PDA

Pogledaj cijelu verziju : Xsara ××××sso 1.6i - da ili ne ?!



Stranica : [1] 2 3 4 5

blitvar
08-08-2002, 09:01
namjeravam kupiti ××××sso 1,6 , no zanimaju me iskustva drugih i koliko se isplati uložiti u ovaj auto.

mytbyte
08-08-2002, 12:48
Ja sam vozio 1.8, to je nekak prava mjera za ××××sso, što se tiče drugoga mislim da je sve OK, a dizajn sprejebava sve druge monovolumene, nije ništa manje praktičan od drugih, dapače, udoban maximalno, jedino bi moglo biti problema s multiplex sustavom ožičenja, ponekad zna zaribati, ali ne znači da će se dogoditi i tebi...stražnji ovjes zna biti malo bučniji ali za te pare nemreš naći bolje...

seyzmo
09-08-2002, 13:25
1.6 NE

Pablo ..:::---:::..
09-08-2002, 21:20
1.6 je preslab :(

blitvar
14-08-2002, 08:28
hvala na informacijama i savjetima, samo mi nije jasan pojam multiplex sustav ožičenja ! na šta se tu misli i što je to ???

mytbyte
14-08-2002, 12:41
Pa, multiplex je sustav ožičenja citroenovih i peugeotovih vozila pomoću kojeg je moguće lako dodavati dodatne funcije uobičajenim funckcijama elementima spojenima na multiplex, tj.samo treba preprogramirati cpu bez raskopavanja vozila...tako npr. moguće je napraviti da daljinsko otključava automobil kada si mu dovoljno blizu, ali kad si predaleko, samo zapišti i bljesne žmigavicma, bez otključavanja vrata kako bi odao gdje se nalazi...ili korištenje senzora za kišu koji automatski zatvara sve prozore i stakleni krov na prvi jači znak padalina itd. Ne kažem da ××××sso ima sve te stvari, ali ih je moguće lako i jeftino implementirati, ovisno o klasi vozila i strategiji, jer je sve ožičeno, samo treba preprogramirati CPU...dakle teoretski je moguće u C3 ugraditi SVE što ima i C5 (dosta toga i ej uključeno u najskuplje pakete opreme), samo je pitanje odluke Citroena da li im to strateški odgovara...

gostt
02-09-2002, 12:27
...za tu liovu nemreš kupiti bolji avto s tom opremom - velik, udoban, ljepo izgleda al šteta što je citroen !!!

307
05-09-2002, 11:05
ma uzmi 307 SW i gotovo

blitvar
05-09-2002, 11:35
...ma 307 sw je koma od auta , ostao sam bez teksata kad sam se provozao ... samo ... malo mi je prevelik i po dužini i cini !!!

blitvar
25-09-2002, 14:41
slabo nešta informacija o ××××ssu - zna li tko još ponešto , dajte malo ... šta kaže AdAC ?! s njemačkim i njemcima nisam baš na ti .....

doc
25-09-2002, 21:18
meni je ××××sso definitivno najljepsi monovolumen, cak mozda i najbolji auto od svih citoena.

cuore sportivo
25-09-2002, 21:21
lancia phedra jedan od ljepsih mv,vrhunska oprema...

doc
25-09-2002, 21:26
Mislim da Phedra spada u vecu klasu od ××××sso.

cuore sportivo
25-09-2002, 21:29
moze bit,veca je,a i skoro duplo skuplja,ali nema sta nema,ludilo od auta

doc
25-09-2002, 21:31
i hoces kupit Phedru??? od ta 4 blizinca je sigurno najbolja.

alfist_zg
25-09-2002, 21:34
cuore, jesi vidio reklamu za phedru na talijanskoj televiziji???
ono "stile italiano"...Lucio Dalla u pozadini...ma poslije te reklame auto stvarno pozelis kupiti...
A i inace mi se jako svidja. :)

cuore sportivo
25-09-2002, 21:36
ma neee,sta ce mi to ,ne volim mv, vise preferiram karavane ako mi bas treba prostora

blitvar
26-09-2002, 07:26
...e i vi sad odošte u nebesa... mene zanima ima li šta bolje za 16ooo eura od ××××ssa, gledajući opremu , veličinu, kvalitetu i naravno izgled. za te novce oni mi nude sve - baš sve , čak na poklon i cd zvučnika...

seyzmo
26-09-2002, 07:43
pa ako ti se toliko svidja kupi ga.
Samo, please... nemoj napraviti pogresku i kupiti 1.6

blitvar
26-09-2002, 07:47
...zašto ne 1.6 ? zar je toliko preslab ?! nisam od onih koji vole pritsnuti papučice , to me davno prošlo još sa peglicom i seat-om... sad više volim laganu i ugodnu vožnju a i nema se novca za dizel !

Pierre
26-09-2002, 08:44
Ma šta će ti više od 1.6!

seyzmo
26-09-2002, 09:44
kaj ce ti vise ?

O, Boze. Nije taj motor los, ali se bojim da se u nekim situacijama moze pokazati preslab. Naravno, ne znam tvoju situaciju, ali zamisli scenu u kojoj vozis 5 ljudi sa sobom (dakle 6 sve skupa)...

Jos jedan puta, ××××sso je (za te novce) stvarno OK, 1.6 motor je takodjer OK (iako puno vise pase u automobil tipa C3 ili Xsaru coupe).

Znam da za diesela nemas para, steta.

Calibra Zender
26-09-2002, 09:47
Samo ću se osvrnuti na dizajn automobila-totalno mi je ODVRATAN! Jedan od kandidata (uz Thaliu,...) za najružnijeg auta uopće!

blitvar
26-09-2002, 10:20
...čuj odvratan !?!?!?! dobro, svako ima svoj ukus , za mene su njemci i poneki japanci ispod svakog kriterija po dizajnu , svi izgledaju ko jaje jajetu ! malo novosti nebi im škodilo...
što se tiće putnika ma mi smo mala obitelj , 2 1 ... eventualno možda kasnije još 1 , tako da mi neće služiti kao autobus. no zanimaju me acad-ova iskustva , a kao što sam reko nisam s njemcima na ti !

mytbyte
26-09-2002, 11:13
Calibra,

××××sso je jedan od najzanimljivije dizajniranih automobila koji se uopće pojavio u zadnje vrijeme (činjenica, ne osobni stav)...odvratan sigurno nije (osobni stav), meni je Zafira 10x odvratnija i, naravno, bezličnija (još osobniji stav), a Scenic se nije osjetno promijenio otkad se pojavio, i u današnje vrijeme izgleda prilično zastarjelo...nemojte da počnem o Alhambri, Sharanu ili, sačuvaj bože, Touranu...

Blitvar, ako si ozbiljan kupac, trebali bi ti dopustiti test vožnju sa 1.6, premda, kad sam se ja malo raspitivao, nikad nisam mogao dobiti na test 1.6, koa da ga se srame, ali istovrem,eno su mi rekli da se taj, uz HDi najviše kupuje...po svim forumima vlasnici tvrde da im je 1.6 dostatan, ali da je vrlo trom u ××××ssu kada je natovaren s više osoba i prtljagom...vidi na :URL=http://citroen××××sso.org.uk/Forum1/:UK ××××sso Forum:/URL: što vlasnici kažu o 1.6... :))

Calibra Zender
26-09-2002, 11:20
Mene auto podsjeća na predimenzioniranog žohara. I nije mi jasno kaj je na njemu zanimljivo? I radi čega bi to bila činjenica? Tko je taj autoritet kojemu se moram klanjati?
http://www.news24.com/Images/Photos/20010614151205Citroen2.jpg
I radi čega prvo spominješ Zafiru? Opet povezuješ mene i opel? Kao vozim Opel pa su svi zato najbolji?
Iz te klase biram Scenica. Auta koji je tu klasu i "izmislio"! Mada nije niti on oličenje ljepote. ××××sso je drugačiji od standarda klase, ali to ne znači da mi zato mora biti lijep. Sve su te kutije više manje ružne.

blitvar
26-09-2002, 11:31
...ma šta ozbiljan, nemogu me se rješiti u salonu - stalno visim i gledam , sanjam ga ... samo imam jedan problem - moram prodat svog Daewoo-a i moj je !!! Imam Lanosa 1,4 i kad se natovarimo na more motor je bez problema vukao. Istina , ××××sso je nešto teži pa mislim da bi me 1,6 zadovoljavao bez a ! želio sam samo saznati da li je netko s njim imao problema jer ipak vozila na naše tržište dolaze malo.... drugačija neg u englesku , njemačku ili francusku! zanimljivo ali i sam sam primjetio da nemoš doći do 1,6 test modela. i još nešto - meni treba za preko 90% vožnje po gradu !
što se izgleda tiće neg pojedinci pogledaju novi monovolumen VW-a pa nek se pokriju škaniclom. ××××sso će bit cool i za 20 god. prema njima....

seyzmo
26-09-2002, 11:43
Ako mislis na Tourana, slazem se, ali za Sharana bas....

blitvar
26-09-2002, 11:51
...ma ok , on je ipak klasa za sebe i kao pojava odskače od svih modela VW !
razmišljao sam i o scenicu ali... maje opreme za istu lovu a i nekako je ostario - malo se uspavali dizajneri pa sem maske nisu ništa napravili.

Calibra Zender
26-09-2002, 11:55
blitvar, ako je tebi OK, kupuj i uživaj! :)

blitvar
26-09-2002, 12:20
Hvala.... samo, ima li tko zainteresiran za Daewoo Lanos 1,4 SE, garažiran, očuvan ko u salonu, 37000 km, 06/98.god. , servo, metalik, ele. stakla, radio-kazetofon i 4 zv. ... redovno održavan...

mytbyte
26-09-2002, 13:39
Uuuu, Calibra,

...moje spominjanje Zafire fakat nema veze s tobom i tvojom Calibrom, ona MI je zaista potpuno nezanimljiva kao i Alhambra, Sharan ili Touran, prvu sam je spomenuo jer je vani dosta popularna...to su pravi "people carrier", a ××××sso je prostrano i praktično obiteljsko vozilo istinski ZANIMLJIVOG dizajna...to što je tebi odvratan ima vjerojatno veze s tvojim poimanjem ljepote i ružnoće, ali nikakve s činjeničnom posebnošću njegovog dizajna, kako unutar segmenta tako i šire...ma, i najbenignije vozilo uspijevamo pretvoriti u predmet mržnje i odbojnosti...svaka nam čast...

PJER-01
04-11-2002, 12:55
čitam ove komentare pa i mene zanima , ali ovaj 2,0 hdi motor ... kakav je i koliko pouzdan ???!!!
zapravo, kakva imate iskustva s francuskim (citroen) dizelašima ?

Grga
05-11-2002, 09:51
××××sso ti ima 550l što i sam znaš i ne znam da li neki u klasi ima veci. Nisam ga probao, ali vjerujem da ima najudobniji ovjes(kažeš za po gradu). Motor nije za ganjat već da služi funkciji samog vozila. Za grad bi ja uzeo radije 1.6.Po sigurnosti bolji je od Mazde Premacy, Fiata Multiple, Mitsubishi SpaceStar i Renault Scenica.Prema tome, definitivno, apsolutno, razumski, logično i emocionalno-××××sso.

marko01
24-01-2003, 14:05
čitam ovo i vrlo zgodno , no mene zanima ima li tko taj 1.6i motor da nam kaže više o njemu ?! nemamo svi love za dizela a i za njega treba pravit km da ti se isplati !

B.S.gost
24-01-2003, 14:47
Ja sam prije no što sam kupio 307 16 bio zainteresiran za Xaru ××××sso 16 no bio mi je tada preskup.Mislim da je motor 16 za potrebe o kojima govoriš, a to je gradska vožnja i ne prebrza sasvim dovoljan. Sada je taj auto stariji pa mu je i cijena s ovom opremom povoljna. Čini mi se da su slični i motori u Peugeotu 307 i Xari. Ako ti nije bitan prtljažnik od 500l možda uzmi 307 xr s klimom za 16000Eur? :smile06:

B.S. gost
24-01-2003, 14:50
Ispričavam se na sličici. Nisam se mislio beljiti. :)

marko01
24-01-2003, 14:50
Ako je to karavan 307 nije loša ali prtljažnik mi je bitan. Ma zanima me prosječna potrošnja tih1.6 motora u gradu i vani...

B.S. gost
24-01-2003, 15:15
Moj 307 1.6 16 v benzinac troši prosječno 8-10 l. Sada u zimi po gradu 10 l , a u ljetu na otvorenom ispod 8 l. Jedino na autoputu pri 160 i više troši puno, ali je to teško procijeniti točno. U svakom slučaju prosječno troši oko 8-9 l.

blitvar
28-05-2003, 14:49
N A P O K O N ! ! !
... i ja se napokon ponovio - xsara ××××sso 1.6i .... jos samo pricekati isporuku za 20-tak dana !

Bond
29-05-2003, 06:28
Dobar odabir, ja sam dobio svoju Xsaru HDi Exlusive prije 7 dana - ide odlično 1800 km sa prosjekom 5.5 l/100km. Sasvim zadovoljan.

Domme
29-05-2003, 15:45
E ovako...
moja teta isto ima ××××ssa a istom motorizacijom.
Imala je više manjih problema, npr. kolko sam čuo, ××××sso ima neku tvorničku grešku sa spojkom, bilo je još njezinih kolega s istim problemom.
Dalje, jednom se pokvarilo putno računalo pa je stalno s iritantnim zvukom upozoravalo na temperaturu motora, a temp.najnormalnija :smile15:
Problem je riješen u ovlaštenom servisu, al ipak.
A i par puta je mjenjala brtve, koje sam joj ja kupovao u CIB-u.
Pitam je, jel zadovoljna s njim i kaže da nije, ubrzo ga mijenja.
Eto.

mytbyte
29-05-2003, 18:09
Na stranu sitni kvarovi...prostraniji, kapacitetniji, praktičniji i opremljeniji auto teško da se za tu paru može naći...toliko...

Domme
29-05-2003, 18:33
stoji.
neko je zadovoljan, neko nije.
100 ljudi - 100 kriterija.

blitvar
30-05-2003, 07:10
E sad ...
gotovo je , auto sesad samo čeka i mogu se nadati da neću upucat onaj "s greškom". pratio sam mnoge forume i "doživljaje" vlasnika i večinom su svi bili zadovoljni s dobivenim. naravno, uvijek postoji netko tko je očekivao više i bolje. samo se nadam da će me služiti kao i što me služio koreanac ! mislim da sam dovoljno rekao...

E-type
30-05-2003, 08:07
Imam ××××sso 1.6i 8 mjeseci i do sada nisam imao nikakvih problema, auto je udoban prostran, pravi obiteljski.
Mislim da je najbolji izbor kada je u pitanju obiteljski auto sto bog cijene sto zbog prostranosti i udobnosti, sva konkurencija u toj klasi ima bar za 100 litar manji prtljaznik a o cijeni da ne pricam.
Sto se motora 1.6 i tice, motor je sasvim u redu za neku normalnu voznju.
Da mu nedostaje snage primjeti se jedino kada si jako natovaren i trebas savladati malo ostriji uspon.
Mislim da ces biti zadovoljan.
<br><hr>

blitvar
30-05-2003, 09:16
daj mi reci molim te par stvari:
1. kolika je potrošnja u gradu i izvan pri nekoj normalnoj brzini bez pretjerivanja.
2. kako moram sam kupiti radio i zvučnike zanima me šta ima od pripreme, samo antenu i kablove ili se dobije i koji prednji zvučnik?

E-type
30-05-2003, 10:48
1. U gradu se ponekad potrosnja popne preko 10 litara kod ostrije voznje, kod normalne voznje oko 9 litara, na otvorenoj cesti 6-7 litara, iznad 140 potrosnja se dosta povecava oko 11-12 litara. Mislim da je to u nekim granicama za taj auto.
2. Ne znam, ja samn kupio ××××sso Privilege koji je imao radio CD sa 6 zvucnika, mislim da ××××sso ima prepripremu za radio sto znaci samo instalaciju bez zvucnika.<br><hr>

blitvar
30-05-2003, 12:38
hvala na informacijama... nadam se da ti nemaš problema i da te ××××sso služi ko cara !?

E-type
30-05-2003, 14:27
Kao sto sam rekao dosada nije bilo nikakvih problema, nadam se ni da nece.
Sretno sa novim ××××ssom.

Pic
30-08-2003, 01:47
Pa dobro blitvar jeli stigao taj ××××sso doma, i kako si zadovoljan?

Bmw Touring
03-09-2003, 19:24
U gradu se ponekad potrosnja popne preko 10 litara kod ostrije voznje, kod normalne voznje oko 9 litara, na otvorenoj cesti 6-7 litara, iznad 140 potrosnja se dosta povecava oko 11-12 litara. Mislim da je to u nekim granicama za taj auto


Iznad 140 trosi 12 litara!?!?!?
To nesto nije normalno

HDI
06-09-2003, 10:32
http://www.citroen××××sso.org.uk/forum1/uploads/post-7-1062281293.jpg

Čuj, ovaj troši i malko više...

HDI
06-09-2003, 10:49
A tek ovaj......

http://www.citroen××××sso.org.uk/forum1/uploads/post-7-1048671570.jpg

Megane_SB
06-09-2003, 17:28
BMW, zašto ne bi bilo normalno?
Ukoliko se radi o 1.6 motoru, sa relativno teškom šasijom, zašto da ne ?

Čini mi se da je to još uvijek u granicama tolerancije...

Bmw Touring
06-09-2003, 19:35
pa neznan meni se ucinilo da je malo puno posto je E-type napisa da trosi na otvorenoj 6 litara

Bmw Touring
06-09-2003, 19:43
za auto od 90 konja mislim da bi bilo prihvatljivo oko 10 litara

Bmw Touring
06-09-2003, 19:45
ode sam malo prosvrlja internetom i sve testove ××××ssa 1.6i pise da je max potrosnja 10.3

blitvar
08-09-2003, 12:52
ma nije me dugo bilo ovdje pa evo i da ja napisem koju... napravio sam nekih 2800 km s ××××ssom 1.6i i za one koji se nisu imali cast provozati u ovom autu jedno pitanje: jeste li se ikada vozili u 747-ci ? e tako vam je u ××××ssu - avion !!! ma tu prestane svaka zelja koju trazis u "obicnom" autu. sjedis i uzivas u voznji ... ja sam jednostavno ostao paf i to me jos drzi. auto je za uzivanje u voznji a nimalo za neko naganjavanje po cesti i forsiranje sto prije doci k cilju. spakuj se i uzivaj dok putujes u njemu.
sto se potrosnje tice evo iskrenih odgovora. ovh 2800 km pod klimom 95% vremena i odnos 1/3 otvorena 2/3 gradska voznja, putno racunalo pokazuje potrosnju od 8 lit. U gradu se krece oko 8-9 na otvorenoj 6-7 lit. i to napominjem s klimom !!! ja sam prezadovoljan jer ne pravim puno km pa mi se i ne isplati dizelas. auto je pravi , mislim da onaj tko ga kupi nece ni malo pozaliti ...

HDI
08-09-2003, 21:12
Blitvar, drago mi je da si se javio i da si zadovoljan autom, ja sam na proljeće iskoristio uskršnji popust i kupio ××××ssa 2.0 HDI, imam vrlo slično mišljenje o autu, s tim da me nervira par sitnica i volio bih kad bi bilo još vozača ××××ssa na forumu, pa da možemo malo razmijeniti iskustva. Čak razmišljam da otvorim novu temu, recimo ××××sso Club ili tome slično.

Bmw Touring
08-09-2003, 21:18
A sta mislis da pola ljudi na forumu vozi ××××sso?

HDI
08-09-2003, 21:36
BMW,ne mislim, ali bih volio kad bi bilo barem 4-5 vozača ××××ssa, po mogućnosti sa različitim motorima, pa da možemo malo raspravljati, ja auto imam tek nekoliko mjeseci i još ga upoznajem, vjerujem da bi i druge zanimalo.

Bmw Touring
08-09-2003, 21:48
pa to da.Al zasto otvarat temu za ××××sso.Imas ovu temu a imas i Citroen temu.

HDI
08-09-2003, 22:02
Bmw, istina je, upravo zato se i dvoumim, vidjeti ću koliko ća biti interesa na ovoj temi. Ne boj se, nisam mulac i ne želim zatrpavati forum bespotrebnim temama.Inače nisam ni znao da ima Citroen tema, a neda mi se pregledavati baš cijeli kontigent tema, a i impulsi idu polako....

Bmw Touring
08-09-2003, 22:05
ma no problems HDI ;)

blitvar
09-09-2003, 07:19
...ideja ti nije losa , mozemo to i ovdje ili na stranicu citroen kluba ! mozda ipak tamo - bolje je ! sto se tice mog ××××ssa , nemam mu sto zamjeriti. pikirao sam ga skoro godinu dana , dobro upoznao i kad gledam ulozeno dobiveno - prezadovoljan sam ! jos nisam pronasao neke primjedbe ... e sad , mozda nisam od onih koji gledaju svaku sitnice!

HDI
09-09-2003, 23:33
Ok blitvar, evo ti jedna slikica za početak.....

http://http://www.freewebs.com/joeblunt/Racer%205.jpg

HDI
09-09-2003, 23:34
Nije išla, ajmo ponovo...

http://www.freewebs.com/joeblunt/Racer%205.jpg

HDI
09-09-2003, 23:57
Da vidimo hoće li ovo ići...

http://www.car-pictures-photos-pics.com/Citroen/Xsara%20××××sso%20(1999)/16.jpg

Brock
10-09-2003, 08:33
http://www.storm.com.br/tuningcorner/××××sso_musketier_oz.jpg

Moj šogi ima ××××sso 2.0 HDi i totalno obožava svoj "admiralski brod". Definitivna preporuka za sve kojima teba dobar veliki auto.

Brock
10-09-2003, 08:36
Da ne bi bilo zabune... njegov ne izgleda ovako, ali... jednog dana... tko zna...

pablo
10-09-2003, 10:54
××××sso je, koncepcijski gledano, stvarno odličan auto. Imam 1,6i pola godine i prešao sam 10000 km. Centralni display je počeo zezati, malo radi pa malo ne radi + ponekad ispisuje nebuloze tipa: prazan rezervoar, a pun do vrha. Bio sam u CIB com. i rekli su da će naručiti potrebni dio (valjda neki čip), ali prošlo je već 10 dana i ništa. Inače, ni završna obrada nije baš na zavidnoj razini. Mehanika, vozna svojstva i udobnost, u kombinaciji s cijenom: jako dobro.

HDI
10-09-2003, 12:14
Mene smetaju neke sitnice ili stvari n koje se treba naviknuti, napr. položaj el. prekidača za otvaranje prozora, na centralnoj konzoli, odmah do ručice mjenjača.Mislim da je trebao biti malo ispod ili iznad, ili čak na vratima, ovako kad sam sam u autu i želim otvoriti suvozački prozor, zapinjem rukom za ručicu mjenjača.Naročito ako je u 4 ili 5 brzini, u 4-oj moram ići rukom skroz iznad, a u 5-oj ispod, i ako ne želim skretati pogled s ceste, dolazim u poziciju da slučajno izbacim iz brzine. Inače vozim puno i dosad sam prevalio oko 11000 km, dosta izvangradske vožnje, potrošnja 5,7 l/100 eurodizela, nikakvih problema sa elektronikom ni mehanikom, sve šljaka uredno.Prvih 1500 km sam ga malo štedio, a sad raspalim po gasu čim se zagrije.Jako sam zadovoljan udobnošću i položajem za volanom, imam i automatsku klimu koja je dosta jaka i radi savršeno, pravi spas u ovo vruće ljeto koje je za nama.

HDI
10-09-2003, 12:21
http://zoffi.net/××××sso/galerie/konsole.jpg

blitvar
10-09-2003, 12:42
a cuj , ima nesto u tome sto pises - meni takve stvari jednostavno ne smetaju jer me obuzme ugoda voznje. kako uglavnom desnom rukom drzim volan a lijevom mjenjam brzine prakticnije mi je da su prekidaci stakala na sredisnjoj konzoli , istina , rucica mjenjaca ponekad zasmeta ali opet ona je na svome idealnom mjestu a proszore i ovako ne otvaram tako cesto ! e da vas pitam , gdje se mogu kupiti dobre a povoljene presvlake ? pronasao sam web adresu citroena u grazu i po nekim cijenama su povoljni nego nasi saloni , bar sto se tice dodatne opreme i sminke za auto (krovni nosac i sl.) kako je s cijenama u sloveniji ?

HDI
10-09-2003, 21:02
Blitvar, presvlake za ××××ssa su problem jer su sjedišta posebna i stražnja klupa sastavljena je od tri jednaka sjedišta pa ne odgovara niti jedan model presvlaka.To je način da te natjeraju da kupiš original presvlake isključivo pravljene za ××××ssa.
Citroenove originalne presvlake su najbolji izbor jer je materijal vrhunski a i dizajn nije loš, samo ima problem jer su preskupe, čini mi se da koštaju oko 260 Eura.

Drugo rješenje je naručiti presvlake u ovlaštenom servisu, njih šivaju domaći proizvođači i nisu baš kvalitetni materijali, a i dizajn nije ništa posebno, cijena je isto preskupa ( u odnosu na kvalitet) i iznosi oko 100 Eura.

Treće rješenje je svakako otići malo van u Sloveniju, Italiju ili Austriju, gdje bi se,vjerujem, moglo i povoljnije proći, ali ne puno.

I naravno četvrta mogućnost je da imaš nekakvu dobru krojačicu, pa da sam kupiš neki kvalitetan materijal, i daš da ti se sašiju presvlake.

Ja sam izabrao ovu drugu mogućnost, jer su mi u servisu ponudili da će mi i montirati presvlake, i stvarno , ja sam mislio da mogu to i sam, ali kad sam vidio da je dečku u servisu trebalo debela 2 sata da montira i namjesti svako sjedište posebno, a trebalo je i najprije skinuti napr. plastične podloške na prednjim sjedalima itd...
Na kraju operacije mi se cijena od 100 Eura i nije činila pretjeranom...ja bih bio prozviždao da sam to morao raditi.

Eto, sad procijeni sam, svakako treba zaštititi sjedišta, i ako uspiješ pronaći neku bolju soluciju javljaj...

HDI
10-09-2003, 22:04
Presvlake ručno šivene....

http://zoffi.net/××××sso/freaks/red-in.jpg

Brock
11-09-2003, 06:53
Bijeli volan.... ajme majko! Pa to je najgora boja za volan u svemiru!!!

Zmazan je nakon 10 minuta upotrebe!

Frend mi je imao Golfa 1 cabrio cijelog obučenog u bijelu kožu. Strava. Osjećaš se totalno bed jel je sve lagano prljavo, a on čisti svaki tjedan ko luđak... a niš ne ide dolje. :( :smile08:

Fresh
11-09-2003, 07:47
Zato postoje rukavice za vožnju.

Brock
11-09-2003, 07:52
I plastična vreća u koju se svaki put obučeš kad ideš sjest na bijele presvlake. :smile10:

blitvar
11-09-2003, 07:55
de dobro je ... mislim da je ova fotka skinuta s interneta (nesto mi poznata pogotovo kad sam ugledao onaj displej iza volana...). HDI hvala na informacijama za presvlake , tako su i meni rekli, za nekih 1000 kn s montazom dobijes njihove sa znakom citroena ! kad ugledam ove original cini mi se ovo prihvatljivije a izdrzat ce koju godinu. a onda ih samo zamjenim onako vise radi neke promjene. sta je sa servisima ? kako se krecu cijene redovnog servisa ? to me ceka tek na godinu ali eto , tek da znam ?
ima li jos ponosnih vlasnika ××××ssa ? daj se malo i vi drugi javite sa svojim informacijama ...

HDI
11-09-2003, 21:20
Brock, u pravu si za bijeli volan, osobito kožni, to je katastrofa, čak i na potpuno crnom se nakon izvjesnog vremena vide tragovi znoja, i sicevi su kožni isto sklizavica, pogotovo ljeti, kad se oznojiš.I neugodan je osjećaj, tu ni klima ne pomaže puno.To je definitivno samo šminka.Nije za svakodnevnu uporabu.
Međutim, nešto drugo je presvlaka od grubog lanenog platna (sličnog kao šatorsko krilo), e to već može i u bijeloj boji bez frke, jer je praktično nepoderivo, lako se pere, i što nije nevažno manje gori na suncu. Moj je jedan prijatelj to imao u Golfu 2, i bio je super zadovoljan, i nisu se ni prljale previše te presvlake.
Ja inače imam problem sa svim mogućim presvlakama, jer valjda se previše lovim za sjedišta kod ulaska u auto i obavezno već nakon nekoliko mjeseci u gornjem lijevom kutu sjedišta pomoli se rupa.
Kad bih bio u mogućnosti sašiti takve presvlake od šatorskog krila za ××××sso, vjeruj mi da ni trenutka ne bih dvojio, pa makar bile i skroz bijele.

HDI
11-09-2003, 21:36
Blitvar, slika je sa interneta i to sa: http://zoffi.net/××××sso/

Stavio sam je samo da potkrijepim malo tekst o presvlakama.

Kod Citroena je nulti servis potpuno besplatan, a sve ostale plaćaš samo materijal ( ulje, filtere itd...).

Dakle ja sam platio nakon pređenih 2500 km, dakle prvi servis 290 kn za ulje (Total 9000, i uljni filter), čak to i nije bilo predviđeno, jer se ulje kod novih dizela mijenja svakih 10000, ali su me savjetovali da pošto je motor tek u fazi razrađivanja ipak promjenim ulje i filter, tako da eventualne metalne strugotine koje nastaju u fazi razrađivanja i otiđu sa tim prvim uljem.

Sad čekam da nakupim 12500 km, pa ću opet na promjenu ulja.
U knjižici piše da je drugi servis predviđen nakon 20000 km.

Cijene nekih dijelova pogledaj na Citroenovoj web stranici, imaš dvogodišnju garanciju na mehaničke dijelove , dakle plaćaš samo potrošni materijal.

HDI
11-09-2003, 22:30
Bmw, evo jedno mahanje ze tebe, vidim da ti jedini još zvrljiš u ekran u ovu uru.

http://zoffi.net/××××sso/freaks/sbarro.jpg

HDI
12-09-2003, 20:34
Blitvar, kakav si autoradio nabavio, i što si kupio od zvučnika?

http://zoffi.net/××××sso/galerie/hifi1.jpg

Pogledaj ovo zanimljivo rješenje za subwoofer.

HDI
12-09-2003, 20:36
http://zoffi.net/××××sso/galerie/verstaerker.jpg

A i pojačalce nije loše, zar ne?

blitvar
15-09-2003, 07:37
...ma nisam bas od tih koji ce raditi ovakove stvari u autu kao ovaj gore sa slike ... kupio sam JVC-jev radio CD a decki iz salona su mi ubacili 6 zvucnika (JVC). Nista posebno u odnosu na ovo gore ali meni je super. dobar cd uvalis i laaagaaanoooo na put - prava uzivancija. snaga je 4x45W i to je vise od neke "normale" po meni jer ipak treba cut i "ono" izvan automobila (mislim na vanjski promet...). hej, gledao sam dodatnu opremu na citroenovim stranicama ali nisam nasao cijene !? imaju samo kataloske brojeve a to je zanimljiva stvar pogotovo kad nazoves dva-tri salona ... obavezno dobijes i dve - tri cijene !!! razlike nisu neke (10-tak %) al ide na zivce jer covjek pomisli da te netko podkrada.
jocer sam svoga kupao sam ... malo se moras pomoci s ljestvama al nema tog cuda da ga odvezem u autopraonicu. pogoto kad cujem reklamu ... novo, pranje bez spuzve .... samo da dodam ... i bez vode.

HDI
16-09-2003, 22:11
Aha, pranje bez vode, ko "Mujo" noge u Zepteru.

Meni žena neda ni blizu auta što se tiče pranja, a i ja se ne bunim.

Ja sam kupio Sony CDX MP40, samo zato jer je to bio najpovoljniji mp3 autoradio, a i nije loš, isto kao i tebi su mi u servisu ugradili 6 zvučnika, 4 u vrata i 2 visokotonca u prednju masku, čini mi se da su njemački VDO, sasvim solidan zvuk, ovako nasnimim 100-njak mp3-ca na kompacu i nekoliko dana sam miran, to je super stvar, jedan CD i šibaj.

blitvar
17-09-2003, 10:36
...ma i sam sam gledao i bio zainteresiran za nesto s mp3-com ali ... znas kako je kad kupujes auto , oderu te na sve strane , biljeznik, banka, registracija .... uz to su me neki uveravali kako ovi "jeftiniji" do 1500 kn tesko ucitavaju mp3 pa im treba i nekoliko minuta ... no vec kad smo kod mp3-a daj mo koju stranicu (adresu) gdje se moze brzo i lako sta poskidati domacih stvari ! pod ovo domace mislim dosita na domace !!! nostalgije i sl me ne zanima....

HDI
17-09-2003, 22:19
A čuj, za domaće mp3-ce će se morati netko drugi javiti, ja sam slab sa domaćom glazbom.

Sebe smatram " starim rokerom " i još me, barem što se tiče glazbe vuče ono vrijeme s kraja 70-ih kad sam išao u srednju školu, uglavnom hard rock, dakle Led Zeppelin, Pink Floyd, Deep Purple...itd.
Od domaće glazbe slušam u autu jedino dalmatinske klape, i stare zagorske stvari. Doma imam i ponešto klasike, ali to i nije za auto.
Ako voliš klape odi na: www.fdk.hr
tamo možeš skinuti neke mp3-ce.
Zapravo trebalo bi da se još netko javi tko bi bolje poznavao domaću glazbu i web stranice sa istom....

blitvar
18-09-2003, 12:56
...ma ja probao na taj fdk.hr ali nista se ne pojavljuje... ta imamo isti ili bar slican ukus ka glazbi ! ponesto od dalmatinskih klapa sam uspio "skinuti" a stare rokere tek :-)
sad kad sam kupio ××××ssa i kad povezem nekoga od poznanika a u kombinaciji s dobrom glazbom i ozvucenjem - svi se oduseve autom. nitko ne ostane ravnodusan ! a gdje su ostali vlasnici ××××ssa ? zasto se i oni ne javljauju ?

HDI
20-09-2003, 21:42
Stvarno, link na fdk.hr je crko, tek sad vidim, ili možda (nadam se) nešto preuređuju pa će se opet obnoviti.
A bile su to sasvim pristojne stranice festivala u Omišu, sa lijepim tekstovim i slikama, stihovima pjesama, a moglo se i mp3-ce downloadirati.
A ni meni nije jasno zašto se nitko od vozača ××××ssa ne uključi malo u raspravu.
Ajmo malo teoretizirati, dakle:
1. Vozači ××××ssa ne posjeduju kompjutere (ovo je malo vjerojatno, ali ipak, tko zna)
2.Imaju kompjutere ali ne posjećuju forum na VIDI-ju ( ovo već ima smisla )
3.Imaju kompjutere i posjećuju ovaj auto forum ali su stidljivi ( e sad sam već blizu)
4.Imaju kompace i posjećuju forum, nisu ni stidljivi, ali otkad su kupili ××××ssa jednostavno na svijet gledaju (doslovce) s visoka, pa ih prizemne stvari ne zanimaju (e sve mi smrdi pomalo baš na ovo zadnje)

ENJOY
24-09-2003, 16:00
Vozači Citrača Pikasa nemaju vremena za takove diskusije, oni se vooooozeeee, vooooozeeee, vooooozeeeeee i užiiiiiivaaaaaaajuuuuuuu!!!!!!!!

HDI
24-09-2003, 22:30
Jasno, Enjoy, upravo zato sam i kupio takav auto, ali pored gušta u vožnji mislim da ima i puno stvari o kojima bi se moglo i raspravljati.
Zapravo mislim da je i bit ovog foruma, a i njemu sličnih, da se raspravlja o svemu i svačemu u vezi auta, jer bez obzira koji auto bio u pitanju uvijek ima i svojih mana i vrlina i makoliko ljudi bili zadovoljni vlastitim autom uvijek ima i ono zrno graška koje ometa "savršen ugođaj", e vidiš mene zanima baš taj dio priče.

E-type
25-09-2003, 12:16
Evo inforamcija o novom ××××ssu

New Citroen ××××sso A Real Work Of Art


Could Citroen's artistic production line robots be about to paint another masterpiece?
Exclusive images in the current issue of Auto Express magazine reveal the next generation ××××sso,
which is set to replace Britain's best-selling compact MPV in 2005.
The newcomer will be based on next year's Citroen C4 - the replacement for the ageing Xsara - sharing
its platform and engines. As our pictures in the magazine clearly show, the styling is distinctive,
with a rounded rump, angular windscreen and steeply sloping headlamps. The look is similar to the C-Airdream
concept car displayed at the 2002 Paris Motor Show.

E-type
25-09-2003, 12:16
Other design cues, meanwhile, hark back to Citroen's past in a bid to prove the firm is once again a tour de force of
radical thinking. For example, the reverse-rake rear window echoes the profile of old models such
as the Ami 6 and Ami 8, while the angled plastic roof is reminiscent of that on the DS.
The French firm has also included an innovative, unique tailgate arrangement on its latest model.
A split door features a separate opening window, as on the C5 estate, while the lower portion can be
raised or dropped at the touch of a button to allow easy loading. Unlike the current ××××sso, which is
offered only as a five-seater, there will be two models. In a move to counter its rival Renault's decision
to create a Grand version of the Scenic, Citroen is also to offer an extended wheelbase option
featuring seven seats.
While the standard ××××sso will retain the original's five-seat layout, the larger car,
which our insiders hint could be known as the ××××sso Plus, will come with a pair of removable
rear chairs, wider back doors and an extended loadbay floor.
With the current range coming in for some criticism for its fit and finish,
the new line-up will feature a better-quality facia. This will include green backlit analogue dials as seen on the C8,
replacing the current model's existing digital readouts.
The ××××sso is all set to follow the rest of the C4 range with its choice of engines, although the
hatchback's entry-level 1.4 petrol and diesel units are unlikely to put in an appearance.
Most popular is expected to be the 1.6 HDi, powered by an all-new ultra-clean diesel developed in
collaboration with Peugeot and Ford.

E-type
25-09-2003, 12:17
The common-rail unit - the third in the three companies' combined
engine project - is to debut in the Ford C-MAX later this year. Available in 90 or 110bhp guises,
the oil-burner returns more than 60mpg.
A 136bhp 2.0-litre HDi, essentially an uprated version of that in the current ××××sso,
will also be on offer, along with two 1.8-litre petrol powerplants.
The entry-level car in the new line-up will come with the 100bhp direct-injection unit currently
being developed by Citroen and its sister company Peugeot.
A 120bhp version will be an alternative from launch. Citroen is also developing a new,
normally aspirated 2.0-litre powerplant which will develop more than 160bhp.
Set to join the range in 2006, this is the engine that will power
VTS versions of the C4 and is tipped to go into a sporty model of the new ××××sso if customer demand is strong enough.
The current Xsara-based model has certainly fared well in this country, helped by the manufacturer's policy of
keen pricing, huge cashback offers and superb dealer promotions. The car has been instrumental in establishing
Citroen as the country's value champion, and the ××××sso has been the top-seller in the compact MPV class for more than two years.
Citroen is likely to uphold the tradition with the new model, which is expected to undercut rivals using similar incentives and finance deals.

c4
25-09-2003, 12:43
e-type,daj molim te prevedi ovo!!!!

blitvar
25-09-2003, 13:01
vrlo zgodno , jos kad bi bio koji link ili koja fotografija... slazem se , bio bi zgodan i prevod za one koji nisu s engleskim na ti !

E-type
25-09-2003, 13:04
Mozda ti francuski bolje ide


Nouveau Citroen ××××sso Une Vraie Oeuvre d'art

La chaîne de la production artistique de Citroen robots a-t-elle pu &#234;tre sur le point de peindre un autre chef d'oeuvre ? Les images exclusives dans la question actuelle du magasin expr&#232;s d'automobile indiquent la prochaine génération ××××sso, qui est placée pour remplacer le MPV compact devente de la Grande-Bretagne en 2005.

Le nouveau venu sera basé sur Citroen C4 - le remplacement de l'année prochaine pour le Xsara de vieillissement - partage de sa plateforme et moteurs. Car nos images dans le magazine montrent clairement, dénommer est distinctif, avec une culotte arrondie, pare-brise angulaire et phare en pente rapide en pente. Le regard est semblable &#224; la voiture de concept de C-Airdream montrée &#224; l'exposition 2002 de moteur de Paris.

E-type
25-09-2003, 13:04
Autre conçoivent des sélections, en attendant, pr&#234;tent l'oreille de nouveau &#224; Citroen apr&#232;s afin de prouver la société est de nouveau une force d'excursion De de la pensée radicale.
Par exemple, la fen&#234;tre d'arri&#232;re de renversé-râteau fait écho le profil de vieux mod&#232;les tels que l'ami 6 et l'ami 8, alors que le toit en plastique &#224; angles est réminiscent de celui sur le DS.

La société française a également inclus un arrangement innovateur et unique de porte &#224; rabattement arri&#232;re sur son dernier mod&#232;le. Une porte de fente comporte une fen&#234;tre d'ouverture séparée, comme sur le domaine C5, alors que la partie inférieure peut &#234;tre augmentée ou lâchée au contact d'un bouton pour permettre le chargement facile. &#192; la différence du ××××sso courant, qui est offert seulement comme five-seater,
il y aura deux mod&#232;les. Dans un mouvement de parer la décision de son Renault rival pour créer une version grande du scénique, Citroen doit également offrir une option prolongée d'empattement comportant sept si&#232;ges.

Tandis que la norme ××××sso maintiendra la disposition du cinq-si&#232;ge de l'original, la voiture plus grande, plus laquelle notre conseil d'initiés pourrait &#234;tre connu comme ××××sso, viendra avec une paire des chaises arri&#232;re démontables, des portes arri&#232;res plus larges et d'un plancher loadbay prolongé.

E-type
25-09-2003, 13:06
Avec la gamme courante entrant pour une certaine critique pour son ajustement et finition, la nouvelle ligne comportera une fasce de meilleur-qualité. Ceci inclura les cadrans analogues contre éclairés verts comme vu sur le C8, remplaçant les afficheurs numériques existants du mod&#232;le courant.

Le ××××sso est tout placé pour suivre le reste de la gamme C4 avec son choix des moteurs, bien qu'il soit peu susceptible mettre l'essence du l'entrée-niveau 1.4 de la berline avec hayon arri&#232;re et les unités diesel dans un aspect. Le plus populaire est prévu pour &#234;tre les 1.6 HDi, actionné par un diesel ultra-propre tout-neuf développé en collaboration avec Peugeot et Ford. L'unité de commun-rail - le tiers dans le projet combiné des sociétés du moteur trois - est au début &#224; Ford C-MAX &#224; la fin de cette année. Disponible dans 90 ou apparences 110bhp, le huile-br&#251;leur retourne davantage que 60mpg.

E-type
25-09-2003, 13:07
Un 136bhp 2.0-litre HDi, essentiellement une version renforcée de celle dans le ××××sso courant, sera également en vente, avec deux centrales électriques de l'essence 1.8-litre. La voiture d'entrée-niveau dans la nouvelle ligne viendra avec l'unité de l'diriger-injection 100bhp actuellement développé par Citroen et sa compagnie Peugeot de soeur. Une version 120bhp sera une alternative du lancement. Citroen développe également une centrale électrique 2.0-litre nouvelle et normalement aspirée qui développera plus que l'ensemble 160bhp. pour joindre la gamme en 2006, ceci est le moteur qui actionnera des versions de VTS du C4 et est incliné pour entrer dans un mod&#232;le sportif du nouveau ××××sso si une demande de client est assez forte. Le mod&#232;le Xsara-basé courant est certainement allé bien dans ce pays, aidé par la politique du fabricant de l'évaluation vive, des offres énormes de cashback et des promotions superbes de revendeur. La voiture a été instrumentale en établissant Citroen en tant que champion de la valeur du pays, et

××××sso a été le dessus-vendeur dans la classe compacte de MPV pendant plus de deux années. Citroen est susceptible de confirmer la tradition avec le nouveau mod&#232;le, qui est attendu pour dégager des rivaux en utilisant les incitations semblables et pour financer des affaires.

E-type
25-09-2003, 13:12
Ili portugalski

Citroen ××××sso Um Trabalho De Arte Real Podiam os robôs artísticos da linha de produç&#227;o de Citroen estar a ponto de pintar um outro masterpiece? As imagens exclusivas na introduç&#227;o atual do compartimento expresso do automóvel revelam a geraç&#227;o seguinte ××××sso, que é ajustada para substituir MPV compacto melhor-vendendo de Grâ Bretanha em 2005. O newcomer será baseado em Citroen C4 do ano seguinte - a recolocaç&#227;o para o Xsara de envelhecimento - compartilhar de seus plataforma e motores. Porque nossos retratos no compartimento mostram claramente, denominar é distintivo, com um rump arredondado, windscreen angular e farol íngreme inclinando-se. O olhar é similar ao carro do conceito de C-Airdream indicado de Paris na mostra 2002 de motor.

E-type
25-09-2003, 13:12
Outro projeta sugest&#245;es, entrementes, hark para trás a Citroen após dentro uma oferta para provar a firma é uma vez outra vez uma excurs&#227;o de força de pensar radical. Para o exemplo, a janela da parte traseira do reverso-ancinho ecoa o perfil de modelos velhos tais como o ami 6 e o ami 8, quando o telhado plástico angular for reminiscent daquele no DS. A firma francesa incluiu também um arranjo inovativo, original do tailgate em seu modelo mais atrasado. Uma porta do split caracteriza uma janela de abertura separada, como na propriedade C5, quando a parcela mais baixa puder ser levantada ou deixado cair no toque de uma tecla para permitir o carregamento fácil. Ao contrário do ××××sso atual, que é oferecido somente como um five-seater, haverá dois modelos. Em um movimento opôr a decis&#227;o do seu Renault rival para criar uma vers&#227;o grande do scenic, Citroen deve também oferecer uma opç&#227;o prolongada do wheelbase que caracteriza sete assentos. Quando o padr&#227;o ××××sso reterá a disposiç&#227;o do cinco-assento do original, o carro maior, que nossa sugest&#227;o dos insiders poderia ser sabida como o ××××sso mais, virá com um par de cadeiras traseiras removíveis, de umas portas traseiras mais largas e de um assoalho loadbay prolongado. Com a escala atual que vem dentro para algum criticism para seus ajuste e revestimento, a formaç&#227;o nova caracterizará um facia da melhor-qualidade. Isto incluirá seletores análogos retroiluminados verdes como visto no C8, substituindo os readouts digitais existentes do modelo atual. O ××××sso é ajustado toda para seguir o descanso da escala C4 com sua escolha dos motores, embora o petrol do entrada-nível 1,4 do hatchback e as unidades diesel sejam improváveis de pôr em uma apar&#234;ncia.

E-type
25-09-2003, 13:13
O mais popular espera-se ser os 1,6 HDi, powered por um diesel ultra-limpo all-new desenvolvido na colaboraç&#227;o com Peugeot e Ford. A unidade do comum-trilho - o third no projeto combinado companies' do motor tr&#234;s - é ao debut no C-máximo de Ford mais tarde este ano. Disponível em 90 ou em guises 110bhp, o óleo-queimador retorna mais do que 60mpg. Um 136bhp 2.0-litre HDi, essencialmente uma vers&#227;o uprated daquela no ××××sso atual, estará também na oferta, junto com dois powerplants do petrol 1.8-litre. O carro do entrada-nível na formaç&#227;o nova virá com a unidade da dirij-injeç&#227;o 100bhp atualmente que está sendo tornada por Citroen e por sua companhia Peugeot da irm&#227;. Uma vers&#227;o 120bhp será uma alternativa do lançamento.

E-type
25-09-2003, 13:13
Citroen está desenvolvendo também um powerplant 2.0-litre novo, normalmente aspirated que desenvolva mais do que o jogo 160bhp. para juntar a escala em 2006, isto é o motor que power vers&#245;es de VTS do C4 e está derrubado para entrar em um modelo sporty do ××××sso novo se a demanda de cliente for forte bastante. O modelo Xsara-baseado atual fared certamente bem neste país, ajudado pela política do fabricante de fixar o preço afiado, de ofertas enormes do cashback e de promotions superb do negociante. O carro foi instrumental em estabelecer Citroen como o campe&#227;o do valor do país, e ××××sso foi o alto-top-seller na classe compacta de MPV por mais de dois anos. Citroen é provável uphold a tradiç&#227;o com o modelo novo, que se espera undercut rivais usando incentives similares e financiar negócios.

blitvar
25-09-2003, 13:32
:smile11: :smile12: ... znas kako kod nas kazu ? malo je maka !!! :smile12: :smile11:
daj me zadivi...

E-type
25-09-2003, 13:39
Evo i par preliminarnih slikica.

No siguran sam da nece izgledati ovako.


http://www.citroen××××sso.org.uk/forum1/uploads/post-23-1054903675.jpghttp://www.citroen××××sso.org.uk/forum1/uploads/post-23-1054846593.jpg

E-type
25-09-2003, 13:40
http://www.citroen××××sso.org.uk/forum1/uploads/post-23-1054846593.jpg

E-type
25-09-2003, 13:41
http://www.citroen××××sso.org.uk/forum1/uploads/post-23-1054903675.jpg

Mario Haas
25-09-2003, 13:51
Momci svaka čast, baš malo čitam ovaj tread koji je zaživio na jedan neočekivan način!
:smile07:

E-type
26-09-2003, 10:34
No prije novog modela ocekuje nas redizajn prednjih svjetala.
Meni se bas ne svidja previse vuce na Scenica.

http://www.citroen××××sso.org.uk/forum1/uploads/post-7-1052639526.jpg

blitvar
26-09-2003, 11:55
i ja tako mislim , bolje da nista ne diraju jer je i ovako cool u odnosu na druge a ako one slike gore ikada dodju u stvarni zivot na cestu ... mislim da ce mnogi ostati paf bas kao i kad se pojavio ××××sso !

HDI
06-10-2003, 01:13
Opla, vidim bilo je i nešto "prometa" na temi dok sam bio odsutan, ajde neka, ipak se kreće.

Blitvar, i meni se ne sviđa ova izmjena svjetala, totalni promašaj.

A što se tiče C4, jedva čekam....

Inače po mojim informacijama, trenutno je svađa između dvije struje u Citroenu u vezi ××××ssa, jedni tvrde da treba slijediti platformu Xsare, odnosno C4 kao nasljednika, a drugi da treba biti samostalan model, najvjerojatnije 2006-te će izaći potpuno novi ××××sso, a koja će struja pobijediti vidjeti ćemo.

HDI
06-10-2003, 01:17
Evo C4 prijedlog...

http://www.autoexpress.co.uk/picture_library/dir_19/car_portal_pic_9741.jpg

HDI
08-10-2003, 23:30
Evo i prijedloga C4 ××××sso, malo su ukosili svjetla...

http://www.citroen-ds-id.com/gen/images/C4_08-2003.jpg

HDI
08-10-2003, 23:35
Taj redizajn je predviđen dogodinw, mislim da ne donosi ništa posebno, osim motora koji su i više nego zanimljivi...



http://www.citroen-ds-id.com/gen/images/C4_Berline_AP-06-2003.jpg

HDI
08-10-2003, 23:40
Motorizacija je opet rezultat suradnje PSA grupacije i Forda.

http://www.citroen-ds-id.com/gen/images/C4_Coupe_front_AP-06-2003.jpg

HDI
08-10-2003, 23:46
Za Citroenove sladokusce, evo i modela C4 koji se proizvodio između 1929 i 1932...

http://www.autogallery.org.ru/k/c/citdo.jpg

HDI
11-10-2003, 15:15
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=6f842c21&rpos=5&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.digimods.co.uk%2Fimages%2FVirtu alcarimages%2Fcars%2FCitroen_Xsara_××××sso.jpg

Raider
11-10-2003, 15:46
Nikad ne kupuj francuska vozila a pogotovo ne citroen.

HDI
12-10-2003, 18:26
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=9b994767&rpos=8&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.autoweb.sk%2Ftest%2Fxsara××××ss o%2FXsara-hdi.jpg

Wow
15-10-2003, 15:59
Wow, koji prekrasan auto, nadam se moj slijedeći!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrav svim Citroenovcima, jedinim pravim boemima preostalim u auto-svijetu!!!!!!!!!

Quest
15-10-2003, 18:31
Uvijek se pitam, zašto auto, kojemu je udaljenost od prednje gume do blatobrana 5 mm, uopće ima federe i amortizere. Zašto nije ovjes direktno učvršćen na šasiju?

Nedavno sam se vozio u jednom 'spuštenom' C5 i vožnja po gradu je bila gora nego u karijoli.

HDI
16-10-2003, 00:17
A čuj Quest, bolji ovjes je imao kako Bmw kaže "karec na balinjere", doduše u Zadru smo to zvali "karić na balinjere", al svejedno, onaj kome je stari bio malo spretniji, pa mu ugradio malo gume između daske koja je glumila karo××××ju i daske sa balinjerom na upravljačkom dijelu, taj se manje tresao pri spuštanju i automatski bio najbrži i glavni u ulici.
Pa sad ti reci da ovjes nije presudan!

Quest
16-10-2003, 07:22
He, he ...

Malo sam karikirao stvar. Htio sam u stvari reći, da je grijeh napraviti karet od Citroena.

HDI
18-10-2003, 00:31
A nisi primjetio kod ovog plavca gore da su točkovi ipak malo uvučeni pod branik, tek toliko da ipak ima malo hoda a da se ne naruši linija dizajna.

Quest
18-10-2003, 08:31
Zadnji da. Prednji se međutim okreću kad motaš volan i onda na prvoj rupi ili grbi hrsssk ...

HDI
18-10-2003, 14:41
:))
Kad bi ga doveo na naše ceste, ostao bi na prvoj okuci, ali taj se ne miče sa piste.

HDI
21-10-2003, 00:50
http://zoffi.net/××××sso/freaks/black1.jpg

HDI
25-10-2003, 18:32
C4, jedan od prijedloga.

http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=f647bef2&rpos=1&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fecole.wanadoo.fr%2Ffredlavallee%2Fi mages%2Fae_C4_02_656.jpg

HDI
25-10-2003, 18:36
Buduća verzija ××××ssa ipak ostaje bez digitalnih instrumenata, dali to Citroen priznaje da je sadašnja digitalna ploča nepouzdana i osjetljiva ili....!?

http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=e8f9b594&rpos=9&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fecole.wanadoo.fr%2Ffredlavallee%2Fi mages%2Fae_C4_01_656.jpg

HDI
25-10-2003, 18:44
Inače , ono što mene dosta smeta,a i mnoge druge vozače ××××ssa, preširoki prednji krovni nosač koji zaklanja dobar dio ceste u lijevoj okuci izgleda da i dalje ostaje!!??
Možda je zbog toga ukinut odnosno dosta reduciran ovaj bočni nosač, koji je sad gotovo neprimjetan.

HDI
30-10-2003, 01:22
Još jedan C4 prijedlog.

http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=1ed8aa59&rpos=8&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.citroen-viby.dk%2Fuofficiel%2Fuofgrafik%2Fc4-2.jpg

HDI
01-11-2003, 16:45
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=16a41312&rpos=11&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.autoreview.ru%2Fnew_site%2Fyear 2002%2Fn01%2Fminivans%2F800%2Fminiv_01.jpg

HDI
01-11-2003, 16:52
Bliži se zima i sniježne radosti.
Ima li tko dobar prijedlog za tip lanaca koji bi pasao ××××ssu, gume su 185/65 15.
Zimske gume mi se ne da kupovati jer u Zagreb i sniježne krajeve zimi idem samo kad neodložno moram, a to je rijetko više od dvaput godišnje.
Lanci trebaju biti efikasni po snijegu i da se lako montiraju (to je osnovno).
Originalni iz Citroena su skroz nepraktični i nimalo mi se ne sviđaju.

HDI
04-11-2003, 22:17
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=36bdbcf1&rpos=4&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.automarket.co.yu%2Fservisne%2Fi mages%2Fzima%2Fzima-lanci.jpg

HDI
05-11-2003, 22:17
Što je majstori, nitko nezna baš ništa o lancima za snijeg, a di je sad Mladen Delić da vikne: Pa ljudi moji, jeli to moguće?

HDI
08-11-2003, 21:05
Jel valja ovo?


http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=76b54b30&rpos=0&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.tokyotales.com%2Fgallery%2Fphot os%2Fkusatsu%2F928chains.jpg

HDI
13-11-2003, 22:24
Ili možda ovako nešto...

http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=4c8f4cca&rpos=3&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.roverpeabody.com%2Fsales%2Fdisc overy%2Fimages%2Fsnow_chains.jpg

HDI
14-11-2003, 21:13
Novi ××××sso, još je u prijedlozima, ali već se nazire smanjenje preširokog prednjeg nosača, dakle i Citroenovci prate pritužbe kupaca, to svakako ide na štetu estetike, ali jako će doprinjeti vidljivosti, u planu je 2006-te početak prodaje, dakle krajem iduće godine izabrana verzije između puno prijedloga mogla bi biti na sajmovima....

http://www.devazur.com/planete-citroen/public-html/c4/××××ssoauto1.jpg

HDI
14-11-2003, 21:16
Još jedan prijedlog, sa meganovskim repom, iskreno se nadam da ova varijanta neće proći...

http://www.devazur.com/planete-citroen/public-html/c4/××××ssoauto2.jpg

HDI
14-11-2003, 21:24
Nova instrument ploča, okrugli brzinomjer i okretomjer, preglednija ood prethodne, ali ako bude loše zaklonjena biće problema sa sjenama.Loša kockasta konzola i općenito previše "kantuna", to će vjerojatno biti skroz drukčije a sad žele malo zamaskirati.
Nazire se i ××××jski automatski mjenjač, to je ono o čemu smo Quest i ja pričali prije skoro mjesec dana, mora da su nas usnimili...

http://www.devazur.com/planete-citroen/public-html/c4/c4auto2.jpg

HDI
23-11-2003, 12:09
http://zoffi.net/××××sso/freaks/××××sso_neu.jpg

HDI
23-11-2003, 23:46
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=ab0e0214&rpos=9&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.moniteur-automobile.presse.fr%2Fam%2Fune%2F03%2F0307%2Fpix% 2Fune1cL.jpg

drugmirko
27-11-2003, 12:30
evo, to već kao vozi. nadam se, da konačna verzija neče bit tako užasno pusta. sadašnji ××××sso ima više života i razigranosti u sebi. kome treba još jedan ford c-max.

http://slipstream.student.utwente.nl/picserver2003/getimage.php/A48ADF0C/ps_××××sso2.jpg

HDI
29-11-2003, 21:45
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=66d4794f&rpos=0&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.hazomet.com%2FCitroen_Xsara_Pic asso_Scan_1.jpg

HDI
30-11-2003, 15:32
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=7a2da22d&rpos=10&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.danzei.de%2Fbilder%2Fessen-mot-02%2F129_Citroen_××××sso_Studie_mittel.jpg

HDI
04-12-2003, 22:50
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=b7eb5df5&rpos=3&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.roblightbody.com%2Fcars%2F××××s so.jpg

HDI
08-12-2003, 21:03
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=8328f437&rpos=4&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.autoguide.ru%2Fimages%2Fcatalog %2FCitroen_Xsara××××sso_N68_MPV_Z_01_B.jpg

HDI
10-12-2003, 23:15
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=3cdeb416&rpos=7&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fsites.estvideo.net%2Fsubaruman%2FCi troen%2520××××sso.jpg

HDI
13-12-2003, 21:02
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=eb3e0cab&rpos=7&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.carpage.hu%2Fxsara-bicho2.jpg

Brock
15-12-2003, 08:03
E... stvarno si si dao truda! Respect!

Ovaj crveni u F1 stilu mi je baš mrak...

Ali.. i Mi konja za trku imamo... :))

http://www.ultimatecarpage.com/large/444-1.jpg

Quest
15-12-2003, 08:26
Autobus sa spojlerom ???

Brock
15-12-2003, 09:03
Da... upravo tako... a performanse "autobusa" koji je proizveden 1995-te godine su...

Motor - V10
Mjenjač sa 6 brzina i pogon na stražnje kotače
Snaga od 800ks sa 705Nm
Maksimalna brzina - 312km/h
Ubrzanje 0-100km/h - 2.8 sekundi

Dobar "autobus", ha? :))

Quest
15-12-2003, 09:29
Pa ... šta da kažem ... i ja bi se volio provozat njime. :)

HDI
15-12-2003, 21:25
Thnx Brock, inače onaj crveni je poznati Sbarrov tuning, neki freakovi u njega ugrađuju Ferrarijev motor iz modela 456M GT, sa 442 KS, možeš si mislit kako to ide!


BTW, ovaj renolček vjerojatno ima straga natpis "Follow me", s obzirom na performanse!

Brock
16-12-2003, 06:45
Mislim da je prije "We don't stop for nobody!" :))

Jučer je pao test-drive sa Scenicom dCi 120ks i full, ali stvarno full opremom. I... sve je to divno i krasno... al' mi je nekak bolji ××××sso.. ima dosta više mjesta u u untrašnjosti.... samo... valjalo bi ih usporedit jedan uz drugog i sa istim motorima.

drugmirko
16-12-2003, 09:03
ne, ne, sigurno ima "follow me", zato, jer je par puta korišten na utrci F1. kao probni pace car. bar ja ga se sječam iz F1. onaj V10 motorčić je iz renaultovog bolida.

HDI
17-12-2003, 21:02
A čuj, o Scenicu br.2 ne znam puno, osim iz časopisa i novina, nisam još imao prigodu sjesti u njega, ali «starog» Scenica sam isprobao kad sam se odlučio na kupnju monovolumena.I nije na mene ostavio neki poseban dojam, previše se naginje u vožnji, kombijevski osjećaj za volanom, previše kutijast oblik kokpita i previše položen volan.Nije me oduševio ni dci motor sa 107 KS, premda ima čak 17 konja više od ××××ssa to se u vožnji i ne osjeti, a dosta je bučniji i radi nekako nemirnije, više se trese.Nikako ne opravdava skoro 2 tisuće eura veću cijenu od ××××ssa, još je , kao šlag na tortu, prodavač rekao da se treba platit doprema auta nekih 400 eura, i dekonzervacija isto toliko.Nakon tih bisera, bilo je samo mahanje Renaultovom salonu i Scenicu.
Nisam požalio, imam ××××ssa nekih 8 mjeseci, prevalio sam 18500 km, bez ikakvog kvara, još ništa ne škripucka, HDi motor se pokazao odlično, štedljiv je i sasvim fino ide s obzirom da nosi tešku karo××××ju.
Volim stisnuti gas i ponekad mi fali malo snage, mislim da će ovaj novi HDi sa 136 KS biti bolji izbor za ××××ssa, ali sveukupno gledano, ××××sso je, barem prema mom mišljenju, bolji izbor od starog Scenica.
Volio bih isprobati i novog Scenica, pa da mogu i njega komentirati, vjerujem da tih 120 KS opravdava veću cijenu, i to je svakako zanimljiv model.

Brock
18-12-2003, 06:55
Ma, znam ja to sve druže Mirko... ovo "We don't stop for nobody!" (ili nešto slično...zaboravil sam već :( ) je iz filma "Space balls"... to nakon uvodne scene piše na stražnjem dijelu svemirskog broda...

drugmirko
18-12-2003, 08:39
Nema frke Broče, nisam to mislio kao prigovaranje, nego tek tako, jer ispod slike to još nitko nije napisao. A fora uvodne špice "Space balls" mislim, da je bila "we brake for nobody", nisam ni ja više siguran. Ipak je već najmanje 20 godina od kad sam gledao film. Ali najjača fora u filmu je "they jamed our radars". Možda bi i mi kadkad morali s sobom vozit koju teglicu marmelade. :smile06:

Brock
18-12-2003, 20:11
The great Yoghurt: "May the schwartz be with you!" :smile06: :smile06: :smile06:

Legendaran film! :))

HDI
21-12-2003, 21:43
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=94c2c9fb&rpos=7&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.autogazeta.com%2Fg%2F395%2Fcp2. jpg

HDI
24-12-2003, 13:16
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=23dac83&rpos=2&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.freeweb.hu%2Fcarpage%2Fcarpager ally%2F2001fehervar%2Ffehervar0551.jpg

HDI
25-12-2003, 22:53
http://www.zoffi.net/××××sso/freaks/black2.jpg

HDI
26-12-2003, 23:00
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=3ab6cf85&rpos=9&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.motoforum.pl%2F319%2F××××sso05. jpg

HDI
01-01-2004, 20:41
http://zoffi.net/××××sso/freaks/martins.JPG

Brock
02-01-2004, 06:40
Ovaj zadnji je kresan...

Ima jedan lijepi kod tržnice na savici... svjetlo plavi sa nekom opakom felgicom... :smile20:

Brock
02-01-2004, 06:41
kresan... :smile17:

.... KRASAN! :))

HDI
02-01-2004, 21:29
Je, dobar je , i meni su se svidjele felge pa sam ga postao.

HDI
11-01-2004, 21:48
I ove felge u stilu paukove mreže mu ne stoje loše....

http://zoffi.net/××××sso/freaks/××××sso-picup.jpg

Brock
12-01-2004, 08:14
http://www.twingo.net/nicolas/complice1.jpg

He, he... imamo i mi pick up... :))

HDI
16-01-2004, 21:44
××××sso i ja prevalismo prvih 20 000 km, i nekidan sam otišao na redovni servis, promijenjeni su filteri i ulje, gume prednje stavljene natrag i obratno, serviser je utvrdio da je u besprijekornom stanju, i s obzirom da još ništa ne cvrči sklon sam mu povjerovati.
Pogledao sam malo prethodne račune sa servisa, i evo dosadašnjeg ulaganja u auto:

Tapete + presvlake…………………………………………………….1300 kn

Servisi do 20 000 km….………………………………………………1720 kn

Gorivo…………………………………………………………………6200 kn

Autoradio + zvučnici ………………………………………………….2550 kn

Ukupno……………………………………………………………….11770 kn


Treba napomenuti da sam ukupno tri puta promjenio ulje i uljni filter, i to nakon 2500 km(na sugestiju servisera) zatim nakon 10 i nakon 20 000 km.
Potrošnja je oko 5,8 l eurodiesela /100km, a prosječna brzina prema putnom kompu 58 km/h, imam dosta izvangradske vožnje.Potrošnju potvrđuju i računi sa pumpnih stanica a uglavnom ih plaćam amerikancem, pa imam uvid.
Eto, kad uhvatim malo vremena pokušaću napisati i sve dojmove (pozitivne i negativne) u prvih 20 000 km.

drugmirko
17-01-2004, 09:59
Sretan put i u buduće. I nemoj poderat presvlake. Koštaju te za pola radia. :smile06: <br><hr>

Brock
17-01-2004, 18:09
Želim ti još puno sretnih kilometara!

HDI
17-01-2004, 19:39
Hvala dečki, i ja vama želim puno uživancije u vožnji i inače, and thnks for your contribution in keeping this topic alive!

Presvlake, eh da, to je poseban problem u ××××ssa zbog specifičnih sjedišta, koštaju oko 800 kn, plus tapeti koji se kupuju odvojeno 500 kn, bolan izdatak kad te oderu sa leasing učešćem i svim mogućim osiguranjima, ali što ćeš, svatko grabi tamo gdje može.
Imaš na ovoj temi nekoliko stranica prije dijalog o presvlakama pa pogledaj.

Brock
19-01-2004, 06:46
U svakom slučaju... bijele... NE.

Čuj... kakvi tapeti za 500kn? Kaj je to? Kam s njima?

HDI
19-01-2004, 18:31
Tapeti su one kvadrataste podloške koje stoje ispred sjedišta pod nogama, ove za ××××ssa su posebno krojene prema obliku poda i na njima je u lijevom donjem kutu drečavo crvenom bojom napisano "Xsara ××××sso". Na mjestu gdje dolaze ti tapeti je tapecirung kod transporta auta zaštićen najlonom.
I ja sam napravio glupu facu kad su mi u salonu rekli da se kupuju posebno i da koštaju oko 500 kn, ali to su momenti kad si sav u afektu (preuzimaš dugo očekivani auto) i uzbuđenje ti ubija volju za pitanjima.

ŠULE
19-01-2004, 18:43
Kako dobro izgleda ona gore crvena.

HDI
19-01-2004, 18:55
Je, to je Franco Sbarro, u trenutku inspiracije, za konjicu se pobrinuo Ferrari....

skywalker
19-01-2004, 18:55
originalni Peuget tepisi za 206 kostaju cca 400 kn. Kadice kostaju nesto preko 500 kn. Zamjenski tepisi, primjerice u AutoOtoku (s njihovim logom) kostaju oko 150 kn.
Otprilike jednake cijene vrijede i za 307 i 406.

HDI
19-01-2004, 19:08
Aha, to im je način da ti izbiju i posljednju lipu iz džepa, čovjek bi očekivao da kad već kupuješ nešto što vrijedi 15 ili 20 tisuća eura takve stvari dobiješ u salonu na poklon, ali mi ćemo izgleda još pričekati na takav odnos prema kupcu, ovako si sretan ako ti dobro operu auto.

skywalker
19-01-2004, 19:20
HDI, upravo tako.

ŠULE
19-01-2004, 19:30
Ja sam dobio i greb, greb na vratima.
Iako smo dogovorili da auto ide gore na etažu u salonu gdje ga ne pipaju gremlini, oni su ga napenalili na sam ulaz.
Ja ga prvi puta doletim vidjeti, a neka masnoća od 130kg sjedi u njemu i klikće mjenjačem.
Kao poklon sam dobio maketicu malog sporta u odgovarajućoj boji.

skywalker
19-01-2004, 19:41
meni su u Autoparu uflekavili ta××××rung sa smirom. Bil mi je auto na servisu i tip lagano s rukama crnim od zakurenog smira ulazi, hvata se za sic, volan, mjenjac...A krov su mi zgrebli s onim plasticnim piramidicama na kojima je redni broj za servis. Kasnije sam pogledal malo te divne igrackice i vidil da im je guma s donje strane skroz izlizana i da fino grebu po krovu.
Jasno, neki bi rekli da sam preosjetljiv, ali misim da se ipak mora znati neki vrazji red.
Sutradan vozim mamu, a ona mi prolije pol litre sojinog mlijeka po sicu. Puknul je tetrapak.

skywalker
19-01-2004, 19:42
istina, to je bilo samo jednom.

Brock
20-01-2004, 06:46
A... sorry... nisam odmah skužio da misliš na podne prostirke...

Ja još nikad nisam kupio novi auto, pa nisam imao tih problema...

Fabia SDI Elegance!
20-01-2004, 07:23
Kupi ces i novi!
Idem da spavam malo jer kod mene je 02:25!

HDI
24-01-2004, 19:47
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=610bd93d&rpos=7&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.montblanctaxi.com%2Fimages%2Fpi casso%25201.jpg

Zeleni zub
25-01-2004, 21:25
Prije nekoliko dana vidio sam na www.citroen.hr da Citroen Hrvatska iam u ponudi Xsaru ××××so sa novim motorom i to 1,6 HDI 110 KS (motor kojega je PAS razvio u suradnji sa Fordom) koji prije ubrzava do 100 km/h, manje troši čorbe u prosjeku i ima nešto veću krajnju brzinu. Naravno da košta više od 21000 €!

Zeleni zub
25-01-2004, 21:26
Oprostite na "iam" umjesto ima i "PAS" umjesto PSA u prethodnoj poruci.

drugmirko
25-01-2004, 21:36
Je, stavit će ga u novi C4. A tek kad naprave 2.7 V6 :smile07: Šteta samo da ti motori prvo osvanu u Fordu pa onda možeš čitat nebuloze o tome kako Peugeot taj i taj ili Citroen ima fordov motor. :smile09: <br><hr>

HDI
25-01-2004, 21:51
Je, to je novi common rail druge generacije, biti će dosta eksploatiran u svim autima PSA grupacije i Forda.
Meni se taj mali 1.6 i ne čini baš uvjerljiv u ××××ssu, tim više što se sličan pomak u snazi dobije kvalitetnim chip-tuningom 2.0 motora.
Biti će zanimljivo vidjeti novi 2.0 HDi sa 136 ks, to mi je nekako primjerenije ××××ssu.
I još nešto, mislim da je ovo samo promjena motora, a to znači da mjenjač i podvozje nisu dirali, a upravo je mjenjač jedna od lošijih strana auta, zato je pitanje koliko će biti zanimljiv taj model jer je osjetno skuplji.<br><hr>

Zeleni zub
26-01-2004, 20:25
HDI imaš li (ili netko drugi) više saznanja o tuningu HDI motora? Na jednom stranom forumu upoznat sam sa iskustvima Engleza koji je ugradio čip na C5 2,2 HDI i pritom je snaga sa 133 "skočila" na, mislim 181 KS. Tip je imao izuzetno povoljna iskustva sa ponašanjem automobila u vožnji, sem naglog kretanja / ubrzavanja od 0 km/h jer je elektronika imala pune ruke posla sa proklizavanjem. Mislim da je bio stavio i za klasu ili dvije bolje, tj. primjerenije gume.
Kako kod nas stoje stvari sa tuningom HDI motora?

Fabia SDI Elegance!
26-01-2004, 20:29
Xsara bez al. felgi izgleda kao kramp!

Fabia SDI Elegance!
26-01-2004, 20:30
Zeleni zub, tesko da dobijes toliko snage!!!

drugmirko
26-01-2004, 20:40
Mislim, da si u pravu HDI, restyle ××××ssa je na rasporedu krajem idućeg mjeseca i nekako mislim, da neće dirat puno toga ispod haube. Nadajmo se, da će C4 i kasnije novi ××××sso zato dobit sve novo. Evo kako bi trebali izlazit citroenčići:

××××sso restylé : commercialisation le 29 février 2004 (actuellement, aucune commande usine n'est possible sur la version actuelle) ;

C5 restylée : lancement commercial le 16 septembre 2004 ;
C4 : lancement commercial le 21 octobre 2004 ;
C6 : présention prévue pour Mai 2005.

Moguće je, da se Septembra u Parizu pojavi i C1

Fabia SDI Elegance!
26-01-2004, 20:50
C1, dal je to neki mali roadster!?

HDI
27-01-2004, 18:37
Zeleni zube, chip-tuning više nije nikakav "taboo", radi se sve više i ukoliko se korektno napravi potrošnja bi se trebala mrvu smanjiti a performanse poboljšati. Najdalje u tom tuningu otišli su Englezi, premda se oni i najviše hvale, pa im i nije za svaku vjerovati, tako da taj podatak sa povećanjem snage od 133 na 181KS treba svakako uzeti sa stanovitom rezervom.
Ono što je vjerojatno je da se dobije između 10 i 20% snage ovisno o motoru i samom tuningu.
Preveliko povećanje snage ( čak kad bi i bilo moguće) donijelo bi sa sobom i puno problema, spomenuo si problem sa ESP-om, a zamisli dodatno opterećenje za mjenjač, pa i za sve pokretne dijelove samog motora itd...
Nisam iz Zagreba pa ti ne mogu pomoći ako tražiš majstora koji bi ti to mogao složiti u Zagrebu, ali ću ti postati par web linkova u Austriji.
Cijene se kreću od 300 pa do 800 a i više eura, zavisno od onoga što sve želiš.

Probaj: www.upsolute.com
www.chiptuning.cc

HDI
27-01-2004, 18:41
Provjeri i ovaj site: :URL=http://www.chip-tuning.at/index2.htm:Chip-tuning:/URL:

HDI
27-01-2004, 18:43
Može i ovaj: :URL=http://www.speedtuning.at/:Chip2:/URL:

drugmirko
27-01-2004, 18:56
Fabia, C1 će bit mali gradski auto. Nešto između C2 i recimo Smarta.

drugmirko
27-01-2004, 18:57
mislim, da ga razvijaju zajedno s Toyotom.

Brock
29-01-2004, 09:03
Koliko vidim... kod nas je Chip tuning u DSM-u 350 eura, a diže snagu za nekih 25-30ks.

Isplativo?

HDI
29-01-2004, 21:41
Je, mislim da je to fer cijena, inače za 2.0 HDi je uobičajeno povećanje snage promjenom chipa od 66 na 80 kw.
Odnosno okretni moment od 205nm na 255nm.
Moguće je čak ugraditi i poseban switch, koji ti vraća postavke na stare vrijednosti, ukoliko iz bilo kog razloga ne želiš koristiti te "nabrijane" postavke.
Pametno bi bilo, da firma koja se bavi ugradnjom chipa, svojim kupcima ponudi i tkzv. backup, odnosno da snimi na eprom njegove standardne postavke, tako da u slučaju da nešto ne funkcionira može sve vratiti u prvobitno stanje.

HDI
02-02-2004, 19:50
http://www.cardesignnews.com/features/2003/030908rca-show/images/3-bosec9287s.jpg

Brock
03-02-2004, 06:41
Jao užasa! :o

Izgleda ko' nabrijani Japanac...

Fresh
03-02-2004, 07:30
mmmmm nije loše :)

Bmw Touring
04-02-2004, 20:17
HDI napisi mi svoj mail na francuz007@net.hr
Hvala :)

HDI
05-02-2004, 21:29
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=2421143c&rpos=7&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.garage-tobler.ch%2Fimages%2Ftuning%2F××××sso_klein.jpg

drugmirko
05-02-2004, 22:08
HDI, jesu te šlapice samo izlazne il i za onako? :)) :))

HDI
05-02-2004, 22:28
...only for night driving under the neon light.... :))

drugmirko
05-02-2004, 22:32
oh yeah! :)) jesi već našao neke slike restajlanog C5? ja nalazim samo takve gdje je potpuno zamotan u šatorsko krilo, ko da prave sasvim novi auto.<br><hr>

HDI
05-02-2004, 22:57
...nemam još ništa, skinuli su s neta čak i stare pokušaje restylinga, sad će render alati u akciju.... :)

drugmirko
06-02-2004, 23:12
evo HDI, malo C5 šatora. render this if you can :)) :)) :

http://picserver.org/view_image.php/3N86Z785797
http://picserver.org/view_image.php/5EEMB72N68B<br><hr>

HDI
06-02-2004, 23:21
...nešto iskopah..samo je presitna...

http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=41ac795b&rpos=0&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.citroen-ds-id.com%2Fgen%2Fimages%2FC5_Restyle_AJ-05-2003_s.jpg

Bmw Touring
07-02-2004, 15:20
C4?
http://www.autodeclics.com/images/article/photos/P9220_1.gif

Bmw Touring
07-02-2004, 15:21
http://www.autodeclics.com/images/article/photos/P9220_2.gif

Zeleni zub
07-02-2004, 20:00
Zna li netko nešto više o osvježenju ××××ssa koje je najavljeno za kraj ovoga mjeseca? Slike i slično

defi
07-02-2004, 20:03
onda sacekaj dok ne skupi za diesel, jer je 1.6 katastrofa

HDI
07-02-2004, 23:31
Novi ××××sso, hm, evo jednog od najnovijih rendera na netu....

http://www.citroen××××sso.org.uk/forum1/uploads/post-7-1074728511.jpg

defi
07-02-2004, 23:33
;)

HDI
07-02-2004, 23:34
Što ga više gledam, nekako mi sve više vuče na Fordove, izgleda da ne surađuju samo na području motora....

drugmirko
08-02-2004, 11:34
Huh, HDI. Ni neznaš koliko bi mogao bit u pravu. Probaj link&scrol down. Ak link proradi, to jest.

:URL=http://www.planete-citroen.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4519:C4= Ford Focus kopija:/URL:<br><hr>

drugmirko
08-02-2004, 11:41
Link radi, nadam se, da su Autoweeku Focusa za iskoristili za render Citroena. Inaće.... :o :smile12: :smile08: :( :smile09: :smile09:

Ali ima na siteu dobra reklama:

U gradu praktićniji od Bugati Veyrona, prostorniji od Ferrari Modene, ekonomićniji od Aston Martin Vanquisha, udobniji od BMW M3.....Citroen C3 SensoDrive :)) :)) :smile06:

To će našeg C3 ispunit ponosom :smile06: :smile06: :smile06:

HDI
08-02-2004, 17:40
:smile06:

HDI
08-02-2004, 17:41
http://www.euronet.nl/~citron/zeevier.jpg

HDI
08-02-2004, 17:42
http://www.euronet.nl/~citron/zeevier2.jpg

HDI
08-02-2004, 17:43
Da nije i Bangle prstiće umiješao... :))

HDI
08-02-2004, 17:44
Evo i Focusa...svaka sličnost je sasvim slučajna..... :smile15:

http://www.clubfocus.gr/focus_ST170/images/large/Focus_ST170_1_large.jpg

drugmirko
08-02-2004, 18:53
Ma gdje ti je tu sličnost? Pa tu se nebi ni daltonisti mogli zabunit. Zar ne vidiš, da je jedan bijeli a drugi crni!!! I zašto si između stavio sliku one stare Seat Ibize? :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06: :smile06:

Ja se još uvjek nadam, da neće bit takav. :smile15: <br><hr>

HDI
09-02-2004, 18:42
:smile06: ...ma kakvi...

...dobar ti je ovaj sa Seatom... :smile06:

drugmirko
12-02-2004, 19:32
Evo, redizajnirano! Uz slike novog i starog ××××ssa mogli bi promjene tražit po sistemu DSFove emisije Call inn:

" Wo ist der fehler fersteckt?*"

*Fabia, u prevodu to bi značilo gdje smo sakrili grešku (ironično) :)) :)) šala, stari :smile06:

http://picserver.org/view_image.php/ORDCE30PIF3
http://picserver.org/view_image.php/F9MJQ32W1A1
http://picserver.org/view_image.php/6IGA7XS0QW9
http://picserver.org/view_image.php/PDF078R1AS7

drugmirko
12-02-2004, 19:35
HDI, stavi neku slikicu stare, da možemo tražit promjene. :smile06:
Unutrašnjost mi je ok, jer je umjerenijih tonova, kako i dolikuje autu u zrelijim godinama. :)) Izgleda, da su i materiale unapredili.

HDI
12-02-2004, 20:32
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=1fb6546e&rpos=11&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.moniteur-automobile.presse.fr%2Fune%2F03%2F0307%2Fpix%2Fune 1dL.jpg

HDI
12-02-2004, 20:35
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=e2b57d69&rpos=3&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.felixreiss.com%2Fwfw%2Foz%2Fpic asso2.jpg

HDI
12-02-2004, 20:36
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=1b31689a&rpos=2&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.automobilrevue.de%2Fimages%2Fci troen_××××sso19.jpg

drugmirko
12-02-2004, 20:38
:smile06: :smile06: :smile06: Nije valjda i ova tvoja nova? :smile06:

HDI
12-02-2004, 20:39
Evo i starca, ja ću se poslužiti Bijelim Dugmetom, pa ipak sam ja "stari roker", dakle....sve je isto ko i lani..... :))

Mene više zanima motorizacija, napokon da vidimo i taj HDi 2.0 136 KS....

HDI
12-02-2004, 20:46
uh što su se pretrgli od redizajna...

drugmirko
12-02-2004, 20:46
Na pageu s kojeg sam skinuo slikice više odkidaju na novi 1.6Hdi, 110ks, 240Nm motor.

Neznam zašto ali imam osjećaj, da bi taj motor morali zagazit u C2, a ××××ssa gurat s tim 136ks Hdijem. :))

HDI
12-02-2004, 20:53
....naravno...

..zapravo mislim da pokušavaju utrpat taj 1.6 u što više modela, vjerojatno je malo lakši, to smanjuje potrebe za izmjenama prednjeg trapa, mogu koristiti kompletan dosadašnji donji postroj i mjenjač, kad uđe 136 konja, trebati će pojačanja i u tom dijelu, a to im poskupljuje proizvodnju, pa je čak moguće da to ostave za C4 koji ipak ima niz promjena, bar su tako najavili...

drugmirko
12-02-2004, 20:53
jesi vidjeo C4 WRC u drugoj temi? jest da je comp render i dobro promišljeni ugao pogleda ali ima muda. nadajmo se jadnici... :))

HDI
12-02-2004, 20:55
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=ac224064&rpos=3&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Fwww.motoforum.pl%2F319%2F××××sso06. jpg

HDI
12-02-2004, 20:56
jesam...ako se usude to i pustit van, a iskreno se nadam da hoće, dobićemo the new beauty and the beast...

drugmirko
12-02-2004, 21:04
Pa kako je C2 bukvalno isti ko onaj C2 wrc teaser za uvod i salone prije puštanja u proizvodnju, moglo bi u ovom slučaju ispast dobro. Samo da oni jebački bokovi u ××××jskoj verziji ne splasnu previše. :)) :))

HDI
12-02-2004, 21:09
....je, samo ako se sjećaš i C3 WRC je kao puno obećavao....na kraju...ništa...

ček da nađem slikicu...

http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=12208d32&rpos=1&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Frallyfc4.iespana.es%2Frallyfc4%2Fc3 %2FC3WRC-3.jpg

HDI
12-02-2004, 21:33
http://www.alltheweb.com/r?ck_sm=36238d49&rpos=0&oid=-&rpge=1&ref=100340086&r=http%3A%2F%2Frallyfc4.iespana.es%2Frallyfc4%2Fc3 %2FC3WRC-2.jpg