Stranica 3 od 4 PrvaPrva 1234 PosljednjiPosljednji
Prikazujem rezultate 51 do 75 od 86

Tema: AUTOBILD-TEST KOMPAKTNIH-realnost?

rs turbo
    Ništa posebno... <br><hr>

rs turbo
    ...samo Opel

T-IE
    He, he, kad se već slikaju šlepani VW-i, Rosso, ja imam u mobu 2 slike sa 2 nove Astre na kamionima HAK-a. Jedna slikana u Novom V. a druga u Rijeci. Ovaj passat i golf šta si ti slikao su već amjo reć "stari" auti s pitaj boga koliko kilometara, ali ove 2 nove Astre su me začudile. Praktički iz autosalona su otišle na HAK-ov kamion. Bit će da je to još uvijek dobri stari Opel iz 90-ih.

A sad kad sam se već Opela uhvatio; na Vectri GTS V6 211ks staroj mjesec dana otišao prvo servo volana, a kasnije i letva. Rezultat: mjesec dana auto bio u servisu.

<br><hr><font color="red">GTI PLANET</font>

f-toyota4
    test je potpuno nerealan..molim vas..pa kako mogu svi japanci biti na kraju, pa zna se ko radi danas najbolje aute na svijetu..ja vjerujem da su astra i golf odlični,ali mislim da pogotovo astra po kvaliteti ne može parirati japancima
    što se tiče talijana,mislm da nisu toliko loši koliko se misli..stilo je pravi kompakt,a 147 da se ne govori

rs turbo

GT
    ma autobild je smece.. par zar oni misle da su ljudi tolike ×××××× pa da padaju na njihove fore?

rs turbo
    glas razuma :smile25: <br><hr>

Rossonero
    Vidim da su slike pale na plodno tlo. Tak i treba.

ART
    Ne znam zasto toliko guraju Octaviu medju kompakte jer vanjskim dimenzijama to nije ali sto se tice prostora u unutrasnjosti spada skoro u klasu gradskih auta tjjessno! Auto je dobar i ima super cijenu ali da je boji od ovih svih nebih komentirao. To da su Toyota i Honda na dnu sve govori o objektivnosti jer koliko je podbacila pocetna prodaja Golfa nije niti moglo biti drukcije- Goebelsova probaganda= Autobild

HONDA A
    Ocito je da se Japanci u Njemackim magazinima uvijek "stavljaju" medu zadnje, i mislim da u tome ima dosta ekonomske propagande Njemaca, Japanski automobili se cesto prozivaju kao skupi, skupi za odrzavanje(?), nekad nadu cak i razlog kao nekvalitetna unutrasnjost ...., razlog te kampanje je sasvim jednostavan: Japanski automobili su veliki konkurenti vw,audiju,bmw,opel,euro koncern ford, za opel znamo da je vec u problemima, znaci Japanci se moraju sprijeciti pod bili koju cijenu da uzmu dio prodajnog kolaca Njemaca, sto je podpuno nefer igra, Japanci su vec kaznjeni vecim porezima i davanjima, znaci hoce da ih uniste i protivjapanskom propagandom.
    U slicnu poziciju se stavljaju i Francuski Automobili na GER trzistu.

I to pojedini zovu sloboda trzista. <br><hr><font color="red">HONDA - The Power of Dreams
    Honda - PERFOMANCE FIRST</font>

R-18
    Alfa 3.0 V6
    kvaliteta na nivou

usput i neke ispovjesti kupaca :

:URL=http://www.carsurvey.org/review_51151.html:web stranica:/URL:
    :URL=http://www.carsurvey.org/review_55763.html:web stranica:/URL:
    :URL=http://www.carsurvey.org/review_49831.html:web stranica:/URL:<br><hr><font face="Courier" size="+1" color="blue">R-18</font>

INTERCEPTOR
    E glupko, a na koliko je taj motor bio navijen si zaboravio reći? Koji majmun.

At .8 bar this engine made 450hp

INTERCEPTOR
    GOLF 2000G.

GONE WRONG
    Easier to list what has not gone wrong, but the list is:
    Trip computer reset itself
    Water pump
    Electric windows
    Ignition system (five times)
    Steering pulling to one side (all the time)
    Poor idling
    Cold start sensor
    Thermostat
    Suspension rattles
    Interior trim falling off
    Water leaks into footwells
    Paint chipping
    Rear dampers.

Volkswagen Golf GLS
    You'd be better off taking the bus

Volkswagen Golf GLS
    Piece of garbage-avoid!!

Volkswagen Golf GL
    Is luxury econobox an oximoron?

Golf SE Estate
    UK and Ireland, 282 words I will never buy another VW after this experience

Golf GTi Turbo
    UK and Ireland, 243 words Bitterly disappointing

Golf GLS
    North America, 97 words Negative because it is defective, dealer can't fix the problem and VW is unwilling to provide help

Golf Chico
    South Africa, 322 words A waste of my hard saved money

INTERCEPTOR
    Golf GLS
    North America, 68 words Do not buy this piece of junk

Golf GTi Anniversary
    UK and Ireland, 557 words Overrated car from an overrated company

Golf GL
    North America, 225 words Must sell this car before the warranty is up!

GTI 130 TDI

Gearbox replaced under warranty at just 3,500 miles.

Loose trim on B pillar and in boot.

Central locking failed completely.

Water leaking into passenger footwell (was told this caused the central locking problem). From experience, was very sceptical this would be fixed, but to be fair it was, and first time.

PAS rack popped a seal and blew out all the PAS fluid.

Passenger window regulator broke up.

Outer CV joints started knocking (both sides, one 6,000 miles after the other)

Tailgate wiring loom needed replacing.

Three separate oil leaks. Two were fixed satisfactorily, but the third may necessitate a complete replacement engine as the block appears to have a hairline crack in it. I'm told this is not the only one the dealer has seen.

At the time of writing, the car also has a defective CD player, a creaking seat and a lazy passenger electric window, but it is sitting at the dealership while I am driving the seventh courtesy car since I picked up this Golf.

:smile25: :smile25: :smile25: :smile25: :smile25:

INTERCEPTOR
    Golf GTi 1.8T
    UK and Ireland, 512 words Overpriced, overrated, unreliable, rubbish

Problems started within a week of taking delivery. It was difficult to engage first or reverse gears. The dealer took 2 attempts to find that the gear linkage was mis-aligned.

A month later the engine started to misfire. Back to the dealers and the air flow unit was replaced.

Heavy oil consumption – normal said dealer
    Another few weeks later one of the windows went down and refused to come back up. The motor was faulty. This was replaced along with the switch.

Then the sunroof switch broke leaving the roof stuck half open.

The brakes started to judder and the front discs and pads were replaced at 3000 miles. Eventually done under warranty after a major row with the service manager at the local dealers.

Everything was fine then for a couple of months and we thought that we had got over the teething problems until the first time the car was left out overnight in a rain storm. We found wet carpets on the passenger side. The door seal was replaced and the door re-fitted.

A week later one of the horns stopped working – another trip to the dealer and an hour wait while they fitted a new one.

INTERCEPTOR
    Then the engine overheated on the motorway and we had to be towed home. Evidently there is a known problem with the water pump on this model.

Then a Lamda sensor went causing fuel consumption to drop below 20 mpg.

Engine management system packed in. Another tow home.

New EMS developed a stutter when hot. Replaced again.

Brake judder came back at 10000 miles. The dealer said we braked too hard!

We went to another dealer. Discs and pads replaced, but we had to pay for new pads (which were only half worn).

Another electric window switch broke and was replaced.

Another misfire developed. This time a coil pack and we spent three weeks driving a 1.2 Polo courtesy car waiting for new parts. The dealer showed us 5 more 1.8 Turbos also waiting for the same part. Another known design fault.

We had it back a week when another Lamda sensor went. Evidently another known design problem in the USA they have all been replaced under a recall.

Finally the turbo bearings went in a cloud of blue smoke. At this point I gave the car back as I was leaving my company car scheme.

I S U S E

General comments?
    This was one of the worst built cars I have ever seen. It looks good at first sight, but reliability was woeful.

It wasn’t much fun to drive, OK on the motorway, but rolled and lurched around corners. Handled more like a Ford Transit than a GTI
    A huge disappointment. I would never have another one of these.

f-toyota4
    u interceptor ovo je bilo iscrpno

INTERCEPTOR
    U baš dobro da me ovaj tupko podsjetio na ovu stranicu, nevjerovatno jel moguće da je vw toliko smeće, mislim hrpa iskustava su užasno negativna. :smile25: :smile25: :smile25: :smile25: :smile25: :smile25:

i to još nije sve :smile25: :smile25: :smile25: <br><hr><font face="Courier"></font>

Black Knight
    hahaha da, na 1.8T motorima rikavaju bobine ko lude, to sam cuo... passati, golfovi... svi pizde zbog toga...

i ovo s prozorom sam isto cuo... nije neki kvar... al ajd ostavi negdje golf s otvorenim prozorom ak si faca!

R-18
    Ne gledaj.

Kad kupiš Golf prvo ti rikne elektronika.
    Onda posle getriba
    Zatim slijedi alternator,
    Pa poslije akumulator.
    Poslije toga riknu karike
    A zatim otiđe i glava motora.

To sve uz napomenu da ste napravili tek 13000 Km.

Poslije odlaze amortizeri,
    Zatim rikava instrument tabla.

Ma da vam ne govorim.

To se sve događalo i s Golf 4.

Ali ljudi glupi ko ×××××× (njih Milijon)
    opet je pokupovalo GOLF 5-ice kojima se događa sve to ali još i :

-kad ostaviš prozor otvoren, a nisi zatvorio pepeljaru , više nemožeš upalit mašinu.
    -ako mjenjač nisi stavio u rikverc nemožeš okrenuti ključ
    - GTI troši 18 litara i nejde ni 190 KM/h
    -Gume im se troše nakon 10000 km
    -radio s cd-om ne oćitava originale.

I ljudi ih opet kupuju.

A to da su preskupi da i ne govorim.

Za te novce kupiš šta hočeš te klase.
    Pretjerano skupo za tu kvalitetu.

A ljudi (koji idioti) ih opet kupuju.

I to ne 1000 ili 10000 , ne , nego milijon ljudi već vozi Nove Petice.

A Alfa, totales dobar auto.
    Mašina besprijekorna. Može izdržati 400000 Km bez servisa.
    Dizajn nenad××××v
    Kvaliteta na nivou S-klase (ma koje s-klase) (maybach)
    Cijena bagatela.

E nju (koji idioti) nitko ne kupuje.
    Novu 156-icu njih pametnih oko 160000 tisuća.

<br><hr><font face="Courier" size="+1" color="blue">R-18</font>

WRX
    :smile25:

206 xsi
    "A Alfa, totales dobar auto.
    Mašina besprijekorna. Može izdržati 400000 Km bez servisa."

Optimizam ti je na nivou, 400 tisuća bez servisa

A 4 miliona km ako promijeniš jednaput ulje i filter :smile25:

Rapido
    :URL=http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen_und_maengel/PannenStatistik2003/UntereMittelklasse/default.asp?ComponentID=79063&SourcePageID=79616%2 30:Statistika kvarova:/URL: koju ADAC vodi već 50 godina i koja je, naravno, potpuno neobjektivna, jer su Japanci kupili Švabe, a osim toga je i odraz vjekovnog neprijateljstva između njemačkog i romanskih naroda.

HDI
    ...kad kliknem na taj ADAC site gore, iskoči mi pop-up stranica www.vw.de...hm...slučajnost ili....

Black Knight
    pa ja bas nisam vidio puno golfova 5ica..

a astra je cini mi se prodavanija...

Slične teme

1. ECO TEST
    By AR in forum Talijani, Nijemci, Japanci, Francuzi... Koji je najbolji?
    Odgovora: 4
    Posljednji post: 17-08-2004, 18:57
  2. realnost od čitatelja
    By q10 in forum Talijani, Nijemci, Japanci, Francuzi... Koji je najbolji?
    Odgovora: 4
    Posljednji post: 21-03-2003, 17:25

Pravila postanja

• Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove
  • Ne možeš slati privitke
  • Ne možeš mijenjati svoje postove
  •