PDA

Pogledaj cijelu verziju : Honda Accord 2.4 executive , Opel Vectra GTS sport 2.2 dtr



Stranica : 1 [2]

Pocket Rocket
15-10-2003, 19:12
Imam ja čovjeka koji će ti to napraviti...

Kaj buš sad?

:smile14:

Pocket Rocket
15-10-2003, 19:15
Imaš pravo.Pun ××××× mi je Opela i Honde i HM, ajde, ajde Alfe ne tak puno...

Dok ne dođe INTCP...
Onda Alfa dobiva smisao Maybacha...

:smile06: :smile06: :smile06:

Dom-Dom
15-10-2003, 19:15
Ništa!

Sad se ××××× s drugim stvarima u životu.

Pocket Rocket
15-10-2003, 19:18
Imaš pravo...
Posudil bum ti ja svog kad se zaželiš!
Samo da ga regam...
Još idu i tablice po narudžbi...
Znaš, u stilu ZG nula, pet, GT...
:smile20:

Dom-Dom
15-10-2003, 19:21
<font size="+2">POCKET DAJ SHVATI DA ALFISTI NISU SAMO INTCP I POJEDINCI.

INTCP KUŽI MATERIJU I TU MU SE NEMA ŠTO PRIGOVORITI , ALI DA BI MOGAO MALO UBLAŽITI RETARDIRANO HVALJENJE ALFI I SVEGA ŠTO DOLAZI IZ ITALIJE, TO BI BILO DOBRO.

JA VOLIM TALIJANE , ALI BAR GOVORIM ISTINU O ONOME U ČEMU NISU DOBRI ILI ŠTO BI TREBALO POPRAVITI.

MENI JE BIO GENERALNI ZAJEB KAJ SAM KUPIO 156.TAJ AUTO NAŽALOST JE POSTAO PO OGLASNICIMA I SAJMOVIMA KAO ASTRA, GOLF I SLIČNI.UVOZE SE IZ ITALIJE , BELGIJE , SMEČA NEVIÐENA I ZATO IM CIJENE RAPIDNO PADAJU.EVO RECIMO 4 GODINE STARA 156 V6 IMA SAMO 35 VRIJEDNOSTI NOVOGA AUTA.

PA JELI TO NORMALNO!!!!!!</font><br><hr>

Dom-Dom
15-10-2003, 19:22
U ××××te koja sam slova stavio :smile12: :smile17: :smile17:

VR6
15-10-2003, 19:25
Pa nek sad neko kaze da su alfisti normalni...

Dom-Dom
15-10-2003, 19:29
Kaj sad ti kenjaš? :smile12: :smile12:

VR6
15-10-2003, 19:30
I kulturni, naravno...

Dom-Dom
15-10-2003, 19:30
Stavil sam prevelika slova i kaj sad?? :smile16:

Pocket Rocket
15-10-2003, 19:30
<font face="Courier" size="+2" color="red">DOM-DOM

JA VOLIM ALFU, ALI MI SE POČINJE GADITI I ALFA I FIAT ZBOG ZATUCANIH KRETENA KOJI JU DIŽU U NEBESA!!!

ZATO JU POLAKO I MRZIM!!!

DOSTA POCJENJIVANJA DRUGIH AUTA KOJI NISU ALFA ILI FIAT, DANAS NEMA LOŠEG AUTA, ×××× GA PAS, TO NIJE FER.

SVI MISLE DA JA STALNO NEŠTO ××××M, ALI VIDIŠ TI PRVI GOVORIŠ SADA BEZ DLAKE NA JEZIKU.

TAKAV SAM I JA!!!

KUŽIŠ???

</font><br><hr><font color="blue">Renault 5 GT Turbo - The original Pocket Rocket</font>

Dom-Dom
15-10-2003, 19:34
Kužim!
A kaj ti misliš zakaj sam ja na Alfi promijenil komplet ovjes,kočnice i kotače.Onak iz fore, jesam pimpek.
Zato jer je to trebalo pobolšati, sviđalo se to nekom ili ne.Ovjes je dobar, može biti i bolji , ali kočnice sa 284mm na gotovo 200 konja je k....
Također i koji 16"kotači sa 205 gumom na auto od 200 konja??

Dom-Dom
15-10-2003, 19:34
Moram pisati manja slova zbog VR6.

Dom-Dom
15-10-2003, 19:37
Pocket , al Opel je drek.Pa Clio i Bullit su ga vozili do Grobnika , ovog novog GTS-a, pa nisu imali ništ pohvalnog za taj auto.Pitaj i DKW-a, on ga je imal na testu.

VR6
15-10-2003, 19:44
DKW ga je hvalio tamo na IRC-u tu novu Vectru. Odlicno lezanje i jos tako nesto.

Dom-Dom
15-10-2003, 19:46
Naravno VR6, jel novinari moraju hvaliti svaki model, pa ne bude valjda srao po autu.Daj budi pametan!

Sad sam opet počeo zabranjenu temu.Law izbriši ako je post hard core.

Pocket Rocket
15-10-2003, 19:49
Kužim, ali ne razumiju drugi.
×××××u mater.
I UVIJEK SE LOVE ZA NEKU SLAMKU.
ZATO IMA ODREÐENIH LJUDI S KOJIMA KOMUNICIRAM NA FORUMU, A ONI S KOJIMA KOMUNICIRAM, DOBRO ZNAJU KOJI SU.

INTCP, recimo ne shvaća i misli da sam kreten pošto sam napisao da je INTEGRALKA govno koje se kvari pun ×××××, što je poznato aspolutno svima.
Ima milion BOLESTI, ti ih znaš i sam.
Ali, ××××ga, prepisao je turbo-limaceve kvarove i misli kad se to riješi, AMEN.
Auto se ne može napopravljati.Ako to ne razumije, onda je kreten.Ja ću je kupiti,ali sam svjestan novca.Jedna poštena vožnja s njom i lagani servis.
Uostalom, Gustin potvrđuje isto.
GTT ima mušice,a spram integralke je lagana prehlada.

Cezy
15-10-2003, 19:50
"To nije fer" A kaj je fer,danas jos ak bi mi,molim te htio reci?

Pocket Rocket
15-10-2003, 19:51
DOM, nije svaki Opel drek.
To je poanta.
A Bullita mi nemoj, nije relevantan, isto kao i CS...
DOM, imaš puno godina, budi pametan, ne slušaj bullita i CS-a.

Nemam ništa protiv jednog ni drugog, dapače, CS-a puno volim, ali nisu relevantni.Shvati to.

VR6
15-10-2003, 19:55
Dom-Dom zasto bi ga samoincijativno pohvalio, a na kanalu nas je bilo 2-3.

Ja on i mozda Stevo ili tako neko?!

Pocket Rocket
15-10-2003, 20:00
VR6,

GTS je jako dobar auto.

Za informaciju, sada je bullit ima na testu GTS-a, turbo, 190ks i najednom je rekao da je auto mrak...

HM...tu nekaj smrdi, da ga ×××ך...

:o

INTERCEPTOR
15-10-2003, 20:03
Kas, gledaj opel je tada imao 1.2 sa 60 ks, a alfa od 95 ks. Opel je imao 1900 i 105 ks, a alfa 2000 ccm je imala od 130-150 ks. U isto vrijeme. Drugačije niej ni s fiatom ni lanciom. 140 ks iz 2800 ccm je malo pa čak i za to vrijeme.

Ed hunter ja uspoređujem mašine iz istog vremena. Alfa je i 60-ih imala 1.3 sa 90 ks ili 1.6 sa 110 ili 2.90 sa 130... to je bio tada standard za nju.
Mini Cooper S je postojao i nekada. Dakle BMC/Austin Mini Cooper S sa oko 75 ks više manje opere GT-a u hipu.

Nitko nE uspoređuje Integralku i Astru već uspoređujem astru gsi i lanciu deltu turbo 2 GENERACIJE. Prednji pogon, motor iz integralke smanjen na 190 ks. E to opere astru GSI ako baš tražimo najjačega i najsportskijeg u toj klasi budući da je T-IE spominjao VR6 koji zbog teškog motora to nije....

Dom-Dom
15-10-2003, 20:09
OK , VR6 neču započinjati diskusiju.Mislim da smo Opel diplomirali.

_Stevo
15-10-2003, 20:12
DKW je govorio za Astru novu čini mi se.
I slažem se sa Pocketom u svemu.<br><hr><font face="Impact" color="blue">forT escorD 1.3 kaRaFun, varijacija blue boje --- comMinG thIs fAll....bE CaRfeuL!!</font>

Pocket Rocket
15-10-2003, 20:16
Hvala Stevo.

Pocket Rocket
15-10-2003, 20:18
INTCP, to ti nije baš ta klasa, kao ni VR.
Zapamtite:
GTI klasa U V I J E K:
1.8-2.0
8v ili 16v
Uvijek 4 cilindra
i NA motor, ne TURBO INTCP.
Daj shvati.
Jer je onda i INT.EVO Gti, a nema veze!

INTERCEPTOR
15-10-2003, 20:23
A pocket ti isto sad previše ×××ך.

Pitam te. JESAM LI JA NABROJAO OPELE KOJI SU SPORTSKI? SVE TE AUTE KOJE SI STAVIO SU ONI KOJE SAM NABROJAO. Neću ponovno al to su oni Opeli koji imaju 2.0 16V DOCH motor s turbom ili bez njega. Oni idu dorbo i mogu se nazvati sportskim. Ja to nisam opovrgnuo.

I BTW stavljaš sve optički tunirane aute. Stavi potpuno serijsku vectru ili astru. Evo dopuštam ti da ima šire gume i druge felge.

I jebao te traction control. Pa ××××te 1975. g alfa GTV BERTONE JE IMALA ××××NU ŠPERU.

I ZAHVALJUJEM TI POCKET ŠTO SI ME PONOVNO PO 15-PUT NAZVAO ZATUCANIM KRETENOM SELJAČINO.

Sad tvrdiš da danas nema loših auta, a kažeš da su alfe, fiati i lancie danas poluproizvodi.

Reci mi da li sam ja kada rekao da je npr. neki novi VW ili Opel baš doslovno govno, poluproizvod tj. da ništa ne valja da je kao lada i sl. Ja sam rekao da su mi ×××××× za moj ukus, jel imam ja pravo na to? ILI I KOD UKUSA MORAM BITI STERILNO EKONOMSKI (BLJAAAK) OBJEKTIVAN?

Evo i dom dom ti sada govori da je GTS drek, a ja govorim d aniej drek nego taj auto je drek za moj ukus. Hladan dizajn, nedovoljno dobre vozne osobine itd. A objektivno auto je OK, nije sport, več brza limuzina. Ali kad netko počne hvaliti taj auto kako je jako dobra sportska limuzina onda mi padne mrak na oči jer u isto vrijema vlada histerija kako 156 gta ima previše ks na prednjoj osovini i teški V6 i d aje ××××× od SPORTA. Normalno da ću reći da je GTS drek.

Pocket Rocket
15-10-2003, 20:23
Imaš 2000ccm na Lancia + turbo...
To ti je klasa 3000ccm...
Dobro?
Dobro.

INTERCEPTOR
15-10-2003, 20:25
0VO SE ODNOSLIO I NA PRETHODNE STRANICE.

Pocket Rocket
15-10-2003, 20:30
Gore ti piše zašto sam ti napisao da ti je ××××na Alfa i Fiat govno.
A u većini slučajeva je.Jer ne postoji niti jedan auto sa toliko bolesti kao stara Alfa.Vidi INTCP, otac mi je Alfist, ima i Giuliu 1300 iz 66', odrastao sam uz Alfe, imao ih je otac preko 40.
Znam što je Alfa, ne uči me ti koji si imao TRI(3)ALFE u obitelji.
Alfa je danas 100x superiornija tehnološki i kvalitetom nego prije i od FIATA danas.
Ne drobi.
A slike su te, jer običnih slika na netu baš i nema.
Prema tome, to su dobri i sportski auti.Svi koji su gore nabrojani.Uostalom, mene boli ××××× za Opel, ja sam Renaultist, ali da mi uleti vrhunski očuvan Opelov sportaš za realan novac, kupio bi ga, jer nisam kao ti.

Iznad tebe sam u mnogo stvari.Ako ti pišem da si kreten, očito se ne ponašaš normalno.TVRDOGLAV si ko ×××××.Prelistaj samo postove o Integralki od jučer.
Otvori oči INTCP, ovom teorijom nećeš daleko dogurati.Koliko god te ja ZOVEM KRETENOM, ti si svejedno veći primitivac od mene dokle god imaš ovakva stajališta.
I zbroji si koeficijente Turba sa ccm...
A M E N

INTERCEPTOR
15-10-2003, 20:40
Čekaj malo pa gdje sam ja rekao d ase integralka ne kvari? Gdje? Nađi to.

I ja sam tvrdoglav i zatucan jer tvrdim da mi alfa odgovara? Reci mi zašto je tvoj otac alfist, je li i on kreten ako kupuje 40 alfi koje se kvare? Zašto si ne kupi jednu vectru gts. To to ne možeš razumijeti jer nisi alfist ili opel za dobar novac?

Meni se alfa sviđa i gotovo, može opel imato 1000 ks i može ga nacrtati pininfarina+bertone+giugiaro al to meni neće ležati jer je opel i jer mi to nije to. Alfu volim i alfa mi najviše od svega odgovara. Meni odgovara. Neka troši, neka se nekad pokvari, neka ima mali bunker, neka je sklupa, ja ću uvijek uzeti alfu. ne zato jer sam zatucan nego zato jer mi se taj auto sviđa. Razumiješ meni se sviđa kako izgleda nosač motora od alfe, kako izgleda vilica od alfe. Sve to me ispunjava. One ćukice unutra, sam znak od alfe, zvuk, samo ime alfa romeo, brojke na papiru u prospektu, matice na kotaču, vs eto mi s esviđa više od ostalih auta. To je kao da se ti zaljubiš u neku ženu i ja ti kažem da si zatucan jer ti se jedna superhot nudi na pladnju, a ti ju nećeš jer voliš ovu koja možda nije ni pola ove.

INTERCEPTOR
15-10-2003, 20:44
i KAKAVA TO STAJALIŠTA IMAM' jA BI TREBAO KUPITI OČUVANU ASTRU GSI jer je možda kvalitetnija i ima veću max. brzinu' Zašto? Pa onda bi svi kupovali astre gsi jer je bila najbrža i najkvalitetnija? Pa jel imam svoj ukus, neću vozit opel kao što neću kupit nokiu 3310 iz vrlo jednostavnog razloga što ju svaki seljak ima i JER MI JE GADNA, može trajat 10 godina i nudit se za 200 kn nova, ja ju neću.

_Stevo
15-10-2003, 20:44
INTCP nemoj Ladu vrijeđat. Em je bolja i od VW-a, Opela, Fiata i svih ostalih Europljana. One stare, ove nove su ×××××. I nemoj počet sa mehanikom, znam da su/trebali bi bit Fiatovi motori nutra u onim Ladama od prije 30 godina :)) :smile16: <br><hr><font face="Impact" color="blue">forT escorD 1.3 kaRaFun, varijacija blue boje --- comMinG thIs fAll....bE CaRfeuL!!</font>

Dom-Dom
15-10-2003, 20:45
Pa fakat Pocket , ak ti stari vozi 40 godina Alfe kud si ti onda krenuo u krivom smjeru???

Girrari
15-10-2003, 20:47
Pocket, stari, ne da mi se...

Počnemo o dizajnu, a ti završiš na trakciji i performansama. Jebat ga.

I ak ti je ono bezlično, zaobljeno čudovište lepše od HGT-a... neka.
Nisam rekel da ne ide, da ne drži, da nije opremljena, sportska...tralala... ali stari moj, to je ružan auto.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>

Pocket Rocket
15-10-2003, 20:48
Dom-Dom, svaka generacija svoje.
A moj otac je imao pored Alfe i masu drugih automobila, čak i GTT.

Što se tiče tebe INTCP, pričaš nebuloze, jer pišeš da ti Alfa odgovara, a da Opela nacrta netko tko je crtao Ferrari ili Alfu, da ima fenomenalan zvuk, ležanje, položaj sjedenja i sve ostalo, ti ga nebi kupio?!?
Pa onda bi ti po svemu i taj Opel odgovarao, nebi li?!?

:smile17: :smile17: :smile17:

Pocket Rocket
15-10-2003, 20:50
ALI GIRRARI,

T E B I.

T E B I J E R U Ž A N!!!!

Možeš to pojmiti?

Pocket Rocket
15-10-2003, 20:53
Girrari, ti si tako i tako tip koji gleda samo dizajn, a to je nešto prestrašno.
Sada pričaš o dizajnu, a srali ste kako GSi-16V nije sportaš...

E jebat ga...

Gle, zaboravi.

Jer me boli ××××× za Opel.

Girrari
15-10-2003, 20:55
Da, stari, mogu. Ali koji ××××× ja ne smijem napisati da mi je taj auto bezličan, da se nakon toga ne spominje mog Punta???<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>

_Stevo
15-10-2003, 20:55
Dr. Strangelove daj INTCP-u pothitno napiši uputnicu za prvi ×××××raj. Mislim da je ovo PREHITAN slučaj :))

O ukusima se ne raspravlja. Gotovo.
Jer meni je i Golf lijep, i Alfa mi je lijepa, i Opeli su mi lijepi. Naravno ima autiju koji mi se ne sviđaju.

<br><hr><font face="Impact" color="blue">forT escorD 1.3 kaRaFun, varijacija blue boje --- comMinG thIs fAll....bE CaRfeuL!!</font>

INTERCEPTOR
15-10-2003, 20:56
... pocket to s ene da opisati riječima, čak ni ja kojem to dobro ide ne mogu naći asocijaciju za to. Evo ti ugrubo JA ALFU VOLIM DA MI UOPĆE NIEJ VAŽNO D ALI POSTOJI BOLJI AUTO. Kužiš niej mi važno da li netko ima nešto bolje jer ALFA mi to ima dovoljno dobro iznadprosječno i tu je ta stvar zadovoljena. Da li ima ubrzanje 8.2, anajbrži konkurent ima 8,0 to me ne dira jer ću naći nešto što alfa ima bolje npr. ležanje ili upravljivost. Ono što mi je važno je ono što ja imam u sebi, a to je kao što sam ti rekao da alfu volim. A ta ljubav je stvorena od dizajna, preko perf. do samog onog nešto što ti ja ne mogu opisati. Dakel ukusi, želje, navike potrošača trebao bi znati d amogu biti presudne bez obzira na cjenu. Nke a je astra gsi brža do 100, nek ima veću max. ja bi rađe uze 145 qv jer mi je vrednije njeno ležanje i upravljivost, dizajn, zvuk, sve , razuimijež alfa je i to mi je važnije. I dovoljno je brza alfa d abude u vrhu, za razliku od 147 SS koja mi išpak nije dovoljno alfa jer je dosta spora za 150 ks. No to bi ja riješio drugim omjerima i rješena stvar. Itd.

doc
15-10-2003, 20:57
Kas, jel možeš možda taj test od HGT nekako skenirati ili poslikati pa poslati na e-mail?

Ili ako ing-varaždinac nađe, onda ne treba. INg, javi ako nađeš!

Girrari
15-10-2003, 20:57
Ma di sam ja to sral da auto nije sportaš?
Pa u ×××××, prestani generalizirat. Ak je INTCP srao, kaj smo onda to odmah "mi"???

I da, patim na dizajn? I kaj? Ima problema? Ne želim vozit ružan auto, a fala Bogu, pa na tržištu ima lepih i brzih.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>

doc
15-10-2003, 20:59
Pocket ti si ospjednut tim opelima. Mora da te munja pogodila u glavu! :))

INTERCEPTOR
15-10-2003, 21:00
Pocket čuj al opel neće proizvesti takav auto jer ne bi to išlo jer ne odgovara masi odnosno što većem broju ljudi.

Ja te pitam da li bi dao ća GTT da se napravi bolji auto sa boljim ležanjem, boljim perf. boljom kvalitetom, tebi boljim dizajnom i svim boljim al da ne dolazi iz renaulta nego npr. iz nissana ili mazde, al d aje lijep i sve to. D ali bi se zauvjek odrekao GTT-a. Misli8m d ane bi i da ga ne bi dao za nikakve pare. Znači i ti si zatucan i tvrdoglav i pričaš nebuloze.

Pocket Rocket
15-10-2003, 21:00
Girrari, zaboravi.
Sudiš auto, a ne znaš o čemu se radi.
Kada sam rješio Mazdu, probao sam puno automobila.

Astra je BOMBA u klasi.

Jebat ga.

INTCP, sve ok.Zaboravi.
Tako i ja vozim Renault.
AMEN.

INTERCEPTOR
15-10-2003, 21:02
××××te pocket ti si stvarno naporan, menis e čini d atui uopće ne čitaš ovo što ti pišem jer rijetko kad pogodiš što sam htio reći .jesam li dva-tri puta rekao da opelovi auti sa tim doch motorom dakle uključujući i meni ružnu astru gsi idu solidno i da su sportski? Jesam li to rekao?

Nađi gdje sam ja rekao da opel sa 2.0 16V motorom niej sportski auto. Gdje?

Pocket Rocket
15-10-2003, 21:03
Stvar je u tome što ja vozim samo RENAULT.

Ali kad netko kaže 306-S16, ja kažem, JE, SUPER AUTO.

Kad kaže 145QV, ja kažem, je super auto.

Kad kaže ASTRA GSi-16V, ja kažem, je ,SUPER AUTO.

A vi ne.

POPLJUJETE, A NISTE PROBALI,VIDJELI,OPIPALI.

TU JE VAŠ PROBLEM.

Doc, ponavljam, boli me ××××× za OPEL.

Ili kako vi kažete, "gnojpel".
STRAŠNO.1a

Girrari
15-10-2003, 21:04
Pocket pa koji ti je ×××××?

Sudim auto po dizajnu i ni po čem drugom. Pa kak možeš onda reći da nemam temelje za to? Imaš dojam da sam slep?<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>

Pocket Rocket
15-10-2003, 21:04
INTCP, popljuvao si auto globalno.
Izmislio kvarove, slučajeve, autoklubove raznorazne...
Kontaš?!?
Gle, ajmo ZATVORITI OVU TEMU.

Pocket Rocket
15-10-2003, 21:06
Girrari, ajde ZABORAVI.

Moja stajališta su realna i AMEN.

INTERCEPTOR
15-10-2003, 21:11
Gle možemo je zatvoriti tek kad ovo rješimo jer ja ne mogu nerješeno ostaviti jer me to muči. Mora da sam zatucan hm.

Kvarove kadetta nisam izmislio i nisam ga popljuvao generalno.-Činjenica je da većina opela kroz povijest je bila spora, slabši motori, nije ležala adekvatno i bili su ružni (meni) i imali su loše tj. neprecizne mjenjače sa dugim omjerima. Dakle to su činjenice koje sam ja rekao. I nigdje nisam rekao d aje astra govno ili 306 s16' Pa dobri su auto super auti ako hoćeš al astra mi je ružna i u tom pogledu mi je govno. 306 s16 mi je super auto, odmah nakon 145 i delte 2. Čak bi rađe njega nego možda bravo.

Ja sam lijepo rekao da su opeli generalno za prosječne normalne potrebe dobri auti. Pouzdani motori, prostrani, štedljivi i sve to.. I tako dalje, a sad to što imaju par modela koji idu to je isto OK, al ja govorim generalno.

INTERCEPTOR
15-10-2003, 21:12
A sad idem jesti. bok

Pocket Rocket
15-10-2003, 21:13
ODLIČNO.

JESMO GOTOVI?

Rekao si odmah i izgeneralizirao Astru da je općenito govno.
Razumiješ?!?
I ISPAO KRETEN.

Kao i u većini slučajeva.

JESMO GOTOVI?

Pocket Rocket
15-10-2003, 21:14
JESMO.
AMEN.
BOK.

Bmw Touring
15-10-2003, 21:17
ajde vise pusti ga na miru covice vidis da je isa ca

INTERCEPTOR
15-10-2003, 21:20
Možda sam izgeneralizirao općenito astru da je govno po sportu. A ne gsi. Al nigdje nisam rekao opel je generalno drek od auta u svakom pogledu, sportskom ili nesportskom. Krivo si shvatio. Ili sam rekao da je govno po dizajnu.

_Stevo
15-10-2003, 21:20
Zakon.
Dajte još malo :smile06:

Nego, svi govore kak su golfovi, opeli nepouzdani. Hm, neznam, možda jesu, al moj ujo je imal tri golfića. Jednu jedinicu i dvije dvojke. Jedinice se ne sjećam, al jednu dvojku je prodal prije 2 mjeseca. Auto je bil ko nov. Istina bog bio je garažiran(zadnje dvije nije). Ali je svaki dan bio vožen i to ono stani-kreni. I nikad ništa. Ima 2vojku 1.8 uvoz franc. Pitaj boga kolko km auto ima. Nikad ništa. Istina bog unutra klepeće sve po redu ali motor nije riknuo ni jednom do sad.
Stric ima dva Kadetta dizla. B i C. Nijednom ništa sa motorom. Osim kaj je onaj stariji počel truliti prije par godina(s tim da je auto debelo preko 15 godina). Eh da, oba auta su bila taxiji.
Stari vozi Astru, do sad nikad ništa.
Frend imo dvojku 1.6. Nikad ništa.

Di je tu ta famozna kvarljivost Opela? A i VW-a? I nije jedan primjer, nego njih 5-6. Ima još ali mi se neda pisat.

Dok je na tempri dizl napravljena generalka nakon 5 godina. Istina bog auto je napravljen u Turskoj pa dopuštam mogućnost da je napravljena od lošijih materijala.

Najte srat bezveze. Pocket još jednom - u svemu kaj si tu napisal slažem se s tobom jer si realan. ;) :)
P.S. ima da me provozaš u Kingici i GTT-u jednom :smile07: <br><hr><font face="Impact" color="blue">forT escorD 1.3 kaRaFun, varijacija blue boje --- comMinG thIs fAll....bE CaRfeuL!!</font>

Bmw Touring
15-10-2003, 21:22
jebateeeeeee pa POcket jesan ti reka da ga pustis :o :o :)) :smile06:

Pocket Rocket
15-10-2003, 21:24
×××× ga konj, ne držim ga, boli me ××××× za njega!!!

Stevo, uvijek, uvijek...

Bmw Touring
15-10-2003, 21:27
ma kako ga ne drzis svako malo ga kopkas i kopkas.znas ti da je on u kurcu.Cim ti napises O od Opela eto njega :)) :smile06:

Pocket Rocket
15-10-2003, 21:29
Imaš pravo.
LAKU NOC.

Bmw Touring
15-10-2003, 21:33
laku noc stari i drago mi je da si napokon sredija GTT i nek te sluzi jos dugo :)

mc
15-10-2003, 21:34
Stevo, kaj si ti sad dokazal s tim?

Mi smo u firmi imali hrpu Astri i dobar dio ih je imalo zestoke kvarove motora na nekih 100 tkm uz pregrst drugih kvarova. Mjenjaci su zapinjali ko blesavi, a kocnice su im bile na razini Yugica. Na osnovu tih iskustava dalo bi se zakljuciti da su Astre govno od auta.

Vjerojatno sve Astre nisu ni tako lose kao sto bi se dalo zakljuciti iz moje price, a niti tako dobro kako bi se dalo zakljuciti iz tvoje price. Za takve prosudbe sluze statistike koje se ipak rade na malo vecem broju uzoraka....<br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>

_Stevo
15-10-2003, 22:22
Mc ti si reko isto kaj i ja samo kaj ti spominješ kvarove a ja ne. A INTCP je valjda vozil nijednog Opela pa priča gluposti. To sam htio dokazat. Ak govori iz iskustva, ak je probal, ok. Al ak nije nek šuti. Jer i ja mogu pričat za Alfe da su ××××××, da loše koče(navodno) itd. ali neću jer nisam probao i dok ne probam šutim. Jedino mogu komentirat dizajn koji je BTW bolje ne komentirat jer se o ukusima ne raspravlja. <br><hr><font face="Impact" color="blue">forT escorD 1.3 kaRaFun, varijacija blue boje --- comMinG thIs fAll....bE CaRfeuL!!</font>

Dom-Dom
15-10-2003, 22:26
<font size="+1" color="red">AJDE LJUDI VIŠE :

DOSTA!!!!!!</font><br><hr>

Ing
15-10-2003, 22:29
Doc! Na žalost niš, prokopal sam pola jadnog ormara, sutra je na redu drugi ak nađem tvo je.
Kaj kupuješ HGT-a??<br><hr>

doc
15-10-2003, 22:32
Ing, hvala na trudu.
Ma ne kupujem Bravo hgt, samo bi zelio procitat sto se nekad pisao za njega.
Mislim da ce sljedeci auto biti hgt, ali Punto!

E, vidio sam neki dan popodne ispred prikartkog parkiran jedan zuti punto sporting. Sad ne znam dal se prodaje, ili je na servisu.

Ing
15-10-2003, 22:56
Fura ga Dubravko, ali mislim da nekah nije bilo u redu sa njime.
Oni su ga otkupili na zamjenu.
Ja budem na kraju izgleda uzeo HGT-a, jedino me smeta kaj nema 6 ganga.
A u švabiji se nebre čak ni dobiti jer ne ispunjava EURO-4.<br><hr>

doc
16-10-2003, 00:13
Koliko god mi je obični stari punto ljepsi od novog, toliko mi je novi HGT ljepsi od starog. Nadam se da cu naci nekog 2,3 godine starog za jedno 2,3 godine. Steta sto nema 6 brzina, ali nebi mi to smetalo.

ING, koju boju ces uzeti?

Girrari
16-10-2003, 00:56
Da, novi HGT mi je jedina probavljiva verzija novog Punta.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>

Kas odlog.
16-10-2003, 13:59
Doc, ponest ću ga u petak pa ga dam Girrariju da skenira jer nemam skener.

INTCP, reci koja je to alfa imala 68 godine motor 1.2, i 95 KS.
Opel GT se ne može uspoređivati sa Mini Cooperom. Mini je mini i to je klasa kao danas Clio ili Corsa. GT je klasa npr, Speedster, ili tako nešto.
GT nije imao svatko. To je bio nekad pojam. Mini cooper je takožer rijedak, ali ipak nije kao GT.

INTERCEPTOR
16-10-2003, 15:13
Kas, mini cooper rijedak, pa imaš ih po engleskoj na bacanje.

Kas od negdje početka 60-ih godina snaga alfinih motora se vrtila ovako 1.3 90% oko 90 ks, 1.6 110 ks, 1.8 120 ks, 2.0 130 ks. Govorim o starim alfinim motorima s dve bregaste u glavi koji su se zadržali do alfe 75, istina ne baš isti već evolucija evolucije.

I to nisu bili oblikom sportski auti već prethodnici alfe 156. Ali meh. su ti prethodnici bili nadmoćniji od npr. opela gt ili mante ili capria... Zato su poslužili kao osnova za coupee i spidere kao giulia sprint, gtv bertone, alfetta gt, montreal, spider....

Rijetko koji od ovih auta je imao manje ks od gore navedenog. Možda one prve verzije giullie iz 62. sa mjenjačem na volanu, al to je bilo oko 80 ks iz 1.3 ili 105 ks iz 1.6, kasnije tj. ubrzi negdje 65. se to povećalo na navedenu snagu. A Berlina tj. nasljednik giullie (kraj 60-ih) je imala 2.0 od 150 ks A govorimo o limuzini srednje klase.

33-ka je bazirana na sudu, a sud je uvijek bio slabiji od navedenih u odnosu ks/ccm.

INTERCEPTOR
16-10-2003, 15:18
Čuj mini je u odnosu na druge aute bio puno više nego što ej danas npr. punto u odnosu na druge aute. jedan fiat 600 ili fićo je bio teški drek naspram minija tj. mini je neslućenmo napredan u odnosu na njega. Ležanje, upravljivost, komande, perf. to je sve miniju priskrbilo status derača sportaša pa tako i opela gt, cpria, mante, pa čak i alfi i lancia. To je auto ispred svog vremena.

Kas odlog.
16-10-2003, 15:56
Zašto su prestali proizvoditi tako nabrijane motore? Trajnost?
Ja živim u HR, pa me zanimaju stvari u HR. Iz Engleske mi se neda uvozit auto. Mini je dosta specifičan, i nemože se nikako mjerit sa GT-om ili Mantom.
Različita klasa.
Gran Turismo i gradski auto.

Girrari
16-10-2003, 16:32
Kak znaš da Giro ima skener? :)

Nema problema, bum odnsel šogoru da skenira.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>

INTERCEPTOR
16-10-2003, 17:19
kAS MINI JE NAPRAVLJEN KAO GRADSKI AUTO DA, AL je stvar u tome da je mini u međuremenu postao pravi sportaš tj. auto sa više sporta od mante i gt-a da ne vjeruješ.

To je kao da kažeš da je type-r kompakt. karoserija ne čini auto. Al to vrijedi samo za coopere. U jednom starom testu od quattroruote usporedili su "sportive 1.3" Alfa Giullia 1300 Junior, Lancia Fulvia Coupe 1.3, Fiat 128 Sport 1300 i vjerovao ili ne Innocenti Mini 1300.

INTERCEPTOR
16-10-2003, 17:41
A razlog zašto su prestali raditi motore, možda leži u krizi koja ih je zadesila. Dakle ti motori su predstavljeni u 60-im. Krajem 60-ih dolaze do ideje da rade konstrukcijski genijalan alfasud koji je na papiru bio stvarno genijalne konstrukkcije i mehanike i voznih osobina, luksuza. Što je prava šteta jer je auto stvarno bio na kraju poluproizvod kojega bi bolje složio meh. s tek završenom školom. Dakle otpadali su dijelovi itd, šlampava izrada, , al najveći problem je bila hrđa od lošeg lima iz sssr-a koji je dolazio morem da ga onako sol fino načme. Pa onda opet je auto rađen u Pomiglano d arco dakle na obali. Dok bi radnici štrajkali tako bi gole školjke stajale vani danima i mjesecima bile pod utjecajem soli nošene vjetrom. A kad bi štrajk prestao radnici (inače isti oni šljakeri koju su radili tvornicu jer kval. radne snage na nerazvijenom jugu Italije nema) bi se prihvatili kvaziposla i takve školjke bez ikakvog čišćenja prefarbali. Tako da je hrđa dolazila iznutra. Naravno i zaštita od hrđe je bila traljava. Gubici su bili golemi noćna mora koja se nije mogla zamisliti. Projekt alfasuda je inače kasnio. Fiat, konkurentski, je uništio mjesto gdje se ...

INTERCEPTOR
16-10-2003, 17:46
razvijao auto da bi ih onesposobio da uđu na tržište malih auta. Inače konstruktor tog boxera je suradnik ferdinand porschea -rudolf hruska - austrijanac. I tako su gubici bili golemi, a reputacija alfe je padala drastično. Ne smao suda već i ostalih alfi koje su kasnije dolazile iako su i dalje zadržavale naprednost zhvaljujući ekstra naprednim motorim iz 60-ih. Budući da su gubici na sudu bili golemi nije bilo ni kapitala da se nastavi s razvojem kojim se započelo u 60-im. Tako da su se svi sljedeći auti bazirali na staroj tehnologiji koja je hvala kurcu bila još uvijek dovoljno dobra da bude bolja od konk. Sve do današnjih dana kad alfini motori su svega 10% jači od konk. uglavnom, što je drastična razlika u odnosu na nekad. Praktički spec. snaga se nije mjenjala 40 godina. Dok je kon. napredovala. Da još je mafija željela svoje interese u alfasudu, a Alfa Romeo je bila državna firma. Eto to je bilo toliko sjebano da sjebanije ne može biti. Giullietta, 75, 90, 6, gtv6, sz sve s eto baziralo na staroj alfetti, iz 72. Alfetta je negdje predstavljena kad i sud tako da je na svu sreću bila dosta dobra s de dionom i transaxleom i ostalim novotarijama. I onda fiat preuzima 80-ih no to je druga priča.

Rossonero
16-10-2003, 20:15
INTCP, jel su ti se već obrisala slova na tipkovnici kolko tu piskaraš? :))

Pocket Rocket
16-10-2003, 20:22
:smile06: :smile06: :smile06:

INTERCEPTOR
16-10-2003, 20:28
Ne ovo je od cure tipkovnica, mojoj sam strgao kabel. :o

Pocket Rocket
16-10-2003, 20:32
Da, fakat, ti imaš curu...
Zaboravio sam...
:smile16:

Rossonero
16-10-2003, 20:40
Ima curu... Dešanka joj ime...
INTCP, ono gore ziher nitko nije pročital. :)) Ja sam istina 2, 3 puta proscrollal u nevjerici. :))

Rossonero
16-10-2003, 20:41
Nema me 5 mjeseci, uletim tu i tamo, ali INTCP lud ko i uvijek. Imas medalju! :smile18:
Stari ako ti faks propadne imas posel kod mene ko daktilograf. ;)

Mario Haas
16-10-2003, 20:46
Ovakve diskusije me umaraju.

doc
16-10-2003, 20:54
Hvala Kas i girrari! Bas mi taj test fali za moju kolekciju! ××××ga kad sam auto klub poceo kupovati mjesec dana kasnije!

_Stevo
16-10-2003, 21:06
Rossonero hehe mislim da ti uz INTCP-a treba i lektor :)) <br><hr><font face="Impact" color="blue">forT escorD 1.3 kaRaFun, varijacija blue boje --- comMinG thIs fAll....bE CaRfeuL!!</font>

Kas odlog.
17-10-2003, 11:37
INTCP, nemreš mi pričati da u Mini-u ima više sporta nago u GT-u ili Manti. Ta dva auta nisu i nemogu biti ista klasa. Njihova usporedba je smješna. Kao da usporađuješ 147 GTA i GTV. Dva totalno različita auta.
Zanima me, dali znaš koliko su trajni bili ti Alfini motori iz 60-ih koji su imali 1.3, i 95 KS?

Kas odlog.
17-10-2003, 11:41
Inače, u 33-ojki kakvu imam, njlošiji motor je Dizel, pa nakon njega 1.3.
Ako ga voziš kako treba vozit 90 KS, neće dugo. Vjeruj. Baš zato sam kupio 1.7, jer ima najmanje konja po litri od svih boxera. 1.5 je još dobar, ali 16V je jak, ali kompliciran i osjetljiv.

INTERCEPTOR
17-10-2003, 19:04
Pa kas za ono vrijem su bili jako pouzdani i trajni.


A što se tiče minija, gledaj kas stvar je u tome što su manta i gt bazirani na velikoserijskoj mehanici kadetta a on nije sportski. tako da su to samo lijepe klaroserije u funkciji sporta.

No htio sam reći da ono što je mini bio nekad je nešto sasvim drugo nego što je npr. clio ili punto danas u odnosu na npr. gtv ili neki drugi coupe.

Opet ti kažem da je razlika između prvog konkurenta gabaritima miniju npr. fiat 600 drastična. Mini se stabilnije ponaša pri 140 km/h nego punto sporting današnji.

Da ne govorim da fiatu 600 kojim je opasno ići preko 100 km/h. Eto te kvalitete minija su bile toliko nenormalno izražene za svoju klasu i zato su se cooperi i cooper s smatrali sportašima. Ležanje, stabilnost, perf. kočnice, upravljivosT, agilnost - sve je to bilo na strani minija. Ipak jedna manta sa krutom osovinom kadetta, prevjesima nema šanse protiv minija sa kratkim prevjesima, nezavisnim ovjesom na sva 4, prednjim pogonom. Kužiš istina da je mini oblikom gradski auto, ali sasvim slučajno se desilo to što se desilo.

To ti je isto kao da danas uzmeš alfu 147 gta. Ne možeš nju nazvati kompaktom ili bmw m3 srednjom klasom ili deltu integrale nzvatui kompaktom ili gtt gradskim autom, ne? Tu neke stvari prelaze okvire klasa. E tako je bilo s minijem. Sve ove jače verziju su u pravilu derale sportske inačice gotovo svih firmi.

Sam auto se da puno bolje koristiti u zavoju, ležanje je bolje i predvidljivije tj. predvidljive od 80% današnjih auta. Tu nema iznenadnih situacija. Taj auto u rukama znalaca je moćno oružje bio. Zato je i pobijedio 4 puta na monte carlu i ostavio iza sebe maseratije, ferrarije i sl.

Kas
19-10-2003, 17:41
INTCP, POJMA NEMAŠ O MANTI pa ne bulazni. Manta nije nastala na podvozju Kadetta!!!!!!!! Manta A je nastala kao konkurencija Capriju i sličnima. Nastala je na potpuno novom podvozju i nastala je prije Ascone A. Ascona A je nastala na podvozju Mante A. Ne obrnuto!! Za GT nisam siguran, ali sam siguran da nije nastao na podvozju Kadetta, Ovjes B Kadetta je preslab za takav auto.
Manta je imala veliki prevjes, ali tada su se pravili takvi auti.
A da je Mini stabilniji od Punta sporting............

Dom-Dom
19-10-2003, 18:22
Kas , ti nemaš pojma kak Mini leži na cesti.To je i danas pravi mali go kart. :smile20: :smile20:
U Opel diskusije uopče ne namjeravam ulaziti.

Girrari
19-10-2003, 18:30
To uopće nisu auti za bilo kakvu usporedbu. Mini je genijalan i to štima. Ali za FIAT 600 pripovjedat takve bedastoće... mislim fakat. OK, normalan FIAT 600 nije neki spektakl, ali 1000 Abarth... ej! Nemreš reći da taj auto ne leži ko blesav.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>

INTERCEPTOR
19-10-2003, 19:38
Ovako girrari ja govorim o običnom miniju i obićnom fiatu 600 i tu je fiat 600 teški pušing. S miniem sam pičio 160 po autostradi. Sa fićekom nema šanse da pičiš 160 po autostradi, ne zato što ne može već zato jer ima takvu konstrukciju koja je jadna u odnosu na mini. Nije jadna za svoje vrijeme već je jadna u odnosu na mini. Upravo iz razkloga što je mini bio jedno slobodno rečeno 20 godina napredan.

Gle fićek ima otraga motor iza prednje osovine, mini ima na prednjoj osovini. Blanas je idealan čak ni mjenjač nije lijevo ili desno već ispod motora. Tako da je točno između kotača i točno na sredini auta. E da i naprijed i otraga se nalaze polušasije za koje je vezan ovjes. Otraga je isto nezavisan ovjes sa uzdužnim ramenima. I isto tako kratak prevjes. Auto se ponaša upravo fenomenalno. Izbacivanje zadnjeg kraja kada ti to ne želiš je NEMOGUĆE. Upravo nemoguće.

INTERCEPTOR
19-10-2003, 19:38
Malim igrama oko tlaka u gumi od auta možeš napraviti da se zadnji kraj pod punim gasom ravna prednji u zavoju s time d asi pod punim gasom dakle izvališ ga i nema šanse da te izbaci jer grip je nemoguć za fićeka. Uz to auto je nevjerovatno stabilan pri visokim brzinama i tome se bivši vozaći fićeka ne mogu načuditi. Netko bi rekao d ata kahlica ne ide preko 100 je rmu konstrukcija ne dopušta, al j..ga auto daje već iosjećaj stabilnosti nego sporting koji je nekako nervozan. Tu je jođ direktan volan sa 2.5 okretaja sa nevjerovatnim feedbackom. To je nepojmljivo za neke aute. Danas nema tako vozačkog auta -NEMA. Možda lotus i slični ekstremi. Ali kad jednom provozaš to čudo pod punim gasom kroz lakat zavoj sa netom postavljenim hrapavim asfaltom ne možeš da se ne izdereš od oduševljennja. Fićeka bi odavno izdao nepovoljan raspored mase, lošiji ovjes itd. Pogledaj samo malo kolika je širina trapa na miniju i fićeku. To je užas kako to ide. Pa ne želim ni pomišljati što će biti kad otvrdnem amortizere. A fićek abarth nema nikakve šanse protiv adekvatnog coopera jer to je kao da voziš karting.

Bmw Touring
19-10-2003, 19:39
opet pocinje crtani :smile06:

INTERCEPTOR
19-10-2003, 19:43
Kas upravo čitam d aje gt nastao na platformi kadetta. Uglavnom kako god bilo ovjes mante i gt-a nije dovoljno dobar da bi mogao porazii jedan mini cooper. Kruta osovina, ali ona najobičnija kaku ima Tamić je neadekvatna + veliki zadnji prevjes i zadnji pogon. Naprijed su dvostruka ramena ali slaba tj. premasivna i jednostruka, barem dolje. To također ne može se nositi sa na prvi pogled agilnim ramenima od minija. Mala masa => brže kretnje ovjesa. Dakle bolji ovjes, manji prevjesi, niže težište. Znam da se ne može uspoređivati, ali da se kojim slučajem nađu na pravoj cesti mini bi daleko odfurao.

Girrari
19-10-2003, 19:51
Daj ne ××××!
FIAT 1000 Abarth da nema šanse protiv adekvatnog Coopera. Ti ne znaš da su ta dva auta bili toliko grdi rivali da se danas nakon ne znam koliko godina ne može reći koji je bolji?????

"Why was the Abarth mostly (in the ETCC and on the continent) superior over the 1000 cc Mini?
Not an easy question. The weight was almost equal. The Abarth might have some advantages in traction; but the front-wheel drive of the Mini was not bad either. Abarth had strong engines, up to 110 HP; but Handley's group 5 Cooper was said to have even more power. Roadholding? The Abarth liked to lift the inside front wheel, the Mini the inside rear wheel. In Abarth's favour may be the bigger wheels (12" or 13" against Mini's tiny 10"), the rear disc brakes and the 5-speed gearboxes (though the group 5 Mini's had that too). But perhaps the main difference was the works team, lead with a sort of Neubauer-type seach for excellence; and a very strong line-up of drivers, whereas BMC never fielded a full works team in the small class. They were probably too busy winning the Monte Carlo Rally?"

Stari, gruvaš gluposti.

<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>

Dom-Dom
19-10-2003, 19:55
Da , nekad su to bili ljuti rivali.Išli su ko metak i ležali su fantastično. :smile20:

Cezy
19-10-2003, 19:59
Abarth rulez :smile20:

INTERCEPTOR
19-10-2003, 21:47
Girrari ti pričaš o natjecateljskim verzijama.

Uglavnom ja znam da s minijev ovakvim serijskim operem puno auta, a s fićekom je to nemoguća misija.

INTERCEPTOR
19-10-2003, 21:49
Uglavnom to je kao da uspoređuješ porsche 911 i lotus esprit. Porsche se u pogledu upravljivosti i ležanja može sakriti pred lotusom.

Cezy
19-10-2003, 21:50
Daaaa,imao si oba dva,pa ih poznas u milimetar!?!?!?! :smile17:

INTERCEPTOR
19-10-2003, 21:56
Nisam, al to je opće poznata stvar. Od lotusa ima učiti i ferrari, a kamoli porsche.

Girrari
19-10-2003, 22:10
INTCP, svaka čast Miniju, ali tako degradirati jednu legendu poput 1000 Abarth... fakat nemam riječi.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>

INTERCEPTOR
19-10-2003, 22:18
Nisam ga uopće degradirao. OK TC je konkurentan. Al obićni fićeki koji nisu abarth su da oprostiš klasa ispod običnih minija 1000 i 1100.

Pa mene vrijeđa kad mi netko kaže da imam nešto tipa fićo.

Girrari
19-10-2003, 22:26
Dok se javno ne ispričaš za uvrede i objede na račun legende kao što je 1000 TC Abarth, ne razgovaram s tobom. :smile09:

A Fićo je jugoslavenski proizvod!<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>

INTERCEPTOR
19-10-2003, 22:28
Ok javno se ispričavam što sam povrijedio tal. legendu.

Cezy
19-10-2003, 22:44
Thats better! :))

Girrari
20-10-2003, 00:37
Eto, sad smo opet kolege. :)) <br><hr><font color="blue">Burekman * * * * *</font>

Alan
14-11-2003, 01:33
Alo ljudi. Pa nitko nije sa prvim koracima dostigao zvijezde. Nije fer govoriti o hondinom dieselu kao necem novom neisprobanom. Vrlo sam dapace siguran da ako je po opcenitoj kvaliteti honde suditi, nebude nimalo los. Naime ljudima je tesko prihvatiti da jedna honda sa prvim dieselom moze nadmasiti dugogodisnju tradiciju jednog svabe, no o tome cemo raspravljati za koju godinu kad se pokaze (ne)kvaliteta. Moj glas ide za hondu. P.S. za INTERCEPTOR: Covjece sta si ti jeo? Novi accord ti je ruzan!? Auto izgleda pre××××no. Ali o ukusima se ne raspravlja... Razmisli jos jednom..