Prikazujem rezultate 1 do 25 od 50

Tema: Calibrom kroz tunel Bristovac sa 253km7h

Hybrid View

Prethodni post Prethodni post   Slijedeći post Slijedeći post
  1. #1
    Black Knight
    Guest
    potrosnja nema razloga porasti ukoliko se vozis isto kao i prije, naravno da ce porasti ako stisces gas do daske jer auto brze ubrzava, ali u suprotnom nema razloga, motor je jos uvijek isti, samo pod full gasom turbina nabija veci pritisak... u leru u pri normalnim gasovima trosi identicno..

    a sto se tice trajnosti, ista stvar... ne moras ga stalno gaziti pa ce ti trajati isto... sto tice phase III 315, konja, chip + intercooler + injektori + regulator pritiska goriva, to je prilicno ok, trajnost se jos uvijek prakticki ista, mozda ce se turbina malo brze potrositi..

    sto se tice ovih 400-500ks, to je vec prilicno upitno, ne tolko zbog motora, on ce u pravilu izdrzat(u phase IV i na vise je ukljucena generalka, stave ti kovane klipove s manjom kompresijom itd), ali getriba, diferencijali ce se potrgat kad tad zbog ogromnog momenta.. no postoje i ljudi koji se time bave, ojacivanjem prijenosa...


    a za sta to sluzi, ja sam imao taj auto, i ide ko zvijer, 6.5 do 100 itd... no meni npr. nikad dosta konja... i da sam ga nadrko na 300 konja opet bi mi brzo usfalilo, ne zbog utrkivanja ili necega, neg jednostavno volim tu akceleraciju, volim filing da kad stisnem gas auto fakat poleti i da mogu svasta s njim napravit...volim se osjecat ko pilot u autu a ne ko kocijas ili nesto...

  2. #2
    f-toyota4
    Guest
    hahaha..da vjerujem...
    kod mene je ipak realnost od 10.5 do 100 i 6,5 litara eurodiesela na 100km prisutna..ali ne mogu ni zamisliti užitak..

Slične teme

  1. Autom kroz naselje 149 km/sat
    By VJEKOSLAV in forum Talijani, Nijemci, Japanci, Francuzi... Koji je najbolji?
    Odgovora: 24
    Posljednji post: 26-11-2003, 18:06

Pravila postanja

  • Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove
  • Ne možeš slati privitke
  • Ne možeš mijenjati svoje postove
  •