Odgovor je: Hondin VTEC motor sa dvije bregaste (DOHC).
Svejedno je Honda dobila najmanje teksta.
Z A Š T O !!!!!
:smile09:

VTi underhood
17-01-2004, 15:34
Zato kaj nije švabo

culav
19-01-2004, 15:22
Pozdrav. Jel, tko nešto zna o mogučem
povratku modela,INTEGRA I PRELUDE?

R-Type
21-01-2004, 08:15
Prelude se više neće proizvoditi.

Integra je doživjela male promjene izvana, a pogoni je novi motor 2.0/ 200 KS ( kao u Civic Type-R). Već se prodaje u Americi. Postoje šanse da će doći i u Europu u drugoj polovici godine.
Honda mijenja sve VTEC motore sa i-VTEC, pa je tako i Integrin morao biti zamjenjen. Ist tako su promijenio motor u S 2000 (povećao se obujam na 2.200 ccm).

Hondo
21-01-2004, 10:16
Nasljednik Integre se prodaje na Japanskom i Američkom tržištu već koje dvije godine pod nazivom RSX i ima motor kao i TypeR. Odlični prodajni rezultati Civica TypeR-a ponukali su Hondu da na Europsko tržište vrati i tog nasljednika Integre, no to nije još 100%.
Legend Coupe i Prelude su nažalost ukinuti modeli, a njihova zamjena je trebao biti Accord Coupe koji baš i nije zaživio u Europi.
VTEC motori nisu baš skroz izbačeni iz igre što ti dokazuje i novi motor za S2000.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

mara
21-01-2004, 12:25
steta sto se prelude vise nece proizvoditi. auto doslovno izgleda zakon tj. svi modeli. ja ne kuzim tu politiku! pa njima treba takav auto kao sportskoj marc(k)i.
vidio sam mazdu rx-8 i auto izgleda mrak!!!!!!!
meni honda radi gresku sto skrtari sa modelima. premalo motora,modela...to im je najveca mana

R-Type
21-01-2004, 12:53
VTEC nisu potpuno izbačeni, ali je Hondina strategija prelazak na i-VTEC, i-CTDi i IMA motore.
Samo za primjer primjene i-VTEC motora:
Integra RSX 2.0 / 200 KS
Civic Type R 2.0 / 200 KS
Civic 2.0 VSA 2.0 / 160 KS
Stream 2.0 / 156 KS
Accord 2.0 /155 KS; 2.4 / 190 KS;
CR-V 2.0 / 150 KS
VTEC se zadržao samo u Civicu 1.6 / 110 KS i HR-V -u 1.6 / 125 KS. Naravno, da i novi S 2000 koristi VTEC motor, ali taj model nema veze sa strategijom. Prvenstveno, jer je i motor, i podvozje razvijano posebno od svih ostalih modela.
Napomenu uz S2000 sam stavio samo kao zadnju promjenu na motorima.

Fabia SDI Elegance!
21-01-2004, 18:23
H AAC, tako je!
Toyota Camry je najprodavani model iz svoje klase u SAD a posle dolazi Accord!

Bmw Touring
21-01-2004, 22:03
http://www.honda-club.com/sites/gallery/autot/02civtyper/image01.jpg

Bmw Touring
21-01-2004, 22:03
http://www.honda-club.com/sites/gallery/autot/02civtyper/image04.jpg

Bmw Touring
21-01-2004, 22:04
http://www.honda-club.com/sites/gallery/autot/02civ_typer/image01.jpg

Bmw Touring
21-01-2004, 22:04
http://www.honda-club.com/sites/gallery/autot/02civ_typer/image02.jpg

_Stevo
22-01-2004, 00:07
Ima u Ivaniću jedna...××××na....uf :smile20: :smile20: <br><hr><font face="Courier" color="blue">VW Golf MKII 1.8, 90ks & VW Beetle</font>

Fabia SDI Elegance!
22-01-2004, 01:16
Ovo je pravi sportas!

Rossonero
22-01-2004, 10:46
Gledas ti ovo mc? Trk do frenda i na djir! ;) <br><hr><font color="red">...stiglo je sunce...</font>

mc
22-01-2004, 10:59
Jaooooo. Frendova je isto crna, samo kaj on ima neke monstruozne BBS felge i Toyo RA 01 (ili tako nesto) po ljeti - sad su neke druge BBS-ice i zimske gume.
Felge na ovoj crnoj su mi zivi sex. :smile20: :smile20: :smile20: <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>

Brock
22-01-2004, 11:41
Nije mi jasno kak taj auto nema serijski klimu... a ista u dodatnoj opremi košta 11520kn!!!

R-Type
22-01-2004, 11:51
Zato što je komfor kod ovakvog auta na zadnjem mjestu.
SIROVI SPORT = Civic Type-R ;)

Dom Dom unlog.
22-01-2004, 11:52
Ako dobro vidim , to su Mille Miglia.Sam dobro napisal??

Mario Haas
22-01-2004, 11:54
Klima na Type-R je dealers' option zato toliko košta. Tvornički se mislim uopće ne ugrađuje.

Dom Dom unlog.
22-01-2004, 12:02
Meni je nezamislivo danas imati auto , mislim novi , a da nema klimu??? :smile17: :smile17: :smile17:

I to još ovak fino crni.Po ljeti mrak :( :(

Mario Haas
22-01-2004, 12:12
Dom pa jel znaš da je klima opcija i na M3 CSL, s tim da auto ima karbonski krov i nema termoizolacije?

Dom Dom unlog.
22-01-2004, 12:18
Nisam to znao.Vjerojatno zato kaj takve aute uopće ne gledam.A da imam za CSL onda bi me bolel pimpek kolko treba nadoplatiti.

Type R je preodređen za sport , ali ipak klima je klima.

Girrari
22-01-2004, 12:19
Kod CSL-a je opcija koja se ne naplaćuje; dakle, oš, neš, ne moraš.

Ne znak kak je kod Civica. Tek sam sad skužio da su zadnji farovi na Civicu jako slični onima s Clia.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * *</font>

Rossonero
22-01-2004, 13:01
Ma ja na to autu bas nist ne bi mijenjal. Niti felge. Sve kaj treba je vec gore.

Rossonero
22-01-2004, 13:01
...mislim na eRusu...

INTERCEPTOR
22-01-2004, 18:15
...samo što guzica civica gledana s boka ne izgleda kao pojas za spasavanje za razliku od clia.

Rossonero
22-01-2004, 22:21
Prvo si potvrdil da ide ko metak, a sad i da na nekaj lici! To te ja pitam INTCP! Bude nekaj i od tebe nakon svih ovih godina. :smile16: <br><hr><font color="red">...stiglo je sunce...</font>

_Stevo
23-01-2004, 10:33
Rosso nemoj se počet nadat prerano :)) <br><hr><font face="Courier" color="blue">VW Golf MKII 1.8, 90ks & VW Beetle</font>

Girrari
23-01-2004, 11:28
:)) <br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * *</font>

R-Type
23-01-2004, 13:04
Ipak je sa redizajnom još ljepši ( farovi, maska, znak, branik, retrovizor, unutrašnjost- pogotovo 30th..).

Rossonero
23-01-2004, 13:11
... i brzi...

aerotech
23-01-2004, 13:16
U vezi CSL-a, kod njega se klima i radio ne moraju doplaćivati! Ko što reče Girra, imate na izbor, a klima i radio dižu kilograme, a smanjuju performanse :smile17: .<br><hr><font color="blue">BMW POWER</font>

R-Type
23-01-2004, 14:18
Ne znam da je brži, ali znam da mu je zamašnjak rađen od novih materijala ( olakšan je za 30 % ).

I.., da , kočiona klješta su dobila logo "Type-R".

Ostala mehanika nije dirana.

mc
23-01-2004, 15:22
Rosso - frend je do grla u biznisu s BBS-om i Toyom, pa mora malo reklamirati svoje proizvode. Inace su serijske felge odlicne.

I cujem da te je CS angazirao za "secret mission" u mojoj firmi u Osijeku. Budi njezan i pssssst. :) <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>

Rossonero
23-01-2004, 18:36
R-Type, kakav ti je to nick, ako ne znas sve novosti? Eto ti :URL=http://www.rsportscars.com/eng/cars/civic_type-r.asp:link:/URL: pa vidi. Sad ce imat 6.6 do stotke. Samo stotinku krace od 330CI. :smile07:

Vec kad smo kod toga mc... podsjeti CS-a da mi mora frknut mail. I da... CS nemoj taj mail pucat u javnost, ako si ga zaboravio SMS-aj.<br><hr><font color="red">...stiglo je sunce...</font>

INTERCEPTOR
23-01-2004, 18:52
Rosso ja samo kažem da mu je guza bolja od cliove.

...al šta ti to znači kad ima lice koje se prije spavanja obrađuje špatulom.

166
26-01-2004, 01:31
zasto se pojedini modeli Honde ne prodaju na Europskom trzistu.
kao npr...
http://www.hondacars.com/images/banners/2004/odyssey/exterior_gallery/photo_01_popup.jpg
http://www.hondacars.com/images/banners/2004/odyssey/exterior_gallery/photo_04_large.jpg
http://www.hondacars.com/images/banners/2004/odyssey/interior_gallery/photo_01_large.jpg
jako lijep autic hmmm<br><hr><font face="Courier" size="+1" color="green">rodio sam se kao vrlo mlad</font>

Rossonero
27-01-2004, 01:56
http://www.wussel.com/Castle%20Combe%204/Honda%20Civic%20Type-R%2004.JPG


Jel se i Alfe voze s kacigama? Jel dolazi u seriji s GTA Hondo? ;)

Rossonero
27-01-2004, 02:08
http://www.autolancia.com/newcar/preview/CiviCTR.jpg
Ne stoji mu bas previse bijela.

ARON
28-01-2004, 21:06
Molio bih hondiste da mi daju savjet kako da dignem snagu CRX-Esi bez mijenjanja cijele grane,odnosno mislim koji lonac i koji filter bi mi najviše odgovarao. Auto je 98.g i prešlo 40-ak tkm i sve je na njemu još tvornički.
Ajde braćo hondisti,SAVJETUJTE

TNX

Hondo
28-01-2004, 22:00
Ja ti savjetujem da auto odma prodaš meni. :)) :)) :)) <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

_Montana_
28-01-2004, 22:01
Honda zna radit aute, stvarno radi vrhunske aute, jedino dizajn se nesvidja ljudima, ali meni su ove nove Honde ok sto se tice dizajna, a Civic Type R je po meni najbolji hot hatch, jeftiniji je dosta od GTA, R32, RS, a nudi sve sta ova auta nude cak u nekim stvarima nudi i vise. Steta sto navodno nece doci novi Prelude i Type R verzija od novog Accorda. Honda bi trebala radit vise sportske a manje obiteljske aute. Bas me zanima kakav ce biti novi NSX koji se ocekuje u 2005 - 2006.

Hondo
28-01-2004, 22:07
Rosso, bijela je inače zaštitna boja TypeR modela i nekad kad si vidio Hondu u takvoj bijeloj boji, mogao si se samo maknuti na stranu. :))

E sad brate Hondista, ne znam kaj ti misliš da buš dobil sa izmjenom filtera i lonca? Ta dva zahvata možeš učiniti prvenstveno ako želiš ljepši i glasniji zvuk motora. Uz to, malo češ olakšati i disanje motoru, no o nekakvom 'podizanju' snage se baš i ne može govoriti. Od zanjih lonaca svakako preporučujem isključivo protočne lonce i nikako razne univerzalce, već lonac napravljen za taj tip auta (za mene postoji samo Supersprint). Kod filtera, želiš li direktni filter ili zamjenski panel u kutiji? Kvalitativno su svi manje više isti. Kod direktnog filtera jako je važno kvalitetno napraviti dovod svježeg, hladnog zraka.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

H ACC
29-01-2004, 11:05
Accord Typ R treba da dodje pocetkom 2005 na trziste. Imat ce Turbo sa 300 KS.

Hondo
29-01-2004, 11:53
HACC ne znam od kuda ti te informacije, al sam prilično siguran da su pogrešne.
Honda za 2005.g. sprema nasljednika sadašnjeg NSX-a (koji je još koncept i nazivaju ga HSC) koji će imati V6 motor sa 300+ ks. Pošto će top model imati takvu snagu, malo je vjerojatno da bi Accord imao isto. S druge strane, još je manja vjerojatnost da bi Honda u svoj auto ugradila turbo punjač, jer bi samim tim zapravo sami sebe 'posrali'. :))
VTEC sistem je Honda počela razvijati prije kojih dvadesetak godina baš kao odgovor na turbo punjače odn. kao sistem koji bi trebao ponuditi istu snagu uz osjetno manju potrošnju. Od tada, VTEC se konstantno razvija i usavršava i u svakoj novoj verziji je sve bolji i postao je svojevrsni Hondin zaštitni znak.
A eto, dao sam si i malo truda i nigdje na netu nisam našao informaciju o Accordu TypeR-u.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

H ACC
29-01-2004, 12:01
tu informaciju sam procitao na forumu www.auto.ba prije otprilike 6-7 mjeseci.

Na njemu su bili isto tako objavnjene slike od Accorda R-Type. Na kojima prednji dio automobila izgleda nesto drugacije nego kod normalnog modela. Jednu zvanicnu informaciju sa strane Honde nisam nigdje vidio. Taj automobil je novodno vec bio u japanu prosle godine kao prototip predstavljen.

Hondo
29-01-2004, 12:16
Mislim da, na žalost, ništa od toga.
Bojim se da je ovo jedini Accord TypeR za sada:
http://www.freewebs.com/car-show/Honda%20Accord%20Type%20R.jpg
:smile20: :smile20: :smile20:

Brock
29-01-2004, 15:31
Dečki... meni je ova Honda ipak najljepša... a brijem da i zvuči pre××××no!

http://www.xtreme4u.ch/media/fotos/2003_11/m/58813.jpg

mc
29-01-2004, 15:43
Ludilo brale... :smile06: :smile06: :smile06: <br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>

Hondilak
29-01-2004, 23:49
Di, si tu kosilicu nabavio, ja bi jednu da si kosim travu na balkonu.... :))
ZAKOON!!

Tabanus
29-01-2004, 23:54
A jesi se ti Hondilak pojavio na forumu više. Imam ja sličnu takvu kosilicu iz PEVEC-a, pa ćemo ju malo sredit i da vidiš.

Hondilak
30-01-2004, 00:07
Joj, zakon tabanuse, to bi mogli iz fiće napravit...

Tabanus
30-01-2004, 00:10
Teško. Ne bi imali dovoljno dijelova. :))

Nego ja si još uvijek nemrem slikicu ubacit. Ja bi Focusa koji skače.

Hondilak
30-01-2004, 00:21
Sedi u njega i niz šloserove... Problem riješen.

Tabanus
30-01-2004, 00:24
Kaj da i miršaflu i metlicu furam sa sobom pa da odmah sve skupim u Konzumovu vrećicu?

Hondilak
30-01-2004, 00:26
Pa bolje onaj sauger na baterije, brže buš gotov.... :)) E, a imam ti ja i svipu doma...

Tabanus
30-01-2004, 00:28
E svipa. Toga se nisam mogao sjetit. Majku joj njenu gumenu. Može to. Ajd donesi. Bumo i Fiću donjeli do Šloserovih jel drugačije nebu išlo. :smile15: :smile15:

Hondilak
30-01-2004, 00:30
Pič... ti mat... jjjjjjoooooooojjjj....mam..cu...ti jeb......jjjoooojjjjjj.... tako ti po autu pljuvali kad te budu sa špahtlom od sica odvajali.....aaarrrrggghhhh :smile09: :smile09: :smile09: :smile09: :smile09:

Čof je zakon!

Hondilak
30-01-2004, 00:31
Nego, dakle, na hondinom smo teritoriju pa ćemo da se oladimo i razgovaramo ko ljudi... :)) :))

Tabanus
30-01-2004, 00:33
Ma Ćof je zakon. Znaš da je on meni poseban gušt. Naj se ljutit.

Hondilak
30-01-2004, 00:34
Hehe, sve je dobro kad se dobro svrši... al ne u čofu.. :)) :smile12:

Tabanus
30-01-2004, 00:39
Nemoj tako. Ak ti se ne svidja, ja sam ti već rekao da ti dam 200€ za njega i gas. :smile15:

Hondilak
30-01-2004, 00:41
700 i vozi, a za 12 dana tražim 800. Sve ide novo gore, frajer mi iz Yugoslavije donosi nebi vjervao nove djelove...hehe :)) :)) Onda bum i Smokija pral... :))

Hondilak
01-02-2004, 18:02
Vidim da mi tema opet ode daleko.. Pa nije ni čudo kad mi je ludi fresh svu ekipu odvuko na onu glupu i mozgozatupljujuću temu "rat slovencima".. Sram te bilo Fresh!

Tabanus
02-02-2004, 00:09
Pozdrav Hondilak. Ja malo šaram po forumu, pa da ti temu malo podignem

Hondilak
02-02-2004, 01:31
Fala lepa Tabanus, vraćam uslugu. :))

piquet
02-02-2004, 16:27
jenson button je razvalio rekord staze u barceloni za sekundu. možda ipak nešto i bude ove godine od honde.

Hondilak
03-02-2004, 00:03
Nemrem k sebi doć, to su prestali radit još 1994. godine, strava...

Dr. Strangelove
04-02-2004, 11:28
Jel zna netko koji su se sve motori ugrađivali u 5. generaciju Civica ('91-'95)?

Mehanicar
04-02-2004, 12:11
Motor 1.3LS 1.5LSI 1.5VEI 1.6ESI 1.6VTEC
Typenbezeichung EG3 EG4 EG4 EG5 EG6
Hubraum 1.343 1.493 1.493 1.590 1.595
Leistung kW/PS 55(75) 66(90) 66(90) 92(125) 118 (160)
max. Drehmoment Nm/bei Umin-1 102/3.100 119/4.700 129/4.500 142/5.200 150/7.000
Verbrauch (kombiniert) (l) 7,0 7,1 5,9 7,4 7,5
Höchstgeschwindigkeit 170 180 180 195 215
Beschleunigung 0-100 km/h (Sek.) 11,3 9,7 10,1 8,7 7,3
Leergewicht (kg)
970 1.015 985 1060 1.080

Dr. Strangelove
04-02-2004, 12:43
hvala mehaničar!... vidio sam jutros jednog takvog pred firmom... prednji, stražnji spojer, dvobojna koža... za auto prestavljen '91 izgleda fenomenalno...

Mehanicar
04-02-2004, 12:57
a sjedis na podu sto mi je vrhunski, a na ovim evropljanima se osjecam ko' na konju !!! :)
super je to autic, samo sto drzi cjenu nevjerovatno ! ali kad i vrijedi i stvarno ljudi imaju po x*100 000km i nista motorima, vrte se kao novi !

Tabanus
04-02-2004, 15:33
Evo jedne stare pile! :))

http://english.auto.vl.ru/catalog_photos/honda/n360/honda_n360_2352.jpg

http://www.xs4all.nl/~mjs/N360AT.jpg

Muki
04-02-2004, 18:58
Nedavno sam na forumu pitao Honda nešto u vezi Honde shuttle. Auto sam kupio (1997 godište s 2.2 motorom). Vidim da se kužite u Honde, ali o ovim jednovolumenima malo znate pa mi dopustite da vam iznesem svoje dojmove o shuttleu. Auto me fascinirao. Ne znam zašto ljudi kod nas kupuju sharane i tome slično. Vjerojatno je jedini razlog mala potrošnja kod dizela. Shuttle istina više troši nego sharan TDI, ali kad sjedneš iz sharana u shuttle kao da si se iz kamiona preselio u avion. Shuttle je ludnica. Izvana ne izgleda velik, ali je iznutra izuzetno prostran. Zbilja se u njemu ugodno može smjestiti sedam osoba što je rijetkost kod konkurencije. Materijali su na Hondinoj razini, a automatski mjenjač kojeg sam se najviše bojao je izvrstan. Auto se inače ne prodaje u Europi od 2000. godine jer ga je zamijenio Stream koji je manji, ali se u Švicarskoj i još nekim europskim zemljama prodavao najmanje do 2002. U Americi i Japanu se i dalje prodaje pod nazivom "Odissey". Hondo, meni se čini da su mu performanse puno bolje nego što si ti napisao kao tvorničke podatke. Vjerujte mi, vozio sam puno MPV-a ( Sharan, Trajet, Mazda MPV, Picnic, Avensis Verso, Peugeot 806) ali nijedan nije ravan Shuttleu osim Avensis Versa. Ono s injektorima je istina i čuju se, ali kad se motor zavrti i kad voziš auto sve se zaboravi. Jednostavno, užitak u vožnji. Za volanom se osjećaš kao car.

Hondo
04-02-2004, 19:06
Pozdrav Muki i drago mi je ako sam ti barem malo pomogao.
Pred par godina sam na Pagu vidio Shuttle koji mi je jako zapeo za oko. Malo spušten, širi i veći kotači, spuh i par plastičnih i decentnih dodataka. Nisam se mogao nagledati kako jednovolumen može biti atraktivan.
Želim ti još puno sretnih kilometara.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Rossonero
04-02-2004, 20:07
Nisam imal pojma da je rijec o Odisseyu. Amerika ih je prepuna. Krasan obiteljski van.

Muki
04-02-2004, 21:13
Još sam zaboravio napisati kako je izvrsno riješena zadnja klupa koja se u dva poteza spušta u ravni pod. Mislim da su se hvalili kako je u Opel Zafiri to po prvi puta primjenjeno, ali Shuttle se počeo proizvoditi prije Zafire. A kad je u pogonu svih 7 sjedala u prtljažniku ostaje više mjesta nego kod konkurencije jer su rezervni kotač inteligentno smjestili sa strane. Zbilja autu ne vidim niti jednu zamjerku. Hondo, točno je da je malo niži (oko 10 cm) nego drugi, ali to se u kabini ne vidi (dapače, ima više mjesta), ali se zato i te kako primjećuje na stabilnosti. Najstabilniji je od svih koje sam vozio. Prava je milina kad ideš autocestom i ne razbijaš glavu s mijenjanjem brzina. Samo stisneš gas i on sve inteligentno radi sam. Ipak jedna zamjerka što su retrovizori jako veliki i pomalo kockasti. Vidljivost je fenomenalna, ali kod većih brzina se dosta čuje šum zbog retrovizora. Ali taj sitni izuzetak samo potvrđuje kako je auto fantazija. Inače, lik na tehničkom pregledu se nije mogao načuditi da je auto 97. godište. Kaže da je kao novi, a eko test je briljantan. Pozdrav svima i još jednom hvala tebi Hondo.

R-Type
05-02-2004, 10:22
Stream je još bolji.
Vozi se jednako kao ACCORD( ležanje, ubrzanje..),a ne zaostaje puno sa prostorom za Shuttlom.
Novi model je smanjio broj sjedala na 6, ali je nešto porastao u iskoristivom prostoru.
Kod nas je malo ljudi upoznato sa ovim modelom. Uspoređuju ga sa monovolumenima i karavanima, a on je u stvari SVE. Čak i limuzina.
Da je postojao normalan uvoznik u vrijeme kad je on izišao, vjerovatno bi njegova prodaja i viđenost bila dosta veća.
U Japanu je u kategoriji monovolumena najprodavaniji. Europa ipak u toj kategoriji najviše popije Dizelaša.
Možda nakon Accorda, CR-V i Stream dobije 2.2 i-CTDI.

Muki
05-02-2004, 19:18
Vozio sam jedan testni Stream prošle godine u Varaždinu, ali je taj puno manji od Shuttlea. Ne znam da li je taj najnoviji model narastao u dimenzijama, ali ako ti ne treba baš svih 7 sjedala onda je zaista svestran. Istina je da ljudi kod nas kupuju jednovolumene dizelaše zbog potrošnje, ali meni se ipak čini da to baš i nije neka računica jer su u startu mnogo skuplji, a i održavanje je skuplje. Zamislite koliko samo možete kupiti benzina za razliku u cijeni od 3000-4000 eura. A ni dizelaši ne idu na vodu pa si s dizelom na nuli tek nakon 150000 km. Osim toga hondini benzinci za ono što pružaju uopće ne troše puno pogotovo VTEC motori. Moj Shuttle npr. troši kao jedna Fabia 1.4 od 60 ks i duplo manje kila. Kolega mi ima takvu Fabiu i kaže da mu zimi troši na relacije od otprilike 50 km dnevno oko 10 litara na 100 km. Ja sa Shuttleom ako pametno vozim po autocesti oko 120 km/h mogu proći i sa 7.5 litara, a u gradskoj vožnji mi troši oko 10-11 litara što je zaista malo s obzirom na težinu i snagu motora. Mislim da je općenito bez obzira na klasu uvijek bolje uzeti benzinca osim ako nisi taksist ili slično.
http://www.prelude-fan.de/pics/shuttle3.jpg

Rossonero
08-02-2004, 17:21
Dajte malo prokomentirajte slijedece odnose cijena:

-kod nas
Civic type R 27000 Eura
Accord 2.0 22935 Eura
Accord 2.4 Type S 27800 Eura

-u Njemackoj
Civic type R 22995 Eura
Accord 2.0 22600 Eura
Accord 2.4 Type S 26800 Eura


I kakvog kod nas ima smisla cijena Civica u odnosu na Accord type S? Skuplji je od najjace i najopremljenije limuzine srednje klase cim mu dodas metalik boju, a kud tek ide cijena s dodatnih 1500 Eura za klimu?! A treba podsjetiti da je prosli zastupnik tu cijenu drzal i iznad 30000 Eura.

Po meni je referentnije najvece europsko odnosno njemacko trziste od naseg i njihov odnos cijena. Otprilike isti odnosi su i u Italiji.

rale
08-02-2004, 17:40
znaci treba kupovat accord 2.0 jer najmanje gubis ;)

a civic type R zaboravit...<br><hr><font face="Times New Roman" size="+1"></font>

Dom Dom unlog.
08-02-2004, 17:55
Pa isto kao Impreza STI.

Italija 36900€
Njemačka 38000€
Hrvatska 49000€

ZAŠTO????????????????

INTERCEPTOR
08-02-2004, 18:08
I GTA je skuplja kod nas nego u Italiji.

ŠULE
08-02-2004, 18:21
To smo i nešto spominjali rosso.
10e razlike između typeR-a i onoga šta vozim mi nije imalo smisla.
Ako se ne varam nema mi muzike u R-u.

Dom Dom unlog.
08-02-2004, 18:29
Cep GTA je kod nas skuplja za 1500 eura , kaj je još prihvatljivo.Govorim o 147.

BTW nisam znao da je i Civic typeR tolko skuplja kod nas nego vani??

Hondo
08-02-2004, 18:55
Na aute koji su proizvedeni izvan EU, kod nas se zaračunava carina. Pošto je prilikom izlaska Civica TypeR ondašnji zastupnik prijavio dotični automobil kao automobil proizveden izvan EU, na njega se zaračunava carina i to objašnjava razliku u cijeni. Ista priča je i sa Imprezom.
Civic se doduše sklapa u GB, no TypeR sadrži više od 80% Japanskih djelova, pa se vodi kao da je tamo i proizveden.

E, al ja ne kužim jednu stvar vezanu uz novi Accord, za kojeg se zna da je potpuno made in Japan, a cijena mu je kao i vani! :smile10: :smile08: :smile12:

Cezy
08-02-2004, 19:10
Zato su "obicni" mali auti jeftiniji u Kroejshi. :)

Rossonero
08-02-2004, 19:45
Znaci Hondo da nije sve u carini nego cudnoj politici cijena. Pa sjecas se da je samom promijenom ovlastenog zastupnika cijena pala za nekih 4000 Eura. A zemlja porijekla i postotak dijelova isti. Jel tak? Osim toga i trziste EU-a se stiti kvotama i carinama na uvoz sa drugih trzista, a svejedno postoji razlika od ogromnih 4000 Eura, a prije 8000! I normalno da se auto ne prodaje.

A carina je nekad bila 18% pa je to kasnije ipak dosta smanjeno. Mislim na nekih desetak posto, ako se ne varam.

Zanima me kak bi prosel da odem van i sam uvezem tog Civica. Cisto me zanima racunica i zadnja cifra koju bi trebalo platiti. Majke mi da bi prosel jeftinije.

A da je cijena ko vani za cas se nekaj iskemija. 23 bruto frkne na nekih 18 neto, pa jedno 5000 ucesca i ostalo na par godina. I da se kupiti i novog. A tu to nikak ne ide. A ne postoji niti jahreswagen trziste. :(


Sule, ma Civic je suh ko bartu. Nema tu nikakvog luksuza u kabini, nema niti ksenona, mjuze, cak niti klime. Minimum kaj treba doplatiti su klima i metalik, a to je dodatnih 2000 Eura! I eto cijene od 29000 Eura. :smile17:

R-Type
09-02-2004, 14:08
Razlika u cijenama zna biti velika najviše radi TROŠARINA.
Trošarine se obračunavaju na prodajnu cijenu uvećanu za carinu. Ako je suma koja se obračunava prešla određeni razred( npr. od 100.000 do 150.000 kn), cijena na kraju izlazi dosta veća( npr. 22.500 kn + 25%).
Možda je malo stvar i u uvozniku, ako "deblja" maržu. Ili ako nije dogovorio manju cijenu sa Hondom i "upao" u veću trošarinu.
Inače Civic Type-R i po ovoj cijeni spada u niže cijene, s obzirom na snagu i ono što pruža.

B16A
10-02-2004, 20:11
Bok dečki.I ja vozim Hondu, Civic 1.6vvt-i.
Zanima me dal se održavaju kakvi skupovi vozača honda automobila u okolici rijeke,a može i zg-a. ;)

Fabia SDI Elegance!
10-02-2004, 20:17
Civic 1.6 VVT-i ili 1.6 V-tech!?<br><hr><font face="Times New Roman" color="red">Sto je babi milo, to se dedi skrilo!</font>

B16A
10-02-2004, 20:54
Vvt-i. Zašto?

R-Type
11-02-2004, 08:05
Radi se o Civicu VTi.
VTEC MOTOR SA 160 KS.

VVT-i su Toyotini motori koji pokušavaju kopirati "Hondinu posebnost".

prelude
14-02-2004, 02:20
Narode, napokon su mi stigle svjećice NGK iridium ix i AEM zračni filter. Sad samo treba naći vremena da se to instalira, najvjerovatnije za 3-4 dana. Ako neko koristi iste svjećice molim da mi prenese svoja zapažanja.

zvone-st
17-02-2004, 00:15
Dečki,namjeravam kupiti hondu dx 1,3,55kw 91g.automatic,pa bi molio da mi kažete par riječi o tom autu.
ajde braćo hondisti,kažite par riječi...
hvala

JAPOON
19-02-2004, 03:42
http://www.hondatuning.de/your_honda/fotos/baier1.jpg

JAPOON
19-02-2004, 03:56
:http://www.hondatuning.de/your_honda/fotos/baier1.jpg:

Hondo
19-02-2004, 09:01
http://www.hondatuning.de/your_honda/fotos/baier1.jpg

Dr. Strangelove
19-02-2004, 09:41
Ovaj crx je strašan....uopće ih nema u oglasniku...samo se vrte par starih iz 93-e... Jel zna neko do kad se proizvodila ova zadnja linija crx-a?

Hondo
19-02-2004, 10:17
Taj model se prodavao i u Americi, tako da je teško točno utvrditi godinu prestanka, no mislim da se u Europi prestao prodavati oko '98.g.
Strašan targa-coupe, samo kaj ja u njemu nemam mjesta. :( <br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Romeo
21-02-2004, 18:08
Steta sto Honda Club nije tako aktivan ;) , ipak Honda zasluzuje puno vise od ovoga, pa Alfa Romeo tema je non stop aktualna, a Hondina tema pada polaku u zaborav, steta. Vidim da na ovom forumu vecina ljudi samo cijeni neke odredjene marke, a druge marke zanemare ;)

Hondilak
22-02-2004, 00:26
Slažem se s Romeom, i mislim da bi bilo u redu da ovom klubu poklonimo malo više pažnje..! Pozdrav

Cezy
22-02-2004, 13:09
Evo kosooki,moj friend je kupio Integru Type R. Ak je se dokopam na 10 min drugi week,javim dojmove!!! :)

Crne je boje,sve standardno osim zadnjeg lonca. :)

R-Type
28-02-2004, 12:30
Kažu da će HSC biti predstavljen i na ZG- Auto sajmu.
S 2000 će vjerovatno biti i na testu( kod Dilera nakon sajma).
Redizajnirani Civic izgleda odlično.

Što se tiče informacija, prilično su pouzdane.

Integru "valja" probati.

Probajte kod Dielera novog Diesela - O D L I Č A N.

Ovaj put sam se javio jer volim HONDA KLUB vidjeti na prvoj stranici.

Aries
28-02-2004, 15:12
R-Type, znas li ista o novom Accordu Type R, hoce li doci u Evropu, znam da se u japanu vec nekoliko mjeseci prodaje

Accord
29-02-2004, 11:35
razmišljam o kupnji novog Accorda 2.0 Sport pa me zanima par stvari: da li netko zna da li ima elektronsko sklapanje retrovizora tj.pritisneš tipku i retrovizori se sklope!

Da li se maglenke mogu naručiti kao oprema i kolko dođu.

Za xenon farove sam čuo da se nemogu naručit da dođu u opremi nego moraš posebno naručit xenon farove pa ti ih onda u servisu zamijene.???to mi je malo glupo.

Isto tako u gradu sam vidio neke čudne kombinacije koje po prospektima nikako nemogu biti :npr. na novoj vesi stoji crni Accord 2.0(ima jedan auspuh iza) i ima pranje farova, za xenon nisam siguran, maglenke i sjedala CIJELA u koži??? U prospektu piše da nepostoji doplata za kožu niti za pranje farova tak da mi nije jasno.

Dal netko zna točno koje su opcije za 2.0 Sport i cijene tih opcija.
Kak ide 2.0 Sport?Kolko troši?ak netko zna iz iskustva neka malo opiše

Thanx

prelude
01-03-2004, 01:32
Idući mjesec prelazim na ljetne gume i planiram staviti nešto extremno, pa me zanima dali mogu na Prelude (4.generacija) stati gume 245-ce pozadi,a naprijed 225-ce. Ove naprijed sam siguran da mogu samo za ove zadnje nisam najsigurniji. Zanimaju me još i one "brzinske oznake" (H, V, T), nisam siguran koje vrijednosti su za svaku oznaku.

R-Type
01-03-2004, 08:55
Nisam čuo da Accord Type-R postoji u Japanu, bar ne ovakav model kao što je u Europi.
Accord Sport je možda i najbolji izbor kod Accorda. Ima svu potrebnu opremu, a motor 2.0 , možda će čudno zvučati, ne zaostaje skoro ništa za motorom 2.4. Da li taj osjećaj dobivam radi direktne veze papučice gasa sa motorom ( kod 2.4 Drive by Wire) ili boljeg mjenjača- ne znam, ali tako osjećam. Potrošnja je oko 8,5- 9,5 l prosjek. Preko 12 l - nemoguće.

Sport oprema NEMA kožu. Može je jedino čovjek sam ugraditi. U seriji je kombinacija imitacija kože i "pliša".
Isto tako Sport oprema NEMA Xsenon farove niti mlaznice za pranje farova. Ugradnja je moguća kroz servis iako je takav rad preskup(ne isplativo u bilo kojem pogledu).
U Engleskoj postoji uz motor 2.0 oprema Executive. Jedino u toj kombinaciji, uz jednu ispušnu cijev, dolazi koža, xsenon farovi i malaznice u braniku.

Možda sam nešto i pomogao ?

R-Type
01-03-2004, 08:58
Zaboravio:

El. preklapanje retrovizora ne postoji u Accordu- samo njihovo grijanje.
Maglenke koštaju oko 550 Eur sa ugradnjom.

Dr. Strangelove
01-03-2004, 09:00
Kolko koštaju maglenke? Jel to neki tipfeler ili za ozbiljno?

Hondo
01-03-2004, 09:55
Ajde da riješimo jednu zabludu.
Kao što i R-Type kaže, u Japanu ne postoji, stoga se niti ne prodaje TypeR verzija novog Accorda. Od pojavljivanja Accorda na njihovom tržištu, 2002. godine, do danas, postoji model sa oznakom EuroR, no taj auto je samo na pola puta do pravog TypeR-a. Zapravo se radi o mehanici RSX-a TypeR u Accordovoj karoseriji. 2.0l motor sa 220 ks, špera, 6 brzinski mjenjač, spušteno i otvrdnuto podvozje i malo agresivniji look.
http://www.honda.co.jp/usersvoice/accord-euro-r/200306/001/image/bestshot.jpg
Ne znam performanse, no za zaključit je da 2.0 litreni motor baš i nema lak zadatak u karoseriji od 1400 kg i da ga treba full 'cijediti'.


Inače, R-Type, 2.0 litreni i 2.4 litreni motor u novom Accordu nemaju veze jedan s drugim i po ničem nisu jedan do drugoga. 2.4l motor je puno elastičniji i snažniji, no ne voli se vrtjeti (do 5500 o/min i onda mrtvilo), dok se kod 2.0l osjeti da je slabiji, no ni po čemu lošiji.
<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

R-Type
01-03-2004, 10:33
Vjerovatno 550 Eur nije malo, ali je cijena točna. Možda je tako visoka radi toga što se mora promijeniti i kompletna ručica sa lijeve strane ?

Aries
01-03-2004, 19:12
Hondo, malo pretjerujes znas ;)

ti kazes da se 2.4 motor ne voli vrtjeti preko 5500rpm, neznam odakle ti to, mozda si je vozio, ali taj motor razvija max. snagu kod 6800rpm. To znaci da je ta tvoja izjava malo smijesna :))

Aries
01-03-2004, 19:13
Hondo :

""2.4l motor je puno elastičniji i snažniji, no ne voli se vrtjeti (do 5500 o/min i onda mrtvilo)""

a kod 6800 rpm razvija snagu, cudo :)) :)) :)) :))

Accord
01-03-2004, 20:31
r-type hvala na pomoći!
to sam i ja znao al stvarno na novoj vesi kod zvijezde stoji crni 2.0 Sport sa full kožom i čini mi se mlaznicama za pranje, a čini mi se i navigacijom i senzorima za parkiranje ali morat ću sutra to ponovno provjerit uživo.

Šta se nemože znači naručit da maglenke već dođu ugrađene u auto nego se moraju naknadno ugrađivat u servisu????Ako je tako onda ću odustat od njih a ionako je 550E malo puno za maglenke koje su više šminka nego potreba...Malo je ××××× ta politika dodatne opreme kod honde što se nemože po izboru uzimat dodatna oprema već je ona regulirana paketima. Ja bi uzeo recimo 2.0 Sport sa xenonom, maglenkama, i možda 17 cola felgama ali ničega nema u ponudi nego se mora kao rezervni dio uzet a onda je to i skuplje i još ti prčkaju po novom autu u servisu...

2.0 Sport je sigurno best buy ne samo od Accorda već u klasi jer nitko ne nudi 155KS tu opremu dizajn i kvalitetu po samo 23 i nešto tisuće eura. A što se tiče razlika u odnosu na 2.4 i ja sam iz više izvora čuo da razlika nije baš velika i osjetna 1 sekunda do stotke i 10km/h više nije nešto ali ako kao što kažeš 2.4 ima drive-by-wire gas onda je sigurno bolji osjećaj kod 2.0 sa klasičnim gasom. Uostalom drugi tjedan idem na probnu vožnju i sa 2.0 i 2.4 pa ću znat iz prve ruke.

Hondo
01-03-2004, 23:09
Aries, prijatelju, meni je drago da aktivno sudjeluješ u radu foruma, no ne moraš biti svakome loncu poklopac na vlastitu štetu.
Ja sam taj auto, dakle Accord 2.4 u TypeS izvedbi, vozio ne jednom i vjeruj mi znam što govorim. Za početak evo ti graf:
http://www.honda.co.jp/factbook/auto/ACCORD/200210/img/10_02.gif
Može taj auto razvijati snagu i na 8600 o/min, kad mu moment pada nakon 5000 o/min i to se u vožnji, na žalost, jako osjeti. Da si probao - znao bi.
Dalje, igrom slučaja vlasnik sam Accorda sa 2.0 litrenim motorom i vidi vraga, opet znam kak taj auto ide, a ide dosta slabije od 2.4.
Iz gornjeg grafa vidiš da 2.4 litreni motor razvija 200 Nm momenta već kod 2000 o/min, a max moment 2.0 litrenog motora je 190 Nm.
Eto, nadam se da su stvari sad malo jasnije.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Aries
01-03-2004, 23:19
Hondo, nemoj se praviti vazan i nesto glumit. Imam i ja Hondu Accord 2.0i ES , i znam i ja o cemu govorim, vozio sam novog 2.4 Type S kako se treba voziti, i ne slazem se sa tobom u vezi tog auta.
Primjetio sam da ti volis solit pamet i da se volis praviti vazan. Ja svakako tebe smatram jednim velikim glumcem koji tvrdi svasta nesto, a vrlo rijetko si objektivan.

Aries
01-03-2004, 23:25
Honda Accord 2.4 Type S

190 KS/6800rpm
223Nm/4500rpm

Moj rodjak ima novog Accorda 2.4 Type S, i sa njim sa se vozio dosta, cak smo isli na Nurburgring,( zivim u Nizozemskoj ) platis 14 eura za jedan krug, dosta sam vozio taj auta da znam da ti govoris gluposti Hondo, i pretjerujes sa hvalenjem te svoje Alfe 156 GTA, jest dobar auto, ali ti ga oslikavas kao savrsenstvo, opet ti govorim si ti sve osim objektivan.

Hondo
01-03-2004, 23:27
A-ha!
I ovaj graf gore sam ja nacrtal da bi ispal frajer.
Kaj možeš. Svatko nosi svoj križ...<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Aries
01-03-2004, 23:31
Hondo, ti mozes solit pamet nekima koji nikad nisu ni sjeli u Hondu, ali meni nemozes, dobro znam kakav je Accord 2.4 Type S, i imam iskustva sa Hondama, vozio sam dosta auta, i znam o cemu govorim.

Aries
01-03-2004, 23:33
Hondo, prijatelju, nemam nista protiv tebe, ali nemoj mi pametovat o necemu sta ja znam i sa cime imam iskustva.

doc
01-03-2004, 23:49
aries, bio je jednom na forumu jedan tip zvan VR6. Jel ti poznato, mozda brat ili nesto??? Od tih vremena nisam vidio takav stil pisanja.... :smile08:

Aries
02-03-2004, 00:00
Doc, nemam pojma o cemu govoris VR6 :smile12: , ja sam inace iz Sarajeva, a zivim u Nizozemskoj, mozda zato govoris o "" stilu pisanja "" :smile07:

doc
02-03-2004, 00:03
da, i on je bio iz sarajeva! :)) :smile06: :))

mara
02-03-2004, 00:53
Aries, prijatelju nemoj se uzbudjivati jer Hondo ti nije htio reci nista lose. on ima svoj dojam. moj je ujak jednom rekao da je vozio neke aute u kojima imas osjecaj da si u avionu i auto leti ali kad pogledas na km sat vidis da je auto prdez.
ja sam se vozio samo u hondi accord 2.4 i meni auto je ok.
doc, nemojte se samo svadjati jer to nema smisla.
meni je taj accord super jer ima otpor zraka 0.26Cw. meni je jedina njegova mana sto nema neki sportski motor ali zato malo trosi i najveca mana je sto mu kilometar sat i brojac okretaja izgleda previse americki-obiteljski

vec sam prije rekao negdje koji je hondin problem. ako pogledate BMW serije 3 ili Audi S6.ti auti imaju prosirene blatobrane i izgledaju mrak sportski(za razliku od obicnog A6). to fali hondi. ako malo pazljivije pogledate vidjet cete da to fali na novom accordu a mislim i na starom

Aries
02-03-2004, 01:04
ok mara, , pa model od Acure koji se prodaje u americi je skoro isti ko Evropski Accord, interijer je isti, a opet je Honda Accord za Ameriku skroz drugacija od ove Evropske.

honda-pure
02-03-2004, 02:05
Arijes,mlado nadobudno dijete stani malo.....
Ti si se još igrao kauboja i indijanaca kada je Hondo imao i vozio Honde,ali to nema veze da ne pričaš gluposti. Na papiru to sve fino piše kako ti zboriš,ali je činjenica da Accordu 2,4 TypeS nakon 5000 o/min pada moment i kao što je Hondo rekao,u vožnji se to jako osjeti.
Ili nisi vozio to auto ili uopće nemaš iskustva da primjetiš takve bitne stvari.
A ni opće kulture ti nebi malo falilo,jer si stvarno našao tipa koji glumi,a u stvari je doktor za tebe,kaj se tiče auta....ohladi malo dečko

R-Type
02-03-2004, 08:38
Vidi se koliko je Honda razmazila svoje korisnike.
Najbolji motori po kubikažnim razredima, a mi im zamjeramo na tromosti.
Nije ni moment sve. Honda se nikad nije ni mogla pohvaliti sa ogromnim momentom u usporedbi sa drugima( osim novog i-CTDi), ali sa snagom sigurno jest. A, snaga kod benzinaca, stalno raste.
Kod Hondinih motora sve se događa drugačije( brže), kad motor pređe određene okretaje. Ventili rade sa dužim hodom; usis zraka ide kraćom- širom granom; ovisno o temp. rashladne tekućine, ulja, pritiska, trenutnog položaja bregaste i traženog položaja( kuta) bregaste bira se i najpovoljniji kut bregaste.
Na okretajima rade odlično i ne boje ih se kao većina drugih motora.

Hondo
02-03-2004, 09:45
R-Type, ovo što si naveo stvarno zvuči impresivno, no to nije ništa extra jer svi moderni motori malo ozbiljnijih proizvođača rade na sličnom principu.
Ne slažem se da moment nije sve, jer moment određuje kad će auto ići brzo. Dosadašnja Hondina praksa je bila da motori u donjem području djeluju vrlo 'anemično', no zato na visokim okretajima daju 100%.
2.4 litreni motor u Accordu je potpuno netipičan motor za Hondu po svojem razvijanju snage. Vrlo je ugodan za voziti, elastičan i kreče dobro već iz jako niskih okretaja. No kad se okretaji dignu do cca 5000 o/min i kad očekujemo onaj glavni 'druk', ne dogodi se ništa. Motor se vrti dalje do blokade, no nema onog zakucavanja okretaja nego od tih 5000 o/min do blokade odradi linearno i bezvoljno tako da ga je po meni bolje prešaltati nego držati do kraja.
Nije mi namjera nikome soliti pamet ni glumiti frajera, ali mislim da forum služi za iznošenje iskustava i znanja koja imamo i ja radim samo to.

Aries
02-03-2004, 11:54
honda-pure, ne petljaj se tamo gdje ti nije mjesto, nemoj pricat gluposti, kad nemas pojma o cemu govoris.


Hondo je imao drugi utisak nego ja, ok. istina je da pada moment, ali Hondini motori su takvi, vole se vrtjeti a nikad nisu imali velike momente, i uvijek razvijaju max. snagu na visokim turama. Hondo, ti si rekao da je motor "mrtvilo" od 5500 rpm, i sa time se nisam slozio, a to sto se tebi nesvidja kako razvija snagu, to je stvar ukusa, ali nemozes reci da je motor mrtvilo od 5500 kad nije, vozio sam Accorda 2.4, i znam o cemu govorim, ali nema problema, meni se nije svidjalo sto si ti zapoceo pricu da sam ja svakom luncu poklopac, to je provociranje, a za to nisi ima razloga.

Aries
02-03-2004, 12:11
honda-pure, ne vidjam tebe da si aktivan na forumu, zato ne obracaj se meni tako i na taj nacin, ako ti je neko dijete sa 21 godinu, onda si ti lud covjek, slusaj, ja jesam mlad, ali imam dosta iskustva sa autima,i vozio sam dosta auta, to mi je hobby :smile07: , znam dosta ljudi koji opet puno znaju o autima i imaju dobra auta.
Zato prdo jedan ne petljaj se i nemoj se javljati kad te niko nista nije pito.
Ja i Hondo smo pricali o Accordu, i nema niko pravo da se mijesa :smile09: :smile09: :smile09: :smile09: :smile09: , a pogotovo neki bezvezni tip ko ti :smile09: :smile09: :smile09: :smile09:

Aries
02-03-2004, 12:18
""Nije mi namjera nikome soliti pamet ni glumiti frajera, ali mislim da forum služi za iznošenje iskustava i znanja koja imamo i ja radim samo to.""

Ok Hondo, mozda sam malo pretjerao, vidim da si razum covjek, ali meni se nije svidjelo sto si rekao da sam ja svakom loncu poklopac :smile09: , i ja, kao ti iznosim iskustvo, i mogu shvatit ako se tebi taj motor nije bas svidio , ali meni jest i sto si ti rekao da preko 5000 rpm je motor "" mrtvilo "" to nije bas tako, motor nije kao u Type R, da imas osjecas da preko 6000 rpm se ukljucuje drugi motor, 2.4 je, kao sto si rekao elastican i dobar je motor za udobnu voznju, nije racy, ali jest sportski ako treba, vjeruj mi, ako treba jest sportski. volim razgovarat sa ljudima koji imaju iskustva i znaju neke stvari, pa i ako se ne slazem sa nekim o nekoj stvari, nema problema, opet svako ima neki svoj dojam i svoj ukus, i mislim da smo i ja i ti upravu, zato sto je to sve stvar ukusa.

Aries
02-03-2004, 23:09
:smile07:

mara
02-03-2004, 23:17
to se meni ne svidja kod honde. prije su uvijek imali neke motore sa cudnim obujom i VELIKOM snagom-npr. 1.5 sa 114ks. a sada imaju u dalje cudan obujam i puno snage ali sta to vrijedi kad auto ima 4 cilindra.-npr. 2.4, 4 cilindra, 190ks. to mi je ni v rit ni mimo. trebao je biti barem neki sestak!

ZEGA
03-03-2004, 04:04
Bolje je 4 nego 6 Zyl jer sa 6icom rastu problemi, masa i sve...
Do 2.5L 4 zyl je odlican odabir...
ZEGA

Mehanicar
03-03-2004, 05:00
hm, ja bi isto radije 6cil s 2.5 l nego 4, sve preko 2.0 treba imati vise od 4 cilindra, je da raste masa, ali je i moment uskladjeniji i motor uravnotezeniji (120 naprama 180 stupnjeva - hm )! :)
Hondo pa motor i se vise voli vrtjeti gdje moment pada nego gdje raste, jer tu ima neku rezervu kad mu rastu otpori i po tom ti se opcenito gleda elasticnos motora ( o strmosti momentne krivulje s obzirom na okretaje - sto vise padne u menje okretaja motor je elasticniji - naravno sve ima svoje granice )null

R-Type
03-03-2004, 08:06
S U G L A S A N
Samo Hondi priznam 200 KS U ČETIRI CILINDRA. U Accordu 2.4 su napravljeni protuutezi radi uravnoteženja motora, i stvarno radi odlično. Ali svejedno 6 cilindara ( npr. novi Hondin motor 3.0 sa 250 KS) lakše odrađuju zadatke od četiri.

Aries
03-03-2004, 13:42
""Hondo pa motor i se vise voli vrtjeti gdje moment pada nego gdje raste, jer tu ima neku rezervu kad mu rastu otpori i po tom ti se opcenito gleda elasticnos motora ( o strmosti momentne krivulje s obzirom na okretaje - sto vise padne u menje okretaja motor je elasticniji - naravno sve ima svoje granice ) ""


:)

Corleone
03-03-2004, 13:51
Honda radi najbolje motore na svijetu, stvarno rade cuda oni kosooki :)) :)) :)) :)) :)) :)) :smile07:

mehanicar, vidim da se razumjes u tehniku, reci mi, ko po tvom misljenju radi najbolje motore. Sto se tice motora sa 4 cilindra, mislim da je tu Honda najbolja, sto se tice sestaka, BMW-ovi redni i Porscheovi boxeri :smile07:

Hondo
03-03-2004, 15:33
Aries, ajde mi molim te objasni što je Mehaničar htio reći sa tim djelom teksta koji si citirao.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Aries
03-03-2004, 15:52
Hondo , prijatelju, htjeo sam sa time reci da ti nisi u pravu sto si rekao da je motor kod 2.4 preko 5000rpm "mrtvilo"

Hondo
03-03-2004, 17:40
Aries, prijatelju, motor je preko 5000 o/min mrtvilo.

I još nisi pojasnio citat.<br><hr><font color="red">HONDA IN HEART, GTA IN GARAGE</font>

Dom Dom unlog.
03-03-2004, 18:57
Hondisti , kaj opoziv 400000 Civica.

Pa nije valjda da su japanci počeli talijane gastarbajtere zapošljavati.
;) ;)

širokobriježanin
03-03-2004, 23:39
Može li mi itko objasniti problem električnog serva u Civic Type R-u? Čitao sam kako mu je to najveća mana, a ne kužim uopće o čemu se radi... Hvala :)

kamikaza
03-03-2004, 23:55
Oho- dosada su uglavnom švapski auti opozivani zbog grešaka....evo i japančići kreću njihovim stopama!!

mara
04-03-2004, 00:09
Dom-dom nemoj se ljutiti ali nemam te namjeru vrijedjati. ja znam da sam glup ali kad covjek sa fakultetom napise ovakav post onda me zaboli glava.
prijatelju, japanci nisu savrseni! taj kvar je na svijetlima, a Mercedesu eksplodira akumulator! I toyota je imala opoziv. i japanci imaju opozive ali manje od svaba iliti jos puno puno puno manje od talijana. njihovi auti barem na testu prolaze dobro sto se tice kvarova, a talijanski nigdje. talijani jos moraju puno zganaca papat da im pocnu disat za vrat

JAPOON
04-03-2004, 07:06
http://janico.no.sapo.pt/Tuning/Honda%20Acura%20Integra%20TypeR.jpg


A kad ovo dojde...... :smile20:

JAPOON
04-03-2004, 07:37
Sorry zbog veličine....http://weakycars.free.fr/galeries/x_japon/honda/Integra_Type-R_14.jpg

JAPOON
04-03-2004, 07:49
Girra,nemoj samo reći kak ti nekaj nije lepa... :))
Od svih auta u Geneva 2004, ti si našao onu lego kocku...Fiat 5tera(tako nekako)i kažeš da je mrak :))


a u ×××××.....

JAPOON
04-03-2004, 08:00
Ubica mekog srca..... :smile07: http://weakycars.free.fr/galeries/x_japon/honda/Civic_Type-R_02.jpg

R-Type
04-03-2004, 08:12
Zamjerka na elektro servo kod Type-R ili Civica uopće,ide u smjera osjećaja na volanu. Sa elektro servom dobivamo veći poticaj u odnosu na hidraulički i el. motor ne vraća volan u centar. Trend je smanjiti potrošnju u svijetu, što se elektro servom i dobiva, a računa se da je " lakši volan "samo stvar navike.
Što se tiče opoziva Civica - Honda, kao i svi proizvođači koji zapošljavaju ljude( SVI), ima pravo na pogreške. Reklamacije postoje kod svih proizvođača, samo je pitanje KAKVE SU i KOLIKO IH JE.
Što se tiče trajnosti mehanike, elektronike ili broja reklamacija- samo Toyota može ravnopravno stati nasuprot Hondi.

širokobriježanin
04-03-2004, 08:46
Hvala! :)
JAPOON, šta se ne javljaš ništa? :(

hulo
04-03-2004, 09:49
sta se mara raspizdil.
Koji talijanci opozivi.?
Vrag te ×××× da alfa ima opoziv tu bi kokodakal do kraja zivota kak se kvari.

Evo ti na, 4000000 hondica opoziv
Prava referenca za pozdanost.
:smile16: :smile16: :smile16:

JAPOON
04-03-2004, 10:22
Ma to je ×××××,kratko svitlo,neš ti...
Evo jutros čujem na BBC da svi Golfovi V imaju ktivu letvu volana.... :)) :)) :smile06:

JAPOON
04-03-2004, 10:23
-krivu