Čuj mi Alfisti smo ti svaki dan kod mehaničara, to su naši najbolji prijatelji!
svakih 5000-10000? i što pregledavaju mehaničarite te koliko Vam naplaćuju?
Čuj mi Alfisti smo ti svaki dan kod mehaničara, to su naši najbolji prijatelji!
I uvijek kupujemo kuću/stan što bliže mehaničaru da možemo dogurat auto.<br><hr><font color="blue">Burekman * * * * * * *</font>
Svakih 7500 ulje, filteri, čišćenje svjećica.
Svakih 15000 nove svjeće, kontrola kočnica, selena, i kugli.
Ulje i filter svakih 10000km
Svjećice 60000km
Zupčasti 100000km (200kn ruke i 180kn zupčasti)
Disk pločice-po potrebi (prednje su 250kn a zadnje 200kn, ruke 40kn kom).
Ulje ne drzim dulje od 10tkm, a sve ostalo mijenjam prije nego sto ode do kraja. Ako je propisana promjena od strane proizvodjaca (npr. remenje), onda radije promijenim par tkm ranije nego kasnije.<br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
ulje i filter svakih 20 000km.ili god dana. svjećice 60-70tkm zubčasti svakih 70000km ili nakon 4 god starosti. i nema tu nikakvih u tome vremenu prčkanja po motoru ili kaj ja znam. filter benzina tek sad na 90 000km mijenjam , a zračni filter na 60 000km.
Prema potrebi - 1. godišnje(pred zimu) uz pregled pred ljeto(sve pregledam i zamjenim prema potrebi) i na 15000 km redovno, prema knjižici.<br><hr><font color="blue">BMW POWER</font>
525tds 10.000 km ulje i filter ulja,15.000 km filter nafte i zraka,30.000 km kompletni pregled+mjenjanje remenja,vodene pumpe itd.
530d 15.000 km ulje i filter ulja,20.000 km filter nafte i zraka, 30.000 km kompletni pregled+remenje i vodena pumpa.
Kupim nove Nike tenisice jednom godišnje! ) <br><hr><font size="+1" color="blue">ride with pride!</font>
10000 km - ulje, filter zraka, ulja, svjećice
20000 km - prednje pločice, čišćenje injektora
30000 km - filter benzina
Ostalo se osjeti u vožnji kad krepa.
8000-10000 ulje i filteri
90000 remenje
ostali potrosni materijal po potrebi
generalno ciscenje svake subote
Sve neki redovno održavani auti...
Šta mislite, kako funkcionira VW Polo 1.4 TDI. Promjena ulja svakih 50000 km.
Ulje i filter svakih 7000KM, filtere ostale svakih 20 000KM, remen svake 3 godine, svjecice svakih 40 000 - 50 000.
Volim imati sredjen auto zato sam skratio sve intervale.
bas mi je drago da nitko ovdje ne preskace zamjenu filtra za ulje prilikom zamjene ulja.... bravo decki...
Inace, mislim da su produzeni intervali zamjene ulja koje forsiraju danasnji proizvođači čista glupost, pogotovo ako se puno vozite po gradu...
Radim sa svojim autom 7000km godisnje,tak da jos nisam nista mijenjao.Samo kad sam ga kupio sam zamjenio,gume,filtere i ulje.
Ja sam tek namirio 30000 km sa ovim autom i moja statistika kaže:
4500km - ulje
svako 3. mjenjanje ulja - filter ulja
15000km - filter zraka i svjećice
ostatak je još u dobrom stanju
Baš jučer sam kupio bratu ford fiestu dizel pa će vrijeme pokazati kakve su.
uljni filtar bi trebalo mijenjati svaki puta...
Koliko često mjenjate lajsnu od kvačila?
''lajsnu''
Mozda je mislila sajlu. )
Tomislava, ja bi ju mjenjao kad mi pukne premda mi nikad nije pukla ako si na to mislila. ) <br><hr><font color="blue">www.puntopower.com</font>
Lajsna )
Cuj, ja sam je na Stojki mijenjao svakih 15 tkm - kao i zadnje lonce i to ne preventivno, nego zato sto bi otisli.
Na Twingu je sajla jos kao nova, a vjerujem da su na vecini automobila novije proizvodnje manje podlozne trosenju...<br><hr><font face="Times New Roman" color="red">'cos if you wanna run cool... you got to run
on heavy, heavy fuel</font>
Jednom sam citao customer rewiew o jednoj xantiji kojoj je crklo 20 gas sajli (ili kuplung sajli ne sjecam se tocno) e nisam mogao vjerovati, nekaj ziher nije valjalo pigalo je sajlu ili slicno ali glupi serviseri se nisu udostojili to pogledati a u eng. je to skupa rabota, ili bedasti vlasnik nije inzistirao na otklanjanju pravog kvara...
ZEGA
mislim da tomislava misli na lamelu kuplunga..